loading...
ستاره های آسمانی ملکوت
ستارگان آسمان ملکوت

عباس بازدید : 98 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

کنترل کردن شوهر,کنترل بيش از حد شوهر

علاقه به حفظ زندگي و آنچه مالک آن هستيم رفتاري کاملا طبيعي در همه موجودات از جمله انسان است.ما انسان ها مي خواهيم چيزهايي که داريم و به دست آورده ايم به خصوص چيز هاي ارزشمند زندگيمان را براي خود حفظ کنيم و در مقابل خطرات احتمالي واکنش نشان مي دهيم. شما دارايي با ارزشي داريد که آن هم شوهرتان است بنابراين به صورت فطري و طبيعي مي خواهيد او را حفظ کنيد.

عباس بازدید : 95 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم؛ "صالح اللحيدان" عضو کمیته " علماي ارشد " عربستان با نزدیک شدن فراخوان زنان عربستانی برای رانندگی در خیابان در اظهاراتی عجیب مدعی شد: رانندگی زنان بر وضعیت فیزیولوژیک آنان تاثیر می گذارد. 

در هفته گذشته، فعالان عربستانی با انتشار فراخوانی در اینترنت از زنان این کشور خواستند برای مقابله با ممنوعیت رانندگی زنان، روز بیست و ششم اکتبر رانندگی کنند. 
استقبال بسیار گسترده از این فراخوان موجب شد پایگاهی که این فراخوان را داده بود، فیلتر شود. 

عباس بازدید : 73 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سردار اسماعیل احمدی مقدم روز یکشنبه در همایش روسای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اظهار داشت: زمانی که هنوز آقای روحانی مسئولیت را بر عهده نگرفته بود، مسئولان دولت گذشته اعلام کردند که به اندازه 6 ماه کالاهای اساسی در کشور ذخیره شده است که ما پس از بررسی متوجه شدیم برخی اقلام را فقط برای 15 روز تا سه ماه در  اختیار داریم و بسیاری از کالاها یا روی کشتی یا در گمرک مانده بود. با اطلاع رسانی پلیس به دولت جدید آنها از ما تشکر کردند و بلافاصله با مسئولان دولت قبلی به گفتگو نشستند و با خرید و اقدامات انجام شده کالاهای ضروری را تامین کردند. 

وی ادامه داد: بازگرداندن ارز از 2500 تومان به 1226 تومان سبب شد از احتکارزا بودن این اقدام جلوگیری شود.

عباس بازدید : 142 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

ماه رمضان براي هر کسي و هر قشري رنگ و بويي خاص دارد. از جمله براي برخي سازمان ها و ادارات دولتي که در اين ماه با بودجه  سازماني افطاري مي دهند. البته شايد نفس برگزاري اين مراسم افطاري از سوي سازمان هاي دولتي چيز بدي نباشد اما بايد تاکيد کرد که تبديل شدن اين مسئله به يک رسم هميشگي که البته رقابت و چشم و هم چشمي سازماني از انگيزه هاي اصلي برگزاري آن است به هيچ وجه رسم پسنديده اي نيست. 

ريخت و پاش هاي آن چناني و گستردن سفره هاي چرب و شيرين از پول بيت المال به بهانه برخورداري از ثواب افطار مسئله اي نيست که در شان نظام اسلامي باشد و بدتر آن که عمده اين ريخت و پاش ها نيز از کيسه بيت المال و مردم است. مسئولان ادارات و وزارتخانه هاي دولتي بايد بهتر از هر شهروند ديگري بدانند که هنوز هستند کساني که به کوچک ترين اجزاي اين سفره هاي عريض و طويل نياز جدي وحياتي دارند و ديده شدن اين سفره هاي هفت رنگ در منظر عمومي به هيچ وجه سازنده سابقه خوبي در ذهن مردم نخواهد بود. 

طي چند سال اخير همه جور خدمات VIP ديده بوديم، جز افطار VIP ويژه مديران که آن هم ديديم. در منوي برخي تالارها و رستورانهاي بزرگ که خود را براي برگزاري مراسم افطاري مجلل براي دستگاههاي دولتي، شبه دولتي و خصوصي آماده ميکنند، اين عبارت به چشم ميخورد که در ذيل آن بيش از ۲۰ غذاي متفاوت و حتي فرنگي به چشم ميخورد. جالب آن که در انتهاي اين منوي VIP نوشته شده: پذيرايي ويژه از ميزبانان مراسم! با ديدن اين جمله خواه ناخواه ياد رستورانهاي بين راهي ميافتم که به راننده و کمک راننده اتوبوس به خاطر آوردن ۳۰ يا ۴۰ مشتري (مسافر) خدمات ويژه و البته رايگان ارائه ميدهند

عباس بازدید : 120 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)
یکی از خبرنگاران با پیگیری هایی که در تهران انجام داده است توانسته با همکاری نیروی انتظامی تهران بزرگ و وزارت اطلاعات یکی از زنان بی بند وبار که در تهران اقدام به کشف حجاب کرده و یکی از سرکردگان و خودفروخته های ضد انقلاب بوده است را شناسایی و دستگیر کردند.
 این زن که در چند روز گذشته در تهران بصورت آزادانه گشت و گذار می کرده است و کسی هم متوجه زن بودن وی نشده، هنگام صحبت کردن با خبرنگار انقلابی و بصورت اتفاقی و از روی لحن صحبت کردن و اندام شناخته شده و سپس با پیگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی دستگیر شد.

 

این زن که هم اکنون در بازداشت به سر می برد، پس از پانزده سال خارج نشینی به ایران بازگشته است و لیدر اصلی جریان بی عفتی در تهران بوده است. وی رسما در بازجویی خود پس از دستگیری اش هدفش را ترویج بی حیایی در جامعه اسلامی ایران عنوان کرده و اعلام داشته است که با چند زن دیگر قصد داشته اند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲جریان کشور را به سمت و سو های از پیش طراحی شده ضد انقلاب ببرند که خوشبختانه با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی و همکاری یکی از خبرنگاران خنثی گردید. وی و چند فرد مرتبط با آن در تهران دستگیر شدند که جای تقدیر فراوان دارد.
نامبرده رسما همکاری خود را با مخالفان نظام افشا کرده است و اینکه قصد داشته با برخی عناصر خود فروخته دیگر در تهران و چند شهر دیگر اقدام به کشف حجاب نمایند که خوشبختانه نتوانسته به جایی برسد و اقدامی انجام دهد و در اولین روزهای کشف حجاب در تهران بدست سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.
عباس بازدید : 114 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)
دوستی پیشنهاد داد امسال آجیل نخریم . دوستی گفت هزینه خرید آجیل یا قسمتی از آنرا به نیازمندان اختصاص بدهیم . دوست دیگری گفت این مطلب را با اس ام اس به دوستان دیگر خبر بدهیم و در نهایت دوستی از بنده خواست آنرا به زبانی خودمانی در دنیای مجازی منتشر کنم تا برد بیشتری در جامعه پیدا کند.
 
با پول آجیل عید امسال چه کارهای زیادی میشه انجام داد
 
محمد صادق خلج: سلام هموطن. به زبانی ساده مینویسم . به همان زبانی که در کوچه و خیابان با همدیگر حرف میزنیم ...

به گزارش اول نیوز به نقل از بولتن نیوز، خلج در ادامه مطلب ارسالی خود نوشته است: خوشبختانه موضوع نخریدن آجیل و تنقلات غیر ضروری این روزها به صورتی فراگیر در جامعه مطرح شده و این مسئله پاسخی مثبت در سطح جامعه به همراه داشته است.
عباس بازدید : 122 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)
با دلی پر از نا امیدی و سر شار از غم و اندوه ، بی آنکه بداند رهسپار راهی دروغین می شود.

بدنبال زندگی شیرین و پر عشق رهسپار راهی می شود که فقط رویایش شیرین است و بس.
راهی که در آن پادشاهان با اسب های سپید بدنبال دختر بیچاره قصه می آیند.

عباس بازدید : 104 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)
وقتی می‌خواستم از ایران خارج شوم، پدرم دلیل من از این کار را درک نمی‌کرد. به نظرش من همچنان می‌توانستم فیلم‌هایی که دوست دارم را بازی کنم. بعد از ماجرای جایزه سزار، پدرم بی سروصدا نمایشی که می‌خواست اجرا کند را به هم زد. اما اکنون او حامی من است و می‌گوید: « اگر تو بسوزی، همه ما با تو خواهیم سوخت.
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، گلشیفته فراهانی در گفت و گو با مجله فرانسوی «ابزرواتور» خود را یک مبارز خطاب می کند! این نشریه فرانسوی نیز در مقاله ای در مورد گلشیفته می نویسد: «بازیگری که با ایران مبارزه می کند.»

این بازیگر سابق سینمای ایران در این گفت و گو از فعالیت‌های خود به عنوان بازیگر می‌گوید و اینکه اصغر فرهادی، وقتی او را در فستیوال برلین دیده، مجبور شده با او حرف نزند.

به نظر این بازیگر که ظاهراً غرق در توهماتش است، او «اکنون به یک تهدید» تبدیل شده است!
عباس بازدید : 111 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)
شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که دفترچه بیمه درمانی خود را گم کرده‌ و نمی‌دانید برای تهیه "المثنی" آن چه باید کرد و به کدام مرجع قانونی باید مراجعه کرد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگان ،‌ شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که دفترچه بیمه درمانی خود را گم کرده‌ و نمی‌دانید برای تهیه "المثنی" آن چه باید کرد و به کدام مرجع قانونی باید مراجعه کرد.

واقعیت این است، از آنجا که دفترچه بیمه درمانی، یک مدرک معتبر است و می‌تواند مورد سوء استفاده احتمالی قرار بگیرد، توصیه می‌شود در اسرع وقت موضوع را به شعبه مربوطه اطلاع دهید.

به گزارش ایسنا، برای دریافت دفترچه بیمه المثنی هم باید به شعبه محل بیمه‌پردازی خود مراجعه و نسبت به تکمیل فرم صدور دفترچه بیمه اقدام کنید.

مدارک لازم برای درخواست دفترچه بیمه المثنی شامل فرم استشهاد محلی، شناسنامه و یک قطعه عکس است. با توجه به دفعه صدور المثنی، با واریز وجهی به عنوان خسارت به حساب مربوطه، نسبت به صدور دفترچه‌المثنی اقدام خواهد شد.

لازم به توضیح است، در صورتی که دفترچه بیمه به دلیل حوادث غیرمترقبه نظیر سرقت، آتش سوزی‌، زلزله و غیره مفقود شده باشد، با ارایه تاییدیه مراجع ذی صلاح، نیازی به پرداخت خسارت نخواهد بود.
عباس بازدید : 94 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)
دبیرکل جبهه پایداری گفت: هر راه و مسیری غیر از مقام ولایت، انحراف به سمت فتنه است.
 
به گزارش اول نيوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در نشست «۳۴ سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف» که از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند من فردی انقلابی هستم و دیپلمات نیستم، به همین دلیل ایشان دارای شفافیت بیان و لهجه هستند و اهل وابستگی به دنیا نیستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری به لطف خدا مصلحتی جز تکلیف‌مداری ندارد، ایشان اهل هتاکی و افشاگری نیستند و کارهای زشتی که اخیرا استفاده شده است، خوب نمی‌دانند و اسم این ها را جسارت و شجاعت نمی‌گذارند.
عباس بازدید : 85 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

این روز‌ها گویا برخی نمی‌خواهند حال و هوای سیاست ایرانی رو به خوشی رود؛ عده‌ای که حتی مناسبت‌های ملی و وطنی را می‌خواهند به کام مردم تلخ کنند تا در این میان، ماهی خود را از آبی که گل آلود کرده دشت کنند.

به گزارش «تابناک»، در حالی عده‌ای سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم را بر هم زدند و اجازه ندادند، وی سخنانش را به پایان برساند که برای همه روشن است که نیاز کشور به آرامش، بیش از هر زمانی دیگری احساس می‌شود و تلاش برای ناآرام کردن کشور را نمی‌توان امری سهوی و از روی اشتباه دانست؛ چیزی که البته باید ریشه‌های آن را در گذشته‌های نه چندان دور جستجو کرد و گذشته‌ای که اگر فراموش نمی‌شد، حادثه مشابه آن رقم نمی‌خورد. 

این گذشته اینجاست: خرداد ماه سال ۱۳۸۹، مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) و سخنرانی سید حسن خمینی؛ سخنرانی که در حضور رهبر انقلاب انجام و آن هم به دلیل آشوب عده‌ای نیمه کاره‌‌ رها شد و پس از آن سید حسن خمینی در جلوی چشم‌‌ همان آشوب کنندگان مورد تفقد رهبر انقلاب قرار گرفت تا شاید حجت بر آنان تمام شده و آن عده ناپسند بودن رفتار خود را متوجه شوند؛ اما انگار باران در سنگ خاره اثر نکرد که اگر می‌کرد حوادث قم پیش نمی‌آمد! 

عباس بازدید : 94 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)
هزینه ای که مردم بابت درمان از جیب پرداخت می کنند، روز به روز سنگین تر می شود. درحالی که قرار بود در پایان برنامه چهارم توسعه کشور، این سهم به زیر 30 درصد برسد. اما بعد از گذشت 2 سال از آغاز برنامه پنجم، نه تنها کم نشده که برعکس افزایش یافته و به بیش از 60 درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هزینه هایی که مردم به خصوص اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه بابت درمان بیماری از جیب پرداخت می کنند، هیچ تناسبی با حق بیمه ای که می دهند، ندارد. بطوریکه سهم مردم از پرداخت هزینه های درمان روز به روز در حال افزایش است.

بر اساس قانون برنامه چهارم توسعه که 2 سال هم از پایان زمان اجرای آن می گذرد، سهم مردم از پرداخت هزینه های درمان می بایست به کمتر از 30 درصد می رسید. در حالی که این سهم هم اکنون به اعتقاد برخی کارشناسان و دست اندرکاران حوزه سلامت، به 70 درصد رسیده و برخی نیز معتقدند که این سهم در حدود 60 درصد است. اما آنچه در این بین مهم است، اینکه برنامه های دولت در حوزه سلامت به گونه ای اجرا نشده که بتواند سهم مردم را کاهش دهد.
 
دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر سابق بهداشت چندی قبل با اشاره به مشکلاتی که مردم در تامین هزینه های درمان با آنها دست و پنجه نرم می کنند، گفته بود که در حدود 7.5 درصد مردم با هزینه های درمان به زیر خط فقر می روند.
 
اگر بخواهیم این ادعای وزیر سابق بهداشت را بر اساس 75 میلیون نفر جمعیت کشورمان بسنجیم، چیزی در حدود 5 میلیون نفر از افراد این جامعه با هزینه های درمان به زیر خط فقر می روند که به گفته دکتر سیدشهاب الدین صدر، رئیس کل سازمان نظام پزشکی، حتی یک نفر از این جمعیت 75 میلیونی هم به زیر خط فقر برود، مسئولان باید پاسخگو باشند.
عباس بازدید : 113 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
همیشه و در تمامی اعصار ما شاهد کرامات و معجزات فراوانی از ائمه اطهار (ع) بوده ایم، که در بعضی از مواقع واسطه ی این کرامات در حق افراد معمولی از جانب امامان (ع) کردار و رفتار خود آدمی بوده است، که لایق چنین درجه ای شده اند.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،در عیون اخبار الرضا و امالی شیخ صدوق به نقل از امام حسن عسگری (ع) آمده است که ایشان می فرماید:

کسی که اهانت دو پدر دینی خود، محمد و علی را مقدم بر اطاعت پدر و مادر نژادی خود نماید، خدای تعالی به او می فرماید: هر آینه تو را مقدم می دارم و به تو ارزش می دهم، چنانچه تو مرا مقدم داشتی و به تو در حضور دو پدر دینی تو شرافت و شخصیت می دهم، چنان که تو خود را با ترجیح دادن محبت آن ها بر پدر و مادر نژادیت شخصیت و شرافت دادی.

و همچنین به نقل از المحاسن، چه زیبا امام صادق (ع) می فرمایند: ان فوق کل عباده عباده، و حبنا اهل البیت افضل عباده «همانا فوق هر عبادتی، عبادت دیگری می باشد و محبت ما خاندان، بهترین و برترین عبادت است».

و همچنین پیامبر اکرم (ص) در خصوص محبت به ائمه طاهرین (ع) در فرمایشی می فرمایند:«کسی که دوستی امامان از خاندانم نصیبش گردد، خداوند روزی را نصیبش می گرداند و خیر دنیا و آخرت شامل حال او می گردد. پس کسی شک نکند که او اهل بهشت است. همانا دوستی خاندانم اثرات زیادی به همراه دارد که نیمی از آن در دنیا به او می رسد و نیمی دیگر در آخرت به او داده خواهد شد. 

عباس بازدید : 126 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)
سال آخر دبيرستان از طريق چت روم با پسر جواني آشنا شدم و پس از دو هفته همديگر را در يک پارک ديديم. سامان با حرف‌هاي عاشقانه مرا شيفته و دلباخته خودش کرد و از آن روز به بعد با موتورسيکلت دنبالم می‌آمد
با هم به اين طرف وآن طرف می‌رفتيم؛ تا اينکه ديپلم گرفتم و او با خانواده‌اش به خواستگاري‌ام آمد. اما از همان لحظه اول پدر و مادرش گفتند پسرشان آمادگي تشکيل خانواده ندارد و والدين من نيز مخالفت شديد خود را با اين ازدواج اعلام کردند، ولي ما هر دو غرق در روياها شده بوديم و تصميم گرفتيم براي رسيدن به هم هر کاري که از دستمان بر می‌آيد انجام دهيم و اگر لازم باشد چند سال صبر کنيم. با اينکه قسم خورده بوديم دوستي ما پاک و صادقانه بماند ولي خيلي زود اين رابطه مخفيانه رنگ و بوي ديگري گرفت! حدود چند ماه گذشت و در اين مدت من دو خواستگار خيلي خوب را رد کردم، تا اينکه متوجه شدم چه بلايي به سرم آمده است و باردار شده‌ام. وقتي موضوع را به سامان اطلاع دادم خودش را کنار کشيد. با اعلام شکايت خانواده‌ام، او و پدر و مادرش از ترس آبروي‌شان خيلي زود دست به کار شدند و ما با هم ازدواج کرديم. زن جوان ادامه داد: بعد از عقد به اصرار جلال و مادرش بچه‌ام را سقط کردم تا کسي از ارتباط گذشته ما مطلع نشود! من و سامان زندگي نکبت بار خود را در خانه پدرشوهرم آغاز کرديم و خانواده او که چشم ديدنم را نداشتند کلفتي خانه شان را بر عهده‌ام گذاشتند. شوهرم نيز در طول 6‌سال زندگي مشترکمان مرا زير ذره‌بين گذاشته و با تهمت‌های ناروا، بدبيني و شک و ترديد اعصابم را به هم ريخته بود؛ من در برابر اين همه تحقير و توهين راهي جز سکوت و تحمل نداشتم. سامان با وجود اينکه هنوز 20 روز از زمان زايمان من می‌گذشت دست و پايم را می‌بست و با آتش فندک به جانم می‌افتاد؛ تا اينکه نيمه‌های يک شب به کمک دختر سه ساله‌ام طناب را پاره کردم و از خانه بيرون زدم. آمده‌ام تا از اين مرد بی‌رحم شکايت کنم و بگويم که چوب اشتباهات خودم را می‌خورم و غرور، لج بازي و سوء‌استفاده از اعتماد والدينم در استفاده از اينترنت، اين بلاها را به سرم آورده است
عباس بازدید : 112 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)
مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر: هم اکنون شیشه به دومین ماده مخدر پر مصرف در کشور تبدیل شده است در حالی که شش سال پیش فراوانی مصرف آن قابل توجه نبود.
به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزی خبر،‌ حمید صرامی  با اشاره به مطالعات انجام شده درباره بررسی و شیوع شناسی اعتیاد افزود: نتایج حاصل از این تحقیقات نشان می دهد هم اکنون حدود یک میلیون و 325 هزار نفر در ایران به مصرف مواد مخدر بصورت دائمی و یا تفننی اعتیاد دارند.
مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: نتایج این تحقیق نشان می دهد که الگوی مصرف مواد مخدر به سرعت در حال تغییر است و مصرف مواد مخدر سنتی رو به کاهش و مواد مخدر صنعتی پرخطر همچون شیشه رو به افزایش است.
وی گفت: طرح ملی شیوع شناسی مصرف مواد مخدر در میان شهروندان کشور در میان خانوارهای 31 استان کشور در مقیاس سنی 15 تا 64 سال به روش نمونه گیری خوشه ای و تصادفی چند مرحله ای سیستماتیک انجام شد که با توجه به نتایج آن می توان گفت نرخ شیوع مصرف مواد مخدر و روانگردان ها در جمعیت 15 تا 64 سال ، 65/2درصد، معادل یک میلیون و 325 هزار نفر است.
عباس بازدید : 152 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
برنامه مدلینگ که طرح فراخوان آن را به عهده دارد آزادانه در هتل ها و سالن های شیراز برنامه شوی خود را به اجرا می گذارد و صدها دختر و پسر زیبا را در آن مکان ها گردهم جمع کرده و زیباترین آن ها را انتخاب می کنند.
"صراط " - برنامه جذب مانکن برای شوی لباس در شیراز این بار در یک سالن متعلق به یک دستگاه دولتی برگزار شد و دهها دختر و پسر جوان در این طرح که هراز گاهی برپا می شود شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری صراط، برنامه مدلینگ که صفحه ای در فیس بوک طرح فراخوان آن را به عهده دارد آزادانه در هتل ها و سالن های شهر شیراز برنامه شوی خود را به اجرا می گذارد و صدها دختر و پسر زیبا! را در آن مکان ها گردهم جمع کرده و زیباترین آن ها را انتخاب می کنند.

صفحه مورد نظر در شبکه اجتماعی که بیش از هفت هزار بار لایک خورده است، تصاویر برخی از این دختر و پسران را منتشر می کند تا دیگران نظر خود را پیرامون چهره و ترکیب لباس آنها بدهند. این صفحه همچنین تعدادی از عکس های همایش های خود که در جمهوری اسلامی ایران و در شهر شیراز برگزار شده است را به نمایش گذاشته است.

این تصاویر بی حیایی، بارها انعکاس یافته اما اراده ای برای جمع کردن بساط این بی عفتی ها وجود ندارد که نمونه آن برگزاری آزادانه این همایش در مکانی متعلق به دولت ارزش گرا است!
اولین همایش مدلینگ در 22 اسفندماه 90 و دومین همایش در 28 تیرماه سال جاری در هتل چمران شیراز برگزار شد و دست اندرکاران این طرح! سومین آن را با عنوان تقدیر از مانکن ها در کمال ناباوری در مجموعه فرهنگی هنری فرهنگیان شیراز که متعلق به آموزش و پرورش این شهر است برپا کرده اند.
عباس بازدید : 117 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)
مقامات شهری لس آنجلس برای مقابله با خشونت های خیابانی، برنامه ویژه بازخرید اسلحه را به اجرا گذاشتند.
 
به گزارش اول نيوز،روز گذشته پلیس لس آنجلس، برنامه‌ی شهردار را مبنی بر ارائه کارت های هدیه در قبال تحویل سلاح به اجرا گذاشت. این برنامه که از سوی "آنتوان ویلارگوسا" شهردار این شهر اعلام شد، در واکنش به خشونت های مسلحانه اخیر در امریکا به خصوص حادثه دبستان سندی هوک شهر نیوتاون به اجرا در آمده و هدف از آن مقابله با جرم و جنایت در این شهر است. 
عباس بازدید : 109 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

فرمانده نیروی انتظامی درباره برکناری رییس پلیس فتای استان تهران گفت: این که فرد بی‌گناهی برای کاهش فشار افکار عمومی برکنار شود، درست نیست.

به گزارش خبرآنلاین؛ سردار اسماعیل احمدی مقدم امروز در مراسم اختتامیه استانداردسازی و تعالی رفتار سازمانی کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: متاسفانه باب شده است هر اتفاقی می‌افتد می‌گویند باید استعفا بدهند و کنار بروند. اما این که فردی که گناهی نکرده را برای کاهش فشار افکار عمومی برکنار کنیم درست نیست چرا که ما مسلمان هستیم و باید بررسی کنیم مقصر و قاصر کیست و با وی برخورد قاطعی صورت گیرد.

فرمانده ناجا با اشاره به برکناری رییس پلیس فتای تهران گفت: خیلی‌ها پس از اعلام این خبر به من گفتند که این اقدام برای اثر رسانه‌ای خیلی خوب بوده و برخی دیگر نیز گفتند که حتما وی در جای دیگری در حال خدمت است. در حالی که هیچ کدام از این موارد نبوده و تا زمانی که برای ما محرز نشود که فردی مقصر است با وی برخورد نمی‌کنیم.

او  با اشاره به برکناری رییس پلیس فتای استان تهران در پرونده ستار بهشتی، گفت: پلیس فتای تهران را بخاطر اثر رسانه ها و تحت فشار رسانه ای برکنار نکردم بلکه اگر فردی خطایی کند باید به آن برخورد شود. در آخرت حساب و کتابی است اگر ظلمی در حق کسی شود باید با آن برخورد کنیم و در حق یک متهم نباید خطایی صورت گیرد.

عباس بازدید : 115 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

 رانندگی یکی از کارهای آسان و در عین حال دشوار است چون قوانین خاص خود را نیز دارد ورانندگانی که از قوانین سر پیچی کنند قطعا با مشکل نیز مواجه می شوند

وعده ای دیگر هم به امید این که بیمه خسارات آن ها را پرداحت می کند آسوده خاطر هر گونه که می خواهند رفتار می کنند در همین زمینه سپهر از یاسوج نوشته:آیا این درست است که بیمه خسارت رانندگان متخلف را نمی دهد؟
واما سرهنگ خسروی رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهوردر پاسخ به سوال مطرح شده گفت:بله طبق قانون بیمه خسارت رانندگانی را که به علت نمره منفی گواهینامه آن ها در سیستم پلیس توقیف شده است را پرداخت نمی کند ودر صورتی که رانندگان در مرحله اول 30نمره منفی به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز دریافت کنند گواهینامه آنان در سیستم پلیس توقیف می شود وبر این اساس شرکت های بیمه در صورت بروز تصادف خسارت راننده متخلف را به علت نداشتن گواهینامه پرداخت نمی کنند.این راهکار برای کم شدن تخلفات رانندگی است. 
سرهنگ دهقان به این نکته هم اشاره کرد که رانندگانی که جریمه های آن ها بیش از یک میلیون تومان است خودرویشان توسط پلیس توقیف شده تا تکلیف جریمه هایشان مشخص شود.

عباس بازدید : 108 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه مردم ایران اوقات فراغت زیادی دارند، گفت: هر ایرانی روزانه 4 ساعت از وقت خود را به دیدن برنامه‌های تصویری، 1,5 ساعت گوش کردن موسیقی و 79 دقیقه به مطالعه اختصاص می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، منصور واعظی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز از سنجش شاخصه‌های فرهنگ عمومی کشور خبر داد و اظهار کرد: این سنجش دو فصل اصلی دارد؛ فصل نخست در ارتباط با مصرف فرهنگی جامعه و فصل دوم مربوط به امور فرهنگی و گرایش‌‌های فرهنگی جامعه است.

وی افزود: در بخش امور فرهنگی به عنوان نمونه اینکه افراد به میزان کتاب مطالعه کرده، به سینما می‌روند، چه اندازه تلویزیون نگاه کرده و به رادیو گوش می‌کنند، از اینترنت بهره‌مند‌ می‌شوند، به ورزش می‌پردازند و اوقات فراغت یک ایرانی طی شبانه‌روز به چه سهمی از امور اختصاص می‌یابد، به یک معنا، اصولاً ایرانیان اوقات فراغت خود را چگونه می‌‌گذرانند، مورد سنجش قرار گرفته است.

عباس بازدید : 123 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: یک هنرمند کرمانی تعزیه‌خوان با اشاره به اجرای نقش شمر گفت: شیعه‌های دنیا در هر لباسی که باشند، قلبشان برای امام حسین (ع) می‌تپد، فقط ‌خشنودی امام حسین (ع) برای من مهم است.

علیرضا عسکرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آیین تعزیه‌‌خوانی اظهار داشت: سال‌های متمادی است که تعزیه‌خوانی در خانواده ما رایج است و هر ساله در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) مراسم تعزیه برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: من هم از کودکی شاهد این مراسم بودم و این اشتیاق از همان سال‌های کودکی در من به وجود آمد، ‌آن سال‌ها مهم نبود که حتما در تعزیه نقش داشته باشم، همین که لباس می‌پوشیدم و در کنار دیگران می‌ایستادم برایم کافی بود، اما با فراگیری این مراسم کم‌کم جزو تعزیه‌خوانان قرار گرفتم.

عسکرزاده افزود: نخستین کار من نقش یکی از فرزندان حضرت زینب (س) بود، البته اجرای هر کدام از نقش‌ها حس و حال ویژه خودش را دارد و من ‌موافق‌خوانی و‌ مخالف‌خوانی را تجربه کرده‌ام.

عباس بازدید : 110 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

جانشین دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی گفت: افراد معتاد به شیشه 10 درصد امید به بهبود دارند، همچنین افراد شیشه‌ای 4 تا 5 سال پس از سم‌زدایی باید تحت نظر باشند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، سرهنگ ماشالله صادقی در جلسه هم‌اندیشی کارشناسان سلامت و دبیران کمیته پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی که امروز 9 آذر ماه در سالن اجتماعات مجمع ورزشی فرهنگی شهید کاظمیان برگزار شد، اظهار کرد: تا سال 88 قانونی در خصوص مقابله با شیشه نداشتیم و این در حالی است که متاسفانه دشمن در جنگ پنهان موفق به حساب می‌آید.

 

وی با اشاره به اینکه معتادان به شیشه 10 درصد قابل درمان هستند، افزود: برای هر معتاد یک میلیون و دویست هزار تومان در کمپ‌های ترک اعتیاد طی هر 3 ماه هزینه می‌کنیم.

 

صادقی ادامه داد: حدود دو میلیون معتاد در سطح کشور داریم که باید درمان شوند، هم‌چنین 40 میلیون نفر نیز در معرض خطر اعتیاد هستند.

 

وی تاکید کرد: از اقدامات در حال انجام جمهوری اسلامی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد، تشدید مقابله، درمان و کاهش آسیب و پیش‌گیری است.

 

جانشین دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی بیان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده هر مرد معتاد 3 نفر و هر زن معتاد 10 نفر را معتاد می‌کند، بنابراین کلنگ‌مرکز نگهداری زنان معتاد نیز زده شده که تا 45 روز آینده آماده تحویل است.

عباس بازدید : 133 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه فرار رسیدن ماه محرم الحرام و عاشورای حسینی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در آستانه ماه محرم الحرام و عاشورای حسینی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تأسی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پاسداشت این ایام و همگامی با مردم شهیدپرور ایران اسلامی، توجه مسئولان هیات ها و دسته های مختلف عزاداری و همچنین شهروندان را به منظور ایجاد نظم و امنیت هرچه بیشتر مراسم عزاداری، به نکات زیر جلب می نماید:
- ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش بی‌وقفه کوشش خواهند نمود با برقراری نظم و امنیت و سهولت در تردد خودروها، برشکوه و عظمت مراسم عزاداری در سراسر کشور بیفزایند، لذا به شهروندان محترم توصیه می شود با ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی در این ایام همکاری صمیمانه داشته باشند.
- به هیات ها و دسته های عزاداری تاکید می شود به منظور صیانت از نهضت عظیم کربلا، از انجام اعمال خرافی و دور از شان اسلام که موجب وهن دین و مظهر بی نظمی و ناهنجاری اجتماعی است، پرهیز نمایند.
- مسئولان هیات های عزاداری و تکایا، از نصب هر گونه داربست در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان و یا کندی عبور و مرور می شود به شدت پرهیز نمایند.
- به کلیه مسئولین هیات ها و دسته های عزاداری توصیه می شود در حرکت دسته های عزاداری و حین برگزاری مراسم عزاداری، بویژه در ساعات پایانی شب، رعایت حال بیماران و افراد مسن را بنمایند.
-مراکز 110 پلیس در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و خدمت رسانی به مردم خواهند بود.»

عباس بازدید : 138 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)



 

در خیابان چهره آرایش مکن                 از جوانان سلب آسایش مکن

زلف خود از روسری بیرون مریز               در مسیر چشم ها افسون مریز

یاد کن از آتش روز معاد                        جلوه ی گیسو مده در دست باد

خواهرم دیگر تو کودک نیستی              فاش تر گویم عروسک نیستی

خواهرم،این لباس تنگ چیست؟           پوشش چسبان و رنگارنگ چیست؟

خواهرم،اینقدر تن نازی مکن                با اصول شرع لج بازی مکن

خواهرم ای عاشق دین مبین               یک نظر ازواج پیغمبر ببین

  

 

عباس بازدید : 118 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

 ایسنا نوشت:

 


سید محمود علیزاده طباطبایی از محاکمه یک کارشناس ارشد سیاسی در وزارت کشور به اتهام القای تقلب در انتخابات 88 خبر داد.

این وکیل دادگستری در مورد این متهم اضافه کرد که وی با هویت «صبوری»، به دلیل نامه‌ای که به مسئولان نوشته بود و احساس نگرانی خود را در این نامه بیان کرده بود، متهم به فعالیت تبلیغی علیه نظام شده که در این راستا به یک سال حبس محکوم شده‌ است.

وی همچنین از محکومیت گودرزی - فعال سیاسی - به 8 سال حبس و تایید این حکم در دادگاه تجدیدنظر خبر داد.

عباس بازدید : 137 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

رییس جمهوری در پی شهادت جمعی از هموطنانمان در راه زیارت عتبات عالیات از تمامی مسوولان مربوطه خواست مساعدت‌های لازم را برای حادثه دیدگان فراهم آوردند و از هیچ کوششی برای شناسایی عاملان این اقدام غیرانسانی و ناجوانمردانه فروگذاری نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، ˈمحمود احمدی نژادˈ روز سه شنبه در پیامی شهادت جمعی از هموطنانمان را در راه زیارت عتبات عالیات به خانواده‌های داغدار این شهدا تسلیت گفت و برای مجروحین این حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.

در پیام رییس جمهوری آمده است: خبر شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در راه مقدس زیارت عتبات عالیات، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

در این پیام آمده است: این حادثه دردناک، بار دیگر ادعای وهن‌انگیز طرفداران به اصطلاح صلح جهانی را آشکار کرد و نقاب از چهره مزورانه طرفداران روش‌های ضد بشری و مذموم تروریستی برداشت.

رییس جمهوری در این پیام از تمامی مسوولان امر ‌خواسته است تا در اسرع وقت مساعدت‌های لازم را برای حادثه دیدگان فراهم کرده و از هیچ کوششی برای شناسایی عاملان این اقدام غیرانسانی و ناجوانمردانه فروگذاری نکنند.

عباس بازدید : 147 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

بازیگر معروف سینما این نامه را در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته است.

مهناز افشار می نویسد: «براى اینکه على کریمى را بشناسى حتما نباید فوتبالى باشى. کارهایى که او انجام میدهد از آن جنس کارهایى است که فقط 

سطوره ها میتوانند انجام دهند.»
مهناز افشار در ادامه نامه خود می نویسد: «على عزیز میدانم این روزها شما را تحت فشار قرار دادند و میخواهند هرطور که شده شما را از صحنه خارج کنند ولى از شما میخواهم که بمانى، بایستى وبجنگى  .طاقـت بیـار رفیـق»
متن کامل این مطلب را ایـــنـــجـــا بخوانید.

عباس بازدید : 114 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

مهر نوشت:

رئیس جمهور بخشنامه بودجه سال 92 کل کشور را ابلاغ کرد.
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور بخشنامه بودجه سال 92 کل کشور را ابلاغ کرد. برای دریافت متن کامل بخشنامه بودجه 92 " اینجا" را کلیک کنید. در همین حال، متن کامل این بخشنامه به شرح ذیل است:

"با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با عزم و وفاق ملی و کوشش بیشتر برای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،سال 1392 به عنوان نهمین سال از دوره بیست ساله سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران و سومین سال از اجرای قانون برنامه پنجم توسعه،درحالی شروع می شود که دولت برای انجام وظایف حاکمیتی،تجربه های گرانبهایی را برای استفاده از فرصت ها و مدیریت بر هزینه ها کسب کرده است.بخشی از این وظایف،درقالب اجرای سیاستهای مالی است که از طریق بودجه و با توجه به شرایط کشور و الزام ساناد بالادستی،عملیاتی می شود.

پیش بینی می شود که در سال آتی،اقتصاد جهانی کماکان با رکورد نسبی مواجه بوده و لدا قیمت جهانی انرژی نفت افزایش قابل توجهی نخواهد داشت.همچنین ادامه فشارها و تحریم های نابرابر و غیر عادلانه،کشور را با شرایطی مواجه خواهد نمود که باید تلاش کرد تا با تبدیل کردن آن به فرصت و پیاده سازی و عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی،بسترهای مناسب برای ایفای وظایف دولت برای حمایت از تولید ملی،کار و سرمایه ایرانی و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و تحقق تومان پیشرفت و عدالت ایجاد گردد.در این راستا، استفاده از ظرفیت های داخلی اقتصاد در به کار گیری دقیق تر و منطقی تر منابع محدود بودجه عمومی و در عین حال مشارکت وسیع تر بخش غیر دولتی دارای نقشی اساسی می باشد. البته موفقیت در این مسیر و تحقق اهداف قانون برنامه پنجم توسعه،نیازمند وفاق،همدلی و حمایت همه ارکان نظام و دستگاههای اجرایی و مردم است.

عباس بازدید : 119 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود با عنوان «انکار مشکلات، دردی را دوا نمی‌کند» نوشت:

 

 

*تداوم روند افزایشی نرخ تورم و تکرار جهش‌های قیمتی در مورد کالاها و خدمات طی ماه‌های اخیر ضرورت چاره‌اندیشی عاجل را برای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه خصوصاً حقوق بگیران دولتی و کارگران، بیش از هر زمان دیگری نمایان ساخته است.

*کافی است نگاهی به روند تغییر قیمت مواد لبنی، شیر خام، مواد شوینده، روغن نباتی، مرغ و گوشت نگاهی گذرا داشته باشیم تا جهش‌های چند باره قیمت این محصولات را به وضوح رصد کنیم.

عباس بازدید : 131 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

رییس جمهور در نامه ای به رئیس قوه قضائیه نوشت: در اصول قانون اساسی لزوم اجازه، موافقت و یا مصلحت اندیشی قوه قضائیه در اجرای وظایف قانونی رییس جمهوری پیش بینی نشده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد در نامه ای به آیت الله صادق لاریجانی با اشاره به اینکه در اصول قانون اساسی لزوم اجازه، موافقت و یا مصلحت اندیشی قوه قضائیه در اجرای وظایف قانونی رییس جمهوری پیش بینی نشده است، تاکید کرد: به استناد اصول متعدد قانون اساسی از جمله اصل 113 و سوگند شرعی اصل 121، مصمم به اجرای کامل قانون اساسی و اصلاح اساسی و ریشه ای امور کشور هستم و مطمئناً با سرکشی از زندانها و برخی دادگاهها نحوه اجرای اصول قانون اساسی و رعایت حقوق اساسی ملت را مورد بررسی قرار داده و گزارش آن را به ملت بزرگ و مقام معظم رهبری تقدیم خواهم کرد.

عباس بازدید : 134 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

سخنگوی دستگاه قضا در واکنش به درخواست رئیس جمهور برای بازدید از زندان اوین گفت: با توجه به اینکه یکی از منتسبان وی دستگیر و زندانی شده است ممکن است این عمل شائبه سیاسی به وجود آورد.

غلامحسین محسنی اژه ای که ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران صحبت می کرد، با اشاره به نامه رئیس جمهور برای بازدید از زندان اوین اظهار داشت: با توجه به شرایط خاصی که امروز در آن هستیم و با توجه به اولویت های اصلی کشور به خصوص مسائل اقتصادی باید هم و غم خود را برای رفع این مسائل بگذاریم و حواسمان به مسائل اصلی باشد. نباید ذهن خود را به مسائل فرعی معطوف و با این مسائل خود را مشغول کنیم. بازدید از یک زندان در این شرایط مقوله ای فرعی است. البته رئیس قوه قضائیه پاسخ نامه را داده است اما هر کاری باید بر اساس مقررات انجام شود.

عباس بازدید : 146 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

- مهر نوشت:

مدیران تالارهای عروسی و دفاتر خدماتی و تشریفات برگزاری مراسم های عروسی 100 میلیون تا یک میلیارد تومانی را تائید می‌کنند. این در حالی است که برخی دیگر نیز از داشتن مشتریانی برای برگزاری مراسم طلاق خبر می‌دهند.

6 صفحه از پرفروش ترین نشریه نیازمندیهای تهران به خدمات مجالس و مراسمات اختصاص دارد که در آن می توان انواع مراسمات اعم از مراسم ترحیم، عقد، عروسی و ... را با قیمتهای مختلف سفارش داد. نکته قابل تامل این است که در کنار برگزاری مراسمات سخنرانیها، همایشها، میهمانیهای خانوادگی و عقد و عروسی منوی مراسم طلاق هم اضافه شده که به گفته مدیران تالارها هم موجب تعجب و هم تاسف است ولی ما پولمان را میگیریم و مراسم را برگزار می کنیم.

عباس بازدید : 145 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

 ایسنا نوشت:

همایش «دختران و پسران، عشق یا هوس»، در سومین روز از هفته فرهنگی عفاف در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.
سید علی مرعشی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران، در این همایش با بیان مضرات تصمیم‌گیری عاشقانه در ازدواج، اظهار داشت: برخی از جوانان دچار نوعی بیماری به نام بیماری عشق می‌شوند و اثرات آن بدین‌گونه است که فرد در این مکانیسم چنان شیفته طرف مقابل خود می‌شود که هاله‌ای در مقابل چشمان او شکل می‌گیرد که در پی آن فرد بیمار قادر به مشاهده معایب اخلاقی طرف مقابل خود نیست و نمی‌تواند بدی‌ها و خوبی‌های او را از یکدیگر متمایز کند.

عباس بازدید : 165 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

سخنگوی دستگاه قضا درباره حکم اخلال گران بازار ارز گفت: افرادی که برای ضربه زدن به نظام اقدام به ایجاد اخلال گری در نظام اقتصادی کشور می کنند طبق قانون مفسد فی الارض بوده و به اعدام محکوم می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین؛ غلامحسین محسنی اژه ای در سی و هفتمین نشست خبری خود گفت: عده ای از ناهماهنگی بین دستگاهها و روزنه های ایجاد شده سوءاستفاده کرده و ممکن است قصد ضربه زدن به نظام را داشته باشند. عده ای نیز فقط اخلال ایجاد می کنند تا به مقاصد خود برسند. آنهایی که به صورت تعمدی اخلال ایجاد می کنند تا بازار را به هم ریخته و با نظام ضدیت دارند دلارها را از بازار جمع آوری کرده و پس از افزایش قیمت بار دیگر دلارها را وارد بازار می کنند. عده ای ظرف دو، سه روز صد میلیون دلار را از بازار جمع آوری کرده و با قیمت بالا می فروشند. البته هستند افرادی که منفعت طلب بوده و فقط برای قصد خودشان دست به این اقدام می زنند.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد:

عباس بازدید : 150 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پس از مدت‌ها سکوت، با اعلام جزئیاتی از دلایل افزایش قیمت‌ها و معرفی مقصران گرانی، سهم نظام توزیع در گرانی‌ها را اندک دانست و از آماده‌باش پنج نهاد اجرایی و انتظامی برای مقابله با گران‌فروشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید جواد تقوی صبح امروز در یک نشست خبری درخصوص بررسی دلایل افزایش قیمت کالاهای مختلف گفت: در سه ماهه پایانی سال 90 نرخ پایه ارز رسمی 17 درصد افزایش قیمت داشت که این 17 درصد در تمام کالاها خودش را نشان داد و پس از آن در سال 91 شیب قیمتی بسیار شدیدی اتفاق افتاد.

عباس بازدید : 124 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از تحریف نقش زنان در دفاع مقدس از طریق برخی فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی خبر داد و گفت: این کار نوعی تأثیرپذیری از هنر غربی است.

ستار هدایتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برخی ساخته‌های تلویزیونی و فیلم‌ها و سریال‌ها که در آن نسبت به نقش زنان در دفاع مقدس افراط و تفریط می‌شود، اظهار کرد: اگر ما در جبهه و جنگ افتخار حضور داشتیم هیچگاه ندیدیم که در خط مقدم جبهه خانم‌ها انجام وظیفه کنند.

وی با بیان اینکه البته نقش زنان در دفاع مقدس و در پشت جبهه از زاویه‌ای دیگر پررنگ‌تر از مردان بوده است، بیان کرد: بانوان در پشت جبهه با گرم نگه داشتن تنور جنگ جوانان و مردان ما را نسبت به دفاع مقدس و رزمیدن با دشمن دلگرم می‌کردند.

عباس بازدید : 148 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: ایران خودرو در واکنش به گلایه خریداران از افزایش 44 درصدی قیمت رانا، با اعلام توجیهاتی ادعا می کند که قیمت رانا در واقع باید بیش از دو برابر افزایش می یافت.

به گزارش فارس، اداره اطلاع رسانی ایران خودرو، در پاسخ به گزارش روز 19 مهرماه سال جاری با عنوان «گلایه خریداران از افزایش 44 درصدی قیمت رانا، دعوت نامه ها نرسید» توضیحاتی را به شرح زیر ارسال کرده است:

«همانطور که مستحضرید عمده سهم قیمت هر خودرو وابسته به قیمت قطعات و مواد اولیه آن است و در ساخت خودروهای تولید داخل قطعه‌سازان داخلی بیشترین سهم را در تولید قطعات خودروهای داخلی عهده‌دارند.

نوسانات بازار ارز و افزایش بیش از انتظار قیمت مواد اولیه که تابع این نوسانات ارزی است، موجب شده قطعه‌سازان به عنوان مصرف‌کنندگان اصلی مواد اولیه نسبت به افزایش قیمت قطعات تحویلی به خودروسازان و از جمله ایران خودرو اقدام کنند.

عباس بازدید : 137 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

مهر نوشت:

ولین کنگره سرداران و 4000 هزار شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه صبح امروز با حضور مسوولان کشوری و لشگری و همچنین خانواده های معظم شهدای سپاه در مرکز همایش های برج میلاد برگزارشد. این همایش با حاشیه های جالبی همراه بود.

در این مراسم که به ترتیب حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و محسن رفیق دوست سخنرانان آن بودند، محسن رضایی، محمد باقر قالیباف، سردار حسین سلامی، سردار علی فضلی و سردار محمد حجازی حضور داشتند.

یکی از حاشیه های جالب این مراسم حضور خانواده شهدا، جانبازان و فرماندهان سابق سپاه از سراسر کشور بود که همین امر باعث شد تا برخی فرماندهان قدیمی پس از سالها همرزمان خود را دوباره دیده، همدیگر را در آغوش گرفته و فارغ از برگزاری مراسم به بیان خاطرات از دوران دفاع مقدس بپردازند. 

در بدو ورود اشخاص و حتی مسئولین به سالن به هر نفر یک چفیه که یادگار دوران دفاع مقدس است اهدا می شد تا به گردنشان بیندازند

عباس بازدید : 159 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

 افزایش قد، یکی از سخت ترین عمل های جراحی زیبایی است. اما بسیاری به این عمل علاقه دارند. این درحالی است که عضو شورای عالی نظام پزشکی می گوید جراحی افراد سالم برای بلند کردن قد توسط پزشکان جرم به حساب می آید.

به گزارش خبرآنلاین؛ امروز سیدتقی نوربخش در نشست خبری بیستمین کنگره جراحان ارتوپدی ایران این خبر را اعلام کرد.

او همچنین گفت که شکایت از ارتوپدها بیشتر از دیگر پزشکان است: "متأسفانه حوزه ارتوپدی سومین حوزه شکایتی مردم از پزشکان است ولی جزو رده‌های آخر محکومیت‌ها است و این مسئله به خوبی مظلومیت حوزه ارتوپدی را نشان می‌دهد زیرا عوارض ارتوپدی بسیار روشن و قابل مشاهده است و افراد از متخصصان ارتوپدی در این زمینه شکایت می‌کنند ولی پس از کار کارشناسی مشخص می‌شود که این شکایت نادرست است.

عباس بازدید : 140 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت گفت: وزیر اقتصاد به نمایندگان گفت که نرخ ارز طی چند روز آینده کاهش پیدا می‌کند.

سید‌رمضان شجاعی کیاسری عضو فراکسیون رهروان مجلس در خصوص جلسه عصر امروز این فراکسیون به خبرنگار پارلمانی فارس گفت: در این جلسه علی لاریجانی رئیس مجلس و شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد حضور داشتند.

وی افزود: در این نشست درباره مسائل مهم اقتصادی از جمله برگرداندن ثبات بازار ارز، حمایت از بخش تولید و راهکارهای اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

شجاعی کیاسری در پایان با بیان اینکه وزیر اقتصاد در برخورد با اخلالگران بازار ارز تاکید داشت، گفت: آقای حسینی به نمایندگان گفتند که نرخ ارز طی چند روز آینده کاهش پیدا می‌کند.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
رهسپاریم با ولایت تا شهادت (ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند) لبیک یا خامنه ای ( منتظر نظرات و انتقاد ات سازنده ی شما عزیزان برای هرچه بهتر شدن سایت هستم با تشکر ( عباس مدیریت سایت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1545
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 984
  • بازدید ماه : 5,642
  • بازدید سال : 33,137
  • بازدید کلی : 379,244
  • مطالب خواندنی


    قطب

    از القاب شايعه حضرت ولي عصر (عج) در نزد عرفا و صوفيان است. «در اصطلاح تصوّف، (قطب) کسي است که منظور نظر خداي تعالي است در همه زمانها و طلسم اعظم به او داده شده است، و او در کون و اعيان ظاهر و باطن ساريست چون سريان جان در کالبد، قسطاس فيض در کف او و افاضه روح حيات بر کون اعلي و اسفل در دست اوست. وي تنها انسان کاملي است که به نظر صوفيان احاطه اش به جميع آدميان محقّق است و همه مقامات و حالات تصوّف را مي دانند. او عقل عالم امکان است و تصرّف وي در عقول براي صوفيان مسلّم است».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    ابومحمد

    کنيه ي حضرت قائم (عج) است.

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    زنان آخرالزمان

    رسول گرامي اسلام صلي الله عليه وآله در وصف برخي از زنان آخِرُالزّمان چنين مي فرمايد: «چگونه مي شود حال شما هنگامي که زنان شما فاسد شوند و جوانان تان فاسق و شما نه امر به معروف مي کنيد و نه نهي از منکر!» به پيامبر اکرم صلي الله عليه وآله گفته شد: آيا اين چنين خواهد شد؟! آن حضرت فرمود: «بله و بدتر از آن نيز خواهد شد». امام علي عليه السلام نيز مي فرمايد: «در آخِرُالزّمان و نزديک شدن قيامت - که بدترين زمان ها است - زناني ظاهر مي شوند که برهنه و لخت هستند! زينت هاي خود را آشکار مي سازند، به فتنه ها داخل مي شوند و به سوي شهوت ها مي گرايند! به سوي لذت ها مي شتابند، حرام هاي الهي را حلال مي شمارند و در جهنم جاودانه خواهند بود».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    مهدویت امام زمان (عج)
    • ظلم
    • امام على عليه السلام:
    • «أَعدَلُ النّاسِ مَن أَنصَفَ مَن ظَلَمَهُ»

    • عادل ترين مردم كسى است كه با كسى كه به او ظلم كرده با انصاف رفتار كند.

    • غررالحكم، ج2، ص435، ح3186
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • حرص
    • امام على عليه السلام:
    • «إِنَّ البُخلَ وَالجُبنَ وَالحِرصَ غَرائِزُ شَتّى يَجمَعُها سوءُ الظَّنِّ بِاللّه»

    • به درستى كه بخل و ترس و حرص، غريزه ها و تمايلات متعدد و پراكنده اى هستند كه سوءظن به خداوند آنها را جمع مى كند.

    • كافى، ج8، ص 243، ح337
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • نیکوکاری و سخاوت
    • پيامبر صلى لله عليه و آله:
    • «اِنَّ اَسْرَعَ الْخَيْرِ ثَوابا البِرُّ وَ اِنَّ اَسْرَعَ الشَّرِّ عِقابا البَغْىُ»

    • پاداش نيكوكارى زودتر از هر كار خوب ديگرى مى رسد و كيفر ستم و تجاوز زودتر از هر كار بد ديگرى گريبان مى گيرد.

    • خصال، ص 110، ح 81
    دریافت کد حدیث موضوعی
    حدیث موضوعی
    • نام عملیات:
      تحریر القدس
    • زمان عملیات:
      1 بهمن 1362
    • مکان عملیات:
      جنوب غربی شهر مرزی مریوان – جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      لشکر انصارالحسین (ع) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      آزادسازی بلندیهای مهم منطقه و گمراه کردن دشمن از طرح عملیات خیبر
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      ظفر 2 (ایذایی)
    • زمان عملیات:
      5 تیر 1364
    • مکان عملیات:
      منطقه عمومی پنجوین عراق - جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      نيروي‌ زميني‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      انهدام توان رزمی نیرهای دشمن
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      بیت المقدس 6
    • زمان عملیات:
      27 اردیبهشت 1367
    • مکان عملیات:
      شمال‌ شهر ماووت‌ کردستان‌ عراق‌ و بلندی‌های‌ شیخ‌ محمد، آسوس‌ و استروک‌
    • ارگان عمل کننده:
      نیروی‌ زمینی‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      2400
    • اهداف عملیات:
      پیشروی‌ و استقرار مناسب‌ نیروها در شمال‌ منطقه‌ سلیمانیه‌ عراق‌ و تکمیل‌ عملیات‌ انجام‌ شده‌ در منطقه‌ عملیاتی‌ ماووت‌ و امکان‌ خروج‌ معارضان‌ کرد عراق‌ از مناطق‌ تحت‌ هجوم‌ ارتش‌ عراق
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    جنگ دفاع مقدس
    غلاف

    پوشش ابداعي زندانيان سياسي، داراي دو لايه پارچه اي و پلاستيكي كه به شكل كيسه، طراحي و دوخته شده بود و براي جلوگيري آلودگي لباس در مواقع احتلام، مورد استفاده قرار مي گرفت. اين كيسه از سوي زندانيان اصطلاحاً غلاف ناميده مي شد.

    دریافت کد یادگار انقلاب
    بند يك و هفت قصر

    متهم را پس از اتمام بازجويي و تكميل پرونده ابتدا از كميته به قرنطينه و سپس به اين بند مي فرستادند. پس از دادگاه اگر حبس بالا گرفته بود به ساير بندها مي فرستادند. محكوميت هاي كم را در يك و هفت نگاه مي داشتند. در اين بند معمول ازندانياني را كه مدت محكوميت شان از يك سال كمتر و يا هنوز مشخص نشده بود، نگهداري مي كردند. بند يك از يك راهرو به عرض 2 متر تشكيل مي شد كه نصف اين عرض را تخت هاي سه طبقه اشغال كرده بود.در طول اين راهرو اتاقها قرار داشتند كه عرض آنها يك متر و طول آن حدود3 متر بود و گاه طول آنها از قد يك انسان معمولي نيز كوتاهتر بود.

    دریافت کد یادگار انقلاب

    نام ذکر روز


    ذکر روزهای هفته

    بايد جوان‏ها را تشويق كرد كه راه خدمت به اسلام و انقلاب را ادامه دهند و هيچ وقت از قرآن و دستوراتش فاصله نگيرند.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید محمد قلى روز فراخ
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا

    قلبم آكنده از عشق پيوستن به الله و رسول خدا و حسين بن علي مي‌باشد. آنجا كه خداي متعال خودش وعده فرموده من اين راه پرافتخار را كه ائمه اطهار و عاشقان الله پيموده‌اند با شناخت انتخاب و پذيرفته‌ام و داوطلبانه و با تلاش بسيار موفق شدم به جبهه اعزام شوم كه يا بكشم و يا به گفتة‌ رهبرم سينه‌ام را آماج گلوله‌اي دشمن قرار دهم و كشته شوم، و در هردو صورت پيروزي با ماست.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید مجيد طالبي
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا
    وصیت شهدا