loading...
ستاره های آسمانی ملکوت
ستارگان آسمان ملکوت

عباس بازدید : 110 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)
مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران روز جمعه كه منتشره شده موضوعاتي چون: منافقین و مخالفان نظام منبع اطلاعاتی گزارش‌های "احمد شهید" / فرقه ضاله بهائیت به هیچ وجه دین نیست، ایران و روسیه در مرحله مهمی برای رسیدن به مذاکرات نهایی قرار دارندو... است.
منافقین و مخالفان نظام منبع اطلاعاتی گزارش‌های "احمد شهید" / فرقه ضاله بهائیت به هیچ وجه دین نیست

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به گزارش اخیر "احمد شهید"گفت که منبع اطلاعاتی "احمد شهید" منافقین و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.         ایران و روسیه در مرحله مهمی برای رسیدن به مذاکرات نهایی قرار دارند
 رئیس‌جمهوری در گفتگو با پوتین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و پنج به علاوه یک گفت: ایران و روسیه در مرحله مهمی برای رسیدن به مذاکرات نهایی قرار دارند.
عباس بازدید : 88 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
60درصد مردم آمریکا از اوباما ناامید شده‌اند،حضور 14 عضو کابينه در کميسيون بررسي مشکلات تهران،دستاورد عضویت ظریف در فیس بوک، ماجراي ترور احمدي‌نژاد از زبان ريگي،وزیر خارجه لهستان به اصفهان رفت و ...از جمله خبر ویژه های روزنامه های شنبه هستند که میتوانید اینجا بخوانید.
مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

*کیهان


بولدوزر افراطیون اول ویران می‌کند بعد تدبیر!

وزیر علوم گفت: برای انتخاب رئیس دانشگاه تهران قرار است شورای مشورتی از اساتید این دانشگاه بنشینند و یک نفر را انتخاب و به ما معرفی کنند.فرجی‌دانا در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گزینه‌هایی برای ریاست دانشگاه تهران منتشر می‌شود و برنامه وزارت علوم برای ریاست این دانشگاه چیست؟ گفت: هیچ اسمی از جانب ما نیست. قرار است شورای مشورتی از اساتید دانشگاه تهران بنشینند و منتخب شوند و همه رای می‌دهند و یک نفر را انتخاب و به ما معرفی کنند.وی گفت: مثل آن چیزی که در مجلس داریم. از 30 نفر عضو هیئت علمی یک نفر انتخاب می‌شود و ان‌شاءالله این شورا می‌نشینند و یک نفر را انتخاب می‌کنند. این اولین بار است که این کار را انجام می‌دهیم و امیدواریم با موفقیت همراه باشد.
عباس بازدید : 83 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
رئیس سازمان حج و زیارت گفت‌: هزینه سفر حج در دو قسط از متقاضیان دریافت می‌شود تا بدین ترتیب در ایام منتهی به عید نوروز از نظر اقتصادی به زائران فشار وارد نشود.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اوحدی در خصوص نحوه پرداخت هزینه سفر حج 93 ، گفت: زمانی که متقاضیان برای نام نویسی به کاروان ها مراجعه می کنند، یک فیش 5 میلیون تومانی از طرف دفاتر خدمات زیارتی به آنان ارائه می گردد که زمان پرداخت این فیش مبلغ یک میلیون تومان ودیعه زائران بابت ثبت‌نام اولیه در بانک و همچنین سود تعلق گرفته به این ودیعه از مبلغ 5 میلیون تومان درج شده روی فیش کسر شده و متقاضیان مبلغ باقیمانده را به بانک پرداخت می نمایند. 
 
وی افزود : پس از پرداخت فیش ما به التفاوت اولیه در مهلت مقرر و تحویل آن به کاروان، فیش دوم که مهلت پرداخت آن تا ابتدای اردیبهشت ماه سال 93 است به زائران تحویل داده می شود که مبلغ پرداختی این فیش هزینه کاروان های حج93 بر اساس گروه قیمتی آنها با کسر مبلغ 5 میلیون تومان اولیه می باشد. 
 
رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: متقاضیان سفر به حج 93 می‌توانند قبل از مراجعه به کاروان، در سامانه اینترنتی  http://haj93.haj.ir ثبت نام اولیه را انجام داده و برای ثبت نام قطعی و پرداخت فیش به کاروان مربوطه مراجعه کنند. 
 
مهندس اوحدی اضافه کرد: به منظور رفاه حال متقاضیان با توجه به شرایط آب و هوایی  بویژه در استان های شمالی کشور مهلت نام‌نویسی  واجدین شرایط در کاروان ها تا دو هفته افزایش یافته است. 
 
شایان ذکر است امسال برای اولین بار پرداخت هزینه سفر حج در دو قسط انجام می گیرد تا بدین ترتیب در ایام منتهی به عید نوروز از نظر اقتصادی به متقاضیان سفر به سرزمین وحی فشار وارد نشود. 
 
گفتنی است نام نویسی متقاضیان واجد شرایط تشرف در کاروان های حج 93 از 18 بهمن آغاز شده است. 
 
بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا 20 دی 84 برای نام نویسی در کاروان‌های حج 93 فراخوانده شدند. 
عباس بازدید : 94 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

نشسته اي و نگاه تو خيره بر ماه است
هميشه دلخوري ات با سکوت همراه است
               خدا کند که نبينم هواي تو ابريست
               ببخش! طاقت اين دل عجيب کوتاه است
هميشه دل نگران تو بوده ام، کم نيست
هميشه دل نگران ِ کسي که در راه است
               بتاز اسب خودت را ولي مراقب باش
               که شرط ِ بردن بازي سلامت شاه است
نمي رسد کسي اصلا به قله ي عشقت
گناه پاي دلم نيست! راه، بيراه است
               به کوه ِ رفته به بادم ، نسيم تو فهماند
               که کاه هرچه که باشد هميشه يک کاه است
ببند پاي دلم را به عشق خود ، اين دل
شبيه حضرت چشم تو نيست!گمراه است

عباس بازدید : 110 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)
نوازندگی گیتار توسط وزیر امور خارجه در هواپیما، رئیس‌جمهور سابق و همسرش در زمان دانشجويي، احمدي‌نژاد 6 ماه ديگر پاسخ انتقادات دولت را مي‌دهد، زنانی که نجفی به آن‌ها اعتماد کرد، این زن‌ها در اوین شکنجه شده‌اند، جمع‌آوري 6000 سكه واتيكان به دليل غلط‌املايي و ... از جمله اخبار جذاب بسته خبري امروز است.
به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌اي از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار براي مخاطبان در گرو صرف وقت بالايي است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ براي تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌اي از اخبار سياسي هر روز كه در فضاي مجازي منتشر مي‌شود را در قالب يك بسته خبري در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

تحليل رويترز از ادامه شعار "مرگ بر آمريكا" 

ادامه استفاده از شعار "مرگ بر آمریکا" در ایران، موضوعی است که مورد توجه برخی از مطبوعات و رسانه‌ها‌ از جمله "رویترز" قرار گرفته است. این خبرگزاری در مطلبی به بررسی این موضوع پرداخته و می‌نویسد، شعار مرگ بر آمریکا، دیپلماسی رئیس‌جمهور ایران را دچار چالش ‌می‌کند. 

به گزارش تابناك، در شرایطی که حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران تلاش دارد تا شکاف‌های موجود در رابطه با آمریکا را کاهش دهد، سر دادن شعار مرگ بر آمریکا در روزهای جمعه، می‌تواند درباره آمادگی ایران برای رسیدن به توافقی در موضوع هسته‌ای‌ در میان کشورهای غربی تردید ایجاد کند. رویترز در ادامه به بیان گزارشی از متن و حواشی نماز جمعه روز گذشته تهران پرداخته است.
عباس بازدید : 102 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

*کیهان

امام: نفوذی‌ها حرف‌های خود را از زبان ساده‌اندیشان موجه می‌زنند

هاشمی رفسنجانی در حالی مدعی شد امام راحل با پیشنهاد «حذف شعار مرگ بر آمریکا» موافق بوده که حضرت امام در آخرین موضع‌گیری‌های خود موضع صریحی علیه رژیم مستکبر آمریکا داشتند.

به گزارش جهان نیوز، امام‌خمینی(ره) در تاریخ دوم فروردین 68 در پیامی به مهاجرین جنگ تحمیلی تصریح کردند: امروز غرب و شرق به خوبی می‌دانند که تنها نیرویی که می‌تواند آنان را از صحنه خارج کند، اسلام است. آنها در این ده سال انقلاب اسلامی ایران ضربات سختی از اسلام خورده‌اند و تصمیم گرفته‌اند که به هر وسیله ممکن آن را در ایران که مرکز اسلام ناب محمدی است نابود کنند. اگر بتوانند با نیروی نظامی، اگر نشد، با نشر فرهنگ مبتذل خود و بیگانه کردن ملت از اسلام و فرهنگ ملی خویش و اگر هیچ کدام از اینها نشد، ایادی خودفروخته خود از منافقین و لیبرال‌ها و بی‌دین‌ها را که کشتن روحانیون و افراد بی‌گناه برایشان چون آب خوردن است و در منازل و مراکز ادارات نفوذ می‌دهند که شاید به مقاصد شوم خود برسند. و نفوذ‌ی‌ها بارها اعلام کرده‌اند که حرف خود را از دهان ساده‌اندیشان موجه می‌زنند.

عباس بازدید : 119 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
درخواست عجيب سايت هاشمي رفسنجاني، کمپین دعوت از احمدی‌نژاد و مشایی برای انتخابات آینده، داماد كرماني وزير امور خارجه آمريكا، روزشمار عجيب سايت حامي احمدي‌نژاد براي وعده‌هاي روحاني، دفتر كار جديد محسن هاشمي، "برو نقاشيتو بکش زیرشم بنویس نتانیاهو 5 ساله از تل آویو!" و ... از جمله اخبار جذاب بسته خبري امروز است.
به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌اي از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار براي مخاطبان در گرو صرف وقت بالايي است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ براي تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌اي از اخبار سياسي هر روز كه در فضاي مجازي منتشر مي‌شود را در قالب يك بسته خبري در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

درخواست عجيب سايت هاشمي رفسنجاني


 پس از انتشار خبری در یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای به نقل از هاشمی رفسنجانی که گفته بود امام خمینی(ره) موافق حذف شعار "مرگ بر آمریکا" بودند، موج گسترده‌ای از اعتراض‌ها و انتقادات به این سخنان شکل گرفت. منتقدین به خاطرات و ماجراهایی که هر از گاهی هاشمی رفسنجانی به نقل از امام خمینی(ره) عنوان می‌کند، ایراد گرفته و ادعا دارند با توجه به فرمایشات امام خمینی(ره) که به صورت مکتوب و مستند موجود و در دسترس است، تناقضی آشکار میان صحبت‌های هاشمی و فرمایشات امام خمینی(ره) وجود دارد. 
  

به گزارش مشرق، در این میان اما اقدام عجیب پایگاه اطلاع‌رسانی هاشمی رفسنجانی جای تامل دارد. این سایت طی روزهای گذشته به بازنشر مطالب و صحبت‌های جنجالی از هاشمی پرداخته که اصحاب و نزدیکان امام(ره) نسبت به درستی و صحت آن‌ها تردید جدی دارند. در آخرین نمونه از این اقدات و پس از درخواست حذف شعار "مرگ بر آمریکا"، این سایت نوشته تا شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه" را نیز حذف کنید!
عباس بازدید : 104 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌اي از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار براي مخاطبان در گرو صرف وقت بالايي است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ براي تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌اي از اخبار سياسي هر روز كه در فضاي مجازي منتشر مي‌شود را در قالب يك بسته خبري در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

گفتگوي ر‌ئيس‌جمهور با موسس توييتر درباره فيلترينگ؟!

یک سایت خبری مدعی تبادل توییت بین حسن روحانی و جک دورسی موسس توییتر درباره فیلترینگ شد! 
به گزارش ايسنا، جک دورسی، موسس توییتر در توییتی از حسن روحانی پرسید: "عصر بخیر رئیس‌جمهور! آیا مردم ایران میتونن توییت‌های شما رو بخونن؟" 

جك دورسی موسس توییتر


حسن روحانی به او پاسخ داد: "عصر به خیر جک. به کریستین امانپور (خبرنگار سی ان ان) هم گفتم تلاش می‌کنم مردمم به اطلاعات جهانی دسترسی داشته باشند چون حق آنهاست". 

عباس بازدید : 79 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

*کیهان

مقامات آمریکا با چه زبانی بگویند که قابل اعتماد نیستند؟! 


مرور اظهارات 3 مقام آمریکایی پس از گفت‌وگوی تلفنی دکتر روحانی با باراک اوباما نشان می‌دهد خوش‌بینی نسبت به آمریکا و تغییر رویکرد آن هیچ بهره‌ای از واقعیت نبرده است.اوباما دوشنبه‌شب در دیدار با نتانیاهو به خلق‌وخوی استکباری خود برگشت و گفت؛ در رابطه با ایران همه گزینه‌ها روی میز است و ما هیچ‌ گزینه‌ای از جمله گزینه نظامی را حذف نخواهیم کرد.او همچنین گفته این تحریم‌های اقتصادی بود که باعث تغییر لحن ایران شده اما روحانی باید سخنان آشتی‌جویانه خود را با اقدامات عملی همراه کند.بی‌بی‌سی در واکنش به اظهارات جدید اوباما نوشت: این اظهارات پس از آن صورت می‌گیرد که روسای جمهور ایران و آمریکا پس از بیش از سه دهه قطع رابطه با یکدیگر تلفنی صحبت کردند.

عباس بازدید : 88 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

*کیهان

اختیار اوباما دست کنگره و کنگره در اختیار صهیونیست‌هاست

در حالی که دولت اوباما در مقابل کنگره اختیاری از خود ندارد، اکثریت کنگره تحریم‌های جدیدی علیه ایران را در دستور کار دارند. برخی اعضای متنفذ کنگره از اوباما خواستند به رغم نشانه‌های آشتی‌جویانه دولت جدید ایران، همچنان موضع سختگیرانه‌ای را اتخاذ کند.به گزارش رویترز، چهار سناتور آمریکایی از باراک اوباما خواستند علی‌رغم ارسال نشانه‌های آشتی‌جویانه از سوی ایران، همچنان خط مشی سرسختانه‌ای را علیه ایران دنبال کند. رابرت منندز و چارلز شومر سناتورهای دموکرات و لیندزی گراهام و جان مک کین سناتورهای جمهوری‌خواه از اوباما خواستند بر فشارهای خود علیه ایران بیفزاید. منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنا و گراهام از اعضای با نفوذ سنا در سیاست خارجی است.چارلز شومر و جان مک کین هم در نامه‌ای گفتند آمریکا در این مرحله و تا زمان رفع نگرانی‌ها در مورد برنامه اتمی ایران نباید به هیچ وجه از فشار بر این کشور بکاهد.

عباس بازدید : 81 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)


*کیهان


مصافحه کافی نیست باید به شیطان بزرگ باج بدهید!

نشریات آمریکایی تحلیل‌های قابل تاملی درباره تعامل با ایران و احتمال مصافحه تصادفی باراک اوباما با دکتر روحانی منتشر می‌کنند.روزنامه لس‌آنجلس تایمز از قول ری تاکیه عضو شورای روابط خارجی آمریکا نوشت: آمریکا قابل اعتماد بودن روحانی را براساس اقداماتش می‌سنجد و نه براساس سخنان وی.«تاکیه» با اشاره به پیشنهاد یک روزنامه اصلاح‌طلب در ایران به روحانی مبنی بر ابتکار یکجانبه هسته‌ای می‌نویسد: «کلمات آرام‌بخش دولت جدید ایران نظیر تبریک سال نو یهودی موجب کاهش عزم این دولت برای پیشرفت برنامه هسته‌ای نشده است. روحانی در ماه جاری گفت که ایران «سر سوزنی از حقوق مسلم مردم کوتاه نمی‌آید». باید از تلاش روحانی برای تغییر وجهه ایران و آرام کردن لفاظی‌های این کشور استقبال کرد. اما با این حال باید روحانی را با اقداماتش سنجید نه با سخنانش؟ آیا او حاضر است از سوریه خارج شود؟ یا فعالیت‌های هسته‌ای را محدود کند یا به آزادسازی زندانیان بازداشتی بپردازد؟

عباس بازدید : 82 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌اي از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار براي مخاطبان در گرو صرف وقت بالايي است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ براي تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌اي از اخبار سياسي هر روز كه در فضاي مجازي منتشر مي‌شود را در قالب يك بسته خبري در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

كف‌زدن آمريكايي‌ها براي سخنان روحاني نشانه تاييد اصول منطقي ماست!

منصور حقیقت‌پور، نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اينكه حتما آقای رئیس‌جمهور با مقام معظم رهبری همه موارد را هماهنگ کرده‌ است، گفت: تصور می‌کنم دو اتفاق در این سفر بیفتد، نخست اینکه با این وضعیت آمریکايي‌ها در زمان سخنرانی رئيس‌جمهور ایران جلسه را ترک نکنند و اینکه ما منتظر هستیم آمریکاییان بعد از سخنرانی روحانی برای وی دست بزنند که اگر برای وی دست بزنند یعنی اصول منطقی، عقلی و درست ما را تأیید کرده‌اند.

عباس بازدید : 82 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)
روزنامه تایمز در گزارشی مصور به نقل از خبرنگار خود در سوریه، از سربریدن سرباز اسیر به دست عناصر وابسته به القاعده خبر داد.
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه العالم، خبرنگار روزنامه تایمز در توصیف این اقدام عناصر مسلح گفت: اینگونه اقدامات وحشیانه فقط در قرون وسطی مشاهده می شد.
"پاتریک ویتی" خاطرنشان کرد: در روستای کفرغان در حلب عناصر القاعده مردم را برای مشاهده سربریدن یک سرباز سوری که در جریان عملیاتی به اسارت گرفته شده بود ، دعوت کردند.
عباس بازدید : 78 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

*کیهان

اصلاح‌طلبان کاری کردند که صفت فاشیست به آنها بچسبد 


«داستان پیش آمده در شورای شهر و انتخاب شهردار تهران می‌تواند درس عبرتی برای اصلاح‌طلبان و هاشمی باشد.»وبسایت رادیو زمانه که از هلند بارگذاری می‌شود در تحلیلی به قلم یکی از اصلاح‌طلبان فراری نوشت: انتخاب محسن هاشمی به عنوان نامزد شهرداری تهران از سوی اصلاح‌طلبان نه‌تنها هیچ نشانی از عقلانیت به همراه نداشت، بلکه نشان‌دهنده پیروی کورکورانه از هاشمی بود که نتایج بدی به بار آورد و می‌تواند باز هم به اشکال متفاوتی تکرار شود. هاشمی رفسنجانی از خاتمی و اصلاح‌طلبان خواسته بود که حتما محسن هاشمی را به عنوان شهردار انتخاب کنند اما او حتی واجد 10 درصد خوشنامی مسجد جامعی نبود و نیست و درست یا نادرست، پیرامون وی حرف و حدیث فراوانی وجود دارد.

این تحلیل با بیان اینکه نامزدی هاشمی باعث انسجام اصولگرایان با وجود انتقادهایی به قالیباف شد، می‌نویسد: جنجال بزرگی که حول رای الهه راستگو برپا شد و بهترین خوراک را به سیمای جمهوری اسلامی و اصول‌گرایان داد تا اصلاح‌طلبان را جماعتی فاشیست قلمداد کنند، بخشی از دنباله‌روی کورکورانه است. پرویز سروری گفت: برخوردهای فاشیستی به نفع اصلاح‌طلبان نیست http://jahannews.com/vdcfjodmjw6dyja.igiw.html) )دو سایت طرفدار تمام عیار هاشمی نیز آتش به پا کن و بنزین‌پاش بر آن بودند اما هزینه اعتباری‌اش را اصلاح‌طلبان پرداخت کردند.رادیو زمانه با بیان اینکه مشکل مخالفان اکنون پیدا کردن پست برای محسن هاشمی نیست نوشت: ائتلاف اصلاح‌طلبان با هاشمی یک امر است و دنباله‌روی از او، امری دیگر.

عباس بازدید : 92 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)
مهدي دواتگري نماينده مراغه و عجب‌شير در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، بااشاره به آخرين وضعيت پرونده «ديپلمات مست عربستان»، گفت: اين پرونده در حال حاضر بلاتکليف مانده است.

وي افزود: دستگاه ديپلماسي كشورمان اهتمامي كه باید در پيگيري اين پرونده داشته باشد، را ندارند.

مسئول پيگيري پرونده ديپلمات مست عربستان خاطرنشان كرد: در حالي که بايد به اولياي دم، خسارت وارده پرداخت شود هيچ‌گونه خسارتي تا به امروز پرداخت نشده است.

رئيس كميته مطالبات ملي مجلس تاكيد كرد: ديپلمات خاطي عربستاني در حال حاضر بدون هيچ‌گونه محدوديتي در تهران به سر مي‌برد! 

عباس بازدید : 99 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، عيد فطر در كشورهاي اسلامي جزء بزرگترين اعياد مسلمان به شمار مي‌رود و منطقي به نظر مي‌رسد كه اين عيد مذهبي را در كشور پررنگ‌تر كنيم اين در حالي است كه برخي نمايندگان مجلس و تصميم‌سازان كشور بر اين اعتقاد بودند كه بايد تعطيلات عيد فطر همچون ساير كشورهاي اسلامي از تعداد روزهاي بيش‌تري برخوردار باشد اما به دليل شرايط فعلي كشور در داشتن تعطيلات قريب 31 روز در سال، طرح افزايش تعطيلات عيد فطر بي‌دفاع باقي ماند.  

"محمود احمدي‌نژاد" رييس‌جمهور دولت دهم "لايحه افزايش تعطيلي عيد سعيدفطر " را که در جلسه يکشنبه مورخ ‌٩/ ‌٥/ ‌١٣٩٠با قيد يک فوريت به تصويب هيات وزيران رسيده بود را طي تشريفات قانوني تقديم مجلس کرد. 
عباس بازدید : 109 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، پروین احمدی‌نژاد پيش از ظهر امروز(دوشنبه) در مراسم تجلیل از تلاشگران حوزه زن و خانواده که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: من در سحرگاه امروز دل‌نوشته‌ای برای برادر عزیزم نوشته‌ام.

وي دل‌نوشته خود را به اين شرح قرائت کرد: 

"سلام برتو ای برادر! خداقوت، خسته نباشید.

نمی‌گویم که تو خستگی را خسته کردی، نه باید گفت تو خستگی را شرمنده کردی.

برادرم! رئیس‌جمهور مظلوم! بدان که تاریخ درباره تو قضاوت خواهد کرد و این خداوند متعال است که درباره ما در طول تاریخ قضاوت می‌کند. "

در ادامه دل‌نوشته پروين احمدي‌نژاد آمده است:

عباس بازدید : 79 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

*کیهان

نقشه اصحاب فتنه برای وزارت کشور و پاسخ پیشاپیش روحانی

تعیین تکلیف اعضای حزب منحله مشارکت برای دولت جدید ادامه دارد.
اخیرا نجفقلی حبیبی در مصاحبه با شرق مدعی شد اصولگرایان تجربه مدیریتی ندارند و اگر نسبت آنها به اصلاح‌طلبان در کابینه جدید 5 به 100 شد، فرقی ندارد و باید تحمل کرد. پس از حبیبی اکنون رضا خاتمی که تا هفته‌های آخر قبل از انتخابات از تحریم دفاع می‌کرد، مدعی شده اصولگرایی نمی‌شناسد که شایستگی وزارت کشور را داشته باشد و این وزارتخانه را باید به یک اصلا‌ح‌طلب شناخته شده سپرد.

عباس بازدید : 83 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

حسام‌الدين برومند در ستون یادداشت روزروزنامه کیهان در مطلبی با عنوان«سرقفلي نامشروع !» به تحلیل رفتار مدعيان اصلاح‌طلبي پرداخت که این روزها ژست اعتدال‌گرايي گرفته اند:

مدتي است تکاپو و تحرک يک طيف سياسي براي مصادره گفتمان اعتدال‌گرايي که با انتخاب حجت‌الاسلام روحاني به‌عنوان رئيس‌جمهور منتخب نضج گرفته، سرقفلي جماعتي شده است که سابقه و کارنامه شان بيرون از بستر «اعتدال» بوده است. عجيب است که اين جريان شتاب‌زده به صحنه آمده و تلاش مي‌کنند تا تعاريف و تفاسيرشان از اعتدال را به افکار عمومي و جامعه تحميل نمايند.

عباس بازدید : 90 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

*کیهان

خيز افراطيون براي مصادره کابينه اعتدال

ترکيب کابينه جديد و نامزدهاي احتمالي در کنار تيم مشورتي تهيه‌کننده فهرست گزينه‌ها، موضوع مورد توجه محافل سياسي است.

آنچه در اين ميان بيش از همه به چشم مي‌آيد،برخورد دوگانه مدعيان اصلاح‌طلبي است که از يک سو مي‌گويند بايد دست رئيس‌جمهور را براي انتخاب همکاران باز گذاشت و حتي تصريح مي‌کنند که اگر روحاني يک چهره اصلاح‌طلب نيست، اما از ديگر سو به فشارهاي پنهان و آشکار براي گرفتن سهم در کابينه شدت بخشيده‌اند. اين در حالي است که رئيس‌جمهور منتخب بر لزوم در پيش گرفتن اعتدال و نفي افراطيون تاکيد کرده است.

عباس بازدید : 75 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 *کیهان:

اصلاح‌طلبان با روحاني همان خواهند کرد که با هاشمي کردند

يک عضو سابق دفتر تحکيم مي‌گويد اصلاح‌طلبان نگاه ابزاري دوگانه به رئيس جمهور منتخب دارند.
عابد توانچه که داراي گرايشات مارکسيستي است،‌در مصاحبه با اخبار روز گفته است: اصلاح‌طلبان سياست دوگانه‌اي در مقابل روحاني در پيش گرفته‌اند. از يک طرف او را پس مي‌زنند تا هزينه‌اي براي روحاني پرداخت نکنند. از طرف ديگر تأييد مي‌کنند و دو دستي به روحاني چسبيده‌اند. دست از سر روحاني برنمي‌دارند مگر مطمئن شوند چيزي به آنها نمي‌ماسد. تلاش اصلاح‌طلبان براي مصادره او نمي‌تواند لقمه چرب و نرمي نصيب آنها بکند.

عباس بازدید : 100 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

"محمدعلي اسفناني" نماينده مردم فريدون‌شهر، فريدون و چادگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برقراري تعامل ميان رئيس جمهور منتخب مردم با ساير قوا، گفت: گسترش تعامل ميان قوا سه‌گانه به احياي جايگاه قوانين در کشور کمک مي‌کند.
 
وي افزود: مجلس و دولت آينده ضمن تعامل و همکاري حول محور قانون مي‌توانند روابط صميمانه و منطقي برقرار کنند.  
 
سخنگوي کميسيون حقوقي قضايي خانه ملت در پايان خاطر نشان کرد: دولت "تدبير و اميد" بايد درک صحيح از شرايط موجود در کشور داشته باشد و با به‌کارگيري نيروي متخصص و توانمند مشکلات کشور را حل و فصل کند.

عباس بازدید : 71 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران؛ يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با حضور حماسي ملت ايران به پايان رسيد و برنده اصلي اين انتخابات، مردم افتخار‌آفرين و نظام جمهوري اسلامي بودند که حماسه سياسي مورد نظر رهبر معظم انقلاب را رقم زدند. 
اکنون که رقابت‌ها به پايان رسيده و فصل رفاقت‌ها آغاز شده، ارزيابي از نتايج انتخابات و تحليل وضعيت پيش روي کشور مي‌تواند به فهم هر چه بيشتر اوضاع سياسي ايران و جايگاه کشورمان در منطقه و جهان کمک کند. 
عباس بازدید : 89 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

*کیهان:
 
اينديپندنت: اشتباه نکنيد روحاني به جمهوري اسلامي وفادار است

«ليبرال‌ها در نهايت ممکن است از حسن روحاني سرخورده شوند».اين مطلب را بي‌بي‌سي از قول روزنامه اينديپندنت نوشت و افزود: منتخب مردم وفادار به حکومت است و اين ممکن است در نهايت ليبرال‌ها را سرخورده کند.روزنامه انگليسي مي‌افزايد: حضور روحاني در فهرست نامزدهاي تاييد شده نشانه آن است که او از سوي حاکميت کسي تلقي نمي‌شود که بخواهد اوضاع را به هم بريزد.

عباس بازدید : 109 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)
ستون نبض بازار باشگاه خبرنگاران برای سهولت دسترسی کاربرانی که به دنبال استخدام شدن در سال 92 هستند تمامی مراکزی که دارای استخدام می باشند را جمع آوری و منتشر کرده است .کافیست برای استخدام شدن بر رو ی لینک های زیر کلیک کنید.
به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛

استخدام در موسسه مالی و اعتباری توسعه در سال 92

 

الف : دعوت به همکاری در امور بین الملل : 

۱-حداقل ۵ سال سابقه کار در امور ارزی و بین الملل

۲-حداکثر سن ۳۲ سال

۳-آشنایی کامل با زبان انگلیسی

ب : دعوت به همکاری در قسمت روابط عمومی :

توجه : واجدین شرایط می بایست الزاماً مذکر و دارای حداقل ۱۰ سال سابقه کار باشند.

ج : دعوت به همکاری برای طراحی وب و نرم افزار های گرافیکی :

توجه: واجدین شرایط می بایست الزاماً مذکر و دارای حداقل ۵ سال سابقه کار باشند.

د : دعوت به همکاری از بازنشستگان

***************************************

عباس بازدید : 156 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

 
تصاویر/ سریال نوروزی خروس
 
مجموعه تلویزیونی “خروس” به تهیه‌کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و کارگردانی سعید آقاخانی در تهران کلید خورده است.
این سریال در ژانر کمدی ساخته می‌شود و حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، اکبر اکبری مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، دانیال معصومی، سیروس میمنت، بهشاد شریفی، حمید لیقوانی، کریم قربانی، عاطفه قربانی، عزت الله مهر آوران، بیتا خردمند، اصغر حیدری، سادیا جلالی پور، ابراهیم شفیعی، داوود مقدادی و علیرضا درویش در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.
عباس بازدید : 91 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
مراسم تشییع پیکر آیت الله عزیز الله خوشوقت از اساتید اخلاق حوزه علمیه تهران صبح امروز پس از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب از دانشگاه تهران آغاز شد و با آرام گرفتن پیکر این عالم ربانی در جوار مرقد حضرت عبدالعظیم حسنی پایان یافت.
 
به گزارش اول نيوز به نقل از خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر آیت الله عزیز الله خوشوقت صبح امروز با حاشیه هایی همراه بود که در ادامه می آید.

* از ساعات اولیه صبح امروز مردم گروه گروه خود را به دانشگاه تهران می رساندند تا هم در مراسم تشییع پیکر آیت الله خوشوقت حضور پیدا کنند و هم نماز میت را پشت سر رهبر معظم انقلاب اقامه نمایند.

* خیابان های منتهی به دانشگاه تهران و خیابان انقلاب با وجود حضور مسئولان عالیرتبه نظام باز بود و تردد خودروها و مردم مانند روزهای عادی ادامه داشت. 

* مردم و به خصوص جوانان از نقاط مختلف خیابان انقلاب با در دست داشتن عکس و تمثال حضرت آیت الله خوشوقت به سمت درب های دانشگاه تهران حرکت می کنند.
عباس بازدید : 99 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)
خانواده اسیران فرقه رجوی در بيانيه‌اي تاکيد کردند: در حالی که فرزندان غفلت‌زده ما هدف آماج موشک‌ها قرار گرفته و حسرت دیدارشان را برای ما ابدی می‌کنند، سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری به‌جای مقابله با قدرت‌طلبی‌های زوج تروریست رجوی، صرفا به محکومیت این اقدام بسنده می‌کنند؛ اقدامی که محصول و نتیجه خیانت‌های آشکار رجوی به مردم عراق است.
به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از مؤسسه راهبردی دیده‌بان، خانواده‌های اسیران فرقه رجوی با انتشار بیانیه‌ای در خصوص حوادث اخیر اردوگاه لیبرتی و اصابت چندین موشک به محل کمپ موقت منافقین، ضمن محکومیت این اقدام خواستار رسیدگی سریع و بی قید و شرط سازمان‌های بین‌المللی به وضعیت اعضای خانواده دربند خود و آزادی آنها از قید و بند تروریستی مسعود رجوی شدند.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: چگونه است که سرکرده این گروهک تروریستی از ترس جان خود در ناکجا آباد است و همسر معلوم‌الحالش هم در تأمین جانی کامل در اروپا به سر می‌برد، اما فرزندان و عزیزان ما به‌خاطر حضور در این فرقه، باید علاوه بر ننگ نام تروریست بر پیشانی، به واسطه ناامنی‌های موجود و خطراتی از جمله موارد فوق، آماده مرگ باشند و ای کاش این مرگ مرگی شیرین و برای وطن بود نه مرگی که هموطنان از آن به عنوان «مرگ عده‌ای منافق» یاد کنند.
عباس بازدید : 117 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)
ترور شخصيت نتيجه داد؛عارف زير چتر هاشمي و خاتمي برگشت ،وزير دفاع تشريح كرد ؛نگاه ژئوپلتيك به ساحل مكران،رشد اقبال مردم برای شرکت در انتخابات،نامه دلاري لاريجاني به مسئولان دولتي،پرسپولیس هوادار زندانی را آزاد کرد،چمران: یهو احساس تکلیف نمی‌کنم!،احمدي‌نژاد مولود گفتمان اصولگرايي است،مشكلات را گردن كاغذ پاره‌‌ها نيندازيد،زمزمه‌های پولی شدن پزشک خانواده!،دیدار چهار عضو كنگره آمريكا با مريم رجوي،از مهمترین اخبار ویژه روزنامه های امروز هستند.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  اخبار ویژه روزنامه های امروز را می توانید در اینجا بخوانید. 
 

*کیهان:

نگراني وكيل مدافع نهضت آزادي براي جمهوري اسلامي ! 

يكي از عوامل پشت پرده فتنه و آشوب تيرماه 78 ادعا كرد حاكميت براي مصون ماندن از جريان برانداز خارج كشور، فضا را براي اصلاح طلبان و سبزها در داخل باز كند!
عباس بازدید : 97 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)
در بيانيه داشگاهيان دانشگاه علم و صنعت خطاب به مدیران کشور آمده است: اکنون که مستکبرین نقشه‌ها و توطئه‌هایشان را در مسائل اقتصادی و خیال‌خام جدائی مردم از نظام، متمرکز نموده‌اند، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تامین خودکفائی در همه عرصه‌ها، از مبرم‌ترین وظایف قوای سه‌گانه است.
به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، متن بيانيه داشگاهيان دانشگاه علم و صنعت خطاب به مدیران کشور به شرح زير است: 

درود بر مردم شهیدپرور و انقلابی ایران – اسلامی

شما و پدران و مادران شما، در پیچ‌های عظیم تاریخی، با بصیرت مثال‌ زدنی خود، سرنوشت پیروزمندانه انقلاب را تضمین نموده‌ اید.

شما و پدران و مادران شما، در حوادث تعیین‌کننده، با حضور متعهدانه خود در میدان‌ها، ایام سرنوشت‌ساز را، ایام الله کرده‌اید.

درود بر شما و پدران و مادران بصیر و انقلابی شما
عباس بازدید : 121 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: بلوتوث‌های قوم گرایانه در آستانه آزمون 92؛ سازش گفتمان اصلاحات،جایگزین امیدی شهرکی؛ یونسی و نوبخت در ستاد روحانی، گلایه آیت‌الله شاهرودی و ... برخی شنیده‌های این هفته خبرنگاران فارس است.

خبرنگاران خبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند.

به منظور آگاهی مخاطبان از این شنیده‌های خبری، خبرگزاری فارس در نظر دارد هر هفته «دوشنبه‌ها» برخی از این اخبار را در قالب بسته‌ای با عنوان «زمزمه‌های فارس» ارائه ‌کند که این بسته، امروز فراروی شماست.

*درخواست مرخصی یک ساله عسگر‌اولادی

شنیده شده است اخیراً در جلسه داخلی حزب موتلفه برخی اعضا نسبت به دیدگاه‌های آقای عسگر اولادی موضع گرفته بودند که وی در پاسخ به این ایرادات درخواست مرخصی یک‌ساله از این حزب را مطرح کرد.

عباس بازدید : 88 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)
رئیس دیوان عدالت اداری کشور با اشاره به اظهارات رئیس جمهوری در مجلس گفت: آقای رئیس جمهور یا توجهی به متن قانون اساسی و قوانین عادی ندارند یا احیانا مشاورانشان برای ایشان مسایل را درست تبیین نمی‌کنند. ما تاسف می خوریم که رئیس جمهور در تریبون عمومی مجلس سخنانی را بگوید که کاملا مغایر با متن قانون اساسی و قوانین عادی است.
 
مهر: حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در جلسه هیات عمومی دیوان اظهار داشت: سخنانی که دیروز در مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس جمهوری مطرح شد، دور از انتظار بود. من به دو نکته از سخنان رئیس جمهور اشاره می‌کنم و پاسخ مشروح و حقوقی به این مقوله را طی بیانیه‌ای که از سوی دیوان عدالت اداری منتشر می‌شود، اعلام خواهیم کرد. رئیس جمهور فرمودند که دیوان عدالت اداری به موجب قانون اساسی فقط می‌تواند نسبت آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها اشکال کند و آن را مورد رسیدگی قرار دهد و در این ارتباط به اصل ۱۳۰ قانون اساسی اشاره کردند. آقای احمدی‌نژاد به ورود دیوان در رسیدگی به برخی تصمیمات معترض بوده‌اند و گفتند، مگر امکان دارد، دیوان عدالت اداری در هر مورد که دولت تصمیمی می‌گیرد، وارد شود و آن را ابطال کند، در آن صورت اختیاری برای دولت باقی نخواهد ماند.
عباس بازدید : 105 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و سالروز ورود تاریخی امام‌ خمینی (ره) به میهن اسلامی صبح امروز با حضور در مرقد مطهر یاد و خاطر پیر جماران را گرامی داشتند.
 
به ما گفتند افزایش قیمت خودرو قانونی است!
 
 به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی اول نیوز،  حضور رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام‌ خمینی (ره)،  ميزان کمک‌هاي جبراني امشب مشخص مي‌شود و  وزیر کشور: انتخابات‌ریاست‌ جمهوری آینده در برخی حوزه‌های انتخابیه رایانه‌ای برگزار می‌شود، مهمترین عناوین خبرگزاری های امروز می باشند. 

حضور رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام‌ خمینی (ره)

خبرگزاری فارس به حضور رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام خمینی اشاره می کند ومی نویسد : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و سالروز ورود تاریخی امام‌ خمینی (ره) به میهن اسلامی صبح امروز با حضور در مرقد مطهر یاد و خاطر پیر جماران را گرامی داشتند.ف فارس می نویسد رهبر معظم انقلا اسلامی پس از قرائت فاتحه ونمازبا حضور در گلزارشهدای بهشت زهرا و شهدای هفتم تیر،یاد وخاطر شهدای گرانقدر را گرامی داشتند . 
عباس بازدید : 102 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)
خبری در خصوص ازدواج امید خلیلی و تیام بصیر از عوامل شبکه من وتو منتشر کرد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،سایت صهیونیستی بالاترین خبری را در خصوص ازدواج امید خلیلی و تیام بصیر از عوامل شبکه من وتو منتشر کرد.

چندی پیش اخباری در خصوص گرایش عوامل و مسئولان شبکه من وتو به خصوص رها اعتمادی،امید خلیل و تیام بصیر به همجنس گرایی در وبلاگ شخصی یکی از عوامل شبکه من وتو به نام رها اعتمادی منتشر گردید.

 که همین امر موجی از اعتراضات بینندگان شبکه را به همراه داشت. مسئولان شبکه من وتو به دلیل این اتفاق مدتی رها اعتمادی را که به دلیل مشکلات خود با عوامل شبکه دست به این افشا گری زده بود را از کار معلق کردند اما این پایان کار نبوده و این امر نتوانست موج اعتراضات بینندگان شبکه را خاموش کند.

 

عباس بازدید : 91 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)
محمدرضا شجريان در تازه ترين افاضات خود ايران را سرزمين نفرين شده دانست!
 
به گزارش اول نيوز به نقل از کیهان، استاد آواز ايراني كه مدتي است به دليل تنزل آثارش سعي دارد تا با ژست سياسي و شبه اپوزيسيون در خارج از كشور وجهه اي كسب كند، چندي پيش در مراسم تشييع جنازه «همايون خرم» سخنراني كرده و گفته بود: «حيف صد حيف كه هراز گاهي يكي از فروزه ها و تابش هاي فروغ مهر و هنر اين سرزمين نفرين شده به خاموشي مي گرايد».

شجريان كه سال ۸۸ و در اوج فتنه به استقبال رسانه هاي دولت هاي جنگ طلب و ضدبشر رفته بود، گويا به خاطر ايستادگي مردم ايران در برابر زورگويي هاي اين دولت ها ايران را سرزميني نفرين شده دانسته است.

گفتني است، ابراز نفرت شجريان نسبت به ايران، از سوي رسانه هاي زنجيره اي و ضد انقلاب سانسور شده است.

همچنین دگربان در مطلبی نوشت: گویا باید دوباره برای این خواننده کهنسال، برخی نکات را یادآوری کرد، با افسوس گفتی این سرزمین نفرین شده است، آری این سرزمین نفرین شده است اما برای آنها که می‌خواستند ایران را تجزیه کنند و نتوانستند، برای آنها که ۳۴ سال است به اشکال مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی و… چشم انتظار فروپاشی حکومت ایران هستند اما جز حسرت چیزی نصیب آنها نشده است. آری ایران نفرین شده است همان‌گونه که اربابان امریکایی‌ات بعد از واقعه طبس و معجزه سربازی شن‌ها به آن پی بردند تا دیگر به ایران تعدی نکنند. آری ایران نفرین شده است، زیرا هشت سال ۴۴ کشور دنیا به این سرزمین هجوم آوردند و مثل سگان درنده خرمشهر را از ایران جدا کردند ولی نتوانستند تکه‌ای از ایران را بکنند و زمانی‌که شماها در ساحلی امن شعار وطنم وطنم را آن‌ سوی آب‌ها می‌سرودید این جوانان رشید وطن بودند که با خون‌شان همین سرزمین را حفظ کردند. آری این سرزمین نفرین شده است برای وطن‌فروشانی که مردم‌شان را به ساز و نواز اجنبی می‌فروشند، سرزمینی نفرین شده برای دجال‌وشان که خبر ظهورشان در این دوران توسط امامان قبلاً داده شده بود.

آقای شجریان! روزگاری با امکانات و سرمایه‌های همین سرزمین نفرین شده به نان و نوایی رسیدی و مشهور شدی که حالا این‌طور نمکدان می‌شکنی؟! در حالی‌ که هر کس فرای بی‌دین یا دینداری‌اش در هرکجای دنیا باشد نسبت به وطن و سرزمین خود احساس تعهد می‌کند زیرا آن را ریشه و هویت خود می‌‌داند، نه اینکه مانند شماها چنین جوگیر رنگ ‌و لعاب غرب شود و سرزمینش را به باد توهینش بگیرد تا برای مزاج عده‌ای خوش بیاید.

آقای شجریان! هنوز چندروزی نیست که محرم و صفر تمام شده سال‌های زیادی از ایران دور بودی و مثل خیلی چیزهای دیگر واقعه کربلا را هم از یاد برده‌ای، ‌برای امثال شما، همین بس که بدانی هنرمردان خدا شهادت است. شاید حسرت می‌خوری که این استادان مسلم هنر در ایران و در سرزمین‌شان مدفون می‌شوند و قابل تقدیر هستند اما امثال شماها در تنهایی و غربت بدون هویت ملی و دینی باید به سر ببرید. محض اطلاع بد نیست بدانی که شما همیشه با احترام از سوی مردم و مسئولان روبه‌رو بوده‌ای، حتی بعد از فتنه ۸۸ که نقاب از چهره برداشتی، باز هم اجازه رفت و آمد در همین سرزمین نفرین شده را داشتی، راستی کدام یک از کشورهای متمدن به زعم شما چنین رفعتی دارد؟! افرادی همچون حبیب آن کاخ رؤیایی تو و امثال تو را به همین سرزمین نفرین شده فروختند و اکنون کاست‌های او به‌راحتی در این کشور نفرین شده و هنرمندکش فروخته می‌شود و مورد استقبال عمومی است.

استاد! خوب است کمی به آیینه نگاهی ‌بیندازی و گذشته‌ات را منصفانه مرور کنی، نمکدان شکستن در دل اجنبی عاقبت ندارد. آقای شجریان! بد نیست تا کمی هم تاریخ بخوانی و به سرگذشت وطن‌فروشان بی‌هویت هم نظری بیندازی. ما همه از خاک هستیم و به خاک می‌رویم. این ارج و قرب‌های رسانه‌ای، در آن دنیا به کار هیچ کس نمی‌آید.
عباس بازدید : 83 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)
زادی قریب الوقوع فائزه هاشمی/احمدی‌نژاد: 4 زورگو که نمی‌توانند غلطی کنند


 

کد مطلب: 16708
عسگراولادی: مواضع من در خصوص موسوی و کروبی شخصی است/آزادی قریب الوقوع فائزه هاشمی/احمدی‌نژاد: 4 زورگو که نمی‌توانند غلطی کنند
 
واکنش تمدن به حکم دیوان عدالت اداری
استاندار تهران در واکنش به حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف حکم شهردار ری، گفت: دیوان عدالت اداری دستور قطعی نداده، بلکه دستور اجرای موقت حکم را داده که این حکم موقت از نظر قانونی قابل نقض است، به این معنا که از مراجع دیگری که خود قانون معین کرده، پیگیری می‌کنیم و در راستای احقاق حقوق مردم کوتاه نمی‌آییم.
مرتضی تمدن در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: دیشب ساعت ۲:۳۰ بامداد ظاهرا این حکم صادر شده است؛ البته باید بگویم که کاری که ما برای استقلال ری انجام دادیم، دقیقا مبتنی بر قانون بوده و مو به مو قانون را اجرا کردیم. 
عباس بازدید : 103 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

فتنه جدیدی با نام اصولگرایی در راه است 

محمدجواد ابطحی عضو جبهه پايداري با اشاره به انتخابات رياست‌جمهوری در خردادماه سال آینده به ايسنا گفت: فتنه جدیدی در راه است و به طور طبیعی، این فتنه جدید نسبت به قبل پیچیده‌تر خواهد بود. وی اضافه کرد: قطعا در فتنه جدید، فتنه‌گران باز از راه مذهب وارد خواهند شد اما این بار اقتصاد را هم چاشنی کار خواهند کرد و می‌خواهند با توجه به وجود برخی فشارهای اقتصادی خود را دلسوز مردم جلوه دهند. 

ابطحی، تلاش برای ایجاد تفرقه میان اصولگرایان را یکی از اهداف آنچه او فتنه جدید نامیده، دانست و افزود: ترفند دیگر فتنه‌گران در انتخابات آینده، ایجاد تفرقه بین اصولگرایان خواهد بود تا بتوانند به نوعی برای خود از بین اصولگرایان یارگیری کنند. هدف آنها این است که فتنه جدید را با نام اصولگرایی پیش ببرند.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
رهسپاریم با ولایت تا شهادت (ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند) لبیک یا خامنه ای ( منتظر نظرات و انتقاد ات سازنده ی شما عزیزان برای هرچه بهتر شدن سایت هستم با تشکر ( عباس مدیریت سایت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1545
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 272
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,065
  • بازدید ماه : 5,723
  • بازدید سال : 33,218
  • بازدید کلی : 379,325
  • مطالب خواندنی


    قطب

    از القاب شايعه حضرت ولي عصر (عج) در نزد عرفا و صوفيان است. «در اصطلاح تصوّف، (قطب) کسي است که منظور نظر خداي تعالي است در همه زمانها و طلسم اعظم به او داده شده است، و او در کون و اعيان ظاهر و باطن ساريست چون سريان جان در کالبد، قسطاس فيض در کف او و افاضه روح حيات بر کون اعلي و اسفل در دست اوست. وي تنها انسان کاملي است که به نظر صوفيان احاطه اش به جميع آدميان محقّق است و همه مقامات و حالات تصوّف را مي دانند. او عقل عالم امکان است و تصرّف وي در عقول براي صوفيان مسلّم است».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    ابومحمد

    کنيه ي حضرت قائم (عج) است.

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    زنان آخرالزمان

    رسول گرامي اسلام صلي الله عليه وآله در وصف برخي از زنان آخِرُالزّمان چنين مي فرمايد: «چگونه مي شود حال شما هنگامي که زنان شما فاسد شوند و جوانان تان فاسق و شما نه امر به معروف مي کنيد و نه نهي از منکر!» به پيامبر اکرم صلي الله عليه وآله گفته شد: آيا اين چنين خواهد شد؟! آن حضرت فرمود: «بله و بدتر از آن نيز خواهد شد». امام علي عليه السلام نيز مي فرمايد: «در آخِرُالزّمان و نزديک شدن قيامت - که بدترين زمان ها است - زناني ظاهر مي شوند که برهنه و لخت هستند! زينت هاي خود را آشکار مي سازند، به فتنه ها داخل مي شوند و به سوي شهوت ها مي گرايند! به سوي لذت ها مي شتابند، حرام هاي الهي را حلال مي شمارند و در جهنم جاودانه خواهند بود».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    مهدویت امام زمان (عج)
    • ظلم
    • امام على عليه السلام:
    • «أَعدَلُ النّاسِ مَن أَنصَفَ مَن ظَلَمَهُ»

    • عادل ترين مردم كسى است كه با كسى كه به او ظلم كرده با انصاف رفتار كند.

    • غررالحكم، ج2، ص435، ح3186
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • حرص
    • امام على عليه السلام:
    • «إِنَّ البُخلَ وَالجُبنَ وَالحِرصَ غَرائِزُ شَتّى يَجمَعُها سوءُ الظَّنِّ بِاللّه»

    • به درستى كه بخل و ترس و حرص، غريزه ها و تمايلات متعدد و پراكنده اى هستند كه سوءظن به خداوند آنها را جمع مى كند.

    • كافى، ج8، ص 243، ح337
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • نیکوکاری و سخاوت
    • پيامبر صلى لله عليه و آله:
    • «اِنَّ اَسْرَعَ الْخَيْرِ ثَوابا البِرُّ وَ اِنَّ اَسْرَعَ الشَّرِّ عِقابا البَغْىُ»

    • پاداش نيكوكارى زودتر از هر كار خوب ديگرى مى رسد و كيفر ستم و تجاوز زودتر از هر كار بد ديگرى گريبان مى گيرد.

    • خصال، ص 110، ح 81
    دریافت کد حدیث موضوعی
    حدیث موضوعی
    • نام عملیات:
      تحریر القدس
    • زمان عملیات:
      1 بهمن 1362
    • مکان عملیات:
      جنوب غربی شهر مرزی مریوان – جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      لشکر انصارالحسین (ع) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      آزادسازی بلندیهای مهم منطقه و گمراه کردن دشمن از طرح عملیات خیبر
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      ظفر 2 (ایذایی)
    • زمان عملیات:
      5 تیر 1364
    • مکان عملیات:
      منطقه عمومی پنجوین عراق - جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      نيروي‌ زميني‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      انهدام توان رزمی نیرهای دشمن
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      بیت المقدس 6
    • زمان عملیات:
      27 اردیبهشت 1367
    • مکان عملیات:
      شمال‌ شهر ماووت‌ کردستان‌ عراق‌ و بلندی‌های‌ شیخ‌ محمد، آسوس‌ و استروک‌
    • ارگان عمل کننده:
      نیروی‌ زمینی‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      2400
    • اهداف عملیات:
      پیشروی‌ و استقرار مناسب‌ نیروها در شمال‌ منطقه‌ سلیمانیه‌ عراق‌ و تکمیل‌ عملیات‌ انجام‌ شده‌ در منطقه‌ عملیاتی‌ ماووت‌ و امکان‌ خروج‌ معارضان‌ کرد عراق‌ از مناطق‌ تحت‌ هجوم‌ ارتش‌ عراق
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    جنگ دفاع مقدس
    غلاف

    پوشش ابداعي زندانيان سياسي، داراي دو لايه پارچه اي و پلاستيكي كه به شكل كيسه، طراحي و دوخته شده بود و براي جلوگيري آلودگي لباس در مواقع احتلام، مورد استفاده قرار مي گرفت. اين كيسه از سوي زندانيان اصطلاحاً غلاف ناميده مي شد.

    دریافت کد یادگار انقلاب
    بند يك و هفت قصر

    متهم را پس از اتمام بازجويي و تكميل پرونده ابتدا از كميته به قرنطينه و سپس به اين بند مي فرستادند. پس از دادگاه اگر حبس بالا گرفته بود به ساير بندها مي فرستادند. محكوميت هاي كم را در يك و هفت نگاه مي داشتند. در اين بند معمول ازندانياني را كه مدت محكوميت شان از يك سال كمتر و يا هنوز مشخص نشده بود، نگهداري مي كردند. بند يك از يك راهرو به عرض 2 متر تشكيل مي شد كه نصف اين عرض را تخت هاي سه طبقه اشغال كرده بود.در طول اين راهرو اتاقها قرار داشتند كه عرض آنها يك متر و طول آن حدود3 متر بود و گاه طول آنها از قد يك انسان معمولي نيز كوتاهتر بود.

    دریافت کد یادگار انقلاب

    نام ذکر روز


    ذکر روزهای هفته

    بايد جوان‏ها را تشويق كرد كه راه خدمت به اسلام و انقلاب را ادامه دهند و هيچ وقت از قرآن و دستوراتش فاصله نگيرند.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید محمد قلى روز فراخ
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا

    قلبم آكنده از عشق پيوستن به الله و رسول خدا و حسين بن علي مي‌باشد. آنجا كه خداي متعال خودش وعده فرموده من اين راه پرافتخار را كه ائمه اطهار و عاشقان الله پيموده‌اند با شناخت انتخاب و پذيرفته‌ام و داوطلبانه و با تلاش بسيار موفق شدم به جبهه اعزام شوم كه يا بكشم و يا به گفتة‌ رهبرم سينه‌ام را آماج گلوله‌اي دشمن قرار دهم و كشته شوم، و در هردو صورت پيروزي با ماست.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید مجيد طالبي
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا
    وصیت شهدا