loading...
ستاره های آسمانی ملکوت
ستارگان آسمان ملکوت

عباس بازدید : 81 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (1)
يت الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه از عزم جدي دستگاه قضايي براي مقابله با فتنه‌گران خبر داد و گفت: فتنه‌گران سال 88 و تمام كساني كه خيال فتنه‌گري دوباره دارند، بدانند كه دستگاه قضايي در مقابل آنان خواهد ايستاد و اجازه تحرك به آنان نخواهد داد.
به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومي و تشريفات قوه قضاييه، آيت الله آملي لاريجاني در جلسه امروز مسئولان عالي قضايي با اشاره به برخي اظهارنظرها و تحليل‌ها در خصوص عفو اخير برخي محكومان امنيتي فتنه 88 كه در آن مبناي اين عفو و آزادي «باز شدن فضاي كشور در اثر نتيجه انتخابات رياست جمهوري» اعلام شده است، اينگونه تحليل‌ها را نادرست اعلام كرد و گفت : روند عفو و آزادي محكومان از سوي قوه‌قضاييه روندي قانوني و مستمر بوده و موضوع جديدي نيست و آزادي اخير تعدادي از محكومان امنيتي فتنه 88 ربطي به نتيجه انتخابات ندارد.

رئيس قوه قضاييه تاكيد كرد: در طول سه سال اخير در سه نوبت تعدادي از محكومان امنيتي مربوط به فتنه 88 مورد عفو قرار گرفته و آزاد شده‌اند و روند بررسي عفو و آزادي اخير محكومان نيز قبل از انتخابات رياست جمهوري انجام شده است.
عباس بازدید : 80 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

سخنگوی قوه قضائیه در مورد اظهارات سعید جلیلی در خصوص بدهکاران بزرگ بانکی و همچنین ورود چند عامل نفوذی به کشور و دستگیری مدیر منطقه آزاد کیش توضیح داد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محسنی اژه ای عصر دوشنبه در چهل و هفتمین نشست خبری خود در مورد برخی از موسسات مالی و اعتباری که همچنان بدون مجوز در حال فعالیت بوده و حتی با احکام قضایی مانع مسدود شدن کار خود می شوند، گفت: بسیاری از موسسات توسط بانک مرکزی اخطار گرفته و حتی از فعالیت آنها جلوگیری شده است زیرا این موسسات از طریق تعاونی ها ایجاد شده بودند، ولی باید بانک مرکزی نظارت ها را بیشتر کرده تا چنین موسساتی فعالیت نداشته باشند.

عباس بازدید : 89 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار طی بیانیه‌ای از دادستان کل کشور خواستار برخورد با اهانت‌کنندگان به رئیس مجلس در قم شد.
به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار طی بیانیه‌ای از دادستان کل کشور خواستار برخورد با اهانت‌کنندگان به رئیس مجلس در قم شدند.

بیانیه جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به شرح زیر است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای دادستان کل کشور 
سلام علیکم

احتراما به اطلاع می‌رساند در حالیکه ملت ایران بزرگترین حماسه حضور در راهپیمایی 22 بهمن را پدید آوردند، درحالیکه مردم با مشت های گره کرده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ برانگلیس را سر می دادند  و خبرنگاران و دوربین های جهانی در حال ثبت این حادثه بزرگ در پاسخ به شرارت های استکبار جهانی بودند عده‌ای کم شعور و معدود در شهر مقدس قم ،شهر قیام و مبارزه علیه استبداد جهانی و اذناب خونخوارش،اقدام به عملی زشت و غیر قانونی و ضد اخلاقی و ضد امنیت ملی کردند و حاشیه‌ای ساختند تا رسانه‌های جهان حماسه ملی و اسلامی ملت ایران را ثبت نکند و به این حاشیه بپردازند.

این عده با شکستن حریم مقدس بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و با اهانت به رئیس محترم مجلس جناب آقای دکتر "علی لاریجانی" و بر هم زدن یک مراسم دینی، ملی و حماسی که متعلق به هیچ گروه و حزب و دسته و جریانی نیست، برای منافقان و ضد انقلاب خبر،گزارش و تفسیر و تحلیل تهیه کردند و کام ملت ایران و بویژه مردم قم، مراجع عالیقدر و علمای شهر بزرگ قم را تلخ کردند.

«جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای محسنی اژه ای از حضرت عالی به عنوان مدعی العموم تقاضا داریم، با این عمل زشت و خیانت بار که عنوان مجرمانه، اهانت و تشویش اذهان عمومی و برهم زدن نظم یک اجتماع قانونی را دارد، وفق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی برخورد کنید.»

در همین جا لازم می دانیم از حلم و بردباری جناب آقای دکتر لاریجانی و سماحت ایشان برای حفظ وحدت و همگرایی مردم تشکر کنیم و از مسئولان امنیتی بخواهیم ریشه‌های این پدیده زشت را شناسایی و به مردم معرفی کنند تا چهره منافقین جدید که از آستین منحرفین بیرون زده و بیش از پیش نمایان شود.
عباس بازدید : 126 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی و فاضل لاریجانی ادامه دارد دادستانی عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی و فاضل لاریجانی ادامه دارد، گفت: تحقیقات لازم توسط بازپرس انجام گرفته است.














عباس بازدید : 119 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)
رییس قوه قضاییه، انقلاب اسلامی ایران را احیاگر ارزش‌های معنوی و راه جدیدی در دنیا دانست که در هیچ‌کجای دنیا رخ نداده بود و گفت: ماهیت این انقلاب چه‌بسا هنوز هم برای بسیاری در دنیا شناخته‌شده نیست.
 
به گزارش اول نيوز به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت‌الله آملی‌لاریجانی در جلسه روز چهارشنبه مسوولان عالی قضایی اظهار کرد:‌ انقلاب اسلامی ایران روحیه خودباوری را به مردم ایران بازگرداند و ضمایر الهی را بیدار کرد.

وی «احیای سایر ارزش‌های الهی از جمله ایثار و ازخودگذشتگی، جهاد فی‌سبیل‌الله، استقلال، آزادی و عدالت» را از برکات انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت:‌ مردم با قیام خود به مجاهده با ظلم و ستم پرداختند و در کنار تمام مشکلاتی که برای جمهوری اسلامی ایران از روز اول انقلاب پدید آمد، باز هم مردم همچنان پشتیبان انقلاب خویش بوده و هستند.

وی با تاکید بر این‌که «حتی دشمن شماره یک نظام اسلامی ایران یعنی آمریکا نیز اینک ایران را قدرت برتر منطقه می‌داند» افزود: در تمام این سال‌ها با وجود همه مشکلات در اقصی‌نقاط کشور آثار و برکات انقلاب اسلامی ظاهر شده است و در علم و فناوری و سایر زمینه‌ها با وجود تمام تحریم‌ها، فشارها و توطئه‌ها، جمهوری اسلامی ایران به امکانات بسیار پیشرفته‌ای دست یافته است.
عباس بازدید : 111 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

علیرضا دقیقی:

دست احمدی نژاد را باید بوسید و از وی به خاطر شناخت دقیقش نسبت به مسائل مجلس باید تشکر کرد. این مرد، ظرف دوران ریاست جمهوری، ثابت کرد که مصوبات مجلس به راحتی قابل دور زدن است. استیضاحش را می‌توان با قول شرف، دور زد تا به حدی که مدعیان ضبط صدای قول شرف‌دهندگان، قابلیت ارائه نداشته باشد. وی ثابت کرد که مبانی حقوقی به پشیزی نمی‌ارزد خصوصا قیاس اولویت! وی ثابت کرد که می‌شود به استناد ماده 112 قانون بودجه سال 1391 اختیارات وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را گرفت و داد به هیات دولت! وی ثابت کرد که اختیارات مجلس برای استیضاح وزیر، می تواند دستاویز قرار گیرد و نمی‌بایست استیضاح کنندگان بتوانند استیضاح خود را پس بگیرند و گرنه می‌تواند مورد استیضاح بهانه‌ای برای قدرت‌طلبی قرار گیرد. وی ثابت کرد که می‌توان بودجه را به موقع به مجلس ارائه نداد و مجلس را هم معطل گذاشت! وی تمامی حفرات نفوذ به مصوبات مجلس را شناخت و هک کرد. آنوقت مجلس اقدام به ابطال مصوبه هیات دولت می‌نماید؟ یا آقای مطهری استیضاح، به استناد ماده 124 قانون استخدام کشوری منسوخ تهیه و تقدیم مجلس می‌کند؟

عباس بازدید : 93 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)
آيت‌الله آملي لاريجاني گفت: هرگاه مجرماني دست به ايجاد فضاي خوف و وحشت بزنند، تشخيص مجازات بازدارنده از ميان حداقل و حداكثر مجازات‌ها بر عهده قاضي يا قضات صادركننده راي خواهد بود و در پرونده زورگيري اخير نيز قاضي "مجازات حداكثري" را با هدف بازدارندگي درنظر گرفته است و اين البته حتماً به مصلحت جامعه اسلامي است.
به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، آيت‌الله آملي لاريجاني در جلسه امروز مسئولان عالي قضايي با اشاره به آيات و روايات متعددي كه در وصف مقام عظيم پيامبر(ص)‌ نازل و نيز نقل شده است، تاكيد آيات قرآني بر «مقام محمود» پيامبر و «خُلق عظيم» آن حضرت را نشانه عظمت مقام پيامبر اسلام دانست و گفت: قرآني كه خود «خَلق عظيم» است، در وصف پيامبر اسلام از او با عنوان انساني داراي «خُلق عظيم» نام مي‌برد و او را در مقام محمود وصف مي‌كند كه بالاترين مقام انساني است و اين توصيفات نشان از بزرگي و عظمت جايگاه پيامبر (ص) دارد.
درباره ما
Profile Pic
رهسپاریم با ولایت تا شهادت (ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند) لبیک یا خامنه ای ( منتظر نظرات و انتقاد ات سازنده ی شما عزیزان برای هرچه بهتر شدن سایت هستم با تشکر ( عباس مدیریت سایت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1545
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 272
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,074
  • بازدید ماه : 5,732
  • بازدید سال : 33,227
  • بازدید کلی : 379,334
  • مطالب خواندنی


    قطب

    از القاب شايعه حضرت ولي عصر (عج) در نزد عرفا و صوفيان است. «در اصطلاح تصوّف، (قطب) کسي است که منظور نظر خداي تعالي است در همه زمانها و طلسم اعظم به او داده شده است، و او در کون و اعيان ظاهر و باطن ساريست چون سريان جان در کالبد، قسطاس فيض در کف او و افاضه روح حيات بر کون اعلي و اسفل در دست اوست. وي تنها انسان کاملي است که به نظر صوفيان احاطه اش به جميع آدميان محقّق است و همه مقامات و حالات تصوّف را مي دانند. او عقل عالم امکان است و تصرّف وي در عقول براي صوفيان مسلّم است».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    ابومحمد

    کنيه ي حضرت قائم (عج) است.

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    زنان آخرالزمان

    رسول گرامي اسلام صلي الله عليه وآله در وصف برخي از زنان آخِرُالزّمان چنين مي فرمايد: «چگونه مي شود حال شما هنگامي که زنان شما فاسد شوند و جوانان تان فاسق و شما نه امر به معروف مي کنيد و نه نهي از منکر!» به پيامبر اکرم صلي الله عليه وآله گفته شد: آيا اين چنين خواهد شد؟! آن حضرت فرمود: «بله و بدتر از آن نيز خواهد شد». امام علي عليه السلام نيز مي فرمايد: «در آخِرُالزّمان و نزديک شدن قيامت - که بدترين زمان ها است - زناني ظاهر مي شوند که برهنه و لخت هستند! زينت هاي خود را آشکار مي سازند، به فتنه ها داخل مي شوند و به سوي شهوت ها مي گرايند! به سوي لذت ها مي شتابند، حرام هاي الهي را حلال مي شمارند و در جهنم جاودانه خواهند بود».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    مهدویت امام زمان (عج)
    • ظلم
    • امام على عليه السلام:
    • «أَعدَلُ النّاسِ مَن أَنصَفَ مَن ظَلَمَهُ»

    • عادل ترين مردم كسى است كه با كسى كه به او ظلم كرده با انصاف رفتار كند.

    • غررالحكم، ج2، ص435، ح3186
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • حرص
    • امام على عليه السلام:
    • «إِنَّ البُخلَ وَالجُبنَ وَالحِرصَ غَرائِزُ شَتّى يَجمَعُها سوءُ الظَّنِّ بِاللّه»

    • به درستى كه بخل و ترس و حرص، غريزه ها و تمايلات متعدد و پراكنده اى هستند كه سوءظن به خداوند آنها را جمع مى كند.

    • كافى، ج8، ص 243، ح337
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • نیکوکاری و سخاوت
    • پيامبر صلى لله عليه و آله:
    • «اِنَّ اَسْرَعَ الْخَيْرِ ثَوابا البِرُّ وَ اِنَّ اَسْرَعَ الشَّرِّ عِقابا البَغْىُ»

    • پاداش نيكوكارى زودتر از هر كار خوب ديگرى مى رسد و كيفر ستم و تجاوز زودتر از هر كار بد ديگرى گريبان مى گيرد.

    • خصال، ص 110، ح 81
    دریافت کد حدیث موضوعی
    حدیث موضوعی
    • نام عملیات:
      تحریر القدس
    • زمان عملیات:
      1 بهمن 1362
    • مکان عملیات:
      جنوب غربی شهر مرزی مریوان – جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      لشکر انصارالحسین (ع) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      آزادسازی بلندیهای مهم منطقه و گمراه کردن دشمن از طرح عملیات خیبر
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      ظفر 2 (ایذایی)
    • زمان عملیات:
      5 تیر 1364
    • مکان عملیات:
      منطقه عمومی پنجوین عراق - جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      نيروي‌ زميني‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      انهدام توان رزمی نیرهای دشمن
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      بیت المقدس 6
    • زمان عملیات:
      27 اردیبهشت 1367
    • مکان عملیات:
      شمال‌ شهر ماووت‌ کردستان‌ عراق‌ و بلندی‌های‌ شیخ‌ محمد، آسوس‌ و استروک‌
    • ارگان عمل کننده:
      نیروی‌ زمینی‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      2400
    • اهداف عملیات:
      پیشروی‌ و استقرار مناسب‌ نیروها در شمال‌ منطقه‌ سلیمانیه‌ عراق‌ و تکمیل‌ عملیات‌ انجام‌ شده‌ در منطقه‌ عملیاتی‌ ماووت‌ و امکان‌ خروج‌ معارضان‌ کرد عراق‌ از مناطق‌ تحت‌ هجوم‌ ارتش‌ عراق
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    جنگ دفاع مقدس
    غلاف

    پوشش ابداعي زندانيان سياسي، داراي دو لايه پارچه اي و پلاستيكي كه به شكل كيسه، طراحي و دوخته شده بود و براي جلوگيري آلودگي لباس در مواقع احتلام، مورد استفاده قرار مي گرفت. اين كيسه از سوي زندانيان اصطلاحاً غلاف ناميده مي شد.

    دریافت کد یادگار انقلاب
    بند يك و هفت قصر

    متهم را پس از اتمام بازجويي و تكميل پرونده ابتدا از كميته به قرنطينه و سپس به اين بند مي فرستادند. پس از دادگاه اگر حبس بالا گرفته بود به ساير بندها مي فرستادند. محكوميت هاي كم را در يك و هفت نگاه مي داشتند. در اين بند معمول ازندانياني را كه مدت محكوميت شان از يك سال كمتر و يا هنوز مشخص نشده بود، نگهداري مي كردند. بند يك از يك راهرو به عرض 2 متر تشكيل مي شد كه نصف اين عرض را تخت هاي سه طبقه اشغال كرده بود.در طول اين راهرو اتاقها قرار داشتند كه عرض آنها يك متر و طول آن حدود3 متر بود و گاه طول آنها از قد يك انسان معمولي نيز كوتاهتر بود.

    دریافت کد یادگار انقلاب

    نام ذکر روز


    ذکر روزهای هفته

    بايد جوان‏ها را تشويق كرد كه راه خدمت به اسلام و انقلاب را ادامه دهند و هيچ وقت از قرآن و دستوراتش فاصله نگيرند.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید محمد قلى روز فراخ
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا

    قلبم آكنده از عشق پيوستن به الله و رسول خدا و حسين بن علي مي‌باشد. آنجا كه خداي متعال خودش وعده فرموده من اين راه پرافتخار را كه ائمه اطهار و عاشقان الله پيموده‌اند با شناخت انتخاب و پذيرفته‌ام و داوطلبانه و با تلاش بسيار موفق شدم به جبهه اعزام شوم كه يا بكشم و يا به گفتة‌ رهبرم سينه‌ام را آماج گلوله‌اي دشمن قرار دهم و كشته شوم، و در هردو صورت پيروزي با ماست.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید مجيد طالبي
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا
    وصیت شهدا