loading...
ستاره های آسمانی ملکوت
ستارگان آسمان ملکوت

عباس بازدید : 90 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)
پسر سرکرده فراری منافقین، پدر خود را فردی دجال می‌نامد و معتقد است که وی حتی در حق نیروهای گروهک به شدت ظلم کرده است.
به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از مؤسسه راهبردی دیده‌بان، یکی از اقدامات جنایت‌کارانه گروهک تروریستی منافقین، نقض حقوق اعضای این تشکیلات است که از سوی سرکردگان آنها صورت گرفته است. 

بعد از شکست سنگین منافقین در عملیات مرصاد، رجوی با برگزاری نشست‌هایی تحت عنوان تنگه و توحید سعی کرد تقصیر این ناکامی بزرگ را بر گردن خود اعضا بیاندازد. 

منظور از تنگه همان تنگه چهارزبر بود که در آنجا نیروهای گروهک توسط رزمندگان ایرانی تارومار شدند و منظور از توحید نیز همان حربه رجوی بود که سعی داشت عدم موفقیت در این عملیات را برگردن عدم توجه ذهن و فکر نیروها به کسب پیروزی و انجام ماموریت بیاندازد. 
عباس بازدید : 92 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

نماینده کهگیلویه در خصوص سیاست های کلی بی بی سی و دیگر رسانه های ضد انقلاب، گفت: سیاست اینگونه رسانه ها در راستای "اختلاف بیانداز حکومت کن" است و اقدامات بی بی سی برای متشنج جلوه دادن کشور در محافل خارجی است. نماینده تهران نیز ضمن بیان این موضوع که بی بی سی از ارکان اطلاع رسانی فتنه ۸۸ بوده، افزود: شبکه بی بی سی رابط برخی از عناصر داخل و خارج بوده است و اکنون نیز چنین وظیفه ای را دارد.
بی بی سی فارسی شبکه سخن پراکنی و وابسته به خانواده سلطنتی انگلیس است که بنای آن برای اختلاف، ایجاد بی اخلاقی ها و گسست پیمانهای مردمی و حکومتی نهاده شد. چندی است این شبکه مزدور آب به آسیاب دشمنان می ریزد و هر دم از اختلافات مسئولین رده بالای جمهوری اسلامی سخن می گوید. به همین خاطر با دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفتگویی ترتیب داده شد.

علی محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس در گفتگو با بولتن نیوز اظهار داشت: بی بی سی یک رسانه صهونیستی است و اهدافش از ابتدای تشکیل آن دروغ پراکنی و اختلاف افکنی بوده است.

عباس بازدید : 114 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)
داریوش همایون تلاش می‌کرد تا همانند سران فتنه در داخل از اغتشاش‌های خیابانی، جنبشی اجتماعی بسازد.
 
به گزارش اول نيوز، به نقل از خبرگزاری فارس،‌ محمدمهدی تقوی طی یادداشتی نوشت: در حلقه‌هایی که وابستگان رژیم طاغوت پس از انقلاب اسلامی در مغرب‌زمین تشکیل دادند، حلقه‌ای که با عنوان «مشروطه سلطنتی» و به ریاست داریوش همایون پا گرفت، آوازه و شهرتی بیشتر دارد. تاریخ نام او را در ردیف چهره‌های رازآلود نشانده ‌است.

لازم نیست برای آشکار شدن چهره‌ سیاسی او منتظر اعلان نام کلوب‌های فراماسونری باشیم، او فراتر از یک ماسون ایفای نقش می‌کرد. گاهی در نقش یک فعال سیاسی ظاهر می‌شد و به کنگره‌ها و همایش‌های احزاب می‌رفت و مانیفست مبارزه آنها را تدوین یا ویرایش می‌کرد، در برهه‌ای در کسوت یک روشنفکر و دگراندیش در استودیوهای خبری ظاهر می‌شد و با ادبیات جامعه‌شناسانه به آسیب‌شناسی معضلات جامعه و نسل جوان ایرانی می‌پرداخت، زمانی به هیات یک روزنامه‌نگار و نویسنده درمی‌آمد و کتاب می‌نوشت و گاه سرمقاله‌ها و ستون‌های روزنامه‌های آن سوی مرز را تغذیه می‌کرد و با نویسندگان محفل‌نشین حتی به چالش قلمی می‌پرداخت.

داریوش همایون، کسی است که قلم و تصمیمش یکی از جرقه‌های بزرگ انقلاب اسلامی را شعله‌ور کرد؛ او سنت‌ ستیز با روحانیت را پایه‌گذاری کرد و تا آخرین روزهای عمر ننگین ۸۲ساله‌اش بر این سنت باقی ماند. این تضاد و ستیز با مذهب و روحانیت در سرشت فکری همه اعضای خاندان سلطنتی جاری بود اما باید گفت هیچ‌کدام به اندازه داریوش همایون یا همان «احمد رشیدی‌مطلق» در این عرصه قلمفرسایی نکردند.
عباس بازدید : 109 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)
عصر یکشنبه تعدادی از فعالان رسانه ای نزدیک به جریان فتنه با حکم قضایی بازداشت شدند.
عصر یکشنبه تعدادی از فعالان رسانه ای نزدیک به جریان فتنه با حکم قضایی بازداشت شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  عصر دیروز تعدادی از فعالان رسانه ای نزدیک به جریان فتنه با حکم قضایی بازداشت شدند.

ساعتی پیش سایت مشرق در همین رابطه با اشاره به این اقدام دستگاه امنیتی کشور از دستگیری جواد دلیری ، ساسان آقایی، نسرین تخیری، میلاد فدایی و ساسان محمدی خبر داد اما اطلاعات تکمیلی حاکی است که تعداد خبرنگاران بازداشتی در حدود یازده نفر بوده اند که در روزنامه های شرق،آرمان،بهار،اعتماد و خبرگزاری ایلنا و هفته نامه آسمان فعال بوده اند.

علاوه بر اسامی یاد شده پوریا عالمی، پژمان موسوی، مطهره شفیعی، نرگس جودکی،  اکبر منتجبی و امیلی امرایی نیز جزو بازداشت شدگان هستند.

گفته می شود علت بازدداشت این افراد همکاری با رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب بوده است و دادستانی بزودی در این باره اطلاعیه ای صادر می کند.
عباس بازدید : 101 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
عضو سازمان منحله مجاهدین انقلاب و نماینده حزب منحله مشارکت در مجلس ششم به همراه اردشیر امیرارجمند و دو عضو گروهک‌های ملی مذهبی با سخنرانی در شورای پارلمان اروپا خواهان تحریمهای سیاسی در کنار تحریم‌های اقتصادی بر ضد کشورمان شدند و راه حل پايان برنامه صلح آمیز هسته ای ایران را روی کار آمدن فتنه گران در کشور اعلام کردند
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران: چند تن از عوامل اصلی فتنه که از کشور متواری و در اروپا ساکن می‌باشند با الگو برداری از لابی گری‌های گروهک تروريستي منافقین در پارلمان اروپا و مجالس سنا و کنگره آمریکا برای ارائه راهکار برای ضربه به کشور حضوری فعال دارند گروهک‌های مختلف ضد نظام جهت مطرح ساختن و موثر جلوه دادن خود در راستای منافع بیگانگان هر از چند گاهی در این مجالس حاضر شده و گزارش‌ فعالیت‌های ضد میهنی خود را برای دریافت بودجه ارائه می‌کنند.
اصلاح طلبان فراری بعد از حضور ربع پهلوی در اروپا که بر ضد کشورمان تئوری پردازی کرد برای عقب نماندن از قافله وطن‌فروشی در شورای پارلمان اتحادیه اروپا حاضر شده و در روز دوشنبه دوم بهمن ماه با سخنرانی در این شورا خواهان تحریم‌های سیاسی در کنار تحریم‌های اقتصادی بر ضد کشورمان شدند.
اتحادیه اروپا تحت تأثیر صهیونیست جهانی و آمریکا تحریم‌های گسترده ای را برای فشار بر مردم ایران به جرم حمایت از نظام جمهوری اسلامی وضع کرده است تا با تحت فشار قرار دادن توده های مردم آنان را در حمایت از نظام دلسرد کند.
عباس بازدید : 120 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
رئیس دانشگاه آزاد مرکز رباط کریم با اشاره به اینکه باید در راستای شناخت روز 9 دی تلاش زیادی کرد، گفت: باید تلاش کرد تا حماسه 9 دی را بیشتر بشناسیم و در این راستا باید تحلیل‌های صحیح و عمیق از شرایط سال 88 ارائه شود.
به گزارش صراط، قصری رئیس دانشگاه آزاد مرکز رباط کریم شنبه در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی عنوان کرد: 9دی روزی است که مردم به فرمان مقام معظم رهبری برای برچیدن فتنه و فتنه‌گران به میدان آمدند.

 وی با اشاره به اینکه  باید در راستای شناخت روز 9 دی تلاش زیادی کرد، افزود: باید تلاش کرد تا واقعه 9 دی را بیشتر بشناسیم و در این راستا باید تحلیل‌های صحیح و عمیق از شرایط سال 88 ارائه شود.

9 دی روز شکست استعمار در برابر صلابت مقام ولایت

قصری با اشاره به دستاوردهای یوم الله نهم دی گفت: 9 دی روز شکست بزرگ استعمار در برابر رهبری و قدرت صلابت مقام ولایت و ولایت مداری ملت ایران، آشکارشدن چهره منافقان داخلی و نمایش خیره کننده حضور پرشور آحاد مردم در حمایت از ارزشهای انقلاب اسلامی و تجلی آثار و برکت بصیرت بود.

وی اظهار داشت: گذر از فتنه بسیار سخت بود و به این دلیل تنها باید بر بصیرت و هوشیاری مردم تکیه کرد.

ایران هیچ واهمه‌ای از تهدیدات استکبار به خود راه نمی‌دهد

رئیس مرکز رباط کریم دانشگاه آزاد افزود: به حمد پروردگار و رهبری امام خامنه ای،  ایران اسلامی در شرایط کنونی هوشیار و مقتدر در جامعه جهانی در حال پیشروی است و به این سبب هیچ واهمه‌ای از تهدیدات استکبار جهانی به خود راه نمی‌دهد.

وی افزود: فتنه 88 برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران بود ولی استکبار جهانی به این خواسته خود نرسید و در این باره نیز ناکام ماند و بار دیگر پیروز میدان ملت غیور و ولایت مدار ایران اسلامی بود.
  مراسم بزرگداشت روز 9 دی با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز رباط کریم، اقشار مردم و  مسئولان شهرستان برگزار شد.
عباس بازدید : 130 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ طیفی از نویسندگان اصلاح طلب که در فتنه 88 فعال بوده‌اند‌، در قالبی دیگر در نقش عوامل جریان ضد فرهنگی غرب به دنبال تئوری‌های باطل این جریان عمل می‌کنند. رفتار سازمان دهی شده این افراد که با تبلیغ و پیگیری اهداف ضد فرهنگی عملا به مهره‌های عمليات رواني عليه جمهوري اسلامي تبديل شده‌اند، به طور کامل خوراک ضد تبلیغی علیه نظام برای رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه فراهم می‌آورد .


عباس بازدید : 157 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

حجت‌الاسلام و‌المسلمين جعفر شجوني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاراندرباره اظهارات اخير يك چهره اصلاح‌طلب مبني بر اينكه اصلاح‌طلبان بايد چراغ را براي نظام سبز كنند، گفت: مجيد انصاري از جمله شخصيت‌هايي است كه در جريان فتنه 88 همراه فتنه‌گران بود.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: مجيد انصاري دوست عطاالله مهاجراني و  جزو ساختارشكن فتنه 88 است.

وي با يبان اينكه موضع‌گيري اخير مجيد انصاري مشكوك است و بايد وي و برادرانش مورد بازجويي قرار گيرند، خاطرنشان كرد: اصلاح‌طلبان هرگز حاضر نيستند كه حرف حساب‌ شده‌اي بزنند و تا به امروز نيز مرزبندي با جريان فتنه نداشته‌ اند(اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب بخوانید)

عباس بازدید : 138 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر حفظ آرامش جو سياسي توسط نمايندگان،‌ دولت و سايت مسئولان و فعالان سياسي گفت: متأسفانه مشاهده مي‌شود كه از اين امر تخطي شده و اصلاح‌طلبان به صورت مدام با سخنراني‌هايشان موجبات اختلال در جامعه را پديد مي‌آورند.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در ادامه به اظهارات مجيد انصاري اشاره كرد و گفت: ايشان مي‌گويند از اول مي‌دانستم روش اقتصادي احمدي‌ن‍ژاد مشكل‌زا خواهد بود و ما را به بن‌بست كشانده‌اند و اين اظهارات در حالي است كه مقام معظم رهبري همواره مي‌گويند ما به بن‌بست نرسيده‌ايم.

وي بر همين اساس تصريح كرد: انصاري در جاي ديگر مي‌گويد قانون اساسي و نظام را قبول داشته و از حركت براندازانه اجتناب مي‌كند و اين در حالي است كه هنوز موضع خود را در برابر فتنه 88 مشخص نكرده‌اند.

عباس بازدید : 163 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

مقام معظم رهبری در جمع مردم قم، این شهر را مذهبی‌ترین شهر ایران و خاستگاه بزرگ‌ترین انقلاب معاصر خواندند.

مقام معظم رهبری پس از استقبال باشکوه قمی‌ها سخنرانی خود را در جمع هزاران تن از مردم آغاز کردند.به گزارش خبرآنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب که از ساعت 9 و 20 دقیقه در میان خیل عظیم جمعیت وارد شهر مقدس قم شدند.

به گزارش ایسنا خودروی حامل مقام معظم رهبری به علت ازدحام جمعیت بارها و بارها در مسیر استقبال متوقف شد.

استقبال‌کنندگان در مسیر با شعارهای "صل علی محمد یاور مهدی آمد"، "دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی"، "صل علی محمد سیدعلی خوش آمد"،"‌حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" در حال استقبال از مقام معظم رهبری خودروی حامل ایشان را همچون نگینی در بر گرفته بودند.

رهبرانقلاب پس از گذشتن از مسیر استقبال که مملو از جمعیت عاشق به نظام، امام و رهبری بود، به حرم کریمه اهل بیت(س) رفتند.

عباس بازدید : 121 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

 مروری بر سال فتنه:
با پایان یافتن نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سوم تیر ماه ۸۴ و مشخص شدن رئیس جمهور منتخب مردم، پس از سال‌ها خواست امام و امت با کارگزاران اجرایی جامعه در یک مسیر قرار گرفت و عدالت خواهی گفتمان غالب نظام شد. کمترین کار دولت نهم در مقام نظر احیاء ادبیات و گفتمان امام، انقلاب اسلامی و اسلام ناب بود. همچنین این دولت در مقام عمل با پرکاری، ساده زیستی، توجه به مستضعفین و دورافتاده‌ها، پرهیز از تمرکزگرایی که یکی از نمادهای فساد است و توجه به همه ایران عزیز (از جمله با سفرهای استانی) محبوبِ محرومین، پابرهنگان و کوخ نشینان شد. این زنگ خطری برای اصحاب زر و زور و تزویر یا همان اشرافیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی - رسانه ای بود.

درباره ما
Profile Pic
رهسپاریم با ولایت تا شهادت (ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند) لبیک یا خامنه ای ( منتظر نظرات و انتقاد ات سازنده ی شما عزیزان برای هرچه بهتر شدن سایت هستم با تشکر ( عباس مدیریت سایت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1545
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 272
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,098
  • بازدید ماه : 5,756
  • بازدید سال : 33,251
  • بازدید کلی : 379,358
  • مطالب خواندنی


    قطب

    از القاب شايعه حضرت ولي عصر (عج) در نزد عرفا و صوفيان است. «در اصطلاح تصوّف، (قطب) کسي است که منظور نظر خداي تعالي است در همه زمانها و طلسم اعظم به او داده شده است، و او در کون و اعيان ظاهر و باطن ساريست چون سريان جان در کالبد، قسطاس فيض در کف او و افاضه روح حيات بر کون اعلي و اسفل در دست اوست. وي تنها انسان کاملي است که به نظر صوفيان احاطه اش به جميع آدميان محقّق است و همه مقامات و حالات تصوّف را مي دانند. او عقل عالم امکان است و تصرّف وي در عقول براي صوفيان مسلّم است».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    ابومحمد

    کنيه ي حضرت قائم (عج) است.

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    زنان آخرالزمان

    رسول گرامي اسلام صلي الله عليه وآله در وصف برخي از زنان آخِرُالزّمان چنين مي فرمايد: «چگونه مي شود حال شما هنگامي که زنان شما فاسد شوند و جوانان تان فاسق و شما نه امر به معروف مي کنيد و نه نهي از منکر!» به پيامبر اکرم صلي الله عليه وآله گفته شد: آيا اين چنين خواهد شد؟! آن حضرت فرمود: «بله و بدتر از آن نيز خواهد شد». امام علي عليه السلام نيز مي فرمايد: «در آخِرُالزّمان و نزديک شدن قيامت - که بدترين زمان ها است - زناني ظاهر مي شوند که برهنه و لخت هستند! زينت هاي خود را آشکار مي سازند، به فتنه ها داخل مي شوند و به سوي شهوت ها مي گرايند! به سوي لذت ها مي شتابند، حرام هاي الهي را حلال مي شمارند و در جهنم جاودانه خواهند بود».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    مهدویت امام زمان (عج)
    • ظلم
    • امام على عليه السلام:
    • «أَعدَلُ النّاسِ مَن أَنصَفَ مَن ظَلَمَهُ»

    • عادل ترين مردم كسى است كه با كسى كه به او ظلم كرده با انصاف رفتار كند.

    • غررالحكم، ج2، ص435، ح3186
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • حرص
    • امام على عليه السلام:
    • «إِنَّ البُخلَ وَالجُبنَ وَالحِرصَ غَرائِزُ شَتّى يَجمَعُها سوءُ الظَّنِّ بِاللّه»

    • به درستى كه بخل و ترس و حرص، غريزه ها و تمايلات متعدد و پراكنده اى هستند كه سوءظن به خداوند آنها را جمع مى كند.

    • كافى، ج8، ص 243، ح337
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • نیکوکاری و سخاوت
    • پيامبر صلى لله عليه و آله:
    • «اِنَّ اَسْرَعَ الْخَيْرِ ثَوابا البِرُّ وَ اِنَّ اَسْرَعَ الشَّرِّ عِقابا البَغْىُ»

    • پاداش نيكوكارى زودتر از هر كار خوب ديگرى مى رسد و كيفر ستم و تجاوز زودتر از هر كار بد ديگرى گريبان مى گيرد.

    • خصال، ص 110، ح 81
    دریافت کد حدیث موضوعی
    حدیث موضوعی
    • نام عملیات:
      تحریر القدس
    • زمان عملیات:
      1 بهمن 1362
    • مکان عملیات:
      جنوب غربی شهر مرزی مریوان – جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      لشکر انصارالحسین (ع) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      آزادسازی بلندیهای مهم منطقه و گمراه کردن دشمن از طرح عملیات خیبر
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      ظفر 2 (ایذایی)
    • زمان عملیات:
      5 تیر 1364
    • مکان عملیات:
      منطقه عمومی پنجوین عراق - جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      نيروي‌ زميني‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      انهدام توان رزمی نیرهای دشمن
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      بیت المقدس 6
    • زمان عملیات:
      27 اردیبهشت 1367
    • مکان عملیات:
      شمال‌ شهر ماووت‌ کردستان‌ عراق‌ و بلندی‌های‌ شیخ‌ محمد، آسوس‌ و استروک‌
    • ارگان عمل کننده:
      نیروی‌ زمینی‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      2400
    • اهداف عملیات:
      پیشروی‌ و استقرار مناسب‌ نیروها در شمال‌ منطقه‌ سلیمانیه‌ عراق‌ و تکمیل‌ عملیات‌ انجام‌ شده‌ در منطقه‌ عملیاتی‌ ماووت‌ و امکان‌ خروج‌ معارضان‌ کرد عراق‌ از مناطق‌ تحت‌ هجوم‌ ارتش‌ عراق
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    جنگ دفاع مقدس
    غلاف

    پوشش ابداعي زندانيان سياسي، داراي دو لايه پارچه اي و پلاستيكي كه به شكل كيسه، طراحي و دوخته شده بود و براي جلوگيري آلودگي لباس در مواقع احتلام، مورد استفاده قرار مي گرفت. اين كيسه از سوي زندانيان اصطلاحاً غلاف ناميده مي شد.

    دریافت کد یادگار انقلاب
    بند يك و هفت قصر

    متهم را پس از اتمام بازجويي و تكميل پرونده ابتدا از كميته به قرنطينه و سپس به اين بند مي فرستادند. پس از دادگاه اگر حبس بالا گرفته بود به ساير بندها مي فرستادند. محكوميت هاي كم را در يك و هفت نگاه مي داشتند. در اين بند معمول ازندانياني را كه مدت محكوميت شان از يك سال كمتر و يا هنوز مشخص نشده بود، نگهداري مي كردند. بند يك از يك راهرو به عرض 2 متر تشكيل مي شد كه نصف اين عرض را تخت هاي سه طبقه اشغال كرده بود.در طول اين راهرو اتاقها قرار داشتند كه عرض آنها يك متر و طول آن حدود3 متر بود و گاه طول آنها از قد يك انسان معمولي نيز كوتاهتر بود.

    دریافت کد یادگار انقلاب

    نام ذکر روز


    ذکر روزهای هفته

    بايد جوان‏ها را تشويق كرد كه راه خدمت به اسلام و انقلاب را ادامه دهند و هيچ وقت از قرآن و دستوراتش فاصله نگيرند.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید محمد قلى روز فراخ
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا

    قلبم آكنده از عشق پيوستن به الله و رسول خدا و حسين بن علي مي‌باشد. آنجا كه خداي متعال خودش وعده فرموده من اين راه پرافتخار را كه ائمه اطهار و عاشقان الله پيموده‌اند با شناخت انتخاب و پذيرفته‌ام و داوطلبانه و با تلاش بسيار موفق شدم به جبهه اعزام شوم كه يا بكشم و يا به گفتة‌ رهبرم سينه‌ام را آماج گلوله‌اي دشمن قرار دهم و كشته شوم، و در هردو صورت پيروزي با ماست.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید مجيد طالبي
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا
    وصیت شهدا