loading...
ستاره های آسمانی ملکوت
ستارگان آسمان ملکوت

عباس بازدید : 86 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

"مصطفی محمدنجار"  رئیس ستاد انتخابات کشور آخرین آمار شمارش آراء مربوط به هر یک از شش نامزد انتخابات را اعلام کرد. 

مصطفی محمدنجار وزیر کشور هم‌اکنون با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: هر چقدر از بزرگواری این ملت بگویم کم گفته‌ام لذا دشمنان همواره در مقابل این همه بصیرت عاجز بوده‌اند.  

عباس بازدید : 102 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

درحالی وارد آخرین روز از تبلیغات انتخابات 92 شدیم که با انصراف دو کاندیدای ریاست جمهوری یعنی غلامعلی حدادعادل و محمدرضا عارف رقابتها فشرده و بر هیجان انتخابات افزوده شد. 
 
بنابراین گزارش محمدباقر قالیباف در آخرین روز از تبلیغات خود ابتدا به استان مرکزی و سپس به استان البرز خواهد رفت. این کاندیدای ریاست جمهوری سپس به تهران بازمی گردد و در آخرین برنامه تبلیغاتی خود ساعت 18:30 در میدان فلسطین در جمع حامیان خود سخنرانی خواهد کرد. 
 

عباس بازدید : 96 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

ه گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگارن؛ كانديداهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري از زمان تاييد صلاحت خود رسما سفرها و برنامه‌هاي تبليغاتي خود را آغاز كرده‌اند.

عباس بازدید : 85 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

سعید جلیلی" کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به شهر ساري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران برخی اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه وی با آیت‌الله مهدوی کنی دیدار داشته و ایشان از جلیلی درخواست کناره گیری داشته است را تکذیب کرد.

 

گفتني است؛ خبري در برخي سايت‌هاي خبري منتشر شده بود که از ديدار جليلي با آيت‌الله مهدوي کني حکايت مي‌کرد و در خصوص جزئيات ديدار عنوان شده بود آيت‌الله مهدوي کني از جليلي درخواست کناره گيري کرده‌اند.

عباس بازدید : 95 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

*کیهان:

عارف با دلخوری کنار رفت تا مسئولیت شکست گردن او نیفتد

ائتلاف پشت پرده خاتمی و شماری از اطرافیان وی با هاشمی‌رفسنجانی و کارگزاران به مذاق طیف‌گسترده‌ای از اصلاح‌طلبان خوش نیامده است.محمدرضا عارف نامزد این طیف از اصلاح‌طلبان بود که در پی فشارهای گسترده و با وجود آن که روز دوشنبه قسم خورده بود تا آخر در رقابت انتخاباتی می‌ماند، مجبور شد بعدازظهر همان روز با وجود دلخوری اعلام انصراف کند. او اما حاضر به حمایت از حسن روحانی نشد؛ اتفاقی که با اعلام انحلال رسمی ستاد وی و عدم انتقال این ستاد به روحانی به شکل پررنگ‌تری به چشم آمد.


عباس بازدید : 106 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در مسجد جامع گرگان اظهار داشت: یکی از بحث‌های مهم این است که فلسفه رفتارهای سیاسی ما چیست؟ فلسفه رقابتهای سیاسی ما چیست؟ چرا ما با دیگران رقابت می‌کنیم؟  
 
وی تاکید کرد: اگر رفتارهای سیاسیمان برای کسب قدرت یا فزونی ثروت باشد حرکتی خارج از آموزه‌های دینی و اسلام ناب است امام خمینی(ره) نشان دادند که این تلاش ها نه برای کسب قدرت بود و نه برای کسب ثروت.  

عباس بازدید : 103 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

ضرب و شتم خبرنگاران و همراهان دکتر ولایتی توسط پلیس در کرمان

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع سانی ولایتی، پس از استقبال پرشور مردم کرمان از دکتر ولایتی و همراهی ده ها دستگاه خودرو و موتورسیکلت با این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در محل سخنرانی وی، پلیس کرمان با مسدود کردن خیابان های منتهی به محل سخنرانی، اجازه ورود جمعی ازخبرنگاران و همراهان وی به این محل را نداد.

این موضوع با اعتراض اهالی رسانه و اطرافیان دکتر ولایتی همراه شد که متاسفانه تعدادی از این افراد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

قرار است دکتر محمد صادقی رییس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی در نامه ای به سردار احمدی مقدم فرمانده ناجا خواستار رسیدگی فوری به این اتفاق تلخ شود.

و قتی لاریجانی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) مورد هتک حرمت قرار می گیرد.ولایتی باید در کرمان مورد هتک حرمت قرار گیرد(مدیریت سایت) صبح ظهور نزدیک است

عباس بازدید : 112 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

حسین شریعتمداری در مقاله ای با عنوان «چرا نهر رودخانه باشید!»برای ستون سرمقاله روزنامه کیهان(چهارشنبه)این طور نوشت:

روز دوشنبه 20/3/92- دو روز پیش- در یادداشتی با عنوان «مهندسی نامرئی» از یک «پروژه دو سویه» خبر داده و آورده بودیم یک سوی این پروژه، یکپارچگی آراء جبهه مدعیان اصلاحات و سوی دیگر آن ادامه پراکندگی در آراء اصولگرایان است. 

عباس بازدید : 109 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 به گزارش خبرنگار اجزاب باشگاه خبرنگاران سعید جلیلی با حضور در برنامه "به انتخاب شما" ضمن تشریح برنامه‌هایش در دولت یازدهم در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی بر این که جوانان در برنامه‌ها و سیاست‌های شما چه جایگاهی دارند گفت: شعار انتخاباتی من آزاد کردن ظرفیت‌ها است به گونه‌ای معتقدم دولت با توجه امکانات و اختیاراتی که دارد باید اجازه آزاد سازی ظرفیت‌های کشور را بدهد. 
 
وی با اشاره به وجود فرصت‌ها، استعدادها و ظرفیت‌های عظیم دیگر کشور افزود: یکی از ظرفیت‌های کشور نیروی جوان است که باید به این قشر از جامعه بهای زیادی داده شود . 

عباس بازدید : 77 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار  اعزامی باشگاه خبرنگاران، علی ‌اکبر ولایتی در ادامه سفرهای استانی خود شامگاه امروز (21 خردادماه) با حضور در کرمان در جمع خیل عظیم هواداران خود سخنرانی کرد.  
 
وی با بیان اینکه خوشحالم در جمع مردم شهیدپرور و انقلابی شهر کرمان هستم، گفت: کرمان سرزمین مردخیز و افرادی همچون شهید باهنر است.

عباس بازدید : 85 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

*وطن امروز:

شرايط براي راي دادن مناسب نيست!

همزمان با رفتن فائزه هاشمی به زندان اوین برای ملاقات با هم‌بندی‌های سابقش،‌ سایت رسمی یکی از سران فتنه متن گفت‌وگویی از او را منتشر کرد که ارکان نظام را مورد تهمت قرار داده است. به گزارش جهان، دختر کوچک آقای هاشمی‌رفسنجانی در این گفت‌وگو که اطلاعاتی درباره زمان و مکان آن داده نشده، به دفاع همه‌جانبه از پدرش پرداخته و گفته است: از نظر من ردصلاحیت آقای هاشمی یعنی رد جمهوریت و اسلامیت نظام!

عباس بازدید : 78 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

در حاشیه جلسه روز دوشنبه شورای نگهبان که به منظور بررسی لایحه بودجه تشکیل می شود صلاحیت حسن روحانی مجددا بررسی خواهد شد.

در حاشیه جلسه روز دوشنبه شورای نگهبان که به منظور بررسی لایحه بودجه تشکیل می شود صلاحیت حسن روحانی مجددا بررسی خواهد شد.

به گزارش مهر، پرونده حسن روحانی در چهار محور الف- دفاع از سران فتنه ب- افشای اطلاعات محرمانه نظام ج- تجمع خلاف قانون در جماران و د- سخنان و تحرکات خلاف قانون در میتینگ شیرودی، احتمالا مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت.

شورای نگهبان پیش از این اعلام کرده بود امکان بررسی و رد صلاحیت کاندیداها تا روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد.

عباس بازدید : 102 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

از شباهت‌ها و تفاوت‌های بین محمود احمدی‌نژاد و سعید جلیلی فراوان می‌توان گفت. در این میان، مرور شیوه استفاده از دو مفهوم عدالت و مبارزه با اشرافیگری از سوی نامزد دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری تناقضات جالبی را نشان می‌دهد.

عباس بازدید : 97 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اول فرودین خود در حرم مطهر رضوی درباره ویژگی رئیس جمهور آینده فرمودند :” آنچه ما برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم، عبارت است از امتیازاتی که امروز وجود دارد، منهای ضعف هایی که وجود دارد.”

۱چرا دکتر جلیلی در آخرین ساعات ثبت نام کرد؟ آیا دکتر جلیلی اهل مشورت است؟

-    اولاً آن که ایشان برای ورود به عرصه نیاز به اتمام حجت داشت. از طرفی ثبت نام خود را منوط به سایر افراد و آرایش انتخابات کرده بود. از این رو بنا به گفته خودش، تا آخرین ساعات برای آمدن، تأمل و مشورت کرده است.

 

-    ثانیاً آن که ورود ایشان به عرصه به این معناست که ایشان خود را نسبت به دیگران اصلح تشخیص داده، چرا که معتقد است اگر کسی، فرد دیگری را نسبت به خود اصلح بداند، جایز نیست به عرصه ورود کند.

عباس بازدید : 92 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

حجت‌الاسلام حسين سبحاني‌نيا نماينده مردم نيشابور و فيروزه و عضو هيئت رئيسه مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از حمايت جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از علي‌اكبر ولايتي كانديداي رياست جمهوري يازدهم خبر داد و گفت: 160 نماينده مجلس در نشستي از علي‌اكبر ولايتي يكي از كانديداهاي رياست جمهوري يازدهم حمايت كردند.


متن نامه نمايندگان مجلس در حمايت از ولايتي به اين شرح است:

 

عباس بازدید : 82 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

عارف با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان با محوریت خاتمی به هر اجماعی برسند تمکین می‌کنم، گفت: برای من حاکمیت اصلا‌ح‌طلبی به عنوان

حاکمیت قانون‌مدار و پیشرفت کشور مطرح است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدرضا عارف امروز بعد از ظهر در نشست  انتخاباتی خود که در خانه والیبال بلوار کشاورز تهران برگزار شد با بیان اینکه فضای همه استان‌های کشور مانند تهران پرشور است، گفت: با تلاشی که صورت گرفته است شاهد خواهیم بود که جوانان و دانشجویان سراسر کشور در 24 خرداد ماه حضور خواهند داشت.  

 

عباس بازدید : 88 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

غلامحسین کرباسچی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: صبح امروز شورای 10 نفره مشورتی با حضور محمد خاتمي درباره وضعيت ائتلاف عارف و روحاني تشکیل جلسه داد.

وي بيان داشت: براساس توافقات انجام شده حجت الاسلام والمسلمين حسن روحانی به عنوان کاندیدای نهايي اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست‌جمهوري برگزيده شد.

کرباسچي ادامه داد: اطلاعيه مربوط به اعلام نهايي شوراي مشورتي اصلاح‌طلبان در سايت‌ها منتشر و به صورت رسمي اين خبر اعلام مي‌شود.

عباس بازدید : 85 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
شب گذشته همایش حامیان و هواداران محمدرضا عارف در خانه والیبال برگزار شد که حاشیه‌هایی در بر داشت.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، همایش حامیان و هواداران محمدرضا عارف کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم که عصر روز گذشته در خانه والیبال برگزار شد، با حاشیه‌های خواندنی همراه بود.  
 
* هواداران عارف خیلی زودتر از ساعت رسمی برنامه در سالن حاضر شده بودند و به طوری که جای خالی در سالن نبود و حتی خیابان حجاب نیز مملو از جمعیت شده بود.  
 
* حضور جمعی از طرفداران حسن روحانی در این همایش بسیار قابل توجه و جالب بود.  
 
عباس بازدید : 84 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
محمدرضا عارف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، شب گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای بر روی سایت خود، از ادامه حضور در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف داد.
عارف در متن اطلاعيه خود بدون نام بردن از کانديداي ديگري و يا اينکه به نفع چه کسي کناره گيري مي‌کند از ادامه حضور در صحنه انتخابات انصراف داده است.
عباس بازدید : 81 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

در میان برنامه های اقتصادی مطرح شده از سوی ۸ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، فعالان بازار سرمایه بیش از همه به دنبال پالس هایی هستند که چه به صورت کلان و چه به صورت خرد و مشخص، آینده بازار سهام را کمی واضح تر برای آنها نمایان کند. بازار پرریسکی که گاه همانند انتخابات سال ۸۴ با طرح شایعه قمار قلمداد کردن بورس بازی سقوط می کند و گاه با مسجل شدن ثبت نام کاندیدایی برای صعود خیز برمی دارد. 

 

عباس بازدید : 76 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

شاید آن وقتی که یکی از نزدیکان اکبر هاشمی رفسنجانی صراحتا حسن روحانی را ‘هاشمی کوچک’ نامید، خیلی‌ها حرف او را باور نکردند اما انتشار عکس‌های همایش انتخاباتی حسن روحانی با حضور برخی بانوان، مشخص کرد که شاید حسن روحانی در برخی رویکردها غلظت کمتری از هاشمی داشته باشد اما در زمینه احیای ‘دخترانی با برچسب هاشمی 2005′ کاملا به آقای تکیه‌گاه اقتدا کرده است.

عباس بازدید : 84 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

دکتر ولایتی گفت: ما مشورت‌پذیریم و فکر نمی‌کنیم که دولتمان عقل کل است و ممکن است افرادی باشند که در دولت بوده و یا نبوده باشند ولی صاحب تجربه‌ هستند و می‌خواهند خدمت کنند.

علی‌اکبر ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگوی ضبط شده خود در شبکه خبر در پاسخ به این سوال که رئیس‌جمهور آینده بیشتر بر اساس اختیاراتی که قانون به او داده، کارایی دارد یا بر اساس توانمندی‌هایش گفت: اختیارات رئیس‌جمهور در قانون اساسی کافی است زیرا اگر رئیس‌جمهور ظرفیت‌های لازم را برای اداره کشور داشته باشد، نیازی به افزایش اختیاراتش نیست.

عباس بازدید : 90 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

ه گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ظهر امروز دو شنبه (20خردادماه) "غلامعلي حداد عادل" يكي از اعضاي ائتلاف پيشرفت و كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از كانديداتوري خود اعلام انصراف كرد.

عباس بازدید : 74 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

نائب رئیس فراکسیون اصلوگرایان، مجلس کناره‌گیری حداد عادل از رقابت های انتخاباتی را پایبندی وی به تعهد و ائتلاف خواند و گفت:

بزرگواری حداد عادل در تاریخ ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  کناره گیری غلامعلی حداد عادل از عرصه رقابت انتخاباتی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آقای حداد عادل در بیانیه خود به نکته ظریفی اشاره کردند که آن پایبندی به تعهد بود.

 

وی در ادامه افزود: غلامعلی حداد عادل در بیانیه خود عنوان کرد، "من به ائتلاف و تعهدی که به ائتلاف دارم، عمل کردم" که این نکته مثبت حرکت وی است.

 

نائب رئیس فراکسیون اصولگرایان کناره‌گیری حداد عادل را به نفع جریان اصولگرایی خواند و گفت: در جریان رقابت انتخاباتی هرقدر جریان اصولگرایان به سمت وحدت برود موفق‌تر است و این بزرگواری حداد عادل در تاریخ ثبت خواهد شد.

عباس بازدید : 97 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

سازمان صدا و سیما، گویا قصد ندارد روش های مغرضانه و جانبدارانه سیاسی را کنار بگذارد و اجازه دهد “رسانه ملی”، واقعاً ملی باشد، گو این که برخی مدیران این سازمان، آن را ملک به ارث رسیده از پدرشان می دانند و به خود اجازه می دهند هر کاری خواستند با این سرمایه متعلق به همه ملت انجام دهند.

عباس بازدید : 61 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

سید محمد خاتمی با اشاره به حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری خبر از مشورت با افرادی را می دهد که به دلیل ارتکاب جرائم امنیتی در حصر به سر می برند.

سید محمد خاتمی در دیدار با جمعی از نامزدهای اصلاح طلب انتخابات شوراهای شهر و روستا، با اشاره به حضور اصلاح طلبان در

انتخابات ریاست جمهوری خبر از مشورت با افرادی را می دهد که به دلیل جرائم امنیتی در حصر به سر می برند.

 

عباس بازدید : 106 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

سعید جلیلی؛ مردی با شعار گفتمان انقلاب اسلامی، معتقد به مقاومت در برابر غرب و دیدن منافع ملی در آنچه چند سال گذشته در مذاکره‌هایی به ریاست او با کشورهای ۱+۵ به بار نشسته

سعید جلیلی؛ مردی با شعار گفتمان انقلاب اسلامی، معتقد به مقاومت در برابر غرب و دیدن منافع ملی در آنچه چند سال گذشته در مذاکره‌هایی به ریاست او با کشورهای ۱+۵ به بار نشسته؛ مردی معترض به کدخداداشتن دنیا و راندن خودرو در خیابانی یک‌طرفه، کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری و از همه مهم‌تر «آیت‌الله مصباح یزدی.»

 

 

 

عباس بازدید : 77 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
"رئیس سازمان بسیج اساتید کشور" گفت: کسانی که با در اختیار گرفتن منابع کشور برای حفظ و استمرار قدرت خود تلاش می‌کنند، در جريان پیشرفت انقلاب حذف خواهند شد.
به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "سهراب صلاحی" روز گذشته در "همایش بصیرتی اساتید استان اردبیل"  با اشاره به انحطاط اخلاقي اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ  متوجه مي‌شويم که انحطاط  اخلاقي، عامل اصلی سقوط اكثر ملت‌ها بوده، همچنان كه امروز نيز شاهد سقوط  تمدن غرب از لحاظ اخلاقي هستيم.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشوری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ايران بار دیگر فرهنگ دیني را به بطن جامعه و سیاست کشور برگرداند، و قطعا این نمونه‌اي منطقی و جامعی از اسلام در باب انسان، خلقت و هستی است.

وی ادامه داد: با تثبیت نظام جمهوری اسلامی در ایران، شاهد تقویت و توسعه جنبش‌های اسلامی در جهان  بوديم، که يكي از  پیامدهاي آن تولد بلوک قدرتمند اسلامی در روابط بین المللی است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: کسانی که با در اختیار گرفتن منابع کشور برای حفظ و استمرار قدرت خود مبارزه می‌کنند، در جريان پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ايران حذف خواهند شد.

صلاحي در پايان خاطرنشان کرد:  تا زمانی که آموزه‌های اسلامی به عنوان موتور محرکه در حرکت‌های اجتماعی كشورمان قرار داشته باشد، جمهوري اسلامي ایران می‌تواند با صلابت و قدرت از چالش‌های خارجي و داخلي عبور کند.
عباس بازدید : 90 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم به حرف امروز من اکتفا نکنند، گذشته انقلاب اسلامی را پیش چشم داشته

و با تصویر 34 ساله من در انقلاب تصمیم بگیرند

"غلامعلی حداد‌عادل" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت خود اظهار داشت: از برنامه‌های دولت آینده برپایی نهضت ازدواج آسان برای جوانان است و این وعده‌ای است که به جوانان می‌دهم و اگر موفق به تشکیل دولت شدم تلاش خواهم کرد مقدمات ازدواج را آسان کنم. 

وی در پاسخ به این سوال که قول‌هایی که در برنامه‌های خود به مردم داده‌اید بعد از ریاست‌جمهوری به آنها عمل خواهید کرد؟ گفت: اگر رئیس‌جمهور شدم رسانه‌ها از جانب مردم وظیفه دارند از من سوال کنند و وعده‌هایی که داده‌ام را به من گوشزد کنند. 

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: مردم به حرف امروز من اکتفا نکنند، گذشته انقلاب اسلامی را پیش چشم داشته باشند و با تصویر 34 ساله من در انقلاب تصمیم بگیرند. 

حدادعادل در پاسخ به این سوال که شما به عنوان اولین نفر به مسئله فرهنگ توجه کرده‌اید، چه برنامه‌ای در زمینه فرهنگ خواهید داشت؟ بیان داشت: بنده معتقدم فرهنگ روح جامعه و اساس انقلاب اسلامی است و اگر از فرهنگ غافل شویم از انقلاب غافل شده‌ایم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: عالم نو را با آدم نو باید ساخت به قول حافظ آدمی از نو به باید ساخت و از نو عالمی و این یعنی فرهنگ.

عباس بازدید : 80 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

غلامعلی حدادعادل ضمن انصراف از کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از مردم خواست با رعایت معیارهای مورد نظر

رهبری معظم انقلاب به کسانی رأی دهند که از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزشهای مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند.

"غلامعلی حدادعادل" ضمن انصراف از کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از مردم ایران اسلامی خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبری معظم انقلاب به کسانی رأی دهند که از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزشهای مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند. 

متن نامه انصراف حدادعادل به این شرح است: 

عباس بازدید : 88 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه ولایتی امتحان خود را با صداقت و امانت پس داده است گفت: تایید وی توسط جامعه مدرسین دقیق و حساب شده‌ است.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر ولایتی نامزد دور یازدهم انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفر استانی خود به کرمانشاه با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهر دیدار کرد.  
 
براساس این گزارش آیت‌الله مصطفی علما با بیان آنکه ولایتی سابقه 30 ساله در انقلاب دارد، گفت: وی در جریانات بعد از انقلاب حضور جدی داشته و سختی‌های جنگ را درک کرده است.  
 
وی تصریح کرد: ولایتی 16 سال سابقه وزارت امور خارجه ایران را دارد و چهره‌ای‌ شناخته شده است.  
 
آیت‌الله علما با بیان اینکه بیت رهبری جای هر کسی نیست،‌ تصریح کرد: حضور در بیت رهبری حساب شده و دقیق است. 
 
امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری بار سنگینی است و وظیفه‌ای است که به قول حضرت امام (ره) کسی می‌تواند آنرا به دوش بگیرد که عاشق نظام باشد.  
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: ولایتی امتحان خود را با صداقت و امانت پس داده و این خیلی مهم است.  
 
وی همچنین اظهار داشت: تایید بزرگان و علما و تایید جامعه مدرسین به لحاظ تایید شرعی،‌قانونی، عرفی و اخلاقی حساب شده است. 
 
علما در پایان خاطرنشان کرد: از خداوند برای ایشان آرزوی توفیق دارم
عباس بازدید : 69 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
ولایتی با بیان اینکه من نمی‌توانم از حالا بگویم که فلان کس وزیر بنده است، گفت: درباره انتخاب وزرا از اول باید با مسئولان مجلس مشورت کنیم و در این صورت حتما مجلس بعد از مشورت و توافق‌ها به ما کمک هم خواهد کرد.
 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری در گفتگوی تلویزیونی که از شبکه خبر سیما پخش شد، با بیان اینکه همکارانی که ما انتخاب می‌کنیم افرادی متدین هستند، گفت: کسی که تقوا داشت به بیت‌المال دست دراز نمی‌‌کند و افرادی را که به آن منتسب هستند را به مشاغلی که خارج از عهده آنها باشد، نمی‌گمارد یعنی رانت‌خواری و ویژه‌خواری را رایج نمی‌کند.

وی افزود: افرادی که جزو کابینه ما خواهند بود، افرادی باتجربه هستند و نمی‌خواهند سیاه مشق بنویسند ما دیگر فرصت آزمون خطا نداریم بلکه باید افراد باتجربه را در مشاغل بگماریم.

ولایتی ادامه داد: در دولت ما افرادی متخصص و معتدل خواهند بود که از افراط‌گرایی به دور باشند ما ضررهای زیادی بخاطر افراط‌گرایی در طول انقلاب دیده‌ایم. اسلام با افراط‌گرایی بیگانه است.
عباس بازدید : 79 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

حدادعادل گفت: دولت همچون گروه موسیقی است که باید در یک دستگاه به اجرا بپردازد و بنده اگر با وزیری اختلاف سلیقه داشته باشم

آن را وارد محیط کار نمی‌کنم.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حدادعادل کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه به انتخاب شما ضمن تشریح برنامه‌های خود در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی بر اینکه نظر شما در خصوص تعامل قوا در کشور چیست گفت: تعامل میان قوا در اداره کشور نقش بسیار زیادی دارد. 

وی با اشاره به اینکه قوه مجریه مهمترین قوه از نظر تعداد نیرو حجم و وسعت کار است افزود: مجلس شورای اسلامی در رأس امور کشور است به طوری که از اهمیت فوق العاده ای برخورداراست. 

عباس بازدید : 66 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از مشکلات اساسی جامعه این است که رفتار سیاست زده بر حوزه فرهنگ حاکم است لذا بنده در دولت آینده هیچ وقت نمی گذارم فرهنگ مظلوم واقع شود.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به رویکرد خود در سیاست خارجی اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت سیاست خارجی تأمین منافع ملی و امنیت است چرا که از این طریق آرمان‌ها هویت ملی و انقلابی و دینی کشور تضمین می‌شود.

وی تصریح کرد: سیاست خارجی در قانون اساسی ما و حتی در خیلی از کشورها این نیست که رئیس دولت تغییر اساسی و جدی در دوره چهار ساله حکومت به وجود آورد چرا که این مقوله قدری تداوم دار است و به ندرت اتفاق می‌افتد.

قالیباف با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران مجموعه سه قوا و رهبر انقلاب در تعیین رویکردها در حوزه سیاست خارج نقش کلیدی و اساسی دارند، افزود: بسیاری اوقات سیاست درست وجود دارد اما دیپلماسی غلط است و باعث بروز مشکلاتی می‌شود، استراتژی سیاست خارجی ثابت است و تنها تاکتیک‌ها و دیپلماسی تغییر می‌کنند.
عباس بازدید : 89 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

ولايتي نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اينکه مقاومت مدبرانه صرفا نه گفتن نيست گفت: بايد براي قطع تحريم‌ها و

برون رفت از تحريم ها کاري انجام دهيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران علي اکبر ولايتي نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در ادامه سفرهاي تبليغاتي استاني خود به استان همدان با حضور در تالار معلم اين شهر و در جمع مردم گفت: در حال حاضر بهترين کاري که ملت ايران اسلامي مي‌تواند انجام دهد حضور در پاي صندوق‌هاي راي در روز 24 خرداد ماه سال جاري است و پاسخ دادن به نداي مقام معظم رهبري است.

وي افزود: همچنين پاسخ به دشمنان قسم خورده ايران و بهترين کمک به ايران اسلامي شرکت در انتخابات است.

عباس بازدید : 96 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

عصر روز گذشته(شنبه) همایش انتخاباتی هوارادارن حسن روحانی در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد که با حواشی همراه بود.

 

به گزارش خبرنگار احزااب باشگاه خبرنگاران، عصر ديروز (شنبه) همایش انتخاباتی هوارادارن "حسن روحانی" در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد که مشاهدات خبرنگار باشگاه خبرنگاران از حاشيه اين همايش در زير آورده شده است.
 
در بدو ورود به مکان همایش پوسترهای انتخاباتی حسن روحانی با پس‌زمینه بنفش (رنگ انتخاباتی روحانی) به چشم می‌خورد و اعضای ستادش نیز دستبند، پيشاني بند و همچنین کلید طلایی که نماد انتخاباتی وی است در میان مدعوین توزیع می‌کردند.
عباس بازدید : 74 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

ملت ما دوران مدیریت شما را به خاطر دارد در تاریخ ثبت است در کدام دولت مردم اینقدر سختی کشیدند، رزمندگان

از جان خود مایه گذاشتند که ایران سر بلند بماند ، مقتدر بماند مردم سختی ها را بجان خریدند مردانه ایستادند خم

به ابرو نیاوردند ،گرانی تورم ،مشکلات ازدواج ،نرخ سر سام آور میوه وحتی سیب زمینی وبیاز ،گرانی هزینه های

زندگی کمر مردم را خم کرد ،کارخانه جات تعطیل شد ، نفت با واسطه فروخته شد و هنوز پولش به کشور باز نگشته

بیش از 3هزار میلیلرد اختلاس شد تحریم ها شدید شد  در کدام دولت این کارها انجام شد  چرا از رزمندگان مایه

می گذارید از خودتان مایه بگذارید در کدام دولت از ایرانی در فرودگاه انگشت نگاری شد  در کدام دولت شان ومقام

ایرانی اینقدر پایین آمد  ، در کدام دولت چه بد وخوب بین قوا اختلاف ایجاد شد ، در کدام دولت  دل رهبری خون شد

،فکر می کنید ملت بزرگوار ایران این ها به یاد ندارد اینقدر وعده تو خالی به مردم ندهید . مردم مستضعف روز به روز

فقیر تر شد و سرمایه داران و کاخ نشینان بیشتر  و...... چون ایرانی غیرت مند است با غیرت است و با حضور خود

حماسه خلق می کند مانند 9دی و 22بهمن و...

منبع : سایت شکوفه های زندگی

عباس بازدید : 76 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

ملت به سوابق افراد و کارهایی که کرده اند رای دهید نه به کارهایی که خواهیم کرد . چرا کار نامه هایشان را ارائه نمی دهند و   هی میگویند ما اگر انتخاب شدیم چه می کنیم  کارهایتان را ارائه بدید  و ولایتی کارنامه اش روشن است وبر تمام ملت ایران روشن انتخاب از آن شماست ملت بزرگ وغیور ایران وشهید پرور و حماسه ساز...

منبع سایت حامیان ولایتی

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
رهسپاریم با ولایت تا شهادت (ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند) لبیک یا خامنه ای ( منتظر نظرات و انتقاد ات سازنده ی شما عزیزان برای هرچه بهتر شدن سایت هستم با تشکر ( عباس مدیریت سایت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1545
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 272
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,078
  • بازدید ماه : 5,736
  • بازدید سال : 33,231
  • بازدید کلی : 379,338
  • مطالب خواندنی


    قطب

    از القاب شايعه حضرت ولي عصر (عج) در نزد عرفا و صوفيان است. «در اصطلاح تصوّف، (قطب) کسي است که منظور نظر خداي تعالي است در همه زمانها و طلسم اعظم به او داده شده است، و او در کون و اعيان ظاهر و باطن ساريست چون سريان جان در کالبد، قسطاس فيض در کف او و افاضه روح حيات بر کون اعلي و اسفل در دست اوست. وي تنها انسان کاملي است که به نظر صوفيان احاطه اش به جميع آدميان محقّق است و همه مقامات و حالات تصوّف را مي دانند. او عقل عالم امکان است و تصرّف وي در عقول براي صوفيان مسلّم است».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    ابومحمد

    کنيه ي حضرت قائم (عج) است.

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    زنان آخرالزمان

    رسول گرامي اسلام صلي الله عليه وآله در وصف برخي از زنان آخِرُالزّمان چنين مي فرمايد: «چگونه مي شود حال شما هنگامي که زنان شما فاسد شوند و جوانان تان فاسق و شما نه امر به معروف مي کنيد و نه نهي از منکر!» به پيامبر اکرم صلي الله عليه وآله گفته شد: آيا اين چنين خواهد شد؟! آن حضرت فرمود: «بله و بدتر از آن نيز خواهد شد». امام علي عليه السلام نيز مي فرمايد: «در آخِرُالزّمان و نزديک شدن قيامت - که بدترين زمان ها است - زناني ظاهر مي شوند که برهنه و لخت هستند! زينت هاي خود را آشکار مي سازند، به فتنه ها داخل مي شوند و به سوي شهوت ها مي گرايند! به سوي لذت ها مي شتابند، حرام هاي الهي را حلال مي شمارند و در جهنم جاودانه خواهند بود».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    مهدویت امام زمان (عج)
    • ظلم
    • امام على عليه السلام:
    • «أَعدَلُ النّاسِ مَن أَنصَفَ مَن ظَلَمَهُ»

    • عادل ترين مردم كسى است كه با كسى كه به او ظلم كرده با انصاف رفتار كند.

    • غررالحكم، ج2، ص435، ح3186
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • حرص
    • امام على عليه السلام:
    • «إِنَّ البُخلَ وَالجُبنَ وَالحِرصَ غَرائِزُ شَتّى يَجمَعُها سوءُ الظَّنِّ بِاللّه»

    • به درستى كه بخل و ترس و حرص، غريزه ها و تمايلات متعدد و پراكنده اى هستند كه سوءظن به خداوند آنها را جمع مى كند.

    • كافى، ج8، ص 243، ح337
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • نیکوکاری و سخاوت
    • پيامبر صلى لله عليه و آله:
    • «اِنَّ اَسْرَعَ الْخَيْرِ ثَوابا البِرُّ وَ اِنَّ اَسْرَعَ الشَّرِّ عِقابا البَغْىُ»

    • پاداش نيكوكارى زودتر از هر كار خوب ديگرى مى رسد و كيفر ستم و تجاوز زودتر از هر كار بد ديگرى گريبان مى گيرد.

    • خصال، ص 110، ح 81
    دریافت کد حدیث موضوعی
    حدیث موضوعی
    • نام عملیات:
      تحریر القدس
    • زمان عملیات:
      1 بهمن 1362
    • مکان عملیات:
      جنوب غربی شهر مرزی مریوان – جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      لشکر انصارالحسین (ع) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      آزادسازی بلندیهای مهم منطقه و گمراه کردن دشمن از طرح عملیات خیبر
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      ظفر 2 (ایذایی)
    • زمان عملیات:
      5 تیر 1364
    • مکان عملیات:
      منطقه عمومی پنجوین عراق - جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      نيروي‌ زميني‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      انهدام توان رزمی نیرهای دشمن
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      بیت المقدس 6
    • زمان عملیات:
      27 اردیبهشت 1367
    • مکان عملیات:
      شمال‌ شهر ماووت‌ کردستان‌ عراق‌ و بلندی‌های‌ شیخ‌ محمد، آسوس‌ و استروک‌
    • ارگان عمل کننده:
      نیروی‌ زمینی‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      2400
    • اهداف عملیات:
      پیشروی‌ و استقرار مناسب‌ نیروها در شمال‌ منطقه‌ سلیمانیه‌ عراق‌ و تکمیل‌ عملیات‌ انجام‌ شده‌ در منطقه‌ عملیاتی‌ ماووت‌ و امکان‌ خروج‌ معارضان‌ کرد عراق‌ از مناطق‌ تحت‌ هجوم‌ ارتش‌ عراق
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    جنگ دفاع مقدس
    غلاف

    پوشش ابداعي زندانيان سياسي، داراي دو لايه پارچه اي و پلاستيكي كه به شكل كيسه، طراحي و دوخته شده بود و براي جلوگيري آلودگي لباس در مواقع احتلام، مورد استفاده قرار مي گرفت. اين كيسه از سوي زندانيان اصطلاحاً غلاف ناميده مي شد.

    دریافت کد یادگار انقلاب
    بند يك و هفت قصر

    متهم را پس از اتمام بازجويي و تكميل پرونده ابتدا از كميته به قرنطينه و سپس به اين بند مي فرستادند. پس از دادگاه اگر حبس بالا گرفته بود به ساير بندها مي فرستادند. محكوميت هاي كم را در يك و هفت نگاه مي داشتند. در اين بند معمول ازندانياني را كه مدت محكوميت شان از يك سال كمتر و يا هنوز مشخص نشده بود، نگهداري مي كردند. بند يك از يك راهرو به عرض 2 متر تشكيل مي شد كه نصف اين عرض را تخت هاي سه طبقه اشغال كرده بود.در طول اين راهرو اتاقها قرار داشتند كه عرض آنها يك متر و طول آن حدود3 متر بود و گاه طول آنها از قد يك انسان معمولي نيز كوتاهتر بود.

    دریافت کد یادگار انقلاب

    نام ذکر روز


    ذکر روزهای هفته

    بايد جوان‏ها را تشويق كرد كه راه خدمت به اسلام و انقلاب را ادامه دهند و هيچ وقت از قرآن و دستوراتش فاصله نگيرند.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید محمد قلى روز فراخ
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا

    قلبم آكنده از عشق پيوستن به الله و رسول خدا و حسين بن علي مي‌باشد. آنجا كه خداي متعال خودش وعده فرموده من اين راه پرافتخار را كه ائمه اطهار و عاشقان الله پيموده‌اند با شناخت انتخاب و پذيرفته‌ام و داوطلبانه و با تلاش بسيار موفق شدم به جبهه اعزام شوم كه يا بكشم و يا به گفتة‌ رهبرم سينه‌ام را آماج گلوله‌اي دشمن قرار دهم و كشته شوم، و در هردو صورت پيروزي با ماست.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید مجيد طالبي
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا
    وصیت شهدا