loading...
ستاره های آسمانی ملکوت
ستارگان آسمان ملکوت

عباس بازدید : 96 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
رئيس جمهور كشورمان در اولين نشست مشترك مجلس و دولت با بيان اينكه حماسه سياسي ايران در دنيا نفوذ كرده است، به تشريح سفرهاي خارجي اخير خود و دستاوردهاي اين سفر پرداخت.
به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران، اولين نشست مشترك دولت و مجلس سه‌شنبه 9 مهرماه به ميزباني رئيس جمهور در نهاد رياست جمهوري برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دولت تدبیر و امید، در خصوص مسایل گوناگون کشور از جمله طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی دولت برای تأمین کالاهای اساسی و رفع مشکلات معیشتی مردم، هدفمندی یارانه‌ها، دیپلماسی عمومی و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در تعامل با دیگر کشورها و گزارشی از سفر هیئت عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران به مقر سازمان ملل متحد و قرقیزستان سخنرانی کرد.
عباس بازدید : 77 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (1)
استقبال‌كنندگان از رئيس‌جمهور با شعارهایی "روحانی روحانی تشکر تشکر"، "ابوالفضل علمدار روحانی را نگهدار" و "حمایت از روحانی فرمان رهبر ما است"، و "صل علی محمد بوی بهشتی آمد" به تاييد مواضع رئيس‌جمهور و هيئت همراه وي در سفر به نيويورك پرداختند.
به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمين دكتر حسن روحاني رئيس‌جمهور كشورمان پيش از ظهر امروز پس از ورود به كشور در جمع خبرنگاران به تشريح دستاوردهاي سفر به نيويورك پرداخت. 

در ادامه و هنگام خروج رئيس‌جمهور از محوطه بیرونی پاویون ریاست جمهوری، وي با استقبال جمعی از جواناني كه براي استقبال از دكتر روحاني و تيم همراه وي در محوطه تجمع كرده بودند، مواجه شد و گوسفندي نيز جلوي پاي اعضاي دولت قربانی شد.

استقبال‌كنندگان از رئيس‌جمهور با شعارهایی "روحانی روحانی تشکر تشکر" "ابوالفضل علمدار روحانی را نگهدار" و "حمایت از روحانی فرمان رهبر ما است"  و "صل علی محمد بوی بهشتی آمد" به تاييد مواضع رئيس‌جمهور و هيئت همراه وي در سفر به نيويورك پرداختند. 
عباس بازدید : 83 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
به دور از تمام پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌ها، بايد ديد دیپلمات کهنه‌کاری که هم‌اکنون در قامت ریاست جمهوری ایران راهی نیویورک شده است، خواهد توانست تا در 24 سپتامبر باری دیگر با تدبیر خود توجه تمام جهانیان را به خود جلب کرده و در راستای تامین منافع ملت ایران شگفتی دیگری بیافریند یا خیر؟
به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحانی" در 24 خرداد 92 با طرح شعار تنش‌زدائی در حوزه سیاست خارجی و وعده بهبود روابط با سایر کشورهای جهان موفق به کسب اکثریت آراء مردم شد و به این ترتیب یازدهمین رئیس جمهور ایران اسلامی گردید.

این پیروزی در حالی بود که بسیاری از رسانه‌های جهانی و ناظران بین‌المللی به دقت روند انتخابات ایران و نتیجه آن را زیر نظر داشتند.
عباس بازدید : 97 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نمي‌دانم اين مسئله هماهنگ شده بوده يا نه اميدوارم كه اينگونه نباشد و بحمدالله اين مسئله رفع شد.
"محمدجواد ظریف" وزير امور خارجه كشورمان در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، در مورد هك شدن صفحه فيس‌بوكش گفت: مشكل هك شدن صفحه فیس‌بوکم رفع شد.

 

وي ادامه داد: شب گذشته من نتوانستم صفحه فيس‌بوكم را چك كنم، صبح امروز نيز در اتاق كارم اينترنت مشكل داشت و قطع بود و بنده نتوانستم به صفحه فيس‌بوكم مراجعه كنم.

عباس بازدید : 96 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ امروز مراسم تحلیف حجت‌الاسلام حسن روحانی با حضور مقامات و شخصیت‌های داخلی و 60 هیئت خارجی در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

برای شرکت در این مراسم، از سوی دفتر رئیس جمهور 2 لیست جداگانه که مجموعاً حدود 50 از شخصیت‌های کشور را شامل می‌شود. این دو لیست به عنوان لیست‌های "کابینه" و "هیئت همراه" در جلسه تحلیف حضور خواهند یافت.

لیست اعضای کابینه:

اسحاق جهانگیری؛ معاون اول

بیژن زنگنه (وزارت نفت)
عباس بازدید : 86 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، آینده سیاسی محمود احمدی‌نژاد اگرچه تا چند ماه پیش در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما این روزها دیگر همه می‌دانند که رئیس دولت‌های نهم و دهم قصد دارد پس از پایان ریاست‌جمهوری‌اش حضورش در عرصه سیاسی کشور را در قالب فعالیت‌های دانشگاهی ادامه دهد.

محمود احمدی‌نژاد در حالی فردا با صندلی ریاست جمهوری خداحافظی می‌کند که بحث تأسیس دانشگاه غیرانتفاعی‌اش از چندی قبل نقل محافل رسانه‌ای و سیاسی شد؛ مسئله‌ای که هرچند با واکنش‌هایی مواجه شد و برخی آن‌را مصداق رانت خواندند، اما انتشار لیست کاملی از صاحبان دانشگاه‌های غیرانتفاعی در کشور نشان داد که فقط احمدی‌نژاد نیست که مجوز تأسیس دانشگاه غیرانتفاعی را دریافت کرده است، بلکه افراد بسیار مشهور دیگری هم هستند که زودتر از وی دست به کار شده بودند.

عباس بازدید : 97 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درباره تاسیس دانشگاه بین‌المللی احمدی‌نژاد در تهران رسما تایید شد.

تأیید تأسیس و استقرار دانشگاه بین‌المللی در تهران

(مصوب جلسه 735 مورخ 25/4/1392 شورای‌عالی انقلاب فرهنگی)

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

ماده واحده «تأیید تأسیس و استقرار دانشگاه بین‌المللی در تهران » که در جلسه 735 مورخ 25/4/1392 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد مورخ 25/4/1392 رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌شود:

«ماده واحده ـ تأسیس دانشگاه بین‌المللی توسط هیأت مؤسس به ریاست آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد مورد موافقت قرار می‌گیرد».

تبصره ـ اساسنامه این دانشگاه به تأیید وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌رسد و استقرار مرکز و واحد آن در تهران بلامانع است».

رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ـ محمود احمدی‌نژاد

عباس بازدید : 97 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تشکیل دفتر رئیس جمهور سابق برای نخستین بار از سوی دولت هشتم ابلاغ و توسط مجلس هفتم ملغی شد.


بررسی سوابق نشان می دهد که موضوع تشکیل "دفتر رئیس جمهور سابق" برای اولین بار در دولت هشتم مطرح و ابلاغ شده است.
عباس بازدید : 115 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام و‌المسلمين دكتر حسن روحاني رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران، در روز 22 فروردین 1392 طی همایشی که در سالن آدينه با حضور جمع کثیری از چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی از جمله یاسر و فاطمه هاشمی فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، حجت‌الاسلام ‌والمسلمين علی یونسی، محمد‌باقر‌نوبخت، حسن غفوری‌فرد، حجت الاسلام علی‌عسگری، حجت‌الاسلام علوی، محمدرضا نعمت‌زاده و فریدون جیرانی از کارگردانان سینما و تلویزیون،اکبر ترکان، محمود واعظی و محمدباقر ذاکری، برگزار شد به طور رسمي با شعار "دولت تدبیر و امید" پا به عرصه رقابت در یازدهمین دوره انتخابات رياست‌جمهوري گذاشت.

بر اساس اين گزارش افرادي چون محمدرضا نعمت‌زاده، اكبرتركان، محمدباقر نوبخت، بابك دربيگي، محمد سلطاني‌فر و ياسر هاشمي و ديگران اعضاي ستاد انتخاباتي حجت‌الاسلام و‌المسلمين  روحاني را تشكيل دادند و وي را در اين مسير ياري كردند.

عباس بازدید : 103 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگارانمحمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور پيش از ظهر امروز(دوشنبه) در مراسم تجليل از حوزه زن و خانواده که در نهاد رياست جمهوري برگزار شد، گفت: نقش زن هميشه مهمترين مسئله در جامعه و مشغله فکري صاحبنظران بوده است. 
 
وي در ادامه افزود: قبل از اينکه يک فرد، زن يا مرد باشد، انسان است و مهمتر از زن و مرد بودن، انسان‌بودن است. 
 
رئيس‌جمهور با بيان اينکه زن يا مرد بودن دو قالب براي تقسيم نقش‌ها در جامعه است، تصريح کرد: حقيقتي که در هستي وجود دارد ، کمال انسان است. 
عباس بازدید : 105 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران محمود احمدی‌نژاد امشب در گفتگوی زنده تلویزیونی خود با مردم با بیان اینکه در آخر دوره کار باید گزارش فعالیت‌ها را به ملت عزیزمان ایران تقدیم کنیم، گفت: مردم می‌دانند که ابعاد کار دولت بسیار گسترده است و اگر بخواهیم همه این گزارش‌ها را در یک جلسه بیاوریم امکان دارد حق مردم تضعیف شود.

عباس بازدید : 98 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ گفتگوی زنده محمود احمدي‌نژاد با مردم بعد از اخبار سراسري 21 شبکه اول سيما آغاز شد.
 
گفتنی است؛  احمدي‌نژاد در اين گفت‌و‌گوي زنده تلويزيوني پيرامون عملکرد دولت طي 8 سال اخير و نيز گزارشي از خدمات صورت گرفته به مردم ايران ارائه ‌می‌کند. 

مهمترین محور سخنان رئیس جمهور به شرح زیر است:

عباس بازدید : 101 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

عوض حيدرپور شهرضايي نماينده شهرضا و سميرم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به گزارش ديوان محاسبات کشور مبني بر بررسي عملکرد بند دو قانون بودجه سال 90 و هزينه 9.2 ميليارد دلار مازاد درآمد ارزي کشور براساس مصوبات غيرقانوني گفت: يکي از وظايف مجلس در بعد نظارتي کنترل هزينه‌هاي کشور است که مي‌بايست براساس قانون بودجه در هر سال انجام پذيرد.

وي ادامه داد: آن چه که مسلم است دولت در حوزه مالي تخلفاتي داشته که مرجع رسيدگي به اين تخلفات 

عباس بازدید : 93 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)
پايگاه اطلاع رساني دولت در خبري مدعي شد: شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران بر خلاف اصول مصرح قانون اساسی محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران را به دادگاه احضار کرد.
به گزارش حوزه دولت باشگاه  خبرنگاران؛ پایگاه اطلاع رسانی دولت با الصاق عکس يک احضاريه از شعبه 76 دادگاه کيفري استان تهران مدعي شد محمود احمدي نژاد به دادگاه احضار شده است.
بر اساس اين گزارش، پايگاه اطلاع رساني دولت در ادامه مدعي شده است که این احضاریه بدنبال شکایت آقای علی لاریجانی و همچنین رئیس کمیسیون اصل  90 مجلس شورای اسلامی و نیز یعقوب خلیل‌نژاد علیه رئیس جمهور ارسال شده است. 


 
عباس بازدید : 104 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

با معرفی حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران، گمانه‌زنی‌ها از ترکیب اقتصادی کابینه دولت تدبیر و امید آغاز شده است.
  ملت ایران با مشارکت 72.7 درصدی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، حماسه سیاسی مدنظر معظم معظم رهبری در سال 92 را محقق کردند و حالا با معرفی حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران، باید منتظر حماسی اقتصادی باشیم.

عباس بازدید : 122 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،اسماعیل کوثری یکشنبه شب در گفتگو با برنامه  " من طهران " شبکه خبری العالم ضمن انتقاد به برخی از رویدادها در دوران اصلاحات ، درباره اینکه روی کار آمدن آقای روحانی باعث صف آرایی های جدید سیاسی شود، گفت: این مساله به خود آقای روحانی و اطرافیان و افرادی که با وی همکاری دارند، بر می گردد. البته بعید می دانم که ایشان چنین اجازه ای دهند مانند زمان اصلاحات دوره آقای خاتمی؛ ما اصلاحات و اصلاح طلبی را قبول داریم که اگر درچارچوب قانون جمهوری اسلامی و قانون اساسی انجام شود و با تدابیر رهبری همسو باشد هیچ اشکالی به وجود نمی اید چون اصلاحات در حال انجام است.

عباس بازدید : 94 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

با توجه به پايان يافتن يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و خلق حماسه سياسي توسط مردم بر آن شديم تا با ارائه دانشنامه‌‌اي هفتمين رئيس جمهور کشور را بيشتر بشناسيم.

"حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحانی" روز 21 آبان 1327 در شهر سرخه (استان سمنان) به دنيا آمد. 

عباس بازدید : 123 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)
"علي پدرام" خبرنگار روزنامه "الشرق الاوسط" به تازگي با "حسن روحاني" رييس جمهور منتخب ملت ايران مصاحبه اي را انجام داده و آقاي روحاني در اين مصاحبه به بيان ديدگاه هايش پيرامون سياست خارجي، برنامه هسته اي و روابط جمهوري اسلامي ايران با کشورهاي غربي پرداخته است.
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الشرق الاوسط، اين مصاحبه دو روز پيش از انتخابات رياست جمهوري کشورمان انجام شده بود و در همين رابطه خبرنگار "الشرق الاوسط" مي افزايد "حسن روحاني" به مدت سه دهه سابقه حضور در شوراي امنيت ملي ايران را داشته است. وي همچنين از اعضاي 
عباس بازدید : 82 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
نهاد رياست جمهوري با وجود دعوت رسمي روز گذشته خود از خبرنگاران برای حضور در مراسم "اعطاي نشان دولتي به جمعي از اعضاي هيئت دولت"، از ورود آن‌ها به محل برگزاری این برنامه جلوگیری کرد.
به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، تعداد زيادي از خبرنگاران خبرگزاري‌هاي مختلف راس ساعت 7:30 دقيقه امروز و طبق اعلام قبلی نهاد رياست جمهوري در مقابل محل برگزاری این مراسم حضور یافتند، اما با وجود دعوت قبلی از خبرنگاران برای پوشش این برنامه و گذشت 1.5 ساعت از حضور خبرنگاران، از ورود آن‌ها به برنامه مذکور جلوگیری شد. 

پس از این تصمیم مرکز روابط عمومي رياست جمهوري، خبرنگاران معترض خواستار توضيح در اين باره شدند که امامي، مدير مرکز روابط عمومي رياست جمهوري در جمع خبرنگاران حاضر شد و با يک عذرخواهي اعلام کرد که خبرنگاران به خانه خود برگردند.

امامی درباره دلیل اتخاذ اين تصميم، اظهار بی اطلاعی کرد.
عباس بازدید : 82 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 هفته نامه تجارت فردا در گفت و گو با مسعود روغنی زنجانی رئیس اسبق سازمان مدیریت به بررسی احیای دوباره سازمان مدیریت پرداخته است.

14 سال سابقه سازمان برنامه او را رکورددار ریاست سازمان برنامه و بودجه کرده است. سازمانی که در دوره مدیریتش فراز و فرودهای زیادی دید. تغییر ساختار در دوران او نیز رخ داد. این تغییر از جانب مجلسیانی‌ رخی داد که تصور داشتند می‌توانند با تبدیل سازمان به وزارت ساز و کار تخصیص بودجه را تغییر دهند؛ پروژه‌ای که ناتمام ماند و پس از مدتی به ارتقای مجدد سازمان منجر شد. مسعود روغنی‌زنجانی این روزها به مطالعه‌ مباحث مربوط به توسعه مشغول است. این چهره تکنوکرات از همین زاویه به جایگاه سازمان بازمی‌نگرد. مدتی پیش از مهیا نبودن شرایط احیا سخن گفت امروز هم در واکنش به نامه نمایندگان مجلس می‌گوید باید تا انتخاب رئیس‌جمهور آینده صبر کرد. به گفته او منش و مدیریت رئیس آینده می‌تواند تعیین‌کننده شرایط احیا باشد. نقد زنجانی بر احیا از زاویه 

عباس بازدید : 91 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 روابط عمومی وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و ضربه به دو تیم تروریستی ورود سلاح به کشور خبر داد.

روابط عمومی وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و ضربه به دو تیم تروریستی ورود سلاح به کشور خبر داد.
متن این اطلاعیه به این شرح ذیل است :
بسم الله الرحمن الرحیم
به استحضار ملت شریف ایران می رساند که در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز آتی، دشمنان ملت به تشدید فعالیت های مخرّب و تمهید مقدمات برای فتنه انگیزی های گوناگون اقدام کرده اند.
از آنجا که این وزارتخانه از مدتها پیش مقاصد دشمن را پیش بینی و تحرکات عوامل آنها را رصد می‌نموده و آمادگی های لازم برای مقابله را ایجاد کرده بود، لذا در مقطع اخیر موفق به شناسایی و خنثی سازی شماری از توطئه ها و سناریوهای دشمن شده است که شرح هر یک از آنها را پس از رفع محذورهای امنیتی، اطلاع رسانی خواهد شد.
از جمله آخرین توطئه های کشف شده، مربوط به ورود تعداد فراوانی سلاح سبک به کشور می‌باشد. ردگیری های اطلاعاتی و امنیتی به عمل آمده، منجر به شناسایی و ضربه به دو تیم تروریستی عامل ورود «سلاح سبک» از مرزهای غربی و شرقی کشور شده است. این تیم ها در حال انتقال تعداد معتنابهی «کلت کمری» و «نارنجک جنگی» به مرکز کشور بودند که با اقدامات هوشمندانه، به موقع و فداکارانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در استانهای کرمانشاه و سیستان و بلوچستان، کلیه سلاح‌ها کشف و تروریست ها بازداشت و تحویل مرجع قضایی شدند.
روابط عمومی وزارت اطلاعات

عباس بازدید : 81 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره حمایت وی از کاندیداتوری مشایی در انتخابات گفت: درباره این سوال خود بیشتر فکر کنید.

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد پس از جلسه امروز هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران  در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه خود دولت کاندیدایی برای انتخابات دارد یا نه تنها سکوت کرد.
رئيس​جمهور درباره بحث بسته پیشنهادی ایران در 1+5 گفت: شما در پاسخ به این سوال می‌توانید بزنید نگاه، سکوت و لبخند.
وي درباره توافق جدید ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 درباره ادامه مذاکرات در آلماتی گفت: باشد چه اشکالی دارد؛ خوب است. مذاکره همیشه بهتر از دعوا است.
رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگری درباره نتایج انتخابات نظام پزشکی گفت: من فکر می‌کنم همه چیز در کشور باید بر اساس قانون باشد و اگر بخواهند از قانون عبور کنند کارشان اعتبار ندارد. اگر نهادها و دستگاه‌هایی هم بخواهند دخالت کنند در مسائل قانونی و فراقانونی عمل کنند، آن هم اعتباری ندارد. نظام پزشکی بالاخره یک قانون دارد و قانون هم کاملا مشخص است و باید از یکی دو نهاد درباره افراد استعلام بکنند.
عباس بازدید : 98 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)
رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد گفت: به‌زودی پس از اینکه فعالیت‌های دبیرخانه جنبش عدم تعهد قوت بیشتری گرفت، مصاحبه‌ای مطبوعاتی با خبرنگاران در خصوص تشریح عملکرد این دبیرخانه خواهم داشت.
به گزارش خبرنگار دولت باشگا خبرنگاران، اسفندیار رحیم مشایی امروز در حاشیه هیئت دولت در پاسخ به اصرار خبرنگاران براي مصاحبه‌ اظهار داشت: قصد مصاحبه ندارم و آمده‌ام به شما سلام کنم.

وی افزود: به‌زودی پس از اینکه فعالیت‌های دبیرخانه جنبش عدم تعهد قوت بیشتری گرفت، مصاحبه‌ای مطبوعاتی با خبرنگاران در خصوص تشریح عملکرد این دبیرخانه خواهم داشت.  

مشايي در پاسخ به اين سؤال که آیا شما تصمیم نهایی براي حضور در انتخابات گرفته‌اید یا خیر گفت: انتخابات چی؟

مشاور رییس‌جمهور در پاسخ به پرسشی در مورد انتخابات گفت: انتخابات کار ملت است.

مشایی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است رئیس‌جمهور به کشور‌های آفریقایی سفر کند؟ و نام آن کشورها چیست، عنوان کرد: هماهنگی‌هایی در این ارتباط در حال انجام است همچنین کشورهای آفریقایی که رییس‌جمهور تاکنون به آنها سفر نکرده است، در اولویت قرار دارند.

مشاور رئیس‌جمهور در حال ترك ساختمان هیات دولت با خنده خطاب به آن‌ها گفت: موجیم که آسودگی ما عدم ماست؛ باید برویم. 
عباس بازدید : 99 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)
دولت‌ احمدی‌نژاد تا سال گذشته در مجموع در ارائه لایحه بودجه کل کشور 352 روز تاخیر داشته است و با در نظر گرفتن تاخیر 76 روزه امسال دولت تا به امروز در ارائه لايحه بودجه سال 92، در مجموع تاخیرهای دولت‌های نهم و دهم به 428 روز رسيد.
به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس ماده 216 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، دولت موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور را حداکثر تا پانزدهم آذر ماه هر سال به مجلس تسلیم کند.

                
عباس بازدید : 72 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)
رييس جمهور به منظور بهره برداري از فاز دوم طرح توسعه بندر شهيد رجايي و 16 بندر چند منظوره و نيز شرکت در اجلاس وحدت و انسجام ملي جوانان وارد استان هرمزگان شد.
به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران،‌ محمود احمدي‌نژاد عصر امروز (سه شنبه) پس از ورود به فرودگاه بين‌المللي بندرعباس از سوي استاندار و مسئولين ارشد محلي مورد استقبال قرار گرفت.

رييس جمهور قرار است تا دقايقي ديگر با حضور در مجتمع بندري شهيد رجايي فاز دوم طرح توسعه اين بندر را که از پروژه هاي مهر ماندگار استان هرمزگان است، افتتاح کند.
عباس بازدید : 99 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

 
احمدی‌نژاد افشا کرد:ورودفاضل لاریجانی به پرونده مرتضوی برای امتیازگیری
 
رییس‌جمهور با تاکید بر این‌که پاسخ استیضاح، توضیح دادن است برای روشن شدن، گفت: این تعبیر که امروز مطرح است و به نظر من شاید درست نیست، این است که دولت باید در مقابل استیضاح دفاع کند.

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در صحن علنی مجلس در جلسه‌ی استیضاح وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی، ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر و دستاوردهای اخیر علمی و فناوری کشور، اظهار کرد: دیروز از جنگنده‌ای رونمایی شد که در نوع خود جزء پیشرفته‌ترین‌ها در دنیاست و از صفر تا صد طراحی، مهندسی و ساخت آن به دست متخصصان داخلی بوده است.

وی با اشاره به این‌که سه چهار روز قبل برای اولین بار موجود زنده توسط متخصصین و دانشمندان ایرانی به فضا فرستاده شد و زنده بازگشت، افزود: شما می‌دانید به لحاظ تخصصی این کار در مرزهای دانش بشری است. یعنی انواع تخصص‌ها و دانش و فناوری، نرم‌افزار و سخت‌افزار در یک کار هماهنگ مورد استفاده قرار گرفت و رکورد جدیدی برای کشورمان ثبت شد.
عباس بازدید : 93 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور تصریح کرد: اگر بخواهیم اجازه دهیم دیوان عدالت خارج از چارچوب قانون اساسی عمل کند، چه طور می‌توان قانون را اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در جلسه عصر امروز مجلس شورای اسلامی که تنها دستور کار آن از صبح امروز تا کنون استیضاح وزیر کار بوده است با تبریک ایام الله دهه فجر به دستاوردهای اخیر علمی و فناوری کشور اشاره کرد و گفت: دیروز جنگنده‌ای رونمایی شد که در نوع خود جزو پیشرفته‌ترین جنگنده‌های دنیا است و از صفر تا صد طراحی، مهندسی و ساخت آن به دست مهندسین داخلی بوده است.

وی افزود: همچنین برای اولین بار دانشمندان ایرانی توانستند موجود زنده به فضا فرستاده و مجددا آن را بازگردانند و این کار در مرزهای دانش بشری قرار دارد. و می‌توان گفت که رکورد جدیدی برای کشور ما ثبت کرد.

عباس بازدید : 98 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در مراسم ترحیم حسن حبیبی مهدی هاشمی در صندلی کنار بنده نشست و صحبت‌هایی کرد، البته بحث او و آقای خاتمی این بود که خبرنگاران بازداشت شده آزاد شوند و درخواستی بر این اساس مطرح کردندبه گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست خبری جشنواره شعر فجر به سوال خبرنگاران پاسخ گفت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره حضور در مراسم تشییع پیکر حسن حبیبی که مهدی هاشمی همراه با پدرش در مراسم تشییع حضور یافته بود و دقایقی را کنار او نشست و اینکه گفته می‌شود مهدی هاشمی سوالاتی درباره خبرنگاران دستگیر شده از وزیر ارشاد پرسیده، اظهار داشت: در مراسم ترحیم نمی‌توان افراد را جدا کرد، ایشان (مهدی هاشمی) در صندلی خالی کنار بنده نشست و صحبت‌هایی کرد، البته بحث او و آقای خاتمی این بود که این خبرنگاران آزاد شوند و درخواستی بر این اساس مطرح کردند.

 

عباس بازدید : 121 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

س از یک هفته استراحت، نمایندگان در جلسه علنی روز یکشنبه خود موضوع استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را در دستور کار خود دارند.

زهرا تالانی: این موضوع برای دومین بار مطرح می شود و امضاکنندگان طرح استیضاح هدف خود را الزام کردن دولت به اجرای قانون می دانند. در همین زمینه با مراد هاشم زهی، نماینده نهبندان و سربیشه و از امضا کنندگان طرح گفت و گویی را انجام دادیم. وی معتقد است که جو حاکم مجلس علیه عبدالرضا شیخ الاسلامی است.


این هفته در جلسه علنی مجلس موضوع استیضاح وزیر کار، تعاون، رفاه و تامین اجتماعی مطرح می شود و شما هم از امضا کنندگان آن هستید. دلیل این همه پافشاری نمایندگان برای استیضاح شیخ الاسلامی چیست؟
در موضوع استیضاح اصلا شخص خاصی مطرح نیست، بلکه موضوع غیرقانونی عمل کردن دولت و وزیر کار است. آقای شیخ الاسلامی در عزل و نصب سعید مرتضوی مقصر است و یکبار هم تا پای استیضاح آمد اما با قولی که به مجلس داد برای برکناری مرتضوی اما به قولش عمل نکرد بر همین اساس نمایندگان مجلس تشخیص دادند که بار دیگر طرح استیضاح او را به جریان بیاندازند. چون هدف ما این است که دولت در مجرای قانون قرار گیرد.

عباس بازدید : 116 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 رییس‌جمهور گفت: امام(ره) برای خود دنیایی‌اش هیچ حسابی باز نکرده و هیچ جیبی ندوخته بود و اصلا جیب نداشت.

محمود احمدی‌نژاد پس از حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) با بیان این‌که امام(ره) مردی از جنس آسمان، انبیاء و احیا کننده راه آنان بود، گفت: دهه فجر دهه پیروزی نهضتی عظیم است که امام(ره) آن را رهبری می‌کردند.

رییس‌جمهور با بیان این‌که نام امام(ره) در اندیشه همه عدالت‌خواهان، آزادی‌خواهان و محرومان و نوع انسان جاودانه است، گفت: خدا را شکر می‌کنیم که ما را در این عصر آفرید و فرصت تنفس در فضایی به ما عنایت کرد که امام (ره) آن فضا را ترسیم کرد و به واسطه عشق به امام خمینی(ره)، ما را در مسیر رشد و کمال و حیات حقیقی انسان قرار داد. دهه فجر بزرگ‌ترین هدیه به ملت ایران است.
وی با بیان این‌که همه وجود امام(ره) در کنار محرومان و غمخواران بود، گفت: امام(ره) برای خود دنیایی‌اش هیچ حسابی باز نکرده است و هیچ جیبی ندوخته نبود و اصلا جیب نداشت. امام(ره) همیشه مردم را گرامی می‌داشت و اراده مردم را در پیشبرد کشور اصیل و به رسمیت می‌شناخت و به مردم میدان می‌داد و مردم پس از چندصد سال حاکمیت خودخواهان حقیقت خود را شناختند و هویت خود را باز یافتند و عزت پیدا کردند.
رییس‌جمهور افزود: امام(ره) آمد تا به همه بشریت عزت و همه آنها را نجات دهد. مرز نگاه امام(ره)، بشریت بود و فارغ از همه تعصبات حتی تعصبات مذهبی گام برمی‌داشت و برای دفاع از حقوق مردم مرزی نمی‌شناخت و در نگاه او، مردم طبقه‌بندی نداشتند و یک طبقه دارای ارزش نبود و همه مردم در نزد او محترم و عزیز بودند. یاد امام (ره)گرامی است و او زنده است و هر روز که می‌گذرد زنده‌تر می‌شود و ما امیدواریم آرمان بلند حضرت امام (ره)جامعه بشری را به حاکمیت جهانی عدالت برساند و اتصال اندیشه مردم با تنها حقیقت جاری در هستی یعنی امام زمان (عج) و رسیدن به حکومت او هر چه زودتر محقق شود.
احمدی‌نژاد افزود: امروز اندیشه امام(ره) که اندیشه مهدوی، حسینی و جهانی و حاکمیت عدالت جهانی بود، به سرعت همه جان‌ها را تسخیر می‌کند و عشق و اراده ملت به سمت و سوی این نشانه‌ای که امام(ره) از خود گذاشت روانه می شود. خادمان ملت در دولت تا لحظه آخری که افتخار خدمتگزاری داشته باشند، از راه و اندیشه و مسیری که حضرت امام(ره) ترسیم کرده‌ است، ذره‌ای فروگذار نخواهند بود.
عباس بازدید : 91 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

ایسنا نوشت:

غلامحسین الهام سخنگوی دولت، در حاشیه مراسم تجدید میثاق رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های امام راحل در پاسخ به سوالی در خصوص میزان کمک‌های دولت به مردم در زمان عید، گفت: هنوز میزان و نحوه پرداخت این کمک‌ها به درستی مشخص نشده است.
وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره ارائه بودجه به مجلس نیز اظهار کرد:‌ ان‌شاءالله این بودجه در اسرع وقت به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود. بودجه هم‌اکنون در دولت در حال بررسی و احکام آن در حال تنظیم است.
الهام همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بودجه به صورت کامل و یا دو دوازدهم در اختیار مجلس قرار می‌گیرد؟، اظهار کرد: ان‌شاءالله به بودجه دو دوازدهم نیازی نخواهد بود و ما بودجه را به صورت کامل ارائه می‌دهیم.
درباره ما
Profile Pic
رهسپاریم با ولایت تا شهادت (ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند) لبیک یا خامنه ای ( منتظر نظرات و انتقاد ات سازنده ی شما عزیزان برای هرچه بهتر شدن سایت هستم با تشکر ( عباس مدیریت سایت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1545
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,045
  • بازدید ماه : 5,703
  • بازدید سال : 33,198
  • بازدید کلی : 379,305
  • مطالب خواندنی


    قطب

    از القاب شايعه حضرت ولي عصر (عج) در نزد عرفا و صوفيان است. «در اصطلاح تصوّف، (قطب) کسي است که منظور نظر خداي تعالي است در همه زمانها و طلسم اعظم به او داده شده است، و او در کون و اعيان ظاهر و باطن ساريست چون سريان جان در کالبد، قسطاس فيض در کف او و افاضه روح حيات بر کون اعلي و اسفل در دست اوست. وي تنها انسان کاملي است که به نظر صوفيان احاطه اش به جميع آدميان محقّق است و همه مقامات و حالات تصوّف را مي دانند. او عقل عالم امکان است و تصرّف وي در عقول براي صوفيان مسلّم است».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    ابومحمد

    کنيه ي حضرت قائم (عج) است.

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    زنان آخرالزمان

    رسول گرامي اسلام صلي الله عليه وآله در وصف برخي از زنان آخِرُالزّمان چنين مي فرمايد: «چگونه مي شود حال شما هنگامي که زنان شما فاسد شوند و جوانان تان فاسق و شما نه امر به معروف مي کنيد و نه نهي از منکر!» به پيامبر اکرم صلي الله عليه وآله گفته شد: آيا اين چنين خواهد شد؟! آن حضرت فرمود: «بله و بدتر از آن نيز خواهد شد». امام علي عليه السلام نيز مي فرمايد: «در آخِرُالزّمان و نزديک شدن قيامت - که بدترين زمان ها است - زناني ظاهر مي شوند که برهنه و لخت هستند! زينت هاي خود را آشکار مي سازند، به فتنه ها داخل مي شوند و به سوي شهوت ها مي گرايند! به سوي لذت ها مي شتابند، حرام هاي الهي را حلال مي شمارند و در جهنم جاودانه خواهند بود».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    مهدویت امام زمان (عج)
    • ظلم
    • امام على عليه السلام:
    • «أَعدَلُ النّاسِ مَن أَنصَفَ مَن ظَلَمَهُ»

    • عادل ترين مردم كسى است كه با كسى كه به او ظلم كرده با انصاف رفتار كند.

    • غررالحكم، ج2، ص435، ح3186
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • حرص
    • امام على عليه السلام:
    • «إِنَّ البُخلَ وَالجُبنَ وَالحِرصَ غَرائِزُ شَتّى يَجمَعُها سوءُ الظَّنِّ بِاللّه»

    • به درستى كه بخل و ترس و حرص، غريزه ها و تمايلات متعدد و پراكنده اى هستند كه سوءظن به خداوند آنها را جمع مى كند.

    • كافى، ج8، ص 243، ح337
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • نیکوکاری و سخاوت
    • پيامبر صلى لله عليه و آله:
    • «اِنَّ اَسْرَعَ الْخَيْرِ ثَوابا البِرُّ وَ اِنَّ اَسْرَعَ الشَّرِّ عِقابا البَغْىُ»

    • پاداش نيكوكارى زودتر از هر كار خوب ديگرى مى رسد و كيفر ستم و تجاوز زودتر از هر كار بد ديگرى گريبان مى گيرد.

    • خصال، ص 110، ح 81
    دریافت کد حدیث موضوعی
    حدیث موضوعی
    • نام عملیات:
      تحریر القدس
    • زمان عملیات:
      1 بهمن 1362
    • مکان عملیات:
      جنوب غربی شهر مرزی مریوان – جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      لشکر انصارالحسین (ع) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      آزادسازی بلندیهای مهم منطقه و گمراه کردن دشمن از طرح عملیات خیبر
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      ظفر 2 (ایذایی)
    • زمان عملیات:
      5 تیر 1364
    • مکان عملیات:
      منطقه عمومی پنجوین عراق - جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      نيروي‌ زميني‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      انهدام توان رزمی نیرهای دشمن
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      بیت المقدس 6
    • زمان عملیات:
      27 اردیبهشت 1367
    • مکان عملیات:
      شمال‌ شهر ماووت‌ کردستان‌ عراق‌ و بلندی‌های‌ شیخ‌ محمد، آسوس‌ و استروک‌
    • ارگان عمل کننده:
      نیروی‌ زمینی‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      2400
    • اهداف عملیات:
      پیشروی‌ و استقرار مناسب‌ نیروها در شمال‌ منطقه‌ سلیمانیه‌ عراق‌ و تکمیل‌ عملیات‌ انجام‌ شده‌ در منطقه‌ عملیاتی‌ ماووت‌ و امکان‌ خروج‌ معارضان‌ کرد عراق‌ از مناطق‌ تحت‌ هجوم‌ ارتش‌ عراق
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    جنگ دفاع مقدس
    غلاف

    پوشش ابداعي زندانيان سياسي، داراي دو لايه پارچه اي و پلاستيكي كه به شكل كيسه، طراحي و دوخته شده بود و براي جلوگيري آلودگي لباس در مواقع احتلام، مورد استفاده قرار مي گرفت. اين كيسه از سوي زندانيان اصطلاحاً غلاف ناميده مي شد.

    دریافت کد یادگار انقلاب
    بند يك و هفت قصر

    متهم را پس از اتمام بازجويي و تكميل پرونده ابتدا از كميته به قرنطينه و سپس به اين بند مي فرستادند. پس از دادگاه اگر حبس بالا گرفته بود به ساير بندها مي فرستادند. محكوميت هاي كم را در يك و هفت نگاه مي داشتند. در اين بند معمول ازندانياني را كه مدت محكوميت شان از يك سال كمتر و يا هنوز مشخص نشده بود، نگهداري مي كردند. بند يك از يك راهرو به عرض 2 متر تشكيل مي شد كه نصف اين عرض را تخت هاي سه طبقه اشغال كرده بود.در طول اين راهرو اتاقها قرار داشتند كه عرض آنها يك متر و طول آن حدود3 متر بود و گاه طول آنها از قد يك انسان معمولي نيز كوتاهتر بود.

    دریافت کد یادگار انقلاب

    نام ذکر روز


    ذکر روزهای هفته

    بايد جوان‏ها را تشويق كرد كه راه خدمت به اسلام و انقلاب را ادامه دهند و هيچ وقت از قرآن و دستوراتش فاصله نگيرند.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید محمد قلى روز فراخ
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا

    قلبم آكنده از عشق پيوستن به الله و رسول خدا و حسين بن علي مي‌باشد. آنجا كه خداي متعال خودش وعده فرموده من اين راه پرافتخار را كه ائمه اطهار و عاشقان الله پيموده‌اند با شناخت انتخاب و پذيرفته‌ام و داوطلبانه و با تلاش بسيار موفق شدم به جبهه اعزام شوم كه يا بكشم و يا به گفتة‌ رهبرم سينه‌ام را آماج گلوله‌اي دشمن قرار دهم و كشته شوم، و در هردو صورت پيروزي با ماست.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید مجيد طالبي
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا
    وصیت شهدا