loading...
ستاره های آسمانی ملکوت
ستارگان آسمان ملکوت

عباس بازدید : 100 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

*شنیده ایم حکم نهایی" ر- ق" که به اتهام جاسوسی دستگیر شده بود صادر شده است. وی با ورود به یک مرکز مطالعاتی در صدد جمع آوری اطلاعات و انتقال آن به کشورهای غربی و همسایه بود که شناسایی و بازداشت شد. این جاسوس به 9 سال زندان محکوم شده است.

*هاشمی رفسنجانی برای معرفی رئیس دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی با مشکل جدی مواجه شده است. بر اساس آخرین ارزیابی های صورت گرفته، تنها پنج عضو شورا با هاشمی رفسنجانی همراهی خواهند کرد.

عباس بازدید : 102 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش حوزه سياسي باشگاه خبرنگاران، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به مناسبت حماسه سياسي انتخابات 24 خرداد بيانيه‌اي صادر کرد.

متن بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

هاتف آن روز به من مژده‌ي اين دولت داد     كه در آن جور و جفا، صبر و ثباتم دادند

مردم بزرگوار و شريف ايران اسلامي؛

عباس بازدید : 109 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

«دوست خوب بهائیان و سازمان منافقین»، به طیف تحریم انتخابات پیوست.فائزه هاشمی پس از آزادی از زندان از دوستان خوب خود در زندان از جمله بهائیان، لائیک‌ها، چپ‌ها و اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) خبر داده و گفته بود برخلاف نظر پدرش حاضر نیست آنها را منافقین بخواند. سازمان منافقین و سلطنت‌طلبان پیش از این بر لزوم تحریم انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید ورزیده‌اند.

عباس بازدید : 116 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

*شنیده ایم که هاشمی رفسنجانی اخیرا در دیدار یکی از مسوولان گفته است از اینکه به خاطر کهولت سن مرا رد کردند ناراحت نیستم. من خودم دو سه ماه قبل در دیدار فقهای عضو شورای نگهبان که در جلسه مجمع تشخیص شرکت می کنند گفته بودم من 80 سال سن دارم و بر خود حرام می دانم که وارد این کار بزرگ شوم. هاشمی در این دیدار گفته حتما در مراسم سالگرد ارتحال امام شرکت خواهد کرد.

 

عباس بازدید : 102 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

 ایسنا نوشت:

اسحاق جهانگیری گفت: هاشمی رفسنجانی نسبت به ردصلاحیت خود هیچ اعتراضی نخواهد کرد.

رییس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره این‌که آیا هاشمی رفسنجانی نسبت به عدم احراز صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان درخواست تجدیدنظر یا اعتراضی خواهد کرد؟ تاکید کرد:: آقای هاشمی و ستاد ایشان هیچ اعتراضی نخواهند کرد.

وی افزود: آقای هاشمی رفسنجانی و ستاد ایشان مجموعا بر اساس قانون‌مداری و اخلاق‌مداری وارد صحنه شده‌اند و ادامه راه نیز همین خواهد بود.

جهانگیری یادآور شد:آقای هاشمی جزء استوانه‌های نظام بوده‌اند و خواهند بود ان‌شاءالله.

وی درباره این‌که آیا میان کاندیداهای منتسب به اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شده ائتلافی صورت خواهد گرفت یا نه؟ گفت: ما فعلا درباره انتخابات اظهارنظری نخواهیم کرد.

عباس بازدید : 136 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه رهبر انقلاب شایسته‌ترین رهبر جهان است گفت: سران کشورهای بزرگ و مهم دنیا هیچ یک به اندازه رهبر انقلاب شایستگی و لیاقت مسند حکومت را ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی ظهر امروز در یادواره شهدای بیسم‌چی و مخابرات استان قم در مجتمع آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به ارزش زنده نگه داشتن یاد شهدا اظهار داشت: اگر مؤمنان و علما در طول سال‌ها نهضت عاشورا را زنده نگه نمی‌داشتند، بسیاری از معارف تشیع امروز به دست فراموشی سپرده شده بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس کسانی هم که امروز یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می‌دارند، در واقع مسیری را باز می‌کنند که میلیون‌ها انسان با ارزش‌های ماندگار انقلاب و اسلام انس بگیرند.

عباس بازدید : 104 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

 

نبی حبیبی: هرکس فرمایشات رهبری را فصل الخطاب نداند، به سرنوشت گردانندگان فتنه ۸۸ دچار می‌شود/ رییس جمهور اشتباه خود را تصحیح کند 

احزاب و شخصیت‌ها - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید دارد اگر همه توجهات به سوی پاسخگویی به مطالبات مردم و رهبری در دولت و مجلس باشد، بسیاری از بداخلاقی‌ها رخ نمی‌دهد.

 

 

عباس بازدید : 122 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)
عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: امروز باید دقت کنیم و ببینیم که مقام معظم رهبری چه می‌فرمایند و مو به مو فرمایشات ایشان را دقیقا اجرا کنیم.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، صادق محصولی عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی، در همایش 34 سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف به تبیین دلیل نامگذاری این همایش به همایش 34 سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف پرداخت و اظهار داشت: در طول این 34 سال از ابتدا تاکنون انحرافات مختلفی را شاهد بوده‌ایم؛ در زمان دولت موقت انحرافی در رابطه با اجرای احکام اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی حاصل شد. 

وی انحراف ایجاد شده در دوره سازندگی را غلبه توسعه بر عدالت و اینکه له شدن افراد محروم در مقابل توسعه کشور مشکلی ندارد، اشاره کرد و ادامه داد: در زمان اصلاحات تغافل فرهنگی، سازش در مقابل غرب و میدان دادن به اسلام‌ستیزان از جمله انحرافات ایجاد شده بود و اخیرا نیز شاهد مطرح شدن انحرافاتی از قبیل مکتب ایرانی هستیم.
عباس بازدید : 105 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)
بیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت:امروز رهبری مصلحتی جز تکلیف مداری را واجب نمی داند.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین مرتضي آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در همایش این جبهه که با شعار 34  برگزار شد اظهار داشت: امروز رهبری مصلحتی جز تکلیف مداری را واجب نمی داند.

آقا تهرانی با بیان اینکه هدف وسیله را توجیه نمی کند گفت: مشکل بسیاری از سیاستمداران این است که برای رسیدن به اهداف مقدس ازکارهای نامیمون و نامقدس استفاده می کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی در داخل می گویند "برویم فردی را که  عده ای لقب سردار بودن را یدک می کشد به میدان بیاوریم"؛ ما سردار نمی خواهیم.

آقاتهرانی تأکید کرد: امروز باید سربازی کرد، ولایت مداری کرد نباید القا کنیم که به بن بست رسیده ایم.  

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تأکید براینکه باید دقت بیشتری داشته باشیم و با حواس جمع به جلو برویم گفت: در این صورت به حاکمیت اسلامی می رسیم؛ آنچیزی که امام (ره) فرمودند نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر. 
وی همچنین اظهار داشت: فصل الخطاب بودن بیانات رهبری حق ولایت مداری است نه سقف آن؛ عده ای برهمین کف هم رفوزه می شوند. 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقایع عاشورا سال 61 هجری عنوان کرد: آنان که در سپاه امام حسین (ع) ماندند به کف اکتفا نکردند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حزب الله می ماند و انشاء الله شاهد عزت روز افزون مقام معظم رهبری خواهیم بود؛ هر مسیری غیر از مسیر ولایت انحراف است و به سمت فتنه می رود.
 
عباس بازدید : 98 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)
وزير امورخارجه سابق كشورمان در جمع مردم مشهد گفت: بزودی تصمیم خود را براي ورود به انتخابات به آگاهی مردم خواهم رساند.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، منوچهر متکی وزیر سابق امورخارجه كشورمان چهارشنبه شب در جمع مردم در حسینیه انصارالحسین مشهد به ارائه دیدگاه‌های مختلف درباره مسایل کشور پرداخت.

وي با تجلیل از حماسه حضور مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیاز امروز کشور را تحلیل ابعاد مختلف نهضت امام و یادآوری آموزه‌ها و عبرت‌ها در کنار تجلیل‌ها و گرامیداشت آن ایام دانست.
عباس بازدید : 101 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)
باشگاه خبرنگاران به نقل از وب سایت شخصی هاشمی رفسنجانی می نویسد: مودت و برادری من و رهبری از همان ابتدا تا امروز مصداق عینی اخوت فی الله است، اخوتی که خیلی ها از ابتدای انقلاب تا امروز سعی کرده اند بنا بر اقوال سیاسی رایج بر آن خدشه وارد کنند که به فضل الهی و به دعای خیر امام (ره) ناکام مانده و می مانند.
 
هاشمی رفسنجانی: تا آخر پای نظام و رهبری ایستاده‌ام
 
به گزارش سرویس سیاسی اول نیوز، ابلاغ قانون اصلاح شده انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور/ احمدی‌نژاد: آینده روابط با مصر بسیار شکوفا خواهد بود/ تهران با مذاکره تحت فشار مخالف است/ تا آخر پای نظام و رهبری ایستاده‌ام/ منبر می‌رفتیم تا دستگیر شویم، از مهمترین عناوین خبرگزاریهای امروز می باشند.


ابلاغ قانون اصلاح شده انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور 


خبرگزاری فارس اصلاح شده متن انتخابات ریاست جمهوری را انتشار داد. محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری کشورمان قانون «اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری» را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد
عباس بازدید : 104 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

حزب موتلفه با صدور بیانیه​ای بر هم زدن سخنرانی رییس مجلس در قم را محکوم کرد.

ه گزارش خبرآنلاین، حزب موتلفه اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای، از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تقدیر و تشکر کرد و ضمن اینکه این حضور را موجب حیرت جهانیان دانست، از دستگاه قضایی کشور خواست با برهم‌زنندگان سخنرانی رییس مجلس در قم برخورد کند.

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه عده‌ای کم‌شمار و اندک در شهر قیام و اجتهاد، سخنرانی ریاست محترم مجلس را به هم زدند و مورد رنجش مردم و مراجع عظام تقلید را فراهم کردند. حزب موتلفه اسلامی از دستگاه های قضایی و امنیتی می خواهد کسانی که با عمل زشت خود برای رسانه های دشمن خوراک تهیه کردند، مورد تعقیب قضایی قرار دهد. بدون شک دست غفلت و جهل و همگرایی با دشمن در این پدیده زشت قابل رویت است. این دست باید قطع شود تا عبرتی برای کسانی باشد که می خواهند با اختلاف افکنی به انقلاب و مردم خیانت کنند. 
موتلفه اسلامی در ادامه بیانیه خود با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در میدان آزادی ادامه داده است: آمریکا باید بداند ملت ایران یکپارچه و متحد پشت سر رهبری و خدمتگذاران ایستاده است و مذاکره و سازش با دشمنان خونخوار انقلاب یک رویای دست نیافتنی است. 

عباس بازدید : 86 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)
وی تصریح کرد: با قطعی شدن این حکم از سوی دادگاه تجدید نظر مستقر در دادگاه انقلاب، این متهم باید فردا( چهارشنبه) خود را برای اجرای حکم معرفی کند.
در این شکایت رضا گلپور به انتشار مطالبی خلاف واقع علیه رییس دفتر وقت رییس جمهوری متهم شده بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  نماینده قضایی معاونت حقوقی ریاست جمهوری با بیان این که دادگاه تجدید نظر حکم شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت درباره ˈرضا گلپور ˈ را تایید کرده است، گفت: بر اساس این حکم نویسنده مطلب علیه رییس دفتر سابق رییس جمهوری به 91 روز حبس محکوم شده است.  

ˈ روح الله بشارتˈ در گفت و گو با ایرنا، افزود: در حکم این شعبه دادگاه، برای نویسنده مطلب علیه ˈاسفندیار رحیم مشاییˈ رییس دفتر سابق رییس جمهوری جزای نقدی به مبلغ 250 هزار تومان نیز در نظر گرفته شده است.
 
وی تصریح کرد: با قطعی شدن این حکم از سوی دادگاه تجدید نظر مستقر در دادگاه انقلاب، این متهم باید فردا( چهارشنبه) خود را برای اجرای حکم معرفی کند.
 
بر اساس محتویات این پرونده، وکیل ˈاسفندیار رحیم مشاییˈ شکایتی را علیه ˈرضا گلپورˈ و مدیر مسوول سایت عماریون در شعبه 12دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کرد.
 
در این شکایت رضا گلپور به انتشار مطالبی خلاف واقع علیه رییس دفتر وقت رییس جمهوری متهم شده بود.
 
در 24 مرداد ماه امسال، این پرونده با صدور کیفرخواست علیه این متهم و مدیر سایت عماریون به شعبه 1057 مجتمع قضایی کارکنان دولت فرستاده شد که قاضی ˈحیدریˈ هر یک از متهمان را به 91 روز حبس و پرداخت 250 هزار تومان جزای نقدی محکوم کرد.
عباس بازدید : 91 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها به مصلحت نیست، گفت: تاکنون بیش از 85 هزار میلیارد تومان در طی 25 ماه گذشته یارانه پرداخت شده است.

  

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی امروز در همایش نقش اصناف در ارتقاء سلامت اداری با بیان اینکه اقتصاد یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین مسائل امروز کشور است، اظهار داشت: دشمنان این مسئله مهم را شناخته و برای تحمیل شرایط خاص اقتصادی برنامه‌ریزی و تمرکز کردند.

وی ادامه داد: کشور در ابعاد مختلف دارای ظرفیت‌های لازم برای ادامه حیات اقتصادی خود است و نباید در این مورد تردیدی به خود راه دهیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه با اشاره به اینکه بخش اقتصادی قابلیت ارائه فعالیت‌های بالایی است، بیان داشت: اقتصاد کشور از توانمندی و فناوری خوبی و صاحب نظران برجسته‌ای برخوردار است و توان بهره‌گیری از دانش لازم را برای توسعه اقتصادی را در اختیار دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی با کمک منابع قابل قبول، ذخایر، منابع و بسترهای طبیعی ابزار رشد و توسعه کشور است.
عباس بازدید : 91 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

حبیبی:چتر جامعتین باید بر سر همه اصولگرایان باشد/جبهه ایستادگی مساوی با محسن رضایی نیست 

سه عضو جبهه ایستادگی با حضور در کافه خبر به تشریح فعالیت‌ها و استراتژی انتخاباتی جبهه متبوع خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم پرداختند.

فاطمه استیری: انتخابات مجلس نهم محمل ظهور و بروز جبهه ها و تشکل‌های سیاسی در اردوگاه اصولگرایان بود، از جبهه ایستادگی و پایداری تا جبهه منتقدان دولت و ... در این میان اما این جبهه ایستادگی و پایداری بودند که پابرجا ماندند و با آغاز فعالیت های انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم باردیگر علم خود را بلند کردند. ایستادگی ها که در انتخابات مجلس نهم با نام محسن رضایی نمود یافتند اما این روزها نشان می دهند چندان وفادار و متکی به «برادر محسن» حرکت نمی کنند و برای اثبات این نظر تاکید دارند «جبهه ایستادگی مساوی با محسن رضایی نیست.»

خبرآنلاین در میزگردی با حضور حجت الاسلام یدالله حبیبی«دبیرکل»، حسین کنعانی مقدم«دبیر سیاسی» و ابوالقاسم رئوفیان «عضو شورای عالی» جبهه ایستادگی به بررسی فعالیت ها و استراتژی انتخاباتی این جبهه و مصادیق احتمالی آنها در انتخابات آتی پرداخته است. مشروح این گفتگو در ادامه می آید:

*********

عباس بازدید : 83 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

حق‌شناس: کسی که رییس جمهور می‌شود باید ظرفیت داشته باشد 

فارس نوشت:

بخش‌هایی از مناظره روانبخش و حق‌شناس با محوریت «بازگشت یا عبور از گفتمان 84» در ادامه می‌آید:
حق‌شناس: در انتخابات 88 باید رفتار مجری انتخابات را نگاه کنیم. آقای احمدی‌نژاد بدون مقدمه می‌آید وزیر وقت کشور (پورمحمدی) را عزل می‌کند. آقای پورمحمدی وقتی معرفی شد بی‌سابقه‌ترین معارفه وزارت کشور را داشت. حتی جناب آقای محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری به آن مراسم رفت و این به معنای آن بود که آقای پورمحمدی صرفاً وزیر کشور نیست بلکه وزیری است که علاوه بر کارت مجلس و کارت ریاست جمهوری، کارت بیت رهبری را نیز همراه دارد. اما ایشان که داشت کارش را می‌کرد، چه اتفاقی افتاد که وسط کار آقای رئیس‌جمهور آقای پورمحمدی را عزل کرد؟ *در حوزه‌ی دعوای سیاسی هم ما باید یک جایگاهی برای اصل دعوای سیاسی قائل باشیم. براساس قواعد موجود با اینکه تصحیح نشده، ولی به هر حال رهبری جایگاه فسخ دعاوی سیاسی را دارند. آقای موسوی و آقای کروبی نسبت به نتیجه انتخابات اعتراض داشتند و شاید اعتراض‌شان به حق بود و من فکر می‌کنم بعد از نظری که رهبری دادند، می‌شد اینطور مدیریت کرد که علاوه بر اینکه ما فکر می‌کنیم حق با ماست، ولی به خاطر حکم نهایی که صادر شده به عنوان فصل‌الاخطاب، برای ادامه امور می‌توانیم مسیر را اینجا با یک نظریه تمام کنیم و برویم. اما آن طرف ماجرا کسی که رئیس‌جمهور می‌شود باید ظرفیت رئیس‌جمهور شدن را در خودش داشته باشد؛ حالا که رئیس‌جمهور شده است نباید برود در میدان ولیعصر مخالفان خودش را خس و خاشاک معرفی کند، این هم یک کار خلاف ظرفیت بود. متاسفانه بعد از انتخابات 88، کل جامعه متضرر شد و این ضرر را همه باید تحمل و آسیب‌شناسی کنیم.
عباس بازدید : 85 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

ایسنا نوشت:

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وظیفه ما شناسایی فتنه و آگاه سازی مردم است. حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در همایش "روحانیت، بصیرت در سایه ولایت" در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد در جمع طلاب و روحانیون بسیجی استان پیرامون زمینه های شکل گیری فتنه 88 افزود: کشور ما در یک پیچ بسیار مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته و همه دستاوردهای 34 سال گذشته انقلاب بستگی به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در این برهه از زمان دارد.
سعیدی ترکیب عوامل فتنه سال 88 را قدرت طلبان داخلی و خارج نشین، ضد انقلاب وطنی و نظام سلطه اعم از آمریکا، عربستان و ... دانست و ساکتین در برابر فتنه را نیز به دو دسته آگاه و ناآگاه تقسیم کرد.
وی ادامه داد: آگاهی و زمان شناسی بسیار مهم است و موضع گیری در برابر فتنه آن هم شش ماه بعد سودی ندارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان سخنان خود زبان، بیان و قلم را سلاح مقابله با جنگ نرم دانست و شناسایی و شناساندن توطئه و ارشاد مردم را یادآور شد و گفت: البته نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی نیز به وظایف خود دراین عرصه عمل می‌کند.
عباس بازدید : 105 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

عصر ایران نوشت:

حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی معتقد است نظام جمهوری اسلامی ایران، در چند ماه آینده نیز ظرفیت تحمل احمدی نژاد را دارد ولی اگر هم قرار بر عزل احمدی نژاد باشد، مشکلی برای نظام پیش نخواهد آمد.
وی می گوید تقابل بی نظیر احمدی نژاد و لاریجانی در جلسه استیضاح وزیر کار، نقطه اوج اختلافات اصولگرایان بود و از این به بعد، این اختلافات دیگر در چنین سطحی آشکار نخواهد شد.
اهم سخنان ترقی در ادامه می‌آید:
  • حرف‌های تنش زای احمدی نژاد موجب این رای بالا شد و گر نه مجلس بر اساس حرفهای وزیر کار، بنا نداشت رای به برکناری وزیر بدهد.
  • من فکر می کنم این اقدام احمدی نژاد یک برنامه از قبل طراحی شده بود و این طور نبود که او بدون توجه به تبعات کارش، این کار را انجام داده باشد.
  • بحث تحمل نظام در حوزه اختیارات رهبری است. باید دید با توجه به مشکلات داخلی و شرایط بین المللی، رهبری تا چه حد می توانند این رفتار احمدی نژاد را تحمل کنند. ولی در مجموع سعه صدر نظام خیلی بالاتر از این حرف‌هاست.
  • بالاخره تلاش می شود که این دولت به سرانجام برسد ولی اگر هم نرسد، ما خیلی نگران نیستیم که مشکلی در کشور پیش آید. طبیعتاً اگر کسی به دنبال غیرعادی کردن اوضاع کشور باشد، در پازل دشمن بازی می کند و نظام کاملاً از عهده حل این نوع مسائل برمی آید.
  • عدم توجه به حدود اختیارات و استقلال قوا، عامل اصلی این دعواهاست. هم دولت و هم مجلس به استقلال یکدیگر لطمه می زنند. آقای مرتضوی این وسط یک بهانه است. به نظر می رسد که ما الان یک مشکل ساختاری برای تعریف استقلال و اختیارات قوای حکومتی در کشورمان داریم. من فکر نمی کنم مرتضوی اهمیت ویژه ای برای احمدی نژاد داشته باشد.
عباس بازدید : 87 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

همزمان با نزدیک شدن به 22 بهمن بسیاری از شخصیت‌ها و تشکل از مردم برای حضور در مراسم راهپیمایی این روز دعوت می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین امسال نیز به رسم سال‌های پیشین برخی از چهره‌های سیاسی و تشکل‌ها از مردم برای حضور شورانگیز در برنامه سالگرد فروپاشی نظام سلطنت در ایران دعوت کرده‌اند.
روز گذشته آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری به نمایندگی از اعضای این مجلس طی بیانیه‌ای از مردم خواست که همانند سال‌های گذشته با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری عملی خود نسبت به نظام و انقلاب اسلامی را نشان دهند.(ایــنـــجــا)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که متولی اصلی برگزاری برنامه 22 بهمن هرسال است از مردم برای شرکت در راهپیمایی امسال دعوت کرد. در بیانیه شورای هماهنگی آمده است: ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن، ضمن نمایش اتحاد ملی و انسجام اسلامی خود ، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده و نقشه‌های شوم استکبار را نقش بر آب می‌کند.
عباس بازدید : 73 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)
اینجانب خود را در همه حال سرباز ولایت می‌دانم و در طول خدمت خود در دستگاه قضا ثابت کرده‌ام که ذره‌ای از راه ولایت کوتاه نخواهم آمد و مطیع ولایت خواهم ماند.
 
سرپرست سازمان تأمین‌اجتماعی ظهر چهارشنبه در محل کار خود حاضر شد.
سعید مرتضوی در جمع اعضای هیئت‌ مدیره، معاونین و مدیران سازمان تامین اجتماعی گفت: متأسفانه در روزهای گذشته بخشی از انرژی مدیران سازمان در بحث استیضاح گرفته شده و با توجه به اینکه این سازمان باید در مدت باقی‌مانده از سال به صورت ویژه به امور بیمه‌شدگان بپردازد تا پرداخت حقوق و مستمری‌ها با مشکل مواجه نشود از همه مسئولان سازمان می‌خواهم که با تلاش مضاعف در این راه خانواده تأمین‌اجتماعی را شاد و همانند گذشته مشکلات را حل کنند.


وی گفت: اینجانب خود را در همه حال سرباز ولایت می‌دانم و در طول خدمت خود در دستگاه قضا ثابت کرده‌ام که ذره‌ای از راه ولایت کوتاه نخواهم آمد و مطیع ولایت خواهم ماند.

عباس بازدید : 87 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

 

البته این بازداشت از سوی قوه قضائیه، بلافاصله بعد از انتشار فیلم توسط رئیس جمهور در مجلس، بی ارتباط نبوده و شاید سران قوا در حال نشان دادن قدرت و نفوذ خود در نظام هستند و برگ برنده های خود را نشان می دهند، آن هم در موقعیتی که رهبر خواستار اجتناب سران از تفرقه و اختلاف هستند.
 
سران قوا برگ برنده های خود را رو می کنند!
 
به گزارش سرویس سیاسی اول نیوز، "پرتال اطلاع رسانی دادستانی تهران" دوشنبه شب اعلام کرد "سعید مرتضوی" بازداشت شده است.

بر اساس این گزارش، در خبر منتشر شده بر روی پرتال اطلاع رسانی دادستانی تهران، تا لحظه مخابره خبر، علت بازداشت بیان نشده است.
عباس بازدید : 86 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)
سید محمد خاتمی اخیراً در دیدار با تعدادی از دانشجویان و جوانان از حسن روحانی و محمدرضا عارف انتقاد کرده است.
 
به گزارش اول نیوز به نقل از جهان، رییس جمهور سابق با اشاره به وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفته: (حسن) روحانی فقط خودش را قبول دارد و اقبالی به او نیست.

رییس بنیاد باران همچنین در مورد محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات اظهار داشته که عارف هم مدیریتش ضعیف است و مواضعش.

وی تاکید کرده که عارف نمی تواند اصلاح طلبان را از بن بست خارج کند.

خاتمی در عین حال به حالت شوخی از مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری به عنوان کاندیدای مطلوب نام برده و گفته: همین کواکبیان به درد ما می خورد.

این مواضع سید محمد خاتمی در حالی است که تازه ترین خبرها حاکی از این است که کاندیدای جدید و مورد نظر خاتمی "محقق داماد" است.

گفته می شود، از محقق داماد به عنوان خاتمی شماره ۲ و فردی که بیشترین شباهت ظاهری و رفتاری را به خاتمی دارد یاد می شود.
عباس بازدید : 80 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد دولتی مانند برفی که از بالا می آید تقسیم شده و چیزی به مردم نمی رسد.

به گزارش خبرآنلاین، محسن رضایی در مسجد جامع جوانرود با بیان اینکه اقتصاد ایران در سال های اخیر دچار مشکلاتی شده و حتما در سال های آینده باید فکری برای اقتصاد ایران بکنیم، افزود: برای رفع مشکلات اقتصادی در ایران اسلامی باید اقتصاد را از داخل خانه ها، روستاها و شهرها شروع کنیم.
اهم سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را در ادامه به نقل از مهر بخوانید:
• اقتصاد دولتی مانند برفی است که از بالا به پایین تقسیم می شود و چیزی به مردم نمی رسد اما در اقتصاد مردمی اول خانواده، روستا و شهرها ثروتمند می شوند سپس این ثروت به دولت می رسد. در صورتی که اقتصاد از خانواده، روستا ها و شهرها به دولت برسد آحاد افراد جامعه دارای شغل خواهند بود.
• اقتصاد ایران باید به شکل ریشه ای و اساسی درست شود. در این صورت جوانان ما به بالندگی می رسند. در منطقه زاگرس نشین با تمرکز بر 4 محور می توان اوضاع اقتصادی را دگرگون کرد.
• اگر به جای یارانه هدفمند، صنعت هدفمند را به این منطقه آورده بودیم مشکلات بیشتری از جوانان این منطقه حل می شد.
• صنعت هدفمند، برای همه کار درست می کند، اما یارانه هدفمند ابتدا دهان مردم را شیرین ولی بعد با گرانی کام آنها را تلخ می کند.
• من روحیه منفی بافی ندارم و کارهای زیادی را که در کشور صورت گرفته است نفی نمی کنم اما با وجود این کارها هنوز هم مشکلات زیادی باقی مانده است. از جمله مشکلاتی که هم اکنون باقی است می توان به بیکاری و تورم اشاره کرد.

عباس بازدید : 103 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

راز تخریب احمدی‌نژاد چیست؟ تمامی پژوهش‌ها و بررسی های علمی این نکته را تأیید می‌کنند که در تاریخ معاصر ایران هیچ چهره و شخصیتی به اندازه محمود احمدی‌نژاد مورد هجمه و تخریب رسانه‌های جمعی قرار نگرفته است.

این هجمه سازماندهی شده از چنان ابعاد وسیعی برخوردار است که دیگر به عنوان یک ناظر آماتور امکان ارزیابی و تحلیل محتوای آن موجود نبوده و به جز از طریق یک پژوهش فراگیر که متضمن صرف وقت فراوان با کاربست حضور تعداد زیادی از پژوهشگران است، تحلیل این پدیده پیچیده میسر نخواهد بود.


از آنجا که بیش از یک دهه است که به تدریس ترمودینامیک و دروس وابسته به آن مشغول هستم ، در این یادداشت بنا دارم با کاربست مفاهیم ترمودینامیک، کنش تاریخی احمدی‌نژاد را در سپهر عمومی ایران تحلیل نماییم.

عباس بازدید : 83 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)
دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: در مورد نامزدیم در انتخابات همچنان در حال بررسی شرایط و مذاکره با دوستان هستم.
 
به گزارش اول نيوز، حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار و از نامزدهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس اظهار داشت: در مورد نامزدیم در انتخابات همچنان در حال بررسی شرایط و مذاکره با دوستان هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا منتظر اعلام نظر قطعی آقای هاشمی رفسنجانی یا خاتمی برای کاندیداتوری هستید، گفت: خیر من منتظر هیچ یک از این دو نیستم.
عباس بازدید : 89 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

شورای نگهبان شرایط رئیس جمهور را در قالب یک آیین‌نامه اجرایی درمی‌آورد ؟

عضو جامعه مدرسین می گوید توقع و مطالبات نیروهای ارزشی از جریان‌های اصولگرا این است که به فکر انتخاب اصلح واقعی باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی از اعضای سابق شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با فارس به سئوالاتی درباره اصلح واقعی، گفتمان انتخابات آتی،احتمال رد صلاحیت نامزد طلایی جریان انحرافی،ائتلاف و... پاسخ داده است.اهم اظهارات وی در ادامه می آید:

• برنامه‌ فتنه خیلی تمهیدات داشت شاید 22 سال روی آن کار کردند که به فتنه‌ 88 منجر شد و اگر ما به گذشته برگردیم، می‌بینیم استراتژی دشمنان در فتنه 88 مقابله با رهبری و تئوری ولایت فقیه هم از لحاظ نظری و هم از لحاظ مصداقی و به نام دموکراسی فزاینده و دموکراسی لیبرال است. طرحی که داشتند این است که یک ولایت فقیه تشریفاتی وجود داشته باشد، تا در واقع اصلاحات آمریکایی را در قالب فتنه پیش ببرند که مردم هم به موقع شناختند و به خوبی مقابله کرده و برای خنثی کردن برنامه‌های دشمنان در صحنه حاضر شدند.
• در آینده نیز همین وضعیت است؛ یعنی استراتژی مشترک فتنه، انحراف، تجدیدنظرطلبان، معاندان اسلام و انقلاب تضعیف رهبری و ولی فقیه و نگاه تشریفاتی به مساله‌ ولایت و رهبری است و به دنبال اتحاد هستند اگر دشمنان و بدخواهان نظام فتنه گری کنند مردم 9دی دیگری خواهند آفرید. (و ان عدتم عدنا)

• تخریب سپاه، بسیج،‌ روحانیت، شورای نگهبان و نهادهای اصیلی که حافظ اسلامیت، جمهوریت و ضمانت اجرای شور و نشاط مردم در صحنه است،‌ به خاطر اعتبار زدایی از نظام ورهبری است.

عباس بازدید : 103 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، استاد حوزه علمیه، دوشنبه شب در حسینیه جوادالائمه(ع) واقع در خیابان مجاهدین اسلام تهران به تبیین عملکرد سیاسی حلقه انحراف و جریان‌های فتنه‌گر پرداخت.
 
مشایی گفته بود اینها وزرای امام زمان‌اند
 
به گزارش رسا، وی با بیان این‌که در انتخابات سال آینده سه جریان عمل می‌کنند اظهار داشت: یکی از گروه‌های عمل‌کننده در انتخابات جریان اصلاحات به سردمداری خاتمی است، که بین آنها درباره حضور در انتخابات اختلاف افتاده است و چندین نظر درباره آن وجود دارد. 

این استاد حوزه علمیه افزود: یکی از نظرات آنها این است که به‌دلیل عدم اقبال مردم نسبت به جریان اصلاحات انتخابات را تحریم کنیم زیرا با توجه به عدم پیروزی در انتخابات ۸۸، شکست مجدد در این دوره برای ما سخت و سنگین تمام می‌شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب عنوان داشت: طیف دیگری از اصلاح‌طلبان معتقدند اگر ما در انتخابات سال آینده شرکت نکنیم، از صحنه سیاسی حذف می‌شویم زیرا تجربه نشان داده است که اگر کسی با نظام اسلامی قهر کند، مردم هم با او قهر می‌کنند. 
عباس بازدید : 115 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
شرط و شروط گذاشتن برای بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سیاسی کشور مطالبه جدی پس از حوادث سال ۸۸ است که این روزها با نزدیک شدن به ایام ۹ دی جدی تر هم شده است.
 
ماجرای شرط و شروط گذاشتن برای بازگشت اصلاح طلبان
 
اول نيوز،رسانه ها و فعالان سیاسی و جریانات و گروههای اصولگرا معتقدند که بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سیاسی و سطوح هرم قدرت باید با "عذرخواهی" و "اعلام برائت از فتنه" صورت گیرد و تنها با این شرط است که می توان چنین بازگشتی را پذیرفت.

اما در این رابطه چند سوال مطرح است. اولاً این شروط، شروط گروه های سیاسی است و یا شروط نظام؟ دوم اینکه این شرط سیاسی است یا حقوقی؟ مثلاً شورای نگهبان برای تائید صلاحیت اصلاح طلبان در انتخابات در کنار شرط های قبلی این دو شرط جدید را هم قرار داده است؟ سوم نیز اینکه این ۲ شرط برای چه کسانی است و آیا هر فرد شهره به اصلاح طلبی باید برای فعالیت سیاسی، خود را اماده و مهیای عذرخواهی و اعلام برائت کند؟ این سوالاتی است که به نظر می رسد توجه به آن مساله شرط گذاری برای اصلاح طلبان را روشن می سازد.
عباس بازدید : 146 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)
پس از مصاحبه محمدعلی امانی معاون سیاسی شهید لاجوردی با نشریه اشارت در خصوص فعالیت جریانات نفاق در سالهای اولیه انقلاب و برخورد هوشمندانه شهید لاجوردی، یکی از سایت‌های فتنه‌گر ضمن حمایت از منافقین به موضع‌گیری علیه این مصاحبه پرداخت.
 

به گزارش اول نيوز،پس از افشاگری صورت گرفته مبنی بر همدستی بهزاد نبوی با گروهک تروریستی منافقین که طی مصاحبه‌ای با محمدعلی امانی (معاون سیاسی شهید لاجوردی) در نهمین شماره مجله اشارت به چاپ رسیده است، رسانه‌ جریان فتنه که توسط عناصر روزنامه‌های زنجیره‌ای چون شرق اداره می‌شود، طی اقدامی شتاب زده که نشان از دستپاچگی فتنه‌گران می‌دهد، سعی در لاپوشانی حقیقت و ماهیت منافقانه سران و رهبران جریان فتنه می‌کنند. 

امانی در مصاحبه با اشارت از تحلیل شهید لاجوردی درباره همدستی بهزاد نبوی با فرقه تروریستی منافقین و اینکه چگونه این شهید بزرگوار با تیزبینی و بصیرت مثال زدنی‌اش مانع گسترش این ارتباط می شد سخن به میان می‌آورد. 

بهزاد نبوی 

امانی با نقل خاطره‌ای از آخرین لحظات اعدام محمدرضا سعادتی، یکی از اعضای منافقین، می‌گوید: بهزاد نبوی به شدت مایل و پیگیر بود تا سعادتی را ببیند و شهید لاجوردی علی‌رغم درخواست شهید رجایی از وی مبنی بر دیدار این دو نفر پیش از اعدام سعادتی، مانع این دیدار می‌شود. 

اما این رسانه حامی فتنه در تنظیم این خبر به شدت اکراه دارد تا از نام منافقین برای این گروهک تروریستی استفاده کند و همچنین در این مطلب برای افرادی که دستشان تا مرفق به خون کودکانی چون فاطمه طالقانی ۳ ساله آلوده است مظلوم نمایی و دلسوزی می‌کنند و اعدام شدن این افراد را غیرقانونی می‌داند، که البته این خود به خوبی از ارتباط رسمی این سایت با گروهک تروریستی منافقین خبر می‌دهد. 

اما نکته جالب آن‌جاست که جیغ بنفش این پادوهای منافقین خود دلیل دیگری مبنی بر همدستی سران جریان فتنه با گروهک تروریستی منافقین است. 

عباس بازدید : 120 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

۹ آذر ۸۸، آيت ا... حسينعلي منتظري فوت كرد.

به گزارش اول نیوز به نقل از رجانيوز، زندگي وي داراي فراز و فرودهاي فراواني بود بگونه اي كه در سال ۶۸ امام خميني (ره) وي را از سمت قائم مقام رهبري عزل كرد و نوشت:

"تاريخ اسلام پر است از خيانت بزرگانش به اسلام ... از آنجا كه ساده‌لوح هستيد و سريعاً تحريك مي‌شويد در هيچ كار سياسي دخالت نكنيد، شايد خدا از سر تقصيرات شما بگذرد. ديگر نه براي من نامه بنويسيد و نه اجازه دهيد منافقين هر چه اسرار مملكت است را به راديوهاي بيگانه دهند."

براي دريافت اين فايل تصويري با كيفيت بالا كه براي نصب در اماكن عمومي مناسب است؛اينجا كليك كنيد.

عباس بازدید : 118 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

 در بخشی از گفت­وگوی اعتماد با محسن دعاگو، امام جمعه شمیرانات آمده است:

*نه من نسبت به دولت مشکلی داشتم و نه نسبت به اصلاحات. اصلاح‌طلبی در جریان‌های سیاسی یک ادعاست. من معتقد بودم آن گروه در بسیاری از زمینه‌ها آنچه انجام می‌دهد با اصلاحات سازگار نیست. من منتقد بودم، اما مواضع تندی نداشتم، چون تندی خروج از اعتدال است، خروج از اعتدال خودش خطاست. تندروی با فرهنگ دینی مخالف است. من معتقد نیستم که تندروی کرده باشم، بلکه عقیده دارم که عملکرد دولت مدعی اصلاحات را نقد کردم. البته اشکالات دولت خاتمی را نسبت به دولت احمدی‌نژاد کمتر می‌دانم و عملکرد خاتمی را بهتر ارزیابی می‌کنم.

*همان‌طور که گفتم تندروی خروج از اعتدال است و ضد دین و عقل و منطق است. در جریان 88 برخی تندروی کردند، حالا اسم‌شان هر چه می‌خواهد باشد یا متعلق به کدام جناح سیاسی باشند، فرقی ندارد، تندروی کردند.

*در زمان آقای خاتمی سه موضع‌گیری با مصالح ملی و قانون اساسی ما ناسازگار بود، جریان موسوم به اصلاحات از لیبرالیسم دفاع می‌کرد، لیبراسیم در حقیقت آزادیخواهی نامحدود فردی در همه زمینه‌ها است، آزادیخواهی نامحدود به هرج و مرج (آنارشیسم) می‌انجامد و نتیجه آنارشیسم هم فاشیسم می‌شود.

عباس بازدید : 127 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

 کیهان نوشت:

گروهک نزدیک به حزب مشارکت خبر داد که خاتمی و موسوی خوئینی ها در محافل خصوصی، نامزدی خاتمی را بازی دو سر باخت ارزیابی کرده و از بن بست غیرقابل عبور خود خبر داده اند.

پایگاه اینترنتی گروهک ملی-مذهبی در خبری نوشت: مجمع محققین و مدرسین قم (طیف متمایل به اصلاح طلبان) درباره انتخابات ریاست جمهوری به این تحلیل رسیده اند که بهترین برخورد با انتخابات، نامزدی آقای خاتمی است. اگر وی تأیید صلاحیت شود، اصلاح طلبان پیروز انتخابات خواهند بود و اگر تأیید نشود اصلاح طلبان از فضای انتخاباتی بهره خودشان را برده اند.

این گزارش می افزاید: آنها این نظر را با جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز تهران مطرح می کنند اما سید محمد موسوی خوئینی ها به شدت با این نظر مخالفت می کند و می گوید که آن ها به تبعات تصمیم شان توجه نکرده اند، چرا که اگر آقای خاتمی رد صلاحیت شود آن ها چه خواهند کرد؟ می ایستند و اعتراض می کنند؟ اگر چنین کنند یعنی با حکومت درگیر شده اند. بدین ترتیب فضا را رادیکال می کنند. اما آن ها قطعاً چنین نخواهند کرد و مجبورند سکوت کنند. بدین ترتیب آبروی خودشان می رود.

این رسانه گروهکی همچنین خبر داد: خاتمی نیز با نظر آنان مخالفت کرده و گفته است ما نمی توانیم روشی را انتخاب کنیم که نتیجه اش دعوا و بحران است. اعلام نامزدی یک نفر و بعد رد صلاحیت شدن اش و اعتراض و مخالفت با آن یعنی اعلان جنگ به حکومت. اگر هم تأیید شویم و پیروز انتخابات هم بشویم با این وضع و با ادامه این سیاست ها چه کار می توانیم بکنیم و چه مشکلی را می توانیم حل کنیم.

عباس بازدید : 115 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

غییر گسترده درسطوح مدیریتی و دخالت در امر دستگاههای تخصصی، توسط محمود احمدی نژاد ربطی به دوران ریاست جمهوری او ندارد. شاهدی در دست است که او در زمان استانداری اردبیل نیز رفتار مشابهی داشته است. خبر آنلاین نوشت:

 احمدهمتی نماینده مشکین شهر (استان اردبیل)در مجلس چهارم  در نطقی که 17 سال قبل در چنین روزهایی در مجلس ایراد کرده به این موضوع اشاره کرده است.

در بخشهایی از سخنان نماینده مشکین شهر در جلسه علنی 12 آذر1374آمده است:

جناب استاندار! لیست و جدولی که در اختیار دارم کاملاً نمایانگر دخالت مستقیم استانداری در وظایف دستگاههای تخصصی است. واقعاً این چه مدیریتی است که استانداری بجای هماهنگی و کار ستادی، در تمام زمینه‌ها وارد کار اجرایی و پیمانکاری می‌شود؟ آقای استاندار! هنوز بودجه ابلاغ نشده، دستور توزیع اعتبارات لایحه را طی لیستی در تاریخ 21/1/74صادر فرمودید. در صورتیکه قانون در تاریخ 11/2/74ابلاغ شده است و در تاریخ 22/2/74نیز اعتبارات براساس شاخصهای توزیع در کمیته برنامه‌ریزی استان به تصویب رسیده است. در این صورتجلسات ملاحظه خواهید کرد که در فصل ساختمانهای دولتی مثل موضوع احداث استانداری در عمران شهرها، موضوع محیط زیست در فصل بناهای تعطیل شده سدهای نیمه‌تمام، در فصل راه روستاها چه اعمال نظر و تغییراتی انجام یافته است. 

عباس بازدید : 362 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

 

-تابناکنوشت:

«مشایی قادر است حداقل بخشی از آرای احمدی‌نژاد را به سمت خود بکشاند.» این اعتقاد امیر محبیان تحلیلگر مسائل سیاسی است. با او در مورد تغییرات جدید در کابینه و نحوه ورود حامیان دولت به انتخابات گفت‌وگو کردیم.

تحلیل شما از تغییرات جدید دولت آقای احمدی‌نژاد چیست؟
به گمانم آقای دکتر احمدی‌نژاد در حال آخرین چینش‌های سیاسی و اجرایی تیم خود است. البته بعید نیست این اقدام در گام‌های دیگر ادامه یابد.
جدا از اهداف اجرایی به نظر می‌رسد در انتصابات اخیر به ویژه انتصاب آقایان مشایی و ملک‌زاده، نوعی پیام وجود داشته باشد. انتصاب ملک‌زاده پیامی به قوه قضائیه دارد و ادبیات مورد استفاده در نامه انتصاب آقای مشایی پاسخی است به همه کسانی که او را منحرف یا به مدیریت او بر جریان انحرافی قائلند. 

آیا با این تغییر حالا می‌توان به صورت صریح گفت مشایی کاندیدای قطعی انتخابات است؟
ما در فلسفه معتقدیم که گاه احتمال ضعیف است، ولی محتمل قوی است. فکر می‌کنم هیچ‌کس در طیف احمدی‌نژاد از دید وی در سطح مشایی برای ریاست جمهوری مطرح نیست. شاید احمدی‌نژاد بر این باور است که قادر است در لحظات آخر از مدل معین استفاده کرده و با یک حکم حکومتی مجوز حضور مشایی در انتخابات را دریافت کند.
شما شانس آقای مشایی برای تایید صلاحیت را به چه میزان می‌دانید؟
هیچ چیز در سیاست ناممکن نیست؛ هرچند ظاهراً امکان آن اکنون کم می‌نماید، ولی محکم هم نمی‌توان در این سخن گفت.
نکته مهمی در ماجرای آقای مشایی وجود دارد و آن اینکه همیشه صحبت بر سر تایید صلاحیت یا رد صلاحیت او بوده است و کمتر در مورد اینکه آیا او اساساً شانس رأی آوری دارد بحث شده است. 

عباس بازدید : 144 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید نباید اجازه دهیم شیاطین، تاریخ انقلاب اسلامی را مشوش نشان دهند.

به گزارش خبرآنلاین، حبیب الله عسگر اولادی در نشست هفتگی طرفداران حزب موتلفه اسلامی با اشاره به عملکرد روسای جمهوری اسلامی و صاحب منصبان انقلاب طی سه دهه گذشته اظهار داشت: دولت های گذشته هر کدام خدماتی به انقلاب اسلامی داشته اند. نباید قدر و منزلت دولت ها را به خاطر خطاهای برخی روسای آن نادیده بگیریم یا انکار کنیم.
عسگر اولادی تصریح کرد: بنده کسی هستم که با شش رئیس جمهور از بنی صدر گرفته تا احمدی نژاد همراه بوده ام و همه نقاط مثبت و ضعف داشته اند و برجسته کردن خدمات یک دولت و نادیده گرفتن خدمات دیگر دولت ها را خلاف انصاف می دانم.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: کسی که سابقه روشنی در انقلاب ندارد می گوید خدماتی که در این دولت شده با تمام تاریخ معاصر برابری می کند. بزرگ نمایی خدمات دولت فعلی و کوچک نمایی خدمات دولت های گذشته به چه منظوری صورت می گیرد، چرا می خواهید گذشته را منفی جلوه دهید.

عباس بازدید : 128 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

 وزیر راه دولت هشتم می گوید «انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در شرایطی برگزار خواهد شد که انتخاب رییس جمهوری جدید اهمیت بالایی دارد»

احمد خرم در گفتگو با عصر ایران به بررسی وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده و امکان مشارکت آنها پرداخته است، اهم صحبت‌های وزیر راه دولت هشتم را در ادامه بخوانید:
• انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در شرایطی برگزار خواهد شد که انتخاب رییس جمهور جدید اهمیت بالایی دارد چرا که کشور با دشواری‌های زیاد داخلی و بین المللی مواجه است و طبیعی است کار را برای دولت بعدی سخت می‌کند. به هر حال در این سال‌ها شش قطعنامه علیه ما صادر شد که به طور طبیعی محدودیت‌هایی را برای ما پدید آورده است. 
• انتخابات مقوله‌ای است که نتیجه‌اش بستگی به رفتار و سیاست‌هایمان دارد. حضور همه جریان‌ها و سلیقه‌ها در صحنه‌های اجتماعی و مخصوصا اتفاق مهمی چون انتخابات یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. یعنی اگر جریان‌های سیاسی با همنشینی ، مخالف باشند و «همبستگی ملی» را به آرزویی محال بدل کنند، کشور حتما با شرایط دشواری روبرو می‌شود و از سوی دشمنان هم فشارهای زیادی وارد خواهد شد که در نتیحه، کشور در مسیر پیشرفت و توسعه دست اندازهای زیادی را به خود خواهد دید و لطمه‌های جبران ناپذیری خواهد خورد.
• انتخابات زمانی می‌تواند به عنوان اتفاقی بزرگ تاثیرگذاری مثبتی از خود برجای بگذارد که هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان حضوری جدی در آن را داشته باشند. 

عباس بازدید : 109 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

شهاب الدین صدر توضیحاتی درباره جریان انحرافی، ارتباط با مشایی و رد صلاحیتش در انتخابات مجلس ارائه کرد.

شهاب‌الدین صدر طی بیانیه‌ای در واکنش به اتهام «نزدیکی به جریان انحرافی»، «دوستی با اسفندیار رحیم مشایی»، «نماینده جریان انحرافی در جامعه پزشکی» و«مهره مشایی» واکنش نشان داد و خطاب به مدیر مسئول یکی از سایت‌های خبری نوشت: تشکر من از شما به این دلیل است که پس از یک سال ، اولین رسانه ای هستید که جسورانه و با شهامت کامل و بر خلاف بسیاری از سایت های بی هویت و ناشناس، که با دروغ پراکنی های غیر اخلاقی و انتشار شایعاتی از اساس کذب و تهمت هایی ناروا و اتهاماتی بی اساس به اینجانب (که شما جسورانه آنها را به زبان آوردید) ، را با رویکردی ناجوانمردانه و غیر انسانی و بدون درج نام اینجانب و با اشاراتی کودکانه و غیرحرفه ای و در لفافه، فضای مطبوعات، رسانه و متاسفانه برخی محافل و گروهای سیاسی را مسموم و با آبرو و شخصیت یک مومن که حفظ آبروی آن از حفظ کعبه بالاتر است، چه کاسبی‌ها، بازی ها و کینه توزی های شخصی و سیاسی که نکردند!
اما متاسفانه از آنجا که در متن و ظاهر این اخبار، هیچگاه نامی از اینجانب برده نمی‌شد، امکان پاسخ گویی و شکایت حقوقی از من گرفته می شد؛ لذا از شما که این فرصت را پس از ماه‌ها در اختیار من قرار دادید تا از آبرو، اعتبار و حیثیت سیاسی خود دفاع نمایم کمال سپاسگزاری می نمایم و هیچگونه گله و شکایتی از سایت شما نخواهم داشت، اما توجه خود و شما را به این آیه شریفه از قرآن کریم جلب می نمایم: " وَ لا تَقفُ ما لَیسَ لکَ بِه عِلم ، انَّ السَّمعَ و البَصَرَ و الفُوادَ کلُّ اُولئکَ کانَ عَنهُ مَسئولا"
صدر همچنین ده نکته را در بیانیه خود آورده که در ادامه به نقل از فارس می‌آید:
عباس بازدید : 228 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)
زاکانی: ضرورت ارائه الگوی درست بر مدار مصلحت نظام

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس به انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اشاره کرد و گفت: سه جریان اصولگرایی، اصلاح طلبی و انحرافی که دو جریان انحراف و فتنه رفتار یگانه‌ای دارند که ادبیاتشان متفاوت است در این میان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اختتامیه همایش دبیران استانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که از 15 آذر ماه با حضور بیش از 500 فعال سیاسی عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان آغاز شد، امروز با سخنرانی حدادعادل به پایان رسید.

بررسی مباحث ساختاری و تشکیلاتی جمعیت رهپویان و پرداختن به موضوعات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که سال آینده برگزار می‌شود، از اهداف برگزاری این همایش است.

سخنران‌های مراسم افتتاحیه سومین نشست سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای مرکزی جمعیت رهپویان بودند.

عباس بازدید : 121 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در واکنش به اظهارات باهنر،گفت: انتقام فراکسیون اصولگرایان از هیئت رئیسه تهمت زشتی است.

غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در واکنش به اظهارات محمدرضا باهنر که در گفت‌وگو با سایت خانه ملت گفته است «عده‌ای که برای ریاست مجلس رأی نیاورده‌اند می‌خواهند از هیئت رئیسه مجلس انتقام بگیرند»، گفت: اگر مقصود آقای باهنر درباره انتقام از هیئت رئیسه، مواضع فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم است باید گفت که این تهمت زشتی است که علیه فراکسیون اصولگرایان مجلس زده می‌شود.

وی افزود: اینکه چنین تهمتی علیه مواضع اصولگرایان مجلس زده شود،دور از شأن آقای باهنر است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
رهسپاریم با ولایت تا شهادت (ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند) لبیک یا خامنه ای ( منتظر نظرات و انتقاد ات سازنده ی شما عزیزان برای هرچه بهتر شدن سایت هستم با تشکر ( عباس مدیریت سایت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1545
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 272
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,131
  • بازدید ماه : 5,789
  • بازدید سال : 33,284
  • بازدید کلی : 379,391
  • مطالب خواندنی


    قطب

    از القاب شايعه حضرت ولي عصر (عج) در نزد عرفا و صوفيان است. «در اصطلاح تصوّف، (قطب) کسي است که منظور نظر خداي تعالي است در همه زمانها و طلسم اعظم به او داده شده است، و او در کون و اعيان ظاهر و باطن ساريست چون سريان جان در کالبد، قسطاس فيض در کف او و افاضه روح حيات بر کون اعلي و اسفل در دست اوست. وي تنها انسان کاملي است که به نظر صوفيان احاطه اش به جميع آدميان محقّق است و همه مقامات و حالات تصوّف را مي دانند. او عقل عالم امکان است و تصرّف وي در عقول براي صوفيان مسلّم است».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    ابومحمد

    کنيه ي حضرت قائم (عج) است.

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    زنان آخرالزمان

    رسول گرامي اسلام صلي الله عليه وآله در وصف برخي از زنان آخِرُالزّمان چنين مي فرمايد: «چگونه مي شود حال شما هنگامي که زنان شما فاسد شوند و جوانان تان فاسق و شما نه امر به معروف مي کنيد و نه نهي از منکر!» به پيامبر اکرم صلي الله عليه وآله گفته شد: آيا اين چنين خواهد شد؟! آن حضرت فرمود: «بله و بدتر از آن نيز خواهد شد». امام علي عليه السلام نيز مي فرمايد: «در آخِرُالزّمان و نزديک شدن قيامت - که بدترين زمان ها است - زناني ظاهر مي شوند که برهنه و لخت هستند! زينت هاي خود را آشکار مي سازند، به فتنه ها داخل مي شوند و به سوي شهوت ها مي گرايند! به سوي لذت ها مي شتابند، حرام هاي الهي را حلال مي شمارند و در جهنم جاودانه خواهند بود».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    مهدویت امام زمان (عج)
    • ظلم
    • امام على عليه السلام:
    • «أَعدَلُ النّاسِ مَن أَنصَفَ مَن ظَلَمَهُ»

    • عادل ترين مردم كسى است كه با كسى كه به او ظلم كرده با انصاف رفتار كند.

    • غررالحكم، ج2، ص435، ح3186
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • حرص
    • امام على عليه السلام:
    • «إِنَّ البُخلَ وَالجُبنَ وَالحِرصَ غَرائِزُ شَتّى يَجمَعُها سوءُ الظَّنِّ بِاللّه»

    • به درستى كه بخل و ترس و حرص، غريزه ها و تمايلات متعدد و پراكنده اى هستند كه سوءظن به خداوند آنها را جمع مى كند.

    • كافى، ج8، ص 243، ح337
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • نیکوکاری و سخاوت
    • پيامبر صلى لله عليه و آله:
    • «اِنَّ اَسْرَعَ الْخَيْرِ ثَوابا البِرُّ وَ اِنَّ اَسْرَعَ الشَّرِّ عِقابا البَغْىُ»

    • پاداش نيكوكارى زودتر از هر كار خوب ديگرى مى رسد و كيفر ستم و تجاوز زودتر از هر كار بد ديگرى گريبان مى گيرد.

    • خصال، ص 110، ح 81
    دریافت کد حدیث موضوعی
    حدیث موضوعی
    • نام عملیات:
      تحریر القدس
    • زمان عملیات:
      1 بهمن 1362
    • مکان عملیات:
      جنوب غربی شهر مرزی مریوان – جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      لشکر انصارالحسین (ع) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      آزادسازی بلندیهای مهم منطقه و گمراه کردن دشمن از طرح عملیات خیبر
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      ظفر 2 (ایذایی)
    • زمان عملیات:
      5 تیر 1364
    • مکان عملیات:
      منطقه عمومی پنجوین عراق - جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      نيروي‌ زميني‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      انهدام توان رزمی نیرهای دشمن
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      بیت المقدس 6
    • زمان عملیات:
      27 اردیبهشت 1367
    • مکان عملیات:
      شمال‌ شهر ماووت‌ کردستان‌ عراق‌ و بلندی‌های‌ شیخ‌ محمد، آسوس‌ و استروک‌
    • ارگان عمل کننده:
      نیروی‌ زمینی‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      2400
    • اهداف عملیات:
      پیشروی‌ و استقرار مناسب‌ نیروها در شمال‌ منطقه‌ سلیمانیه‌ عراق‌ و تکمیل‌ عملیات‌ انجام‌ شده‌ در منطقه‌ عملیاتی‌ ماووت‌ و امکان‌ خروج‌ معارضان‌ کرد عراق‌ از مناطق‌ تحت‌ هجوم‌ ارتش‌ عراق
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    جنگ دفاع مقدس
    غلاف

    پوشش ابداعي زندانيان سياسي، داراي دو لايه پارچه اي و پلاستيكي كه به شكل كيسه، طراحي و دوخته شده بود و براي جلوگيري آلودگي لباس در مواقع احتلام، مورد استفاده قرار مي گرفت. اين كيسه از سوي زندانيان اصطلاحاً غلاف ناميده مي شد.

    دریافت کد یادگار انقلاب
    بند يك و هفت قصر

    متهم را پس از اتمام بازجويي و تكميل پرونده ابتدا از كميته به قرنطينه و سپس به اين بند مي فرستادند. پس از دادگاه اگر حبس بالا گرفته بود به ساير بندها مي فرستادند. محكوميت هاي كم را در يك و هفت نگاه مي داشتند. در اين بند معمول ازندانياني را كه مدت محكوميت شان از يك سال كمتر و يا هنوز مشخص نشده بود، نگهداري مي كردند. بند يك از يك راهرو به عرض 2 متر تشكيل مي شد كه نصف اين عرض را تخت هاي سه طبقه اشغال كرده بود.در طول اين راهرو اتاقها قرار داشتند كه عرض آنها يك متر و طول آن حدود3 متر بود و گاه طول آنها از قد يك انسان معمولي نيز كوتاهتر بود.

    دریافت کد یادگار انقلاب

    نام ذکر روز


    ذکر روزهای هفته

    بايد جوان‏ها را تشويق كرد كه راه خدمت به اسلام و انقلاب را ادامه دهند و هيچ وقت از قرآن و دستوراتش فاصله نگيرند.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید محمد قلى روز فراخ
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا

    قلبم آكنده از عشق پيوستن به الله و رسول خدا و حسين بن علي مي‌باشد. آنجا كه خداي متعال خودش وعده فرموده من اين راه پرافتخار را كه ائمه اطهار و عاشقان الله پيموده‌اند با شناخت انتخاب و پذيرفته‌ام و داوطلبانه و با تلاش بسيار موفق شدم به جبهه اعزام شوم كه يا بكشم و يا به گفتة‌ رهبرم سينه‌ام را آماج گلوله‌اي دشمن قرار دهم و كشته شوم، و در هردو صورت پيروزي با ماست.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید مجيد طالبي
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا
    وصیت شهدا