loading...
ستاره های آسمانی ملکوت
ستارگان آسمان ملکوت

عباس بازدید : 86 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جام جهانی 2014 آمریکا با برتری 6 بر 2 مقابل تیم روسیه برای سومین سال متوالی قهرمان شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2014 فیلا که از 24 اسفندماه با حضور در 10 برتر دنیا در سالن فوروم شهر لس آنجلس، کالیفرنیا آغاز شد تیم کشتی کشورمان پس از پیروزی مقتدرانه 8 بر صفر مقابل ارمنستان در دیدار دوم نیز با ترکیبی جوان مقابل ترکیه به برتری 7 بر یک رسید.

 ملی پوشان کشورمان در جلوی چشم تماشاگران آمریکایی با یک نمایش خیره کننده توانستندمیزبان مسابقات را یز با نتیجه 5 بر 3 شکست دهند تا در آخرین دیدار دور مقدماتی مقابل تیم هند قرار گیرند،گوش شکسته های کشورمان در این مسابقه نیز با برتری 8 بر صفر پیروز میدان شدند و به فینال این دوره از مسابقات جام جهانی رسیدند.
عباس بازدید : 94 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
دیدار برگشت دو تیم فوتبال استقلال و تیم کره ای اف. سی سئول مرحلۀ نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا ساعت 19 با قضاوت داوران عربيدر ورزشگاه آزادی آغاز می شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ داوران این دیدار از کشورهای عربستان صعودی، عمان،‌ امارات، سریلانکا و لبنان هستند.

خلیل ابراهیم الغمدی از عربستان صعودی در میان میدان این بازی را سوت می زند.

این داور 43 ساله، علاوه بر قضاوت بازی های فوتبال، شغل معلمی را هم داراست. در سال 2008 وارد المپیک شد و در جام جهانی های سال های 2006 و 2007 حضور پیدا کرد.

خلیل ابراهیم بیشتر در بازی های آسیایی حضور داشته و در قضاوت بازی های اروپا کمتر دیده شده است. وی تاکنون 321 بار از کارت زرد، 32بار کارت قرمز و 23 بار نقطۀ پنالتی را در قضاوت های خود استفاده کرده است که به طور میانگین می توان گفت 4/4 کارت در هر بازی استفاده کرده است که این ارقام آمار بالایی را نشان می دهد و نمایانگر این نکته است که این داور صعودی، داور دست به کارتی است و بازیکنان باید مراقب این کارت ها در این بازی حساس باشند.

کمک اول این بازی علی الشمرانی است که او هم از عربستان به ایران می آید. 36 ساله است و اسم او در سال 2010 بین اسامی داوران بین المللی قرار گرفت.

کمک داور دوم سلیمان المیاهی از عمان است. 38 ساله و در سال 2006 توانست اسم خود را جزء اسامی لیست فیفا کند.
عباس بازدید : 89 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (1)
دبیر ستاد تخلفات فوتبال در خصوص گفته‌های رویانیان گفت: ما نامه کتبی به باشگاه پرسپولیس ارسال کردیم تا مستندات لازم در مورد پشت پرده‌های فوتبال و درخواست 60 میلیون یک داور از این باشگاه را ارائه کند.
محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر اساس برنامه، ما اعضای ستاد تخلفات فوتبال ظهر فردا جلسه داریم به همین خاطر به باشگاه پرسپولیس مهلت 48 ساعته دادیم تا گزارشات و مستنداتشان را ارائه کنند تا ما در این جلسه بررسی کنیم.

دبیر ستاد تخلفات فوتبال در ادامه اظهار داشت:  یک بخش از گفته های رویانیان مدیر عامل  پرسپولیس مربوط به عملکرد نامناسب قهرمانی، داور بازي پرسپوليس - سپاهان است که  کمیته داوران در این خصوص تصمیم می گیرند زيرا ما وارد بخش داوری نمی شویم و ارتباطی با ما ندارد.

وي بیان کرد: پرسپولیسی ها مدعی هستند که يک داور پیشنهاد 60 میلیون تومان به آنها کرده است ما از باشگاه پرسپولیس خواستیم که مستندات را در این مورد ارائه کند. اگر پرسپولیسی ها مستندات نداشته باشند به طور حتم با آنها برخورد قانونی کنیم به هر حال اگر باشگاه پرسپولیس بر اساس حدس و گمان مطالبی را مطرح کرده باشند اقدامشان تخلف محسوب می شود.
عباس بازدید : 123 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شنیده ها حاکی از این موضوع است که چند بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که به تازگی از این باشگاه جدا شده اند قصد دارند تا از سعید شیرینی، سرپرست سرخپوشان شکایت کنند چرا که آنها معتقدند وی به تعهدات مالی بازیکنان در موعد مقرر عمل نکرده و با بد قولی های خود موجبات نارضایتی این بازیکنان را فراهم آورده است.
 



*سرخپوشان به دنبال هتلي در تهران


شایان ذکر است، سرخپوشان برای اینکه در بازی های داخل خانه با مشکل اسکان در هتل مواجه نشوند به دنبال این هستند تا با یکی از هتل های مد نظر مثل هتل لاله و یا اسپيناس قرار دادی را در این باره منعقد سازند.
 
بر اساس اين گزارش، مصاحبه پیشکسوتان پرسپولیس و برخی از سرخپوشان بر علیه کامبوزیا همچنان ادامه دارد تا بتوانند وی را متقاعد نمایند که برای مدیر عاملی پرسپولیس ساخته نشده است.
 
در این گزارش آمده است، پس از اینکه  پرسپولیسی ها بازی تدارکاتی خود را در برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی انجام دادند قرار است یک بازی دوستانه ای را نیز با خودرو سازان سایپا در روز چهارشنبه 26 تیر برگزار کنند.



**رویانیان عازم برزیل می شود


 محمد رویانیان، مدیرعامل تیم  فوتبال پرسپولیس طی روزهای آتی قرار است که برای انعقاد قرارداد میان پرسپولیس و سائو پائولو به برزیل سفر کند تا در نتیجه این تعاملات، به بازی های دوستانه، انتقال بازیکن میان طرفین توجه بیشتری شود./

عباس بازدید : 90 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

نخستین حضور تیم ملی والیبال ایران در رقابت های لیگ جهانی همراه با پنج پیروزی و پنج شکست بود که 15 امتیاز نیز برای ملی پوشان ایران به ارمغان داشت.

تیم ملی والیبال ایران با تیم های روسیه، ایتالیا، آلمان، صربستان و کوبا در گروه دوم دور مقدماتی لیگ جهانی همگروه بود که در پایان 10 مسابقه خود با 15امتیاز رتبه پنجم  گروه را به دست آورد.

ملی پوشان ایران در اولین و دومین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال، مهمان روسیه قهرمان المپیک بودند که در مجموع هفت ست بازی کردند و گرفتن امتیاز یک ست از روسیه (25 بر 17) ره آورد آنان از هفته دوم این رقابت ها بود.
عباس بازدید : 65 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیروز تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی دیداری دوستانه با هم برگزار کردند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.
 
تصاویری از حاشیه این بازی را در زیر می بینید.
عباس بازدید : 118 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

استقلال و پرسپولیس تهران به واسطه نام بزرگی که دارند و هواداران زیادی که شب و روزشان را صرف این تیم می کنند، همیشه زیر ذره بین هستند.

حالا که فصل نقل و انتقالات است اگر چه سرخپوشان پایتخت با آمدن دایی تمرینات خود را زودتر از استقلال شروع کردند اما برخی مسایل دیگر که به نوعی پرداختن به حاشیه محسوب می شود پرسپولیس را از مسیری که باید در نقل و انتقالات می رفت، تا حدی منصرف کرد.

بحث هواپیمای اختصاصی، دانشگاه علمی کاربردی، رونمایی از نوشابه پرسپولیس، امضاء تفاهم نامه پرسپولیس و وزارت ارتباطات و فناوری و مذاکره با باشگاه های خارجی و آکادمی پرسپولیس تنها بخشی از اقداماتی بود که سهم زیادی از فعالیت های تیم سرخپوش پایتخت را در فصل حساس نقل و انتقالات به خود اختصاص داد.

عباس بازدید : 108 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان که شب گذشته به تهران بازگشت، در پیامی کوتاه اعلام کرد؛ به دلیل مصاحبه‌های برخی از اعضاي جديد هیات مدیره، در جلسه شرکت نخواهم کرد و امیدوارم که هیات مدیره امروز بتواند تصمیم بگیرد و با انتخاب فرد جدید، پرسپولیس را از سرگردانی خارج کند.


عباس بازدید : 139 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)
این تیتر اصلی روزنامه استقلال می باشد که به بازی دیروز این تیم و الریان اشاره دارد
 
استقلال ۳ بدشانسی ۳
 
به گزارش سرویس ورزشی اول نیوز، مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز به شرح زیر می باشد:

خود زنی در دوحه 
این تیتر اول روزنامه خبر ورزشی بود که به بهزی دیروز استقلال و الریان قطر اشاره دارد. 
قلعه نویی می گویدک اگرمدافعان ما باهوش بودند، الریان را با اختلاف ۳ گل می بردیم.
مثل این که قرار است یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس امروز از نیمکت ، نظاره گر کار بازیکنانش باشد. گفتنی است در چارچوب هفته ۲۸ لیگ برتر ، امروز دو تیم پرسپولیس و سایپا به مصاف همدیگر می روند. 
الیویرا هم گفته است: همچنان می گوییم بهترین هواداران دنیا را داریم.
عباس بازدید : 108 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
خبرگزاری مهر می نویسد: دیدار فینال رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد در شرایطی عصر جمعه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که ملی‌پوشان ایران موفق شدند با اقتدار برابر روسیه به پیروزی برسند و قهرمان جام جهانی شوند
 
ایران قهرمان جام‌جهانی کشتی آزاد شد/ اهدا جام با حضور احمدی‌نژاد
 
به گزارش اول نیوز، خبرهای ایران و جهان را از شب گذشته به روایت خبرگزاریها مرور می کنیم.

پیام تبریک رهبر معظم انقلاب در پی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد
فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری می نویسد، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب (جمعه) با صدور پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی تهران و موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی در کسب نایب قهرمانی جهان را به دلاور مردان کشتی ایران و مربیان و مسوولان آن تبریک گفتند.
عباس بازدید : 92 دوشنبه 30 بهمن 1391 نظرات (0)

لبنان پس از شکست رفت و برگشت مقابل قطر و در آستانه بازی با ایران در مقدماتی جام ملتها در دوحه با امکاناتی در حد تیم های اروپائی اردو زده بود!

 

به گزارش ایسنا، افکار نیوز با طرح این سوال که «خائن فوتبال ایران کیست؟» در ادامه نوشت: ۱. بعد از شکست مقابل ازبکستان بود که برخی از افراد شایعه کردند کارلوس کی‌روش با قطری‌ها تبانی کرده است. او که پس از شکست خانگی از تهران خارج شده بود و به خاطر زحماتش به مرخصی رفته بود در آن روزها نتوانست جواب این اتهام را بدهد، اما همین چند روز پیش او اینگونه جواب این اتهام را با ابهام هر چه تمام تر داد: «شما بروید ببنید لبنان الان کجا اردو زده است. می خواهید واقعیت را بدانید پس تحقیق کنید. لبنان در خانه من که اردو نزده است.» این جمله کی‌روش مهم بود اما کسی به آن توجه نکرد. چند روز بعد از این حرف کی‌روش بود که رسانه‌های لبنانی خبر از تبانی دو بازیکن لبنانی با قطر دادند.

عباس بازدید : 76 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)
بگوویچ به دلایل نامشخص از تیم بزرگسالان پرسپولیس جدا خواهد شد.
 
به گزارش فارس، غیبت وینگو بگوویچ در تمرینات چند روز گذشته پرسپولیس اخبارهای متعددی را درباره این مربی بر سر زبان‌‌ها انداخت.

البته مربی کروات پیش از این اعلام کرد که به مدت یک هفته برای پیگیری کارهای مالیاتی‌اش به تمرین پرسپولیس نمی‌رود؛ اما پس از اینکه او در تمرین امروز پرسپولیس با برخی از قرمزپوشان خداحافظی کرد، مشخص شد که بگوویچ بنا بر دلایلی از جمع کادر فنی بزرگسالان این تیم جدا خواهد شد. 

پرسپولیسی‌ها قصد دارند تا برای او پست جدیدی را در باشگاه و یا در تیم‌های پایه در نظر بگیرند؛ اما جدایی این مربی از تیم بزرگسالان پرسپولیس قطعی شده است.

قرار است تا فردا جمعه پست جدید وینگو بگوویچ مشخص شود.
عباس بازدید : 104 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران گفت: کدام مصادره، از این خبرها خنده ام می گیرد این خبر کذب محض است از سوی وکلایم پیگیری می کنم.
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران، به نقل از انتخاب علی پروین که نزد هواداران این تیم به سلطان معروف است، به دلیل عدم پرداخت اقساط خود به یک بانک خصوصی در قبال وامی که دریافت کرده بود، مجبور شد تا سند رهنی را اعطا کند و سند رهنی هم سندی نبود جز سند ویلای باشکوه سلطان در لواسان!! تا به این ترتیب این بانک خصوصی، ویلای پروین را مصادره کند.

گفته می‌شود که این بانک خصوصی سال‌ها قبل وامی کلانی را به این پروین اعطا کرد که اقساط آن توسط سلطان پرداخت نشد.
عباس بازدید : 125 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرآنلاین ؛ درحالی که محمد رویانیان به انتظار نشسته بود تا در مذاکراتش با مانوئل ژوزه بتواند پیرمرد پرتغالی را راضی به مصالحه کند و حتی اعلام کرده بود او تا 30 درصد هم کوتاه امده و گفته برای رفتن 70 درصد قراردادش را می خواهد اما این مربی در شروع هفته جدید در اروپا از طریق وکیلش ایمیلی به فیفا زد تا شکایتی رسمی کرده باشد علیه تیم سرشناس ایرانی در فیفا. اگرچه تقریبا در همه پرونده های حقوقی که از ایران به فیفا می رود ، در نهایت طرف های ایرانی محکوم می شوند و مثلا در نمونه ای نادر ، برانکو ایوانکویچ سرمربی سابق تیم ملی توانست با برگه ای دست نویس از محمد دادکان که حتی روی سربرگ فدراسیون فوتبال نبود ، 400 هزار دلار از ایران به عنوان پاداش صعود به جام جهانی غرامت بگیرد ، پرسپولیس در میان همه تیم های ایرانی از همه بدنام تر است. از زمان شکایت باشگاه السد قطر در پرونده علی دایی که برای خاتمه اش محمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران دست به دامن امیر قطر شد تا امروز بیش از 10 پرونده بین المللی علیه پرسپولیس به فیفا رفته و این تیم در همه موارد محکوم شده . حتی در سال 1387 بود که این تیم 6 امتیازش را به دلیل شکایت بازیکن افریقایی اش از دست داد یا در موردی دیگر در پرونده شکایت وینگادای پرتغالی بعد از ماه ها در آستانه سقوط به دسته پایین تر چاره ای ندید تا با این مربی مصالحه کند.

عباس بازدید : 133 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان تیم استقلال نام چند مهاجم را در فهرست خود قرار دادند و قرار است که با آرامش و تک به تک با این مهاجمان مذاکره انجام دهند تا بتوانند برای حضور حداقل 2 مهاجم در این تیم به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنند اما این اتفاق تا به حال رخ نداده است و آبی ها برای جذب هر یک از مهاجمان مورد نظر خود با مشکلاتی جدی روبرو شدند که شرایط را برای این تیم تغییر دادند.



سید مهدی سید صالحی یکی از این بازیکنان است که امیر قلعه نوعی به وی نظر مثبت دارد و حتی مذاکراتی با وی انجام شده است اما این مهاجم همه چیز را به باشگاه تراکتورسازی سپرده است تا مسئولان استقلال با اعضای باشگاه وارد مذاکره شوند اما این اتفاق با شرایط ایده آلی همراه نشده است زیرا ....
عباس بازدید : 96 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ملوان از استعفای رئیس فدراسیون فوتبال در روز یکشنبه خبر داد.

صادق درودگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت نقل و انتقالات بازیکن برای ملوان در نیم‌فصل گفت: ما به هیچ عنوان از نظر بازیکن کمبودی نداریم و بازیکنان بسیار بزرگی در ملوان در حال حاضر حضور دارند. فقط می‌خواهیم در هر پست دو نفر بازیکن خوب داشته باشیم تا به اهداف بزرگمان که حضور موفق در آسیا است، برسیم. در نیم‌فصل هم فقط دو بازیکن جذب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دوست نداریم نظم، هارمونی و آرامش تیم را بهم بزنیم بنابراین دنبال بازیکن باکیفیت هستیم و سیاهی‌لشگر نمی‌خواهیم.

درودگر در ادامه این گفت و گو با اشاره به اینکه کفاشیان می خواهد استعفا کند به فارس گفت: من از یک منبع موثق شنیدم که کفاشیان روز یکشنبه از ریاست فدراسیون کنار می‌رود بنابراین بهتر است مسئولان ورزش فرد امتحان‌پس داده‌ای مانند محمد دادکان را جانشین او کنند و به جای کفاشیان که حداقل 50 است، یک رئیس با نمره 20 و ضعیف‌تر را نیاورند. ضمن اینکه با توجه به اتفاقات رخ داده در مجمع هیئت فوتبال فارس نایب‌رئیس کفاشیان هم نمی‌تواند اداره فدراسیون فوتبال را بر عهده بگیرد.

وی تصریح کرد: خردادماه سال آینده که انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود مصادف با بازی‌های حساس تیم ملی است بنابراین بهترین گزینه برای فدراسیون فوتبال محمد دادکان است.

عباس بازدید : 109 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)
باید با تیم 70 میلیاردی بجنگیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از صحبت‌های زاید گفت: یک میلیون می‌دهیم او اسم استقلال را نیاورد.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: تکلیف بازیکنان جدیدتان چه شد؟

یک بازیکن صربستانی به تهران آمده و یک بازیکن دیگر از کشور بولیوی قرار است روز یکشنبه به تهران بیاید. البته او در لیگ بلژیک بازی می‌کرده و هفته گذشته آخرین بازی خود را برای تیمش انجام داد اما اجازه بدهید فعلاً اسمی از او نیاورم.

 فارس: تکلیف لیست مازاد استقلال چه شد؟

هنوز جلسه‌ای با سرمربی تیم نگذاشتم و فردا باید با او صحبت کنم و جمع‌بندی نهایی را انجام دهیم.

 فارس: حضور عماد‌رضا منتفی شده است؟

این بازیکن مدنظر امیرقلعه‌نویی است ولی فعلا در حال مذاکره هستیم. باید تیممان را تا آخر هفته ببندیم تا برای بازی مقابل سایپا در جام‌حذفی آماده شویم

عباس بازدید : 101 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: طبق اعلام مدیرعامل پرسپولیس از ایتالیا به سرپرست این تیم یحیی گل‌محمدی سرمربی موقت پرسپولیس شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در تماسی که از ایتالیا با سعید شیرینی داشت به سرپرست پرسپولیس اعلام کرده با ژوزه تماس بگیرند و به او اعلام کنند تا روز دوشنبه که قرار است جلسه کمیته فنی پرسپولیس برگزار شود بهتر است استراحت کند و مرخصی او تا این روز تمدید شده است.

 

تا روز دوشنبه و برگزاری جلسه کمیته فنی که با حضور ژوزه و دستیارانش برگزار خواهد شد، یحیی گل‌محمدی به صورت موقت هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد داشت.

سرپرست پرسپولیس در حال حاضر به دنبال برقراری ارتباط با مانوئل ژوزه است تا این مسئله را به او اعلام کند.

روز دوشنبه تکلیف نهایی کادر فنی پرسپولیس مشخص می‌شود و به احتمال فراوان یحیی گل‌محمدی سرمربیگری سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم را با اضافه شدن یک دستیار ایرانی برعهده خواهد گرفت.

عباس بازدید : 114 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

 

 نام: غلامرضا، دلیل فوت: تماشای بازی داماش – استقلال 

 

فوتبال بدون‌شک پرطرفدارترین ورزش دنیاست و مردم با شور و حال عجیبی مسابقات آن را دنبال می‌کنند.

 

به گزارش خبرآنلاین؛ در این میان بدیهی است بعد از هر بازی سهم گروهی از هواداران شادی بوده و گروهی دیگر نیز باید با غم ناکامی کنار بیایند. این اصلی جدانشدنی از فوتبال است اما گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که سهم همه، فقط ناراحتی و حسرت می‌شود. اتفاقات تلخی که سه‌شنبه شب شاهد وقوع یکی از آنها در رشت بودیم و یکی از فوتبال‌دوستان به دلیل اینکه می‌خواست بازی داماش - استقلال را از نزدیک ببیند، بعد از بازی چشم‌هایش را برای همیشه بست. او بازی را دید اما حالا دیگر از تماشای دنیا محروم شده است. او چشم‌هایش را برای همیشه بست تا خانواده و دوستانش با چشمانی اشکبار او را تا منزلگاه ابدی مشایعت کنند. حالا فوتبال نه‌تنها برای آنها محبوب نیست بلکه به کابوسی تلخ و همیشگی برایشان بدل می‌شود.
«غلامرضا رفعتی‌ساجدی»؛ نام این هوادار فقید بدون شک تا مدت‌ها باعث ناراحتی و تأثر فوتبال‌دوستان می‌شود. طرفدار 21ساله‌ای که برای تماشای مسابقه و حمایت از استقلال به ورزشگاه عضدی رفت اما انتظار خانواده‌اش برای بازگشت او به منزل تا ابد بی‌نتیجه خواهد ماند.
مرگ غلامرضا اگرچه بسیار تلخ است اما به‌نظر می‌رسد پاره‌ای اهمال‌کاری‌ها در وقوع آن نقش داشته و به همین خاطر نباید از کنار آن با بی‌تفاوتی گذشت. امیدواریم دستگاه‌های ذی‌صلاح قانونی مسئله را جدی دنبال کرده و بدون اغماض با مقصران این حادثه تلخ برخورد کنند تا حداقل مرهمی بر زخم خانواده رفعتی‌ساجدی گذاشته شود.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
عباس بازدید : 111 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

 وقتی آمبولانس نیست چرا لیگ را برگزار می‌کنید؟ 

جواد نکونام، شماه 6 استقلال حالا از رشت دو خاطره بد دارد؛ شکست استقلال و مرگ یکی از طرفداران این تیم. او که می گوید، خبر مرگ این طرفدار را از بردارش شنید، با ناراحتی توضیح می دهد: «واقعا شوکه شدم. از صبح که برادارم این خبر را داد، بسیار ناراحت هستم. نمی دانم باید درباره این اتفاق تلخ چه بگویم. وقتی طرفداری این طور در ورزشگاه می میرد، بسیار غم و انگیز است. حالا فرقی هم نمی کند طرفدار استقلال باشد یا هر تیم دیگری. مهم این است که یک آدم جان داده. نمی دانم باید درباره این اتفاق تلخ چه بگویم. فقط می توانم برای خانواده عزیز این مرحوم طلب صبر کنم. اگر قرار است که به خاطر لیگ برتر کشته بدهیم، اصلا برگزارش نکنیم. چرا باید یک خانواده اینطور عزادار شود؟ باید فکر کنیم ممکن بود این عزیز، یکی از اعضای خانواده ما باشد. قطعا در این حالت می توانیم خانواده او را درک کنیم. واقعا سخت است. هر چه بگویم کم گفته ام. فقط می توانم بگویم خدا به خانواده اش صبر بدهد. اگر قرار است دوباره یکی از عزیزان بمیرد، بهتر است این لیگ را تعطیل کنیم. من واقعا ناراحتم.»
کاپیتان تیم ملی که پیش از این در بازی ایران و ژاپن هم فاجعه ای بدتر از این را دیده بود، درباره نبود آمبولانس در ورزشگاه عضدی رشت می گوید: «دلیلی برای پنهان کاری وجود ندارد. متاسفانه به خاطر نبود امکانات این هوادار عزیز درگذشت. وقتی امکانات نداریم و می خواهیم لیگ برگزار کنیم همین می شود. واقعا لیگ ما چه ارزشی دارد؟ ارزش این که جان یک انسان گرفته شود؟ به خاطر برگزاری مسابقات، آدم کشته شود؟ وقتی امکانات نداریم، بهتر است اصلا لیگ را برگزار نکنیم. لیگ برتر را تعطیل کنیم. من دوباره می پرسم چرا باید جان یک انسان گرفته شود؟ به خاطر اینکه آمبولانس نداریم. وقتی یک آمبولانس نیست چرا اصلا باید برگزار شود.»
متن كامل این خبر را ایـــنـــجـــا بخوانید.
عباس بازدید : 110 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

رویانیان:من و فردوسی پور هزینه حقانیت مان را می دهیم!

 ایسنا نوشت:

محمد رویانیان با اشاره به بیانیه امروز حسین هدایتی گفت:«این حرف قرآن است که خانه‌ای که عنکبوت می‌سازد سست‌ترین خانه‌هاست. دوستانی که دیوار فوتبالی درست می‌کنند باید بدانند که این دیوار بسیار سست است. چه کسی از افرادی که با پول بیت‌المال و از طریق بانک‌ها در فوتبال پول خرج می‌کنند سوال می‌کند؟ من مجبورم برای روشن شدن اذهان عمومی پرده‌هایی را کنار بزنم تا معلوم شود چه کسی شو بازی می‌کند. کسی که میلیاردها تومان پول بدهکار است برای قهرمانان ماشین می‌خرد تا شو بازی کند. ایشان بداند که حریف 90 و فردوسی‌پور نخواهد شد. وجدان فوتبال و وجدان‌های آزاد و آگاه از فردوسی‌پور دفاع خواهند کرد.»
رویانیان در ادامه گفت:« ایشان درباره مدیران دولتی صحبت کرده اما خواهشمند است عنایت داشته باشند که ما مدیر غیر دولتی نداریم. اگر یک نفر باشگاهی از نیروی دریایی را یک سال اداره می‌کند مالک آن باشگاه نمی‌شود. ما برنامه داریم که آن باشگاه را برای مردم بخریم. خود شما صددرصد از گاوصندوق یکی از باشگاه‌های بزرگ کشور و از صنعت و تولیدات سالانه کشور استفاده می‌کنید، شما دیگر چرا خودتان را دولتی می‌دانید؟ اتفاقا قانونی نیست که شما را کنترل کند اما ما دولتی هستیم و ما مدیران دولتی را کنترل می‌کنند. من برای تنویر اذهان عمومی باید بگویم که تا به حال یک ریال هم از هیچ نهاد دولتی پول نگرفته‌ام. وضع مالی شخصی من هم خوب نیست و با حقوق بخور و نمیر زندگی می‌کنم اما سعی دارم با تدبیر، آینده‌ای برای پرسپولیس درست کنم که باعث اعتبار و قدرت این باشگاه شود و دیوار پرسپولیس بتون‌هایی داشته باشد که هیچ کس نتواند در آن نفوذ کند. اما خانه‌ای که شما از آن صحبت کردید عنکبوتی است. من خواهش می‌کنم وارد حریم افراد نشوید چون به ضررتان می‌شود. من به زودی از بدهی‌های افراد پرده برخواهم داشت. ما بر آن نیستیم که جواب کسی را که علیه ما مصاحبه کرده بدهیم چرا که شان‌مان بالاتر از این حرف‌هاست. اما باز هم می‌گویم که آن فردی که حرف‌های آنچنان به فردوسی پور و رویانیان زده بداند ما این هزینه را برای حقانیت، صداقت و پاکی‌مان می‌دهیم. ما همیشه آرامیم و هرچه بگویید از کوره در نمی‌رویم.»
محمد رویانیان گفت:« ادامه حرف‌هایم بماند برای وقتش که حرف‌هایی گفته می‌شود که تاکنون کسی نشنیده است. من آدمی عقده‌ای نیستم و اگر هم با کسی مشکل داشته باشم دوستی‌ام را ادامه می‌دهم. این فرهنگ دین و مکتب ماست که قهر در آن معنایی ندارد. »
 

حسین هدایتی صبح امروز در بیانیه ای به شدت به عادل فردوسی پور تاخته بود که چرا در برنامه گذشته 90 درباره اهدای یک دستگاه خودرو به علی کریمی گفته است مالک استیل آذین به دنبال محبوبیت شخصی است!

عباس بازدید : 125 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)
امیر قلعه نوعی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: الهلال تیم همیشه اماده در اسیاست ، العین هم چند سالی است که به قطبی در اسیا مبدل شده است ، الریان نیز تیم چند ملیتی و قدرتمندی است .
وی گفت: البته استقلال نیز تیم خوبی است و احتیاج به تقویت دارد و برای کسب موفقیت و رسیدن به جام قهرمانی نیاز به استفاده از تجربه بازیکنان داریم ما تیم دست و پا بسته ای در این مسابقات نخواهیم بود و کسب قهرمانی خواهیم جنگید و مهم نیست در چه گروهی و با چه تیم هایی بازی می کنیم.
قلعه نوعی در مورد گروه های دیگر نیز افزود: تراکتور سازی هم در گروه سختی قرار دارد و سپاهان نسبت به دیگر تیم ها رقیبان راحت تری را مقابل خود می بیند البته تجربه سپاهانی ها به انها در این مسابقات کمک خواهد کرد.
وی در مورد تیم صبای قم نیز افزود: نقطه قوت صبا صمد مرفاوی است که تجربه حضور در مسابقات اسیایی را دارد و شناخت خوبی از این مسابقات خواهد داشت.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد تمام تیم های فوتبال ایرانی حاضر در این مسابقات با موفقیت از گروه های خود صعود کرده و به مراحل بالاتر راه یابیند./ق
 
مطالب مرتبط :
عباس بازدید : 127 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان افزود: سرمربی تیم، نام چهار بازیکن را به طور قطعی در لیست مازاد قرار داده و اسامی آنها را به ما اعلام کرده است. این نفرات برای ما قابل احترام هستند و برای حفظ حرمت آنها نامشان را به رسانه‌ها اعلام نمی‌کنیم و با خود آنها صحبت خواهیم کرد تا تیم بعدی‌شان را به باشگاه اعلام نمایند تا مذاکرات لازم صورت پذیرد.

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا نفرات دیگری هم در لیست مازاد قرار خواهند گرفت، گفت: این احتمال وجود دارد اما فعلا می‌توانم از قرار گرفتن قطعی نام چهار بازیکن در لیست مازاد یاد کنم و درباره سایر نفرات باید منتظر تصمیم نهایی سرمربی باشیم. از طرفی دیگر این نکته را هم مد نظر داریم که در نقل و انتقالات نیم فصل، چه بازیکنانی را می‌توانیم جذب کنیم و بر این اساس تصمیمات نهایی پس از مشورت با سرمربی اتخاذ می‌شود.

رویانیان در پایان گفت: به محض بازگشت به تهران جلسه کمیته فنی برگزار خواهد شد و درباره آینده تیم تصمیماتی پس از دریافت نظرات کارشناسی اتخاذ خواهد شد.

عباس بازدید : 118 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای رسیدن به سومین ستاره قهرمانی کارمان سخت است، اما با قدرت ظاهر می‌شویم.

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با فارس، پس از انجام قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و هم‌گروهی استقلال با الریان قطر، الهلال عربستان و العین امارات گفت: همان طور که پس از مراسم قرعه کشی اعلام کردند استقلال در سخت‌ترین گروه قرار گرفته و ما کار دشواری داریم. اما بدانید که نام تیم ما هم استقلال است و باید طوری در این مسابقات حاضر شویم که باقدرت کار را شروع کرده و از گروه خود صعود کنیم.

وی افزود: تا شروع مسابقات برنامه‌ریزی لازم را انجام خواهیم داد و در نیم فصل طوری خودمان را آماده می‌کنیم که برای حضور در لیگ قهرمانان مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: با توجه به انجام قرعه‌کشی ما باید تیم خود را بیش از گذشته تقویت کنیم. به همین دلیل نفرات جدیدی را مدنظر گرفتیم. یک بازیکن خارجی فردا در تمرینات ما حاضر می‌شود و یک خارجی دیگر در حال تست دادن است.

وی درباره جذب مدافع سپاهان گفت: ما به صورت نهایی قرارداد را با حسن اشجاری امضا کردیم و این بازیکن من بعد بازیکن استقلال است.

عباس بازدید : 116 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 استقلال با شکست یک بر صفر مقابل داماش، قهرمانی نیم فصل را از دست داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ بازی استقلال از همان اول هم پر حرف و حدیث بود. لغو پرواز استقلالی‌ها و سر باز زدن آبی‌ها از سفر با اتوبوس، باعث شد این مسابقه یک روز عقب بیفتد. 24 ساعت پس از تمام بازی‌های هفته هفدهم، استقلال و داماش به مصاف هم رفتند تا آخرین بازی این هفته را برگزار کنند. بازی در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد؛ ورزشگاهی که چمن مصنوعی آن یکی از مشکلات استقلالی‌ها در این مسابقه بود.

نیمه اول با حملات داماش شروع شد. تیم حمید درخشان حملات زیادی روی دروازه استقلال انجام داد و موقعیت‌های خوبی هم به دست آورد. استقلالی‌ها در نیمه اول بیشتر مجبور بودند از دروازه خود محافظت کنند و جلوی حملات داماش را بگیرند. در همین نیمه هم بود که ساموئل از داور کارت قرمز گرفت تا از زمین اخراج شود. استقلال از دقیقه 40 بازی، ده نفره به کارش ادامه داد و این فرصت خوبی بود که داماش آخرین سه امتیاز نیم فصل اول را هم بگیرد. نیمه اول بدون گل تمام شد. در نیمه دوم، استقلالی‌ها سرعت بازی را کم کردند تا به داماش که یک بازیکن بیشتر داشت، اجازه حملات متعدد را ندهند. اتفاقا در انجام این کار، موفق هم بودند. حملات داماشی‌ها کم شد و البته در این میان فرصت‌های خطرناکی هم نصیب بازیکنان تیم حمید درخشان شد.
داماش سرانجام در دقیقه 85 موفق به باز کردن دروازه استقلال شد. در این دقیقه، پاس توی عمق محمد آبشک به «بوبک کبه» بازیکن آفریقایی داماش رسید و این بازیکن با یک ضربه زیبا، گل داماش را زد. استقلالی ها شانس آوردند که 5 دقیقه بعد از این گل، دومین گل را نخوردند و افشین چاوشی موقعیت تک به تکی که به دست آورده بود را خراب کرد.
با این باخت، قهرمانی نیم فصل از دست استقلال پرید و سپاهان همچنان در رده اول جدول باقی خواهد ماند.داماش هم 22 امتیازی شد و بالاتر از پرسپولیس در رده یازدهم ایستاد
عباس بازدید : 127 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی فوتبال پس از پایان تمرین صبح امروز با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کروش پس از تمرین تیم ملی به جمع خبرنگاران رفت و ابتدا در مورد شرایط مسابقات غرب آسیا صحبت کرد: «سعی کردیم این بازی‌ها یک فرصتی باشد برای جوان‌ترها که بیایند تجربه کسب کنند.» خبرنگاری از کروش پرسید «چرا برای این مسابقات از تیم امید استفاده نکردید؟» که کروش گفت: «ما سعی کردیم ترکیبی از جوان‌ترها و بازیکنانی که فرصت کمتری برای بازی پیدا کرده‌اند را بازی بدهیم. سعی کردیم بچه‌ها بتوانند تجربه بازی بین‌المللی به دست بیاورند. ما در تیم ملی زیر 22 سال بازی‌های متعددی داشتیم. با این حال بعضی از بازیکنان این تیم در این اردو حضور دارند. اما در تیم بزرگسالانمان تعدادی بازیکن جوان داریم که کمتر در مسابقات حضور داشته‌اند. برای همین تصمیم گرفتیم که این دو گروه، در کنار هم باشند تا تلفیقی از هر دو را داشته باشیم. چراکه اگر بازیکنان جوان نتوانند در این تورنمنت خودشان را نشان دهند دیگر نمی‌توانیم به آن‌ها تجربه بین‌المللی بدهیم.»

 

عباس بازدید : 132 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

ایسنا نوشت:

امیر قلعه‌نویی معتقد است که همه ایران بسیج شده بود تا استقلال برابر داماش ببازد.
سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با داماش گیلان که با باخت یک برصفر تیمش همراه بود بیان کرد: ابتدا به مردم خوب گیلان تبریک می‌گویم به خاطر این بردی که کسب کردند اما یک مطلبی را می‌خواهم بگویم که شنیدنش بد نیست. تمام مردم ایران بسیج شده بودند تا داماشی‌ها این بازی را ببرند. من به مردم خوب گیلان و کادر فنی داماش تبریک می‌گویم اما رفتارهایی که شد در شان فوتبال نبود. 20 دقیقه از زمان رسانه ملی را به این موضوع‌ها اختصاص دادید که واقعا جای تاسف دارد. همه ایران بسیج شده بودند تا ببازیم. مبارک‌شان باشد که باختیم.
وی ادامه داد: از شب گذشته جو را خراب کردند. به هر حال اینجا رشت است. رشت مرکز استان است و جای تاسف داشت. فحاشی‌هایی که در طی بازی می‌شد، مخصوصا در سمت راست جایگاه بسیار زشت بود. این فحش‌ها برای منی که بچه نازی‌آباد هستم جای تعجب داشت. البته بازی در داخل زمین، پاک بود و دو تیم بازی خوبی را انجام دادند. ما هم در دقایقی می‌توانستیم به گل برسیم. اخراج ساموئل هم تاثیرگذار بود. با این حال جناح چپ جایگاه خیلی آرام بود اما در طرف دیگر حرف‌هایی که زده می‌شد جای تعجب داشت.
عباس بازدید : 107 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

 مهدی امیرآبادی مدافع سابق استقلال حالا باید با پیراهن فولاد مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ امیرآبادی 8 سال در استقلال بازی کرد و به قول خودش خاطرات تلخ و شیرینی را در این تیم تجربه کرد. او در شرایطی باید مقابل استقلال قرار بگیرد که بابت رفتار مسئولان استقلال ناراحت است و هنوز طلبش را دریافت نکرده است. امیرآبادی در مورد تقابل با استقلال حرف هایش را اینگونه آغاز می کند: «من 8 سال در استقلال بازی کردم و حالا ناراحتم که باید مقابل این تیم بازی کنم ولی به هر حال فوتبال حرفه ای شده است. من خوبی ها و بدی ها را در استقلال تجربه کردم ولی بعضی مواقع قدرنشناسی دیدم و مورد بی مهری قرار گرفتم که خیلی از هواداران نیز همه چیز را می دانند.»
او ادامه می دهد: «باشگاه به من دو چک 100 میلیونی و 50 میلیونی داد که برای فروردین و مهر بود ولی هیچ کدام پاس نشد. آنها حتی یک تماش هم نگرفتند، این در حالی است که من در استقلال کمترین پول را می گرفتم و بیشترین بی مهری را می دیدم. حتی خیلی از مواقع روی نیمکت می نشستم ولی اعتراضی نداشتم و اهل حاشیه هم نبودم.»
او در پاسخ به این سوال که دوست داری گل بزنی خاطرنشان می کند:«اگر قسمت باشد دوست دارم گل بزنم. اگر هم نزدم، امیدوارم که بازیکنان جوان فولاد گل بزنند. من فقط از این ناراحتم که باید مقابل استقلال بازی کنم.»
عباس بازدید : 140 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

 فرهاد مجیدی با پیراهن شماره 7 استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ رابطه نه چندان خوب امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی با درگذشت مادر سرمربی استقلال و حضور مجیدی در خانه او بهتر شد. علی فتح‌الله‌زاده هم از همین فرصت استفاده كرده و می‌خواهد با موافقت قلعه‌نویی، نام مجیدی را در نیم فصل دوم وارد لیست استقلال كند. البته قرار نیست مجیدی در تمام بازی‌های نیم فصل دوم حضور داشته باشد، بلكه او به كلاس‌های مربیگری مورد نظرش خواهد رفت و فقط در دو سه مسابقه آخر فصل استقلال پیراهن شماره 7 این تیم را می‌پوشد و از فوتبال خداحافظی می‌كند. با این كار، نه تنها قلعه‌نویی مجبور نیست حضور یك مخالف را در تیمش تحمل كند، بلكه مجیدی هم می‌تواند با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی كند.

عباس بازدید : 151 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

 این کاپ زیبا ، کاپ قهرمانی بازی های فوتسال جام جهانی است. کاپی که بردنش یکی از رویاهای بزرگ ورزش ایران شده.

به گزارش خبرآنلاین ؛ درحالی که تیم ملی فوتسال ایران در بازی اولش بدشانس بود و با بدشانسی نتوانست اسپانیا را شکست دهد اما ادامه مسیر فوتسال ایران در بازی ها طوری است که اگر دو حریف بعدی را با بازی های پرگل به پیروزی برسد ، حتی می تواند تا فینال بازی ها با دو تیم مدعی جهان یعنی اسپانیا و برزیل روبرو نشود و این شانسی بزرگ است که تیم جوان ایران بتواند برای رسیدن به این کاپ تلاش کند. تیم فوتسال ایران یک بار در سال 1992 با مربیگری محمد مایلی کهن . درخشش بازیکنانی چون سید مهدی ابطحی ، بهزاد غلامپور و سعید رجبی تا دو قدمی این کاپ پیش رفت . 4 سال قبل هم شاگردان حسین شمس توانستند چهارم جهان شوند اما تیم به شدت جوان شده ایران با کاندلاس و صانعی این بار می خواهد در فوتسال جهان بزرگی کند. اتفاقی که می تواند آنها را برای همیشه در ورزش ایران ماندگار کند.

عباس بازدید : 140 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

 منصوریان می‌گوید آرزویش این است که با استقلال قهرمان آسیا شود.

 وقتي در تابستان 1387 عليرضا منصوريان با دنياي بازيگري خداحافظي كرد و صراحتاً مدعي ورود به عرصه مربيگري شد، اغلب هواداران استقلال بر يك نكته اتفاق‌نظر داشتند و آن سرمربي شدن او در استقلال طي آينده‌اي نزديك بود. منصوريان به زعم آنها براي احراز سمت فوق چند فاكتور اساسي داشت، او بازيكن بزرگ و محبوبي بود، حمايت اغلب پيشكسوتان را پشت‌سر خود مي‌ديد و البته با مديران باشگاه هم رابطه مطلوبي داشت. فاكتور‌هايي كه هركدام از آنها براي كسي كه مي‌خواهد سرمربي استقلال شود، يك مزيت قابل‌توجه به حساب مي‌آيد.

عباس بازدید : 124 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

بهروز رهبری‌فرد می‌گوید اگر جای رویانیان بود، سرمربی پرسپولیس را اخراج می‌کرد.

کاوه علی اسماعیلیبهروز رهبری فرد سر سازش با این پرسپولیس را ندارد و برخلاف تعدادی از پیشکسوتان که با بهانه "نمی خواهیم از تیم انتقاد کنیم" سكوت می‌كنند، بدون هیچ ملاحظه ای همه چیز را می گوید. رهبری‌فرد یكی از مشكلات اصلی پرسپولیس را مانوئل ژوزه می‌داند و می‌گوید او باید این تیم را ترك كند.


عباس بازدید : 57 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

بهروز رهبری‌فرد می‌گوید اگر جای رویانیان بود، سرمربی پرسپولیس را اخراج می‌کرد.

کاوه علی اسماعیلیبهروز رهبری فرد سر سازش با این پرسپولیس را ندارد و برخلاف تعدادی از پیشکسوتان که با بهانه "نمی خواهیم از تیم انتقاد کنیم" سكوت می‌كنند، بدون هیچ ملاحظه ای همه چیز را می گوید. رهبری‌فرد یكی از مشكلات اصلی پرسپولیس را مانوئل ژوزه می‌داند و می‌گوید او باید این تیم را ترك كند.


عباس بازدید : 141 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

 مهدی مهدوی‌کیا می‌گوید تصمیمش را گرفته و قطعا در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدوی‌كیا در مسابقه با مس كرمان هم یك گل برای پرسپولیس زد تا ثابت كند با این سن و سال، هنوز می‌تواند ستاره تیم محبوب پایتخت باشد. مهدوی‌كیا در مسابقه قبلی هم عملكرد خوبی داشت و در چند هفته گذشته ثابت كرده كه فوتبالش هنوز تمام نشده. او با این حال تصمیمش را برای خداحافظی از فوتبال گرفته و می‌گوید تحت هر شرایط، در پایان این فصل فوتبال را كنار می‌گذارد. با ستاره پرسپولیس در مورد شرایط فعلی این تیم و شرایط خودش صحبت كردیم.برای اطلاعات بیشتر (باشگاه پرسپولیس - مهدی مهدوی‌کیا -اینجا کلیک کنید)

عباس بازدید : 132 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات علی دایی گفت: آقای عزیز! قلب تو برای خودت می‌تپد نه پرسپولیس و بارها این موضوع را ثابت کرده‌ای.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تهدید علی دایی مبنی بر شکایت از پرسپولیس بابت ندادن طلبش عنوان کرد: برادر پرسپولیسی که تا فصل گذشته در این تیم حضور داشتی و خیلی از موفقیت‌های خود را از پرسپولیس داری و همیشه در حرف‌هایت خودت را مدیون این تیم می‌دانستی؛ باعث تاسف است که برخی حرف‌ها را به زبان می‌آوری.

وی گفت: عزیز پرسپولیسی! تمام شهرت و درآمد خود را از پرسپولیس داری، تمام موفقیت خود و رفتن به تیم‌های خوب اروپایی را از پرسپولیس داری اما تاکنون حرمت‌ها را نگه نداشتی در حالی که ما این کار را انجام دادیم.

عباس بازدید : 137 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به اظهارات محمد رویانیان گفت: تو با یک امضا به پرسپولیس آمده‌ای و با یک امضا هم می‌روی.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از شکست 2 بر صفر راه‌آهن برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: فکر می کنم شروع خیلی بدی داشتیم و بر اثر اشتباهات روی 2 ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در همان نیمه اول اگر یکی از توپ‌هایمان گل می‌شد، شرایط فرق می‌کرد. پرسپولیس تیزهوش بود و روی ضربات ایستگاهی نتیجه را برد، ولی در طول بازی روند تاکتیکی به نفع ما بود ولی سه امتیاز را آنها گرفتند.

وی در مورد اینکه هافبک‌های تیمش به سمت جلو حرکت نمی‌کردند، گفت: این نظر شماست. آشوبی را در زمین نگه داشتم و رزاقی‌‌راد را اضافه کردم. این نظر شماست و ما در مسابقه‌ای که به هیچ عنوان پرسپولیس فشار زیادی به ما وارد نکرد و یک بازی معمولی انجام شد باختیم. وقتی در دقیقه یک گل خوردیم حساب و کتاب ما بهم خورد و اگر مجتبی شیری توپ را گل می‌کرد شاید می‌توانستیم همه چیز را جبران کنیم. حتی جهانگیر عسگری و رجب‌زاده را اضافه کردم اما در مجموع خوب بازی نکردیم.

عباس بازدید : 127 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اظهارات علی دایی گفت: در مرام، آیین و دین ما قبل از اینکه از کسی درباره اعتقادات ظاهر و باطن او سوال شود، به انسان بودن او توجه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات توهین آمیز و غیر مودبانه سرمربی راه آهن گفت: نمی خواهم در این باره حرف بزنم چرا که اگر قرار به پاسخگویی تک تک اظهارات مطرح شده باشد دلایل و ادله فراوانی برای رد این اظهارات وجود دارد. بنده صرفاً به ذکر 4 نکته اکتفا می کنم.

1-باید بگویم در آیین، دین و مرام ما قبل از اینکه از دین و اعتقادات ظاهر و باطن افراد سوال شود به انسان بودن او توجه می شود. پرداختن به ظاهر و مقدسات در فوتبال و یک کنفرانس خبری با چه اهداف و اصولاً بر چه اساسی مطرح شده؟!

2- رزومه کاری من به تمام ایرانیان پوشیده نیست. بنده افتخار می کنم 33 سال در پست‌های حساس تمام زندگی ام را وقف خدمت کرده ام و به نوکری مردم دور از تعلقات و گرایش ها و خطوط سیاسی پرداخته و افتخار می کنم به عنوان سرباز در این مرز و بوم خدمت کرده ام.

عباس بازدید : 151 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

- تیم ملی ایران با نتیجه یک بر صفر موفق شد کره جنوبی را از پیش رو بردارد.

سوت پایان نیمه اول که به صدا درآمد همه فقط نفسی عمیق از ته وجود می کشیدند و دعا می کردند خدایی را که بزرگ است .110 هزار نفری دست به دعا شده بودند برای تیمی که اگر بلندگوهای ورزشگاه ، مدام آهنگی را پخش کند که در آن مدام تکرار می شود :« ایران قهرمان» تیم ملی شان در نیمه اول نتوانسته بود نشانی از قهرمان برای شان داشته باشد. 
ایران که تنها یک بازیکن شاخص در نیمه اول داشت و او هم کسی نبود غیر از رضا قوچان نژاد ، 2 بار تیر دروازه اش در 45 دقیقه اول در تهران لرزید . بخت یار همه 110 هزار ایرانی حاضر در استادیوم بود تا بازنده به رختکن نرویم. بازی 

عباس بازدید : 143 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

 ستاره ها نوشت:

حمید استیلی خاطرات جالبی از دربی سال 79 بازگو می کند. سرمربی سابق پرسپولیس که این روزها مربیگری نمی کند، درباره آن دربی معروف که به زد و خورد نیز کشیده شد، می گوید: «وقتی بازی تمام شد ما را بردند وزارت اطلاعات. آن موقع مردم فوتبال را خیلی دوست داشتند و منتظر بودند فوتبالیست ها یک خطایی کنند. حالا آنجا قرعه به اسم ما افتاد. از آنجا که ما را بردند زندان تقدیر بود که حکم اعدام یک نفر را هم ببینم!»

عباس بازدید : 115 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

 فتح‌الله‌زاده می‌گوید فصل بعد آرش برهانی به جای او مدیرعامل شود، خودش هم می‌رود در خط حمله استقلال بازی می‌کند.

 علی فتح‌الله‌زاده مثل همیشه سعی می‌كند مشكلات را با شوخی و خنده حل كند. ولی وقتی بحث پول می‌شود، برای لحظاتی نمی‌تواند ناراحتی‌اش را پنهان كند. او می‌گوید در حدی كه توانش بوده، پول آورده و درآمدزایی كرده. از این به بعد هم وزارت ورزش باید دست به كار شود تا استقلال به روزهای بحرانی نرسد.
*حاج آقا نكند پول بازیكنان استقلال را گرفته‌اید و با آن خرید و فروش دلار می‌كنید؟
من دلاری نیستم، پلاری هستم! هیچ کس دلار به ما نداده که بخواهد الان برایش بیاید بازداشتم کند.
*ساموئل را هم كه قرار است به پرسپولیس بدهید.
ما یک مذاکراتی داریم انجام می‌دهیم. حالا چند تا تیم دیگر هم ساموئل را می خواهند. ساموئل بازیكن خیلی بزرگی است. خیلی خوب است .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
رهسپاریم با ولایت تا شهادت (ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند) لبیک یا خامنه ای ( منتظر نظرات و انتقاد ات سازنده ی شما عزیزان برای هرچه بهتر شدن سایت هستم با تشکر ( عباس مدیریت سایت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1545
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,052
  • بازدید ماه : 5,710
  • بازدید سال : 33,205
  • بازدید کلی : 379,312
  • مطالب خواندنی


    قطب

    از القاب شايعه حضرت ولي عصر (عج) در نزد عرفا و صوفيان است. «در اصطلاح تصوّف، (قطب) کسي است که منظور نظر خداي تعالي است در همه زمانها و طلسم اعظم به او داده شده است، و او در کون و اعيان ظاهر و باطن ساريست چون سريان جان در کالبد، قسطاس فيض در کف او و افاضه روح حيات بر کون اعلي و اسفل در دست اوست. وي تنها انسان کاملي است که به نظر صوفيان احاطه اش به جميع آدميان محقّق است و همه مقامات و حالات تصوّف را مي دانند. او عقل عالم امکان است و تصرّف وي در عقول براي صوفيان مسلّم است».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    ابومحمد

    کنيه ي حضرت قائم (عج) است.

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    زنان آخرالزمان

    رسول گرامي اسلام صلي الله عليه وآله در وصف برخي از زنان آخِرُالزّمان چنين مي فرمايد: «چگونه مي شود حال شما هنگامي که زنان شما فاسد شوند و جوانان تان فاسق و شما نه امر به معروف مي کنيد و نه نهي از منکر!» به پيامبر اکرم صلي الله عليه وآله گفته شد: آيا اين چنين خواهد شد؟! آن حضرت فرمود: «بله و بدتر از آن نيز خواهد شد». امام علي عليه السلام نيز مي فرمايد: «در آخِرُالزّمان و نزديک شدن قيامت - که بدترين زمان ها است - زناني ظاهر مي شوند که برهنه و لخت هستند! زينت هاي خود را آشکار مي سازند، به فتنه ها داخل مي شوند و به سوي شهوت ها مي گرايند! به سوي لذت ها مي شتابند، حرام هاي الهي را حلال مي شمارند و در جهنم جاودانه خواهند بود».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    مهدویت امام زمان (عج)
    • ظلم
    • امام على عليه السلام:
    • «أَعدَلُ النّاسِ مَن أَنصَفَ مَن ظَلَمَهُ»

    • عادل ترين مردم كسى است كه با كسى كه به او ظلم كرده با انصاف رفتار كند.

    • غررالحكم، ج2، ص435، ح3186
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • حرص
    • امام على عليه السلام:
    • «إِنَّ البُخلَ وَالجُبنَ وَالحِرصَ غَرائِزُ شَتّى يَجمَعُها سوءُ الظَّنِّ بِاللّه»

    • به درستى كه بخل و ترس و حرص، غريزه ها و تمايلات متعدد و پراكنده اى هستند كه سوءظن به خداوند آنها را جمع مى كند.

    • كافى، ج8، ص 243، ح337
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • نیکوکاری و سخاوت
    • پيامبر صلى لله عليه و آله:
    • «اِنَّ اَسْرَعَ الْخَيْرِ ثَوابا البِرُّ وَ اِنَّ اَسْرَعَ الشَّرِّ عِقابا البَغْىُ»

    • پاداش نيكوكارى زودتر از هر كار خوب ديگرى مى رسد و كيفر ستم و تجاوز زودتر از هر كار بد ديگرى گريبان مى گيرد.

    • خصال، ص 110، ح 81
    دریافت کد حدیث موضوعی
    حدیث موضوعی
    • نام عملیات:
      تحریر القدس
    • زمان عملیات:
      1 بهمن 1362
    • مکان عملیات:
      جنوب غربی شهر مرزی مریوان – جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      لشکر انصارالحسین (ع) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      آزادسازی بلندیهای مهم منطقه و گمراه کردن دشمن از طرح عملیات خیبر
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      ظفر 2 (ایذایی)
    • زمان عملیات:
      5 تیر 1364
    • مکان عملیات:
      منطقه عمومی پنجوین عراق - جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      نيروي‌ زميني‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      انهدام توان رزمی نیرهای دشمن
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      بیت المقدس 6
    • زمان عملیات:
      27 اردیبهشت 1367
    • مکان عملیات:
      شمال‌ شهر ماووت‌ کردستان‌ عراق‌ و بلندی‌های‌ شیخ‌ محمد، آسوس‌ و استروک‌
    • ارگان عمل کننده:
      نیروی‌ زمینی‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      2400
    • اهداف عملیات:
      پیشروی‌ و استقرار مناسب‌ نیروها در شمال‌ منطقه‌ سلیمانیه‌ عراق‌ و تکمیل‌ عملیات‌ انجام‌ شده‌ در منطقه‌ عملیاتی‌ ماووت‌ و امکان‌ خروج‌ معارضان‌ کرد عراق‌ از مناطق‌ تحت‌ هجوم‌ ارتش‌ عراق
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    جنگ دفاع مقدس
    غلاف

    پوشش ابداعي زندانيان سياسي، داراي دو لايه پارچه اي و پلاستيكي كه به شكل كيسه، طراحي و دوخته شده بود و براي جلوگيري آلودگي لباس در مواقع احتلام، مورد استفاده قرار مي گرفت. اين كيسه از سوي زندانيان اصطلاحاً غلاف ناميده مي شد.

    دریافت کد یادگار انقلاب
    بند يك و هفت قصر

    متهم را پس از اتمام بازجويي و تكميل پرونده ابتدا از كميته به قرنطينه و سپس به اين بند مي فرستادند. پس از دادگاه اگر حبس بالا گرفته بود به ساير بندها مي فرستادند. محكوميت هاي كم را در يك و هفت نگاه مي داشتند. در اين بند معمول ازندانياني را كه مدت محكوميت شان از يك سال كمتر و يا هنوز مشخص نشده بود، نگهداري مي كردند. بند يك از يك راهرو به عرض 2 متر تشكيل مي شد كه نصف اين عرض را تخت هاي سه طبقه اشغال كرده بود.در طول اين راهرو اتاقها قرار داشتند كه عرض آنها يك متر و طول آن حدود3 متر بود و گاه طول آنها از قد يك انسان معمولي نيز كوتاهتر بود.

    دریافت کد یادگار انقلاب

    نام ذکر روز


    ذکر روزهای هفته

    بايد جوان‏ها را تشويق كرد كه راه خدمت به اسلام و انقلاب را ادامه دهند و هيچ وقت از قرآن و دستوراتش فاصله نگيرند.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید محمد قلى روز فراخ
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا

    قلبم آكنده از عشق پيوستن به الله و رسول خدا و حسين بن علي مي‌باشد. آنجا كه خداي متعال خودش وعده فرموده من اين راه پرافتخار را كه ائمه اطهار و عاشقان الله پيموده‌اند با شناخت انتخاب و پذيرفته‌ام و داوطلبانه و با تلاش بسيار موفق شدم به جبهه اعزام شوم كه يا بكشم و يا به گفتة‌ رهبرم سينه‌ام را آماج گلوله‌اي دشمن قرار دهم و كشته شوم، و در هردو صورت پيروزي با ماست.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید مجيد طالبي
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا
    وصیت شهدا