بزرگ فلسفه شه دین حسین اینست که مرگ سرخ به از زندگی ننگین است
آسمان عاشقى شد پر ستاره زین دو گل
عشقبازى با تداوم شد هماره زین دو گل
بر دل عشاق صادق شد اشاره زین دو گل
دیده دل شد گشوده بر نظاره زین دو گل
ولادت ختم رسولان آمد
محمد آن حبیب جانان آمد
به جسم پیروان او جان آمد
بر حرمتش جهان گلستان آمد
میلاد رسول اکرم بر شما مبارک باد
برای دانلود تصاویر سه بعدی بیرون مسجد النبی اینجا را کلیک کنید.
دشمن در ظهر عاشورا پس از اینکه اامام حسین (ع) و یارانش را به شهادت رساند به طرف خیمه گاه امام حسین حرکت
کرد و خیمه ها به آتش کشید
این حسین کیست که عالم همه پروانه اوست
وه چه شمعی ایست که جانها همه پروانه ی اوست
رهسپاریم با ولایت تا شهادت (ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند) لبیک یا خامنه ای ( منتظر نظرات و انتقاد ات سازنده ی شما عزیزان برای هرچه بهتر شدن سایت هستم با تشکر ( عباس مدیریت سایت)
از القاب شايعه حضرت ولي عصر (عج) در نزد عرفا و صوفيان است. «در اصطلاح تصوّف، (قطب) کسي است که منظور نظر خداي تعالي است در همه زمانها و طلسم اعظم به او داده شده است، و او در کون و اعيان ظاهر و باطن ساريست چون سريان جان در کالبد، قسطاس فيض در کف او و افاضه روح حيات بر کون اعلي و اسفل در دست اوست. وي تنها انسان کاملي است که به نظر صوفيان احاطه اش به جميع آدميان محقّق است و همه مقامات و حالات تصوّف را مي دانند. او عقل عالم امکان است و تصرّف وي در عقول براي صوفيان مسلّم است».
رسول گرامي اسلام صلي الله عليه وآله در وصف برخي از زنان آخِرُالزّمان چنين مي فرمايد: «چگونه مي شود حال شما هنگامي که زنان شما فاسد شوند و جوانان تان فاسق و شما نه امر به معروف مي کنيد و نه نهي از منکر!» به پيامبر اکرم صلي الله عليه وآله گفته شد: آيا اين چنين خواهد شد؟! آن حضرت فرمود: «بله و بدتر از آن نيز خواهد شد». امام علي عليه السلام نيز مي فرمايد: «در آخِرُالزّمان و نزديک شدن قيامت - که بدترين زمان ها است - زناني ظاهر مي شوند که برهنه و لخت هستند! زينت هاي خود را آشکار مي سازند، به فتنه ها داخل مي شوند و به سوي شهوت ها مي گرايند! به سوي لذت ها مي شتابند، حرام هاي الهي را حلال مي شمارند و در جهنم جاودانه خواهند بود».
- ظلم
- امام على عليه السلام:
«أَعدَلُ النّاسِ مَن أَنصَفَ مَن ظَلَمَهُ»
عادل ترين مردم كسى است كه با كسى كه به او ظلم كرده با انصاف رفتار كند.
- غررالحكم، ج2، ص435، ح3186
- حرص
- امام على عليه السلام:
«إِنَّ البُخلَ وَالجُبنَ وَالحِرصَ غَرائِزُ شَتّى يَجمَعُها سوءُ الظَّنِّ بِاللّه»
به درستى كه بخل و ترس و حرص، غريزه ها و تمايلات متعدد و پراكنده اى هستند كه سوءظن به خداوند آنها را جمع مى كند.
- كافى، ج8، ص 243، ح337
- نیکوکاری و سخاوت
- پيامبر صلى لله عليه و آله:
«اِنَّ اَسْرَعَ الْخَيْرِ ثَوابا البِرُّ وَ اِنَّ اَسْرَعَ الشَّرِّ عِقابا البَغْىُ»
پاداش نيكوكارى زودتر از هر كار خوب ديگرى مى رسد و كيفر ستم و تجاوز زودتر از هر كار بد ديگرى گريبان مى گيرد.
- خصال، ص 110، ح 81
- نام عملیات:
تحریر القدس - زمان عملیات:
1 بهمن 1362 - مکان عملیات:
جنوب غربی شهر مرزی مریوان – جبهه شمالی جنگ - ارگان عمل کننده:
لشکر انصارالحسین (ع) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - تلفات دشمن:
(کشته، اسیر، زخمی)
صدها - اهداف عملیات:
آزادسازی بلندیهای مهم منطقه و گمراه کردن دشمن از طرح عملیات خیبر
- نام عملیات:
ظفر 2 (ایذایی) - زمان عملیات:
5 تیر 1364 - مکان عملیات:
منطقه عمومی پنجوین عراق - جبهه شمالی جنگ - ارگان عمل کننده:
نيروي زميني ارتش جمهوری اسلامی ایران - تلفات دشمن:
(کشته، اسیر، زخمی)
صدها - اهداف عملیات:
انهدام توان رزمی نیرهای دشمن
- نام عملیات:
بیت المقدس 6 - زمان عملیات:
27 اردیبهشت 1367 - مکان عملیات:
شمال شهر ماووت کردستان عراق و بلندیهای شیخ محمد، آسوس و استروک - ارگان عمل کننده:
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - تلفات دشمن:
(کشته، اسیر، زخمی)
2400 - اهداف عملیات:
پیشروی و استقرار مناسب نیروها در شمال منطقه سلیمانیه عراق و تکمیل عملیات انجام شده در منطقه عملیاتی ماووت و امکان خروج معارضان کرد عراق از مناطق تحت هجوم ارتش عراق
پوشش ابداعي زندانيان سياسي، داراي دو لايه پارچه اي و پلاستيكي كه به شكل كيسه، طراحي و دوخته شده بود و براي جلوگيري آلودگي لباس در مواقع احتلام، مورد استفاده قرار مي گرفت. اين كيسه از سوي زندانيان اصطلاحاً غلاف ناميده مي شد.
متهم را پس از اتمام بازجويي و تكميل پرونده ابتدا از كميته به قرنطينه و سپس به اين بند مي فرستادند. پس از دادگاه اگر حبس بالا گرفته بود به ساير بندها مي فرستادند. محكوميت هاي كم را در يك و هفت نگاه مي داشتند. در اين بند معمول ازندانياني را كه مدت محكوميت شان از يك سال كمتر و يا هنوز مشخص نشده بود، نگهداري مي كردند. بند يك از يك راهرو به عرض 2 متر تشكيل مي شد كه نصف اين عرض را تخت هاي سه طبقه اشغال كرده بود.در طول اين راهرو اتاقها قرار داشتند كه عرض آنها يك متر و طول آن حدود3 متر بود و گاه طول آنها از قد يك انسان معمولي نيز كوتاهتر بود.
بايد جوانها را تشويق كرد كه راه خدمت به اسلام و انقلاب را ادامه دهند و هيچ وقت از قرآن و دستوراتش فاصله نگيرند.
فرازی از وصیتنامهشهید محمد قلى روز فراخقلبم آكنده از عشق پيوستن به الله و رسول خدا و حسين بن علي ميباشد. آنجا كه خداي متعال خودش وعده فرموده من اين راه پرافتخار را كه ائمه اطهار و عاشقان الله پيمودهاند با شناخت انتخاب و پذيرفتهام و داوطلبانه و با تلاش بسيار موفق شدم به جبهه اعزام شوم كه يا بكشم و يا به گفتة رهبرم سينهام را آماج گلولهاي دشمن قرار دهم و كشته شوم، و در هردو صورت پيروزي با ماست.
فرازی از وصیتنامهشهید مجيد طالبي