loading...
ستاره های آسمانی ملکوت
ستارگان آسمان ملکوت

عباس بازدید : 111 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)
یک دستگاه پراید حامل ترقه‌های دست‌ساز در مشهد منفجر شد. سرنشینان این خودرو، دو مرد جوان بودند که به دلیل انفجار دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شدند.





عباس بازدید : 256 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)
سید جلال مکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در ساعت   17 و38 دقیقه امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی از حریق گسترده در بازار مولوی مطلع شد و بلافاصله 7 ایستگاه به همراه دو دستگاه خودروی تنفسی عازم محل حادثه شد.

وی ادامه داد: محل حادثه دو باب انبار به وسعت 300 متر مربع مملوء از لوازم آرایشی و بهداشتی بود که کاملا شعله ور و آتش به سقف انبار سرایت کرده بود به طوری که دود غلیظ از فواصل دور دیده می شد و تعداد ی شهروندان نیز در انبار محبوس شده بودند.

وی اذعان داشت : آتش نشان ها ابتدا افراد محبوس را نجات داده و هم  اکنون حریق تحت کنترل آتش نشان ها قرار گرفته و در حال لکه گیری هستند.
عباس بازدید : 111 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)
سوختگی، آسیب‌دیدگی چشم، خراشیدگی، بریدگی و سوختگی دست مهم‌ترین علل درخواست کمک مردم از اورژانس بود.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، بر اساس آخرین آمار دریافتی از سراسر کشور 382 تن بر اثر آتش‌بازی دچار مصدومیت شدند. 
 
تکنیسین‌های اورژانس 238 نفر از این مصدومان را به علت نیاز بیشتر به درمان، به مراکز درمانی منتقل کردند.

سوختگی، آسیب‌دیدگی چشم، خراشیدگی، بریدگی و سوختگی دست مهم‌ترین علل درخواست کمک مردم از اورژانس بود. 

بر اساس گزارش‌ میدانی باشگاه خبرنگاران، عده‌ای از مردم که با رعایت نکات ایمنی به شادی پرداخته بودند خاطرات و زیبا خوشی را برای خود و خانواده‌شان به ارمغان آوردند.
عباس بازدید : 87 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)
عرفان قلي نژاد که يک دختر ابتدايي را چندين بار مورد تجاوز قرار داده بود، بامداد امروز به دار آويخته شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ عرفان قلی‌نژاد فرزند قاسم 18 ساله به جرم تجاوز به عنف، متهم به زنا و ضرر جسمانی، ایجاد ضرب و جرح، فحاشی و مزاحمت برای بانوان در میدان ولایت شهرستان قائمشهر اعدام شد. 
 
عباس بازدید : 97 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)
شاید هم باور مردم محلی درست باشد که ' این گورها متعلق به جن هاست. آنها مردگان خود را در حصار این سنگ ها دفن کرده اند، شب که می رسد، جنها بر سر گور از دست رفتگان خود حاضر می شوند و به مویه و مرثیه سرایی مشغول می گردند. هر کس که شبانگاه گذرش بر این گورستان بیفتد، مورد نفرین جن ها قرار می گیرد و با عذابی سخت بعد از چند روز می میرد.'
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،‌ قبرستانی خاموش و مرموز در جنوب شرقی ترین نقطه ایران، استان سیستان و بلوچستان، شهر چابهار، روستای تیس. روستایی باستانی با قدمتی حداقل 2300 ساله که در آن اعتقادات و باورهای مردم بلوچ با راز آمیزی و سکوت ژرفناک طبیعت آن و آثار باستانی بر جای مانده پیوند خورده است و گورستان جن که بلوچ ها به آن " جن سنط " می گویند یکی از این رازهاست. قبرها در کنار هم بر روی سطحی صخره ای حفر شده اند. حفر این گورها بر سطح سنگی حیرت و پرسش بازدیدکنندگان را بر می انگیزد . چه کسانی این گورهارا حفر کرده اند؟ چرا سطح سنگی را برای حفر انتخاب کرده اند؟ این گورها با چه وسیله ای حفر شده است؟ در پاسخ به این پرسش ها مانند این گورستان جز سکوت و خاموشی چیزی نمی شنویم. شاید به دلیل حفظ مردگان و در گذشتگان از گزند جانوران و خورندگان زیر زمینی اجساد، رنج کندن سنگ را بر خود هموار می کردند و گورها را اینچنین می ساختند. شاید برای احترام به مردگان بوده و شاید هم باور مردم محلی درست باشد که " این گورها متعلق به جن هاست. آنها مردگان خود را در حصار این سنگ ها دفن کرده اند، شب که می رسد، جنها بر سر گور از دست رفتگان خود حاضر می شوند و به مویه و مرثیه سرایی مشغول می گردند. هر کس که شبانگاه گذرش بر این گورستان بیفتد، مورد نفرین جن ها قرار می گیرد و با عذابی سخت بعد از چند روز می میرد."
عباس بازدید : 120 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)
گفتنی است آلبوم «قربانیان عشق اجباری» مربوط به اسید پاشی شوهر معتاد "سمیه" در روستای همت آباد بم است. این مرد پس از آنکه كه متوجه شد همسرش قصد جدایی از او را دارد، وی را تهديد به اسيدپاشي كرد .
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،‌ ابرهیم نوروزی، عکاس مشهور ایرانی دیروز در دو بخش موفق به کسب جوایز برتر مسابقه جهانی "ورلدپرس فوتو" شد که در بخش پرتره محیطی با گزارش تصویری «قربانیان عشق اجباری» جایزه اول این بخش را از آن خود کرد.
وی که در انتخاب سوژه به موضوعات تلخ و خشن اجتماعی توجه دارد چندی پیش در گفتگو با ایسنا به عکاسی از موضوع اسیدپاشی پرداخته و با بیان اینکه انتشار برخی عکس‌های اسیدپاشی هیچ فایده‌ی خاصی ندارد گفته بود: اگر این عکس‌ها در یک قالب قوی همراه با یک گزارش قوی ارائه شوند، می‌توانند مسئولان را برای برخورد جدی‌تر با عوامل چنین جرمی تحت تأثیر قرار دهند.
عباس بازدید : 131 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)
"کوکی" نام طوطی است که به تازگی توانست با هوشیاری صاحبش را از یک حادثه باخبر کند و همین باعث شد تا او از مرگ نجات پیدا کند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تا به حال شاید داستان هایی در مورد حیوانات مختلف شنیده اید که جان صاحبانشان را نجات داده اند. اغلب این حیوانات گربه ها یا سگ ها بوده اند و معمولا پرنده های کار خاصی در شرایط حساس انجام نمی دهند.

این مورد اما به تازگی توسط یک طوطی شجاع اتفاق افتاده است. این طوطی که "کوکی" نام دارد توانست جان صاحب 17 ساله خودش را از یک آتش سوزی نجات دهد.

"بن رییس" انگلیسی صاحب این طوطی است و می گوید:" در زمان آتش سوزی در حمام بودم و متوجه چیز خاصی نمی شدم اما "کوکی" آتش را دیده بود و در صدد بود تا من را از آن با خبر کند."



این طوطی بعد از دیدن آتش به سمت حمام می رود و چندین بار محکم به در می کوبد تا شاید بتواند جان صاحبش را نجات دهد و البته موفق نیز می شود. بن با باز کردن درب آتش را می بیند و از خانه فرار می کند.

این طوطی در طی آتش سوزی جان خودش را از دست داد اما توانست جان یک انسان را نجات دهد. مادر "بن" نیز می گوید اگر این پرنده نبود هم اکنون بن نیز در آتش سوخته بود.
عباس بازدید : 122 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
نفجاري مهیب ساعت 12 امروز غرب شهرستان اهواز را لرزاند.


به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،این انفجار در منطقه کمپلو در غرب شهرستان اهواز رخ داد و در اثر آن یکی از ساختمان های متعلق به شهرداری منطقه 2 اهواز آسیب جدی دید .

گفته می شود این انفجار بر اثر ترکیدگی لوله گاز شهری بوده است. شدت انفجار به حدی بود که ساختمان های کل منطقه غرب اهواز لرزیدند و شیشه های ساختمان های اطراف نیز شکسته شد.

جمعیت فراوانی از مردم در کنار محل این حادثه تجمع کرده اند و نیروهای امدادی در حال مهار این سانحه هستند.

منبع:مهر

عباس بازدید : 119 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: دولت فدرال روسیه در منطقه سیبری بر اثر حمله بیش از 3500 گرگ به مناطق مسکونی شمال این کشور، حالت فوق‌العاده اعلام کرد

به گزارش خبرنگار فارس در دوشنبه، بر اثر سرمای بی‌سابقه در منطقه سیبری، گله‌های گرگ که با کمبود غذا روبرو شده‌اند، به شهر‌های این منطقه هجوم آورده‌اند.

بر اساس آخرین آمار و اعلام منابع خبری، بیش از 3500 گرگ گرسنه به شهر‌ها و روستاهای استان «یاکوتیا» شمالی‌ترین قسمت روسیه حمله کرده‌اند.

عباس بازدید : 121 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

 

                           

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون  

بدینوسیله مراتب همدردی خود را با بازماندگان زلزله زهان وروستا های اطراف آن اعلام میدارم و از خداوند متعال برای داغدیدگان و باز ماندگان  صبر جزیل از

خداوند متعال خواستارم 

                    محمود حسینی نژاد مدیریت سایت ستاره های آسمان ملکوت

عباس بازدید : 134 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

ایسنا نوشت: رییس سازمان مدیریت بحران کشور از تخریب کامل پنج روستای زلزله‌زده خبرداد.

حسن قدمی با حضور در مناطق زلزله‌زده خراسان‌جنوبی، گفت: بر اثر زلزله 5.5 ریشتری، 16 روستای بخش زهان، زیرکوه و قائن خراسان‌جنوبی بین 10 تا 60 درصد آسیب دیده‌اند که متاسفانه 6تن از هموطنان جان خود را از دست داده و 23 تن مجروح شده اند که همگی تحت مداوا قرار دارند.

دبیر شورای‌عالی مدیریت بحران کشور افزود: جستجو برای یافتن افراد پایان‌یافته و آواربرداری بلافاصله آغاز شده و تلاش برای بازگشایی راههای ارتباطی ادامه دارد. 180 خانوار که خانه‌های آنان تخریب شده شناسایی و چادرهای امدادی در اختیارشان قرار گرفته است.

عباس بازدید : 110 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

مهر نوشت:

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: تصادف خودرو 206 با عزاداران حسینی سه مجروح در پی داشت.

سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار داشت: ساعت 23:45 شب گذشته ماموران پلیس راهور در جریان مجروح شدن سه عابر در مسیر شمال به جنوب خیابان اسکندری قرار گرفتند. با حضور ماموران مشخص شد دقایقی قبل سه عابر که شمع در دست داشتند هنگام عبور از عرض خیابان با یک دستگاه پژو 206 برخورد می کنند.

وی ادامه داد: راننده خودرو بلافاصله از صحنه تصادف متواری می شود که دقایقی بعد توسط ماموران کلانتری شناسایی و دستگیر می شود. راننده مدعی بود به علت نداشتن بیمه نامه و ترس از مرگ عابران متواری شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران تاکید کرد: خوشبختانه حال عمومی هر سه عابر رضایت بخش اعلام شده است.

عباس بازدید : 130 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

صبح امروز بالگردی در حوالی مشهد سقوط کرد و 9 کشته بر جا گذاشت.

سعید چلندری، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی دراین باره به ایسنا گفت: این بالگرد، یک بالگرد امدادرسان بوده است. هنوز اطلاعات دقیقی از این حادثه به دست نیامده است. این حادثه در منطقه خین عرب در اطراف مجتمع تجاری الماس شرق اتفاق افتاد.

پس از این حادثه، گروه‌های امدادی به منطقه اعزام شده‌اند و هنوز جزئیاتی از تلفات احتمالی در دست نیست.

همچنین فارس از رضا وفایی‌نژاد رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی 115 مشهد درباه این حادثه چنین نقل کرد: صبح امروز یک فروند بالگرد متعلق به هوانیروز که در اجاره اورژانس 115 مشهد بود در حین انجام عملیات دچار حادثه شد و سقوط کرد. این بالگرد در حال انتقال مصدومان حادثه‌ایی در محور ملک‌آباد به بیمارستان سوانح طالقانی مشهد بود که در منطقه سینه‌عرب سقوط کرده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی 115 مشهد در رابطه با تلفات این حادثه گفت: در این حادثه 9 نفر از سرنشینان بالگرد فوت کرده و یک نفر نیز به شدت مصدوم شده که به بیمارستان منتقل شده اما حال او وخیم گزارش شده است.

همچنین سعید چلندری مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این بالگرد ساعت 7 صبح برای امدادرسانی رفته بود اما دچار سانحه شد و سقوط کرد.

همچنین حسین درخشان مدیر روابط عمومی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر هم در این باره به ایسنا گفت: در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که این بالگرد 10 سرنشین داشته است. یک فروند بالگرد به همراه سه دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شد. این بالگرد در اختیار اورژانس بوده و برای امدادرسانی به یک تصادف مینی‌بوس در حال انجام ماموریت بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این بالگرد به علت مه‌آلود بودن هوا با کابل فشارقوی برخورد و سقوط کرده است.

عباس بازدید : 140 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: درحالیکه بعضی از مناطق نیویورک و نیوجرسی از بیم طوفان جدید تخلیه شدند، شرکت‌های هواپیمایی آمریکا نیز پروازهای خود را به نیویورک و از نیویورک به مقاصد دیگر لغو کردند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، خطوط هواپیمایی آمریکا به علت هشدار درباره وقوع طوفانی جدید، همه پروازهای خود به مقصد نیویورک را امروز چهارشنبه لغو کردند.

شرکت هواپیمایی «امریکن ایرلاینز» و «امریکن ایگل» از جمله شرکت‌هایی هستند که علاوه بر شرکت «ایرلاین یونایتد» پروازهای خود را از مناطق مختلف به مقصد نیویورک لغو کردند. تعداد این پروازها حدود 290 پرواز بود.

این پروازها احتمالا از روز پنج شنبه از سر گرفته می‌شود

عباس بازدید : 142 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

شهری - در تعطیلات چند روز گذشته 54 فقره تصادف فوتی و 327 فقره تصادف جرحی در جاده‌های کشور رخ داده، این در حالی است که ترافیک در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه نیمه سنگین است.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرهنگ محمدرضا مهماندار، فرمانده پلیس‌راه کشور با اشاره به 54 فقره تصادف فوتی و 327 فقره تصادف جرحی از روز پنجشنبه تاکنون در جاده‌های کشور، از توقیف بیش از 3000 خودرو و موتورسیکلت متخلف و صدور 118 هزار قبض جریمه برای رانندگان متخلف خبر داد: مهم‌ترین علت تصادفات، عدم توجه به جلو با حدود 28 درصد و پس از آن تخطی از سرعت مطمئنه با 20، عدم رعایت حق تقدم با 17 و انحراف به چپ با 15 درصد بوده است.

به گفته وی بیش از 35 درصد تصادفات در تعطیلات اخیر از شکل واژگونی بوده که اکثرا ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده است.

عباس بازدید : 165 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

ایسنا نوشت:

ساعت 20 جمعه‌شب، 28 مهرماه؛ اتوبوس دختران دبیرستانی از اهواز به بروجن برمی‌گردد. دانش‌آموزان کلاس‌های دوم ریاضی و دوم تجربی دبیرستان پاسداران عفاف شهرستان بروجن برای گذراندن دوره عملی واحد درسی "آمادگی دفاعی" به همراه مدیر و معاون دبیرستان، مربی واحد درسی و مشاور تحصیلی‌ در قالب کاروانی با 10 اتوبوس دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جبهه‌های خوزستان اعزام شده بودند.
آنها پس از گذراندن دوره چند روزه در شلمچه و دهلاویه، عصر جمعه اهواز را به مقصد خانه ترک می‌کنند. در راه، اتوبوس اسکانیا که به صورت اتوماتیک کنترل می‌شد، دچار نقص فنی می‌شود، درست مثل وقتی که از بروجن به مقصد خوزستان در راه بودند. کنترل از دست راننده خارج می‌شود و راننده به مدیر دبیرستان که در اتوبوس حضور دارد می‌گوید که نمی‌تواند ترمز بگیرد. اتوبوس با سرعت زیاد و مهارنشدنی در جاده شلوغ و ترانزیتی از بین خودروهای سنگین می‌گذرد، دختران دانش‌آموز جیغ می‌کشند و ناگهان با برخورد شدید با تپه‌ای خاکی همه چیز می‌ایستد. 

عباس بازدید : 146 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

ایسنا نوشت:

پدر یکی از دانش آموزان حادثه دیده به نام "مریم باباخانیان" که بدحال ترین مجروح حادثه دیده کاروان راهیان نور است و هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان گلستان اهواز بستری است، گفت: من برای رسانه‌ها و رادیوهای بیگانه پیام دادم و امیدوارم آنها این پیام را منتشر کنند.

محمدرضا باباخانیان اظهار کرد: آنها باید بدانند که ما از خط شهدا خارج نمی‌شویم و پشتیبان نظام و مملکت هستیم؛ بچه‌های ما برای نمره به اردوی راهیان نور نرفتند، آنها با میل و اشتیاق رفتند و در حال برگشت از خوزستان بودند که این سانحه به وجود آمد و قبل از آمدنشان هم دخترم مریم مرتب تلفنی با من در تماس بود و .....

عباس بازدید : 179 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی ناجا از دستگیری یک عامل انتحاری که قصد ورود به کشور را داشت در نقطه صفر مرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس سردار حسین ذوالفقاری در جمع خبرنگاران گفت بعداز عملیات انتحاری روز جمعه در شهر چابهار روز گذشته فردی از مرز مشترک افغانستان در حال ورود به ایران بود که توسط مرزبانان دستگیر شد.

وی ادامه داد: این فرد لباسی نظامی مشابه یکی از لباسهای نظامی کشور را برتن داشت که بر روی آن لباس محلی پوشیده بود.

عباس بازدید : 139 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

ایسنا نوشت:

دادستان زاهدان با محکوم کردن اقدام تروریستی چابهار تاکید کرد که دستگاه قضایی پاسخ این اقدام شوم تروریست‌ها را خواهد داد.
محمد مرزیه در خصوص عملیات انتحاری صورت گرفته در مسجدی در چابهار اظهارکرد: در زمان برگزاری نماز جمعه در حسینیه امام حسین(ع) شهرستان چابهار فردی ملبس به لباس نظامی قصد ورود به مراسم نماز جمعه را داشته که ماموران درب ورودی به وی مشکوک می‌شوند. فرد مذکور که با خود مواد منفجره داشته، متواری می‌شود و در حین تعقیب و گریز خود را منفجر می‌کند.
دادستان زاهدان اعلام کرد: متاسفانه در این حادثه دو بسیجی به شهادت می‌رسند و دو بچه خردسال و یک مامور نیروی انتظامی مجروح می‌شوند.
وی هدف این‌گونه اقدامات را تفرقه میان شیعه و سنی و ناامن جلوه دادن استان‌های مرزی کشور و ایجاد یاس و ناامیدی میان مردم در کنار تحریم‌ها عنوان کرد و با محکوم کردن چنین اقداماتی تاکید کرد که دستگاه قضایی پاسخ این اقدام شوم تروریستی را خواهد داد.

عباس بازدید : 165 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

ییس جمهور در پیامی جان باختن 26 دانش آموز دختر شهرستان بروجن استان کهگیلویه و بویر احمد را در پی سانحه تصادف اتوبوس کاروان راهیان نور، تسلیت گفت.

در  این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

خبر تأسف‌بار و تألم برانگيز سانحه تصادف كاروان راهيان نور استان چهارمحال و بختياري كه منجر به پرواز ملكوتي جمعي از عزيزترين دانش‌آموزان دختر شهرستان بروجن گرديد، بر قلوب آحاد ملت ايران جراحتي عميق بر جاي نهاد.

بي‌ترديد اين نهال‌هاي نورسيده كه در راه بازگشت كه سرزمين ايثار و شهادت جان شيرين خود را از دست دادند، اجري بزرگ در نزد حضرت حق دارند.

اينجانب صميمانه مصيبت وارده را كه حقيقتاً كلام در شرح آلام آن قاصر است تسليت عرض نموده و براي خانواده‌هاي معزز اين گل‌هاي باغ مرضيه اطهر(س) و جامعه فرهنگي و دانش‌آموزي كشور عرض رحمان و همجواري با شهيدان والامقام را از خداوند منان مسألت دارم.

محمود احمدي‌نژاد

رييس‌جمهوري اسلامي ايران 

عباس بازدید : 150 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

- به دنبال وقوع حادثه واژگونی اتوبوس، در چهار محال و بختیاری سه روز عزای عمومی اعلام شد.همچنین مدیرکل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری اسامی فوت شدگان حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور را که شب گذشته در محور ایذه به شهرکرد اتفاق افتاد، اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و استاندار این استان در پیام مشترکی اعلام کردند: بار دگر اندوه و غم بر سر و روی ما نشست و استان قهرمان پرور چهار محال و بختیاری را در غم جمعی از بهترینهای خود عزادار کرد.

 به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر منصور فیروز بخت با اشاره به 26 کشته و 18 مجروح این حادثه، اسامی فوت شدگان را به شرح زیر اعلام کرد:

عباس بازدید : 134 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه ای که منجر به فوت 26 دانش آموز شد، تاکید کرد: ضرورت دارد دلایل وقوع این تصادف مورد بررسی قرار گیرد و در صورت هر گونه قصور در این امر با عاملان آن برخورد قانونی شود.همچنین آیت الله آملی لاریجانی طی دستور به رئیس کل دادگستری استان‌ خوزستان او را مأمور رسیدگی فوری به حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنی کرد.

متن پیام علی لاریجانی به این شرح است:

سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل جمعی از دانش آموزان دختر دبیرستانهای شهرستان بروجن که به عنوان کاروان راهیان نور و در راه بازگشت بازدید از مناطق عملیاتی به وقوع پیوست و باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از این عزیزان شد موجب تاسف و تاثر گردید.

عباس بازدید : 136 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

 فارس نوشت:

یکی از مجروحان حادثه دهدز ـ‌ لردگان گفت: زمانی که راننده در پیچ جاده به علت لغزندگی سطح جاده نتوانست اتوبوس را کنترل کند و اتوبوس در حال واژگونی بود تمام دانش‎آموزان یکصدا فریاد زدند یا ابوالفضل به فریادمان برس.

مرگ گاهی به آدرسی می‌رود که شاید اگر اشتباه جبران ناپذیر ما نبود، هیچگاه به این زودی به آن نشانی نمی‌رفت. یکی از آن نشانی‌ها، محور دهدز ـ لردگان بود.

فاجعه‌ای که وقتی اعلام شد 26 دانش‌آموز دختر در یک حادثه دلخراش جان خود را از دست دادند تن هر شنونده‌ای به لرزه در آمد و ناخودآگاه قطره اشکی بر گوشه چشمان نشست.

عباس بازدید : 144 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

روز گذشته در یک اقدام جنون آمیز، جوانی 23 ساله، 12 مرد و زن را با قمه مجروح و سپس فرار کرد.

به گزارش خبرآنلاین، او اوایل شب گذشته  خود را در پاسگاهی در قم به مأموران معرفی کرد. اولین نفری که توسط این فرد مجروح شد، یک قصاب بود که متهم قصد گرفتن چاقو از او داشته است.

‌اقدام شرورانه این فرد باعث مضروب شدن 4 زن، 7 مرد و مرگ یک مرد شده است. یکی از این مجروحان بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد و حال تعدادی از آنها هم وخیم گزارش شده است.

بعد از انتقال به تهران، تحقیقات درباره این پرونده به شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران و بازپرس شهریاری سپرده شده است.

فریدون امیرآبادی سرپرست دادسرای امور جنایی تهران دراین باره به فارس گفت: مجروحان این حادثه به پزشکی قانونی اعزام می‌شوند تا درباره میزان جراحت آنها کارشناسان پزشکی قانونی نظر دهند. متهم برای اینکه مشخص شود دارای سلامت عقل و روان بوده است یا خیر به پزشکی قانونی منتقل خواهد شد.

عباس بازدید : 134 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: مرد شیشه‌ای که پس از مجروح کردن ۱۱ نفر از شهروندان و قتل یک نفر در خیابان مدنی تهران به شهر قم فرار کرده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، پیش از ظهر روز گذشته مأموران مرکز فوریتهای پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک حادثه هولناک با خبر شدند.

اطلاعات اولیه مأموران حکایت از آن داشت که مردی در اقدامی جنون آمیز در حوالی خیابان شهید مدنی تهران اقدام به ضرب و جرح 12 نفر از شهروندان کرده است.

مرد شیشه‌ای در 5 دقیقه 11 نفر را مجروح کرد و یک نفر را کشت

عزت الله عزتی سرکلانتر چهارم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در ساعت 11:36 فردی که بنا بر اظهارات مردم، مصرف کننده مخدر شیشه بوده است با در دست داشتن یک قبضه نیمچه قمه عامل وقوع این حادثه بوده است.

عباس بازدید : 47 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: مرد شیشه‌ای که پس از مجروح کردن ۱۱ نفر از شهروندان و قتل یک نفر در خیابان مدنی تهران به شهر قم فرار کرده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، پیش از ظهر روز گذشته مأموران مرکز فوریتهای پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک حادثه هولناک با خبر شدند.

اطلاعات اولیه مأموران حکایت از آن داشت که مردی در اقدامی جنون آمیز در حوالی خیابان شهید مدنی تهران اقدام به ضرب و جرح 12 نفر از شهروندان کرده است.

مرد شیشه‌ای در 5 دقیقه 11 نفر را مجروح کرد و یک نفر را کشت

عزت الله عزتی سرکلانتر چهارم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در ساعت 11:36 فردی که بنا بر اظهارات مردم، مصرف کننده مخدر شیشه بوده است با در دست داشتن یک قبضه نیمچه قمه عامل وقوع این حادثه بوده است.

عباس بازدید : 139 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

 ایسنا نوشت:

رییس پلیس فتای کیش از دستگیری دو متهم که اقدام به انتشار تصاویر مبتذل در اینترنت کرده بودند، خبر داد. 
سرگرد دالوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس فتا در حین رصد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی چندین صفحه را مشاهده کردند که اقدام به انتشار عکس‌های مبتذل خصوصی و خانوادگی کرده بودند. 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه قانون‌گذار این موضوع را در قانون جرایم رایانه‌ای تلقی کرده است مراتب مورد بررسی قرار گرفت و پس از ساعت‌ها کار اطلاعاتی و تخصصی متهمان شناسایی و دستگیر شدند. 
دالوند با بیان اینکه یکی از متهمان به دلیل پایین‌بودن سن، در حضور والدینش مورد بازجویی قرار گرفت و موضوع اتهام به وی تفهیم شد، گفت: وی از انجام کارش اظهار ندامت کرد.

رییس پلیس فتای کیش با بیان اینکه متهم دوم دارای چندین فقره سابقه غیراخلاقی نیز هست، گفت: هر دو متهم به همراه مدرک و مستندات به دادگاه اعزام شدند.

رییس پلیس فتای کیش با تاکید براینکه بر اساس ماده 21 قانون جرایم رایانه‌ای، اشاعه فحشا و منکرات در فضای مجازی و نیز انتشار، توزیع و معامله محتوای خلاف عفت عمومی جرم است، گفت: پلیس فتا با عاملان چنین جرائمی قاطعانه برخورد خواهد کرد. 

عباس بازدید : 156 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

ایسنا نوشت:

رييس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري چند شرور در محله‌هاي قلهک واختیاریه خبر داد.
سرهنگ محسن خانچرلي از دستگيري دو تن از اراذل و اوباش محدوده قلهک خبر داد و گفت: اين دو متهم با تخريب 19 خودرو در محدوده اختياريه و قلهک باعث تشويش اذهان عمومي در منطقه شده بودند.
وي در تشريح اين خبر گفت: نيمه‌شب گذشته تعدادي از شهروندان ساکن اختياريه و قلهک با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفته و اعلام کردند که دو تن از اراذل و اوباش منطقه با اقدامات خود آسايش شهروندان را سلب کرده‌اند.

عباس بازدید : 156 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

فرمانده دریابانی استان مازندران از مرگ 21 تن در آب‌های این استان در تعطیلات دو روزه عید فطر خبر داد و تاکید کرد: این افراد به دلیل شنا کردن در نقاط خارج از طرح سالم‌سازی دریا دچار حادثه شده‌ بودند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "هوشنگ حسینی" گفت: در طول تعطیلات دو روزه عید سعید فطر که منجر به ازدیاد حجم سفر به استان‌های شمالی کشور شد، 21 تن در آب‌های استان دچار حادثه شده و جان خود را از دست دادند.

وی با بیان این که دو تن از غرق‌شدگان زن و مابقی آنان مرد بودند گفت: تمامی این افراد به دلیل شنا کردن در نقاط خارج از طرح سالم‌سازی دریا دچار حادثه شده‌ بودند.

به گفته فرمانده دریابانی استان مازندران، 12 تن از مسافران و شهروندانی که برای تفریح به دریا رفته بودند نیز از غرق‌شدگی و مرگ حتمی نجات یافتند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه اغلب حادثه‌دیدگان را افراد غیربومی و مسافران به این استان شامل می‌شوند، از شهروندان و کسانی که سواحل خزر را برای گذراندن دوران مسافرت انتخاب می‌کنند خواست از شنا در محدوده‌های خارج از طرح سالم‌سازی جدا خودداری کرده و در طرح‌های سالم‌سازی دریا نیز به توصیه‌ها و هشدارهای نیروهای نجات غریق و انتظامی مستقر در محل توجه کنند.

درباره ما
Profile Pic
رهسپاریم با ولایت تا شهادت (ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند) لبیک یا خامنه ای ( منتظر نظرات و انتقاد ات سازنده ی شما عزیزان برای هرچه بهتر شدن سایت هستم با تشکر ( عباس مدیریت سایت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1545
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,039
  • بازدید ماه : 5,697
  • بازدید سال : 33,192
  • بازدید کلی : 379,299
  • مطالب خواندنی


    قطب

    از القاب شايعه حضرت ولي عصر (عج) در نزد عرفا و صوفيان است. «در اصطلاح تصوّف، (قطب) کسي است که منظور نظر خداي تعالي است در همه زمانها و طلسم اعظم به او داده شده است، و او در کون و اعيان ظاهر و باطن ساريست چون سريان جان در کالبد، قسطاس فيض در کف او و افاضه روح حيات بر کون اعلي و اسفل در دست اوست. وي تنها انسان کاملي است که به نظر صوفيان احاطه اش به جميع آدميان محقّق است و همه مقامات و حالات تصوّف را مي دانند. او عقل عالم امکان است و تصرّف وي در عقول براي صوفيان مسلّم است».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    ابومحمد

    کنيه ي حضرت قائم (عج) است.

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    زنان آخرالزمان

    رسول گرامي اسلام صلي الله عليه وآله در وصف برخي از زنان آخِرُالزّمان چنين مي فرمايد: «چگونه مي شود حال شما هنگامي که زنان شما فاسد شوند و جوانان تان فاسق و شما نه امر به معروف مي کنيد و نه نهي از منکر!» به پيامبر اکرم صلي الله عليه وآله گفته شد: آيا اين چنين خواهد شد؟! آن حضرت فرمود: «بله و بدتر از آن نيز خواهد شد». امام علي عليه السلام نيز مي فرمايد: «در آخِرُالزّمان و نزديک شدن قيامت - که بدترين زمان ها است - زناني ظاهر مي شوند که برهنه و لخت هستند! زينت هاي خود را آشکار مي سازند، به فتنه ها داخل مي شوند و به سوي شهوت ها مي گرايند! به سوي لذت ها مي شتابند، حرام هاي الهي را حلال مي شمارند و در جهنم جاودانه خواهند بود».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    مهدویت امام زمان (عج)
    • ظلم
    • امام على عليه السلام:
    • «أَعدَلُ النّاسِ مَن أَنصَفَ مَن ظَلَمَهُ»

    • عادل ترين مردم كسى است كه با كسى كه به او ظلم كرده با انصاف رفتار كند.

    • غررالحكم، ج2، ص435، ح3186
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • حرص
    • امام على عليه السلام:
    • «إِنَّ البُخلَ وَالجُبنَ وَالحِرصَ غَرائِزُ شَتّى يَجمَعُها سوءُ الظَّنِّ بِاللّه»

    • به درستى كه بخل و ترس و حرص، غريزه ها و تمايلات متعدد و پراكنده اى هستند كه سوءظن به خداوند آنها را جمع مى كند.

    • كافى، ج8، ص 243، ح337
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • نیکوکاری و سخاوت
    • پيامبر صلى لله عليه و آله:
    • «اِنَّ اَسْرَعَ الْخَيْرِ ثَوابا البِرُّ وَ اِنَّ اَسْرَعَ الشَّرِّ عِقابا البَغْىُ»

    • پاداش نيكوكارى زودتر از هر كار خوب ديگرى مى رسد و كيفر ستم و تجاوز زودتر از هر كار بد ديگرى گريبان مى گيرد.

    • خصال، ص 110، ح 81
    دریافت کد حدیث موضوعی
    حدیث موضوعی
    • نام عملیات:
      تحریر القدس
    • زمان عملیات:
      1 بهمن 1362
    • مکان عملیات:
      جنوب غربی شهر مرزی مریوان – جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      لشکر انصارالحسین (ع) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      آزادسازی بلندیهای مهم منطقه و گمراه کردن دشمن از طرح عملیات خیبر
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      ظفر 2 (ایذایی)
    • زمان عملیات:
      5 تیر 1364
    • مکان عملیات:
      منطقه عمومی پنجوین عراق - جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      نيروي‌ زميني‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      انهدام توان رزمی نیرهای دشمن
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      بیت المقدس 6
    • زمان عملیات:
      27 اردیبهشت 1367
    • مکان عملیات:
      شمال‌ شهر ماووت‌ کردستان‌ عراق‌ و بلندی‌های‌ شیخ‌ محمد، آسوس‌ و استروک‌
    • ارگان عمل کننده:
      نیروی‌ زمینی‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      2400
    • اهداف عملیات:
      پیشروی‌ و استقرار مناسب‌ نیروها در شمال‌ منطقه‌ سلیمانیه‌ عراق‌ و تکمیل‌ عملیات‌ انجام‌ شده‌ در منطقه‌ عملیاتی‌ ماووت‌ و امکان‌ خروج‌ معارضان‌ کرد عراق‌ از مناطق‌ تحت‌ هجوم‌ ارتش‌ عراق
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    جنگ دفاع مقدس
    غلاف

    پوشش ابداعي زندانيان سياسي، داراي دو لايه پارچه اي و پلاستيكي كه به شكل كيسه، طراحي و دوخته شده بود و براي جلوگيري آلودگي لباس در مواقع احتلام، مورد استفاده قرار مي گرفت. اين كيسه از سوي زندانيان اصطلاحاً غلاف ناميده مي شد.

    دریافت کد یادگار انقلاب
    بند يك و هفت قصر

    متهم را پس از اتمام بازجويي و تكميل پرونده ابتدا از كميته به قرنطينه و سپس به اين بند مي فرستادند. پس از دادگاه اگر حبس بالا گرفته بود به ساير بندها مي فرستادند. محكوميت هاي كم را در يك و هفت نگاه مي داشتند. در اين بند معمول ازندانياني را كه مدت محكوميت شان از يك سال كمتر و يا هنوز مشخص نشده بود، نگهداري مي كردند. بند يك از يك راهرو به عرض 2 متر تشكيل مي شد كه نصف اين عرض را تخت هاي سه طبقه اشغال كرده بود.در طول اين راهرو اتاقها قرار داشتند كه عرض آنها يك متر و طول آن حدود3 متر بود و گاه طول آنها از قد يك انسان معمولي نيز كوتاهتر بود.

    دریافت کد یادگار انقلاب

    نام ذکر روز


    ذکر روزهای هفته

    بايد جوان‏ها را تشويق كرد كه راه خدمت به اسلام و انقلاب را ادامه دهند و هيچ وقت از قرآن و دستوراتش فاصله نگيرند.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید محمد قلى روز فراخ
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا

    قلبم آكنده از عشق پيوستن به الله و رسول خدا و حسين بن علي مي‌باشد. آنجا كه خداي متعال خودش وعده فرموده من اين راه پرافتخار را كه ائمه اطهار و عاشقان الله پيموده‌اند با شناخت انتخاب و پذيرفته‌ام و داوطلبانه و با تلاش بسيار موفق شدم به جبهه اعزام شوم كه يا بكشم و يا به گفتة‌ رهبرم سينه‌ام را آماج گلوله‌اي دشمن قرار دهم و كشته شوم، و در هردو صورت پيروزي با ماست.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید مجيد طالبي
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا
    وصیت شهدا