loading...
ستاره های آسمانی ملکوت
ستارگان آسمان ملکوت

عباس بازدید : 126 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)
حواشی سفر کاترین اشتون به تهران زمانی آغاز شد که خبر دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با چند تن از فعالان فتنه به روی خروجی سایت‌های خبری رفت.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، هفته گذشته برای اولین بار به تهران سفر کرد. حواشی سفر کاترین اشتون به تهران زمانی آغاز شد که خبر دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با چند تن از فعالان فتنه روی خروجی سایت‌های خبری رفت. 

"لیندی دوست" خبرنگار "بی‌بی‌سی جهانی" در تهران با انتشار پیامی در صفحه "توئیتر" خود اولین فردی بود که خبر دیدار کاترین اشتون با برخی از فعالان فتنه از جمله نرگس محمدی را منتشر کرد.

اشتون هم در بیانیه‌ای که در آن به سفر خود به تهران اشاره کرده بود، با تاکید بر دیدار خود با فعالان زن(فتنه) گفت: تعجب‌آور نیست که تمرکز ویژه‌ای را روی حقوق بشر داشتم، من در روز بین‌المللی زن با فعالان زن دیدار کرده و با آن‌ها در مورد شرایطی که زنان در آن قرار دارند گفت‌وگو کردم. با زنانی که در زمینه‌های مختلف فعال هستند، از خبرنگاران گرفته تا آنهایی که در زمینه پناهندگان افغان درگیر هستند، و همچنین افرادی که در طیف جامعه مدنی و اهمیت آن فعالیت می‌کنند.

عباس بازدید : 109 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)
مراجع و علمای اعلام نظرات صريحی را درباره خرافه "چهارشنبه سوری" و مبنای غيرشرعی آن بيان كرده‌اند.
به گزارش خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران، نظر مقام معظم رهبری و برخی مراجع عظام درباره خرافه چهارشنبه‌سوری بدين شرح است: 

حضرت آيت الله العظمی خامنه‌ای:{چهارشنبه سوری} علاوه بر آنکه هيچ مبناى شرعى ندارد مستلزم ضرر و فساد زيادى است که مناسب است از آنها اجتناب شود.

حضرت آيت الله العظمی مكارم شيرازی:اين كارها شايسته مسلمان نيست.

حضرت آيت الله العظمی نوری همدانی: چهارشنبه سوری جزء خرافات است و کارهايي که انجام مي دهند و موجب آزار و اذيت مردم می‌شود حرام می‌باشد و بايد جدا از آن اجتناب شود.

حضرت آيت الله العظمی صافی گلپايگانی: اشكال دارد.

حضرت آيت الله العظمی سيستاني:
 اموری كه به جامعه ضرر می‌زند و موجب ايذاء مردم است مانند استعمال ترقه و خريد و فروش آن جايز نيست.
عباس بازدید : 96 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)
برپایی چهارشنبه سوری با توجه به پیامدهای جانی و مالی برای انسان در واقع گام برداشتن به سوی جهل و خرافه است.
به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ برپایی چهارشنبه‌سوری با توجه به پیامدهای جانی و مالی برای انسان در واقع گام برداشتن به سوی جهل و خرافه است؛ در واقع آدمی با پرداختن به این سنت اشتباه 6 گام به سوی جهل و خرفه برمی‌دارد که به شرح زیر است:

گام اول
« چهارشنبه سوری » یک « خرافه » است و از حقیقت و واقعیت تهی. خرافه است زیرا از روی آتش پریدن و عبارت « زردی من از تو سرخی تو از من » را بر زبان جاری کردن نه زردی بیماری‌ها و رنج‌ها را از جسم و تن بیرون می کند و نه صحت و سلامتی ها را به پیکرها وارد می سازد.

و از این بدتر نه تنها صحت و سلامتی نمی دهد و تندرستی نمی آفریند که بیماری و رنج می آورد. زیرا با آلودگی هایی که آتش و دود تولید می کند و محیط زیست را تیره و تار می سازد و با آسیب های ناشی از انفجار مواد محترقه و آتش زا هر سلامتی به بیماری و هر آسایش به سختی تبدیل می شود! و با این همه شگفت انگیز است که پویندگان این بیراهه به سرعت بخشی و شتاب گیری در حرکت خود اصرار می ورزند و هدفی را پی می گیرند که نمی دانند چیست! و مقصدی را دنبال می کنند که نمی دانند کجاست!
عباس بازدید : 86 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جام جهانی 2014 آمریکا با برتری 6 بر 2 مقابل تیم روسیه برای سومین سال متوالی قهرمان شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2014 فیلا که از 24 اسفندماه با حضور در 10 برتر دنیا در سالن فوروم شهر لس آنجلس، کالیفرنیا آغاز شد تیم کشتی کشورمان پس از پیروزی مقتدرانه 8 بر صفر مقابل ارمنستان در دیدار دوم نیز با ترکیبی جوان مقابل ترکیه به برتری 7 بر یک رسید.

 ملی پوشان کشورمان در جلوی چشم تماشاگران آمریکایی با یک نمایش خیره کننده توانستندمیزبان مسابقات را یز با نتیجه 5 بر 3 شکست دهند تا در آخرین دیدار دور مقدماتی مقابل تیم هند قرار گیرند،گوش شکسته های کشورمان در این مسابقه نیز با برتری 8 بر صفر پیروز میدان شدند و به فینال این دوره از مسابقات جام جهانی رسیدند.
عباس بازدید : 110 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)
مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران روز جمعه كه منتشره شده موضوعاتي چون: منافقین و مخالفان نظام منبع اطلاعاتی گزارش‌های "احمد شهید" / فرقه ضاله بهائیت به هیچ وجه دین نیست، ایران و روسیه در مرحله مهمی برای رسیدن به مذاکرات نهایی قرار دارندو... است.
منافقین و مخالفان نظام منبع اطلاعاتی گزارش‌های "احمد شهید" / فرقه ضاله بهائیت به هیچ وجه دین نیست

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به گزارش اخیر "احمد شهید"گفت که منبع اطلاعاتی "احمد شهید" منافقین و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.         ایران و روسیه در مرحله مهمی برای رسیدن به مذاکرات نهایی قرار دارند
 رئیس‌جمهوری در گفتگو با پوتین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و پنج به علاوه یک گفت: ایران و روسیه در مرحله مهمی برای رسیدن به مذاکرات نهایی قرار دارند.
عباس بازدید : 69 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)
"بانکی‌مون" دبیر کل سازمان ملل در جلسه اخیر کمیسیون حقوق بشر این سازمان در ژنو در گزارشی سراسر مداخله‌گرانه و با گستاخی تمام به انتقاد از وضعیت حقوق بشر در کشورمان پرداخت.
به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، در این گزارش وی با احانت به انتخاب مردم ایران و با نقض قوانین بین‌المللی از عدم تحقق به گفته او وعده‌های حقوق بشری دکتر روحانی انتقاد کرد.

 


انتهای پیام/
عباس بازدید : 85 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

عضو هیئت ریسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از عناصر دولتی به دنبال این هستند که با سیاسی و دوقطبی کردن فضا ناکامی های احتمالی خود را به گردن دیگران بیاندازند تصریح کرد: یک جریان بی اعتقاد به دین و ارزش های دینی دوباره زیر پرچم اعتدال جان گرفته و رفتار آنها دقیقا همان رفتاریست که در دوران هشت ساله اصلاحات انجام می شد و آن شکستن حرمت ارزش های دینی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دهقان در جمع اساتید بسیجی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به وضعیت کشور قبل از انتخابات ریاست جمهوری و فشار تبلیغی و اقتصادی دشمنان کشور برای وادار کردن ایران برای مذاکره با آمریکا خاطر نشان کرد : تعدادی در داخل کشور خواسته یا ناخواسته اینگونه تبلیغ می کردند که تنها راه حل مشکلات مذاکره با آمریکاست.

روحانی خود را به عنوان حلال مشکلات معرفی کرد

عضو هیئت ریسه مجلس شورای اسلامی افزود : در این فضا بود که انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و دکتر روحانی بهتر از سایر کاندیداها توانست خود را به عنوان حلال مشکلات مردم به جامعه معرفی کند.

دهقان اظهار داشت : به نظر من کلیدی ترین شعار آقای روحانی این بود که "باید سانتریفیوژ ها بچرخد و زندگی مردم نیز بچرخد" و این در واقع این تعهد را ایجاد کرد که ایشان می خواهد علاوه بر حل مشکلات ایران با غرب و رفع تحریم ها ، مشکلات اقتصادی را نیز حل و برطرف نماید.

عباس بازدید : 90 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)
معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: بر اساس قانون و در سال 1393 یارانه نقدی فقط به سرپرستان خانوار نیازمند و متقاضی دریافت یارانه تعلق می گیرد.
آفتاب: ˈمحمد شریعتمداریˈ روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، در خصوص اظهارات سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس درباره قطع 6 میلیون یارانه خارج نشینان یا مردگان، گفت: همانطور که قبلاً هم گفته شده است، اولا خبرهای هیچ مرجعی در خصوص این موضوع، بجز ستاد هدفمندی یارانه ها معتبر نیست.
وی اضافه کرد: ظاهراً اشتیاق به خلق خبر از سخن هر مسوولی، در هر باره ای و انتساب آن به موضوع یارانه ها موج می زند که این حساسیت البته تا جایی که به انتشار اخبار ناصحیح نینجامد، ستودنی است. 
معاون اجرایی رییس جمهوری اضافه کرد: ثانیا تا کنون هیچ مرجعی اعلام نکرده که خارج نشینان ایرانی به چه تعداد یارانه دریافت می کنند و اصولاً در مرحله جدید ثبت نام درسال93طبق قانون، در سال آینده یارانه صرفاً به سرپرستان خانوار که نیازمند و متقاضی دریافت یارانه باشند، تعلق می گیرد.
عباس بازدید : 104 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

خبرگزاری مهر: تهیه‌کننده «پایتخت 3» تأکید کرد تمام لوکیشن‌ها و شخصیت های جدیدی که به این سریال اضافه می‌شوند بر مبنای قصه است و نزدیک شدن روایت این سریال به موضوعات ورزشی حضور بک مجری مشهور عرصه ورزش در این سریال را به دنبال داشته است.

الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت 3» درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: ما سریال را بر مبنای قصه جلو می بریم و قصه، لوکیشن‌های بعدی ما را مشخص می‌کند. اکنون قرار نیست بازیگر جدیدی به سریال اضافه شود مگر اینکه به اقتضای قصه چنین اتفاقی بیفتد.

وی افزود: شخصیت‌های محوری و ثابت «پایتخت 3» خانواده معمولی هستند و اصولا اتفاقات حول محور زندگی آنها رخ می دهد. تنها رویکرد متفاوت ما در این سری از سریال نزدیک شدن به مباحث ورزشی است و به تازگی بهرام شفیع مجری ورزشی به ما پیوسته و قرار شده در استودیو برنامه «ورزش و مردم» بخش هایی از سریال با حضور او و علیرضا رضایی قهرمان سابق کشتی ایران و اولین مدال‌آور تاریخ کشتی ایران در دسته فوق سنگین المپیک ضبط شود.

عباس بازدید : 80 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

سریال های نود32 تاریخ 1392/12/19

Posted: 09 Mar 2014 06:45 PM PDT

Username: TRIAL-0107801840
Password: k3nevfan49
Username: TRIAL-0107801830
Password: m8xvssmd2f
Username: TRIAL-0107801822
Password: thn2xvpush
Username: TRIAL-0107801920
Password: 2ae5jkkvec
Username: TRIAL-0107801913
Password: 7j8hj36fds
Username: TRIAL-0107801909
Password: 33sbmh4r58
تاریخ بروزآوری: 1392/12/19
عباس بازدید : 88 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
60درصد مردم آمریکا از اوباما ناامید شده‌اند،حضور 14 عضو کابينه در کميسيون بررسي مشکلات تهران،دستاورد عضویت ظریف در فیس بوک، ماجراي ترور احمدي‌نژاد از زبان ريگي،وزیر خارجه لهستان به اصفهان رفت و ...از جمله خبر ویژه های روزنامه های شنبه هستند که میتوانید اینجا بخوانید.
مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

*کیهان


بولدوزر افراطیون اول ویران می‌کند بعد تدبیر!

وزیر علوم گفت: برای انتخاب رئیس دانشگاه تهران قرار است شورای مشورتی از اساتید این دانشگاه بنشینند و یک نفر را انتخاب و به ما معرفی کنند.فرجی‌دانا در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گزینه‌هایی برای ریاست دانشگاه تهران منتشر می‌شود و برنامه وزارت علوم برای ریاست این دانشگاه چیست؟ گفت: هیچ اسمی از جانب ما نیست. قرار است شورای مشورتی از اساتید دانشگاه تهران بنشینند و منتخب شوند و همه رای می‌دهند و یک نفر را انتخاب و به ما معرفی کنند.وی گفت: مثل آن چیزی که در مجلس داریم. از 30 نفر عضو هیئت علمی یک نفر انتخاب می‌شود و ان‌شاءالله این شورا می‌نشینند و یک نفر را انتخاب می‌کنند. این اولین بار است که این کار را انجام می‌دهیم و امیدواریم با موفقیت همراه باشد.
عباس بازدید : 73 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

کوههای هونگ شان,کوههای هونگ شان چین,گردشگری

 

هونگ شان (Huangshan) نام کوهی زیبا و رویایی در شرق چین است که به دلیل زیبایی های طبیعی و جذابیت های تاریخی خاص خود، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

هونگ شان که یکی از پنج کوه معروف و پربازدید چین به شمار می رود، الهام بخش هنرمندان، نقاشان، عکاسان و ادیبان بسیاری در طول تاریخ بوده است.

این کوه شگفت انگیز در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

 

عباس بازدید : 98 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

کنترل کردن شوهر,کنترل بيش از حد شوهر

علاقه به حفظ زندگي و آنچه مالک آن هستيم رفتاري کاملا طبيعي در همه موجودات از جمله انسان است.ما انسان ها مي خواهيم چيزهايي که داريم و به دست آورده ايم به خصوص چيز هاي ارزشمند زندگيمان را براي خود حفظ کنيم و در مقابل خطرات احتمالي واکنش نشان مي دهيم. شما دارايي با ارزشي داريد که آن هم شوهرتان است بنابراين به صورت فطري و طبيعي مي خواهيد او را حفظ کنيد.

عباس بازدید : 85 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
Username: TRIAL-0107132841
Password: jexr7jfm8e
Username: TRIAL-0107132838
Password: h2m6dnvkuh
Username: TRIAL-0107132817
Password: 6h97f3ue5h
Username: TRIAL-0107134444
Password: uedhpbdmde
Username: TRIAL-0107134436
Password: uc44bn8urp
Username: TRIAL-0107134433
Password: j4mrj6n7hk
تاریخ بروزآوری: 1392/12/09
عباس بازدید : 89 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

تصاویری از واکنش شگفت‌انگیزی را که مشاهده می‌کنید انداختن یک کیسه بزرگ زباله ارگانیک در دهانه آتشفشان «ارتا آله» در اتیوپی است.

عکاسان برای دانستن واکنش آتشفشان این کار را انجام داده‌اند.

 

عباس بازدید : 96 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)
راهپیمایان تهرانی در قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهارات بی‌ادبانه، موهن و تهدید‌آمیز برخی مقامات آمریکایی مبنی بر"روی میزبودن گزینه نظامی" را محکوم کردند.
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، امروز سی و پنجمین قرار انقلابی‌ است تا بار دیگر حماسه 22 بهمنی دیگر را با مشت‌های کوبنده خلق کنیم و گزینه روی میز خود را بر دشمنان نشان دهیم.


تردیدی نیست که گذشت سی و پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم این سرزمین را آبدیده‌تر از هر زمان دیگری کرده است، لیکن ضرورت مراقبت و هوشیاری انقلابی و ایمانی در این عرصه پرتلاطم همچنان احساس می‌شود و این که باید بیش از هر زمانی آگاه و بصیر باشیم.

امروز بار دیگر حماسه وحدت و شعور بالای ایرانیان خلق می‌شود و سرود غیرت و مردانگی در خیابان‌ها و میادین این مرز و بوم با حضور امت بصیر و انقلابی، همنوایی می‌گردد تا بلکه این حضور یکرنگ و معنادار به سان خاری باشد در چشم دشمنِ زبونی که چشم دیدن سربلندی و توفیق ایران و ایرانی را ندارد. 
 
امروز، روز ایرانیان است.

به گفته مدیرکل مطبوعات خارجی وزارت ارشاد 194 خبرنگار مقیم و غیرمقیم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را انعکاس می‌دهند.
عباس بازدید : 94 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
"جان بولتون"، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل گفت اگر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با ماموریت صلح به ایران سفر کند، وی متعجب نخواهد شد.
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، "جان بولتون" در مصاحبه با شبکه رادیویی WABC  با آرون کلاین گفت: شایعاتی به این مضمون شنیده‌ام و در صورتی که این سفر برگزار شود، تعجب نخواهم کرد.

بولتون افزود: می‌دانید که "وندی شرمن" مذاکره کننده ارشد آمریکا با ایران،(معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی)، اواخر دوره ریاست جمهوری کلینتون مذاکره کننده ارشد دولت وی با کره شمالی بود. پس از سفر آلبرایت وزیر امور خارجه آمریکا به پیونگ یانگ، کاملا مشخص بود که  این دو مقام آمریکایی امیدوار بودند که پیش از پایان دوره ریاست جمهوری کلینتون، ترتیب سفر وی به کره شمالی را بدهند. بنابراین سفر اوباما به ایران چندان تعجب‌آور نیست و به طور کلی بازتاب رویکرد دولت آمریکا خواهد بود. اگر توافق اخیر ژنو با ایران را معادل توافق مونیخ در سال 1938 ندانیم، به طور قطع می توان آن را در جایگاه دوم پس از این توافق دانست.

کاخ سفید اوایل دسامبر گزارش یک روزنامه کویتی را رد کرد که به نقل از یک مقام ناشناس ادعا کرده بود اوباما برای سفری تاریخی به ایران در سال 2014 برنامه ریزی می‌کند.

بولتون همچنین با انتقاد از توافق ایران و آمریکا و قدرت‌های غربی آن را خطرناک خواند.

بولتون مدعی شد: این ایده وجود دارد که اگر در جنبه‌های مهمی مانند به رسمیت شناختن برنامه غنی‌سازی اورانیوم در برابر ایران تسلیم شویم، این امر می‌تواند تهدید ناشی از تلاش‌های تسلیحات هسته ای ایران را حل کند. این ایده توهمی بیش نیست و فکر می کنم برای آمریکا و دوستان آن در منطقه، چه اسرائیل و کشورهای عرب خطرناک خواهد بود. 
عباس بازدید : 95 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
سی‌و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در حالی امروز برگزار شد که می‌شود آن را به عنوان گام دوم خلق حماسه سیاسی عنوان شده از سوی رهبر معظم انقلاب در سال جاری دانست.
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، سی‌و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در حالی امروز برگزار شد که می‌شود آن را به عنوان گام دوم خلق حماسه سیاسی عنوان شده از سوی رهبر معظم انقلاب در سال جاری دانست. 
 
اما این جشن همانند سایر برنامه‌های این چنینی با حواشی تلخ و شیرینی نیز همراه بود که در ادامه به آن اشاره می‌شود. 
 
اقشار مختلف مردم با گرایش‌های سیاسی متعدد از ساعات ابتدایی صبح امروز در مسیرهای ده گانه پیش‌بینی شده با سردادن شعارهایی خود را به میدان آزادی میعادگاه تجمع کنندگان راهپیمایی امسال رساندند. 

هنوز به ساعت رسمی شروع راهپیمایی نرسیده بودیم که خیابان‌های منتهی به میدان آزادی مملو از جمعیت‌هایی بود که پلاکاردهای نوشته شده از "من انقلابی‌ام" به سمت میدان‌ آزادی در حرکت بودند.
عباس بازدید : 83 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
رئیس سازمان حج و زیارت گفت‌: هزینه سفر حج در دو قسط از متقاضیان دریافت می‌شود تا بدین ترتیب در ایام منتهی به عید نوروز از نظر اقتصادی به زائران فشار وارد نشود.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اوحدی در خصوص نحوه پرداخت هزینه سفر حج 93 ، گفت: زمانی که متقاضیان برای نام نویسی به کاروان ها مراجعه می کنند، یک فیش 5 میلیون تومانی از طرف دفاتر خدمات زیارتی به آنان ارائه می گردد که زمان پرداخت این فیش مبلغ یک میلیون تومان ودیعه زائران بابت ثبت‌نام اولیه در بانک و همچنین سود تعلق گرفته به این ودیعه از مبلغ 5 میلیون تومان درج شده روی فیش کسر شده و متقاضیان مبلغ باقیمانده را به بانک پرداخت می نمایند. 
 
وی افزود : پس از پرداخت فیش ما به التفاوت اولیه در مهلت مقرر و تحویل آن به کاروان، فیش دوم که مهلت پرداخت آن تا ابتدای اردیبهشت ماه سال 93 است به زائران تحویل داده می شود که مبلغ پرداختی این فیش هزینه کاروان های حج93 بر اساس گروه قیمتی آنها با کسر مبلغ 5 میلیون تومان اولیه می باشد. 
 
رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: متقاضیان سفر به حج 93 می‌توانند قبل از مراجعه به کاروان، در سامانه اینترنتی  http://haj93.haj.ir ثبت نام اولیه را انجام داده و برای ثبت نام قطعی و پرداخت فیش به کاروان مربوطه مراجعه کنند. 
 
مهندس اوحدی اضافه کرد: به منظور رفاه حال متقاضیان با توجه به شرایط آب و هوایی  بویژه در استان های شمالی کشور مهلت نام‌نویسی  واجدین شرایط در کاروان ها تا دو هفته افزایش یافته است. 
 
شایان ذکر است امسال برای اولین بار پرداخت هزینه سفر حج در دو قسط انجام می گیرد تا بدین ترتیب در ایام منتهی به عید نوروز از نظر اقتصادی به متقاضیان سفر به سرزمین وحی فشار وارد نشود. 
 
گفتنی است نام نویسی متقاضیان واجد شرایط تشرف در کاروان های حج 93 از 18 بهمن آغاز شده است. 
 
بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا 20 دی 84 برای نام نویسی در کاروان‌های حج 93 فراخوانده شدند. 
عباس بازدید : 71 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
دعوت به شرکت در کلاس‌های بهائیت با پیشنهاد کاشت ناخن رایگان، اعزام ناو جنگی ایران به سواحل آمریکا تیتر یک فاکس نیوز، عکسی که مقامات آمریکایی را عصبانی کرد، واکنش "احمدی‌نژاد" به توزیع سبد کالا، از عجایب شهرداری اهواز، هیلاری رئیس‌جمهور بی‌نظیری خواهد بود، ازدواج‌هایی که باعث افزایش فاصله طبقاتی می‌شود، قیمت خودروهای دولتی کیلویی 420 تومان و ... از جمله اخبار جذاب بسته خبري روز دوشنبه 21 بهمن است.
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی هر روز كه در فضای مجازی منتشر می‌شود را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم

قیمت خودروهای دولتی کیلویی 420 تومان 
عباس بازدید : 101 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)
دریاچه اسوورونینکن در مجمع الجزایر فارو در نزدیکی شبه جزیره اسکاندیناوی، شرایطی خاص دارد، چرا که ارتفاع این دریاچه نسبت به منطقه مجاورش بالا بوده و راهی برای گریز آب از این دریاچه دیده نمی شود و به همین دلیل اهالی منطقه به دریاچه فوق نام دریاچه معلق را اعطا کرده اند.
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، 
عباس بازدید : 85 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)
خطرناکترین عادت های کاربران در کار با گوشی های هوشمند چیست؟ این نکات را بخوانید و آنها را جدی بگیرید. برخی از آنها می توانند امنیت شما را تضمین کنند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛روزانه میلیون ها نفر در سراسر جهان از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و بخش زیادی از وقت خود را صرف پرداختن به آن ها می کنند. مسلما در کنار تمامی مزایا و قابلیت ها، نکاتی نیز وجود دارد که متاسفانه درصد زیادی از آن ها رعایت نمی کنند و ریسک کار کردن با دستگاه را افزایش می دهد.

به نظر شما کدامیک از عادت های معمول کاربران بالاترین ریسک را در حفظ حریم شخصی آن ها دارد و می تواند خطرات فراوانی را متوجه آنها کند؟ در این بخش در قالب اینفوگرافیک هایی به بررسی ۱۰ عادت خطرناک کاربران در کار با اسمارت فون ها می پردازیم.

۱- عدم استفاده از کلمه عبور جهت کار با گوشی هوشمند

عباس بازدید : 78 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)
"حامد بهداد" این بار هم عجیب، غریب و جالب در کاخ جشنواره ظاهر شد.
به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ "حامد بهداد" این بار هم عجیب، غریب و جالب در کاخ جشنواره ظاهر شد.

عباس بازدید : 72 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)
وزارت صنعت، معدن و تجارت زمان توزيع سبد كالايي دولت را تا پايان سال اعلام كرد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به اینکه دو روز از توزيع سبد كالا مي‌گذرد، صف‌هاي طولاني پشت ديوارهاي فروشگاه‌ها و هجوم افراد براي دريافت سبد كالا به معضل ديگري تبديل شده كه گره كور صف ها را شايد نتوان تا 15 روز ديگر هم باز كرد.

در همین راستا وزارت صنعت معدن و تجارت طی اطلاعیه شماره 3 زمان تحویل سبد کالا را تا پایان سال تمدید کرد.

متن كامل اطلاعيه به اين شرح است:
جهت رفاه و آسایش سرپرستان خانوار مشمول دریافت سبد کالا، طرح توزیع این سبد تا پایان سال تمدید شده و مشمولان دریافت سبد کالا می‌توانند با آرامش بیشتر به مراکز توزیع سبد کالا مراجعه نمایند.

همچنین سرپرستان خانوار مشمول دریافت سبد کالا که فاقد کارت بانکی هستند لازم است با مراجعه به بانک‌هایی که یارانه نقدی خود را دریافت می‌کنند و ارایه شماره حساب یارانه نقدی و کارت ملی به دریافت کارت بانکی خود اقدام نمایند.

سرپرستان خانوار پس از دریافت کارت مذکور و ارایه کارت ملی می‌توانند نسبت به دریافت سبد کالا به مراکز توزیع مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
 
مطالب مرتبط :
عباس بازدید : 83 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: از کاترین اشتون برای سفر به ایران دعوت به عمل آمده و وی نیز از این دعوت و انجام سفر در اولین زمان مناسب استقبال کردند.
"مرضیه افخم" سخنگوی دستگاه دیپلماسی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در مورد انتشار اخباری پیرامون سفر هفته آتی کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: از کاترین اشتون برای سفر به ایران دعوت به عمل آمده و وی نیز از این دعوت و انجام سفر در اولین زمان مناسب استقبال کردند.  
 
وی تصریح کرد: سفر کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دستور کار قرار دارد.  
 
گفتنی است؛ رسانه‌های خارجی روز گذشته اعلام کرده بودند که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قرار است هفته آتی به ایران سفر کند. 
عباس بازدید : 78 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران،"محمدباقر نوبخت" سخنگوی دولت، در پاسخ به این پرسش که آیا مبلغ 550 میلیون دلار دارایی‌های ایران پیرو اجرای گام نخست توافق‌نامه ژنو، واریز شده است یا نه، گفت: واریز شده بود، اما نحوه عملیات بانکی با توجه به تعطیلی روزهای شنبه و یک‌شنبه در اروپا عملی نبود. از این جهت، این عملیات امروز می‌تواند اجرایی شود و کشور از منابع خودش استفاده کند. 
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا این مبلغ اکنون در حساب ایران است، افزود: بله، این‌طور است. 
 
سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که آیا کل مبلغ واریزی 550 میلیون دلار است یا اینکه به‌گفته برخی، بخشی از آن بابت بدهی‌های ایران به سازمان‌های بین المللی یا بورسیه دانشجویان ایرانی خارج از کشور هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: ما نوعی منابع دیگر داریم که باید از آنها برای مصارف خاص استفاده کنیم. 
 
نوبخت افزود: اینکه چه تهاتری بعداً صورت بگیرد ممکن است این پولی که به حساب ما می‌آید اصلاً ضرورت ندانیم که همین الآن به داخل کشور برگردد، چرا که ممکن است برخی از خریدهایی که می‌خواهیم انجام دهیم با آن باشد. 
 
وی اضافه کرد: آنها مبحث دیگری است که نباید با این تصمیم هم‌پوشانی شود، ما به منابع خودمان دست پیدا کرده‌ایم. 
 

عباس بازدید : 98 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)
امام(ره) به احمدی‌نژاد در خواب چه گفت، 40 میلیون آمریکایی "سبد کالا" می‌گیرند، مقام‌های اعدامی رژیم شاه کجا دفن شدند، تیپ عجیب و غریب یک بازیگر زن در فرش قرمز جشنواره فجر، نحوه شناسایی مشمولان سبد کالا مشخص شد، روایت روزنامه دولت از دلیل اصلی استعفای نجفی و ... از جمله اخبار جذاب بسته خبري روز یک‌شنبه 14 بهمن است.
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی هر روز كه در فضای مجازی منتشر می‌شود را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

شاه 12 کیلو لاغر شد

فارس نوشت: روزهای پیروزی انقلاب و به خصوص 12 تا 22 بهمن 1357 نقطه اوج به ثمر رسیدن مبارزات و خون شهدایی است که سال‌ها با وجود خفقان رژیم پهلوی تلاش کرده بودند تا ظلم برای همیشه برچیده شود. یکی از مهمترین کارها در آن دهه ثبت و ضبط این وقایع بوده است. "اکبر ناظمی" در مجموعه کتاب عکسش تصاویر جالبی را با نگاه خود از روزهای انقلاب ثبت کرده است که عکس زیر نمونه‌ای از این مجموعه است.


مقام‌های اعدامی رژیم شاه کجا دفن شدند

"آیت‌الله صادق خلخالی" اولین حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب در کتاب خاطرات خود نوشت: مردم جنازه‌های اعدامی را به بهشت زهرا راه نمی‌دادند، لذا به پشت کهریزک بردند و در آنجا دفن کردند و بعد از مدتی خبر آوردند که جنازه‌ها را از آنجا خارج کرده‌اند، سرانجام تصمیم گرفته شد آنها را در دره‌های اطراف دفن کنند و به همین ترتیب هم عمل شد. 
عباس بازدید : 75 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)
حاج علی با بیان اینکه برای دریافت سبد کالا مهلت 15 روزه در نظر گرفته شده است ولی امکان تمدید مهلت وجود دارد گفت: حدود 10 میلیون سرپرست خانوار تعریف شده است.
حاج علی دبیر اجرایی طرح سبد کالا در گفتگو باخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه کالاهای سبد به اندازه کافی تهیه و توزیع شده است اظهار داشت: نیروهای مسلح نیازی به مشمول هویت ندارد و تمام این افراد از طریق حکمت کارت از فروشگاه اتکا می‌توانند این سبد را دریافت کنند. 
 
وی افزود: هم‌چنین کارگران از فروشگاه امکان، فرهنگیان از فروشگاه زنجیره‌ای فرهنگیان، کارکنان دولت از فروشگاه اسکاد، افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد از فروشگاه رفاه و همچنین فروشگاه‌های شهروند و سپه امکان توزیع به صورت عام دارند. 
 
وی تصریح کرد: سیستم به صورت الکترونیکی تعریف شده بنابراین ممکن است در روزهای اول توزیع، در برخی از نقاط  یک یا دو قلم کالا در سبد نباشد، اما توصیه می‌شود بعد از دریافت اولیه مجدد به فروشگاهی که کالای اولیه را دریافت کرده‌اند جهت تحویل کالاهای جا افتاده مراجعه کنند. 
 
وی ادامه داد: در هر شهرستانی حداقل 8 تا 10 نقطه عرضه داریم و همچنین شبکه‌های منتخب استانی را در نظر گرفتیم تا در صورت نیاز نقاط عرضه را افزایش دهیم. 
  
دبیر اجرایی طرح سبد کالا با بیان اینکه توزیع این سبد از فردا 13 بهمن‌ماه آغاز می‌شود گفت: زمان ارائه این سبد 15 روز است ولی امکان تمدید مهلت وجود دارد. 
  
حاج علی در خصوص اینکه گفته می‌شود جامعه هدف این طرح 15 میلیون نفر است، اظهار  داشت: در جامعه هدف سبد کالا تعداد مشخص است و جامعه‌ی 15 میلیون نفری رقم صحیحی نیست. 
 
وی افزود: در این راستا  حدود 10 میلیون  سرپرست خانوار تعریف شده است. 
 
دبیر اجرایی طرح سبد کالا با بیان اینکه اطلاع رسانی به اندازه کافی به جمعیت ذی‌نفع جهت دریافت این سبد شده است گفت: نیازی به رجوع یکباره به فروشگاه‌ها نیست و توصیه می‌شود افراد با آرامش خاطر و به تدریج به نقاط عرضه جهت دریافت مراجعه کنند. 
 
وی در خصوص اینکه بعضی از افرادی که باید مشمول دریافت سبد کالا می‌شدند اما در این دوره احراز هویت نشده‌‌اند افزود: بعضی از کارمندان دولت که در دستگاه‌های اداری مشغول فعالیت هستند ولی نحوه پرداخت‌شان بر اساس تأمین اجتماعی و قانون کار باشد  ممکن است مشمول دریافت سبد کالا نشده باشند. 
 
وی ادامه داد: به دلیل اینکه اطلاعات جامعه هدف از بانک‌های اطلاعاتی مختلف جمع شده است ممکن است افراد ذینفع در این طرح مشمول سبد اول نشده باشند اما برای سبد کالای دوم اگر ذی‌نفع بودند اطلاعیه‌ای صادر خواهد شد. 
 
دبیر اجرایی طرح سبد کالا تصریح کرد: ثبت‌نامی در سامانه نداریم بلکه تنها از طریق سایت و یا شماره تلفن 5000499 مشمولیت افراد اعلام می‌شود. 
  
همچنین درپی بروز مشکل در سامانه پیامکی 5000499 و سامانه اینترنتی اطلاع از سبد کالا از شب گذشته، وزارت صنعت اطلاعیه شماره دو را منتشر و اعلام کرد: به اطلاع آن دسته از عزیزان که خود را جزء فهرست سرپرستان خانوارهای اعلام شده در طرح سبد کالا می دانند می رساند که با شماره گیری # 799* و ثبت کد ملی خود نیز می‌توانند از تخصیص سهمیه سبد کالا مطلع شوند.

لازم به ذکر است پیشتر برخی خبرگزاری ها از تعیین "خط حقوقی" 500 هزارتومانی به عنوان شرط مشمول شدن افراد برای دریافت این سبدهای رایگان خبر دادند ، که بر این اساس دست کم 8 میلیون کارگر بیمه شده و 5 میلیون کارگر فاقد شناسه از لیست دولت حذف خواهند شد.

پیشتر قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خبرنگار مهر اعلام کرده بود که در کشور 3.5 میلیون نفر مشمول قانون کار داریم که از حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار برخودار می شوند و سایر گروه های تحت پوشش این قانون به مراتب دریافتی های بالاتری از حداقل دستمزد 487 هزارتومانی سال جاری دارند.

وی عنوان کرده بود واگذاری سبد کالا به این تعداد کارگر قطعی است ولی کار تفکیک سایر مشمولان از جمعیت بیمه شده ها که 8 میلیون نفر هستند نیز ادامه خواهد داشت و در نهایت لیست هایی به دولت برای واگذاری سبدهای کالایی ارائه می شود.

با وجود اینکه سخنگوی دولت در دو هفته قبل خبر از واگذاری سبد کالا به کارگران بیمه شده و نشده داده بود، به تازگی عنوان شده است تنها گروه هایی از کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند از این سبدها برخوردار شوند که حقوق دریافتی آنها، در ماه کمتر از 500 هزارتومان باشد.

به عبارت دیگر تنها همان 3.5 میلیون نام برده شده از سوی قائم مقام وزیر کار می توانند احتمالا سبد کالا از دولت دریافت کنند و 8 میلیون نفر دیگر به خودی خود از لیست‌های دولت حذف شده اند. 

انتهای پیام/
 
مطالب مرتبط :

تعداد صفحات : 52

درباره ما
Profile Pic
رهسپاریم با ولایت تا شهادت (ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند) لبیک یا خامنه ای ( منتظر نظرات و انتقاد ات سازنده ی شما عزیزان برای هرچه بهتر شدن سایت هستم با تشکر ( عباس مدیریت سایت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1545
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,041
  • بازدید ماه : 5,699
  • بازدید سال : 33,194
  • بازدید کلی : 379,301
  • مطالب خواندنی


    قطب

    از القاب شايعه حضرت ولي عصر (عج) در نزد عرفا و صوفيان است. «در اصطلاح تصوّف، (قطب) کسي است که منظور نظر خداي تعالي است در همه زمانها و طلسم اعظم به او داده شده است، و او در کون و اعيان ظاهر و باطن ساريست چون سريان جان در کالبد، قسطاس فيض در کف او و افاضه روح حيات بر کون اعلي و اسفل در دست اوست. وي تنها انسان کاملي است که به نظر صوفيان احاطه اش به جميع آدميان محقّق است و همه مقامات و حالات تصوّف را مي دانند. او عقل عالم امکان است و تصرّف وي در عقول براي صوفيان مسلّم است».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    ابومحمد

    کنيه ي حضرت قائم (عج) است.

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    زنان آخرالزمان

    رسول گرامي اسلام صلي الله عليه وآله در وصف برخي از زنان آخِرُالزّمان چنين مي فرمايد: «چگونه مي شود حال شما هنگامي که زنان شما فاسد شوند و جوانان تان فاسق و شما نه امر به معروف مي کنيد و نه نهي از منکر!» به پيامبر اکرم صلي الله عليه وآله گفته شد: آيا اين چنين خواهد شد؟! آن حضرت فرمود: «بله و بدتر از آن نيز خواهد شد». امام علي عليه السلام نيز مي فرمايد: «در آخِرُالزّمان و نزديک شدن قيامت - که بدترين زمان ها است - زناني ظاهر مي شوند که برهنه و لخت هستند! زينت هاي خود را آشکار مي سازند، به فتنه ها داخل مي شوند و به سوي شهوت ها مي گرايند! به سوي لذت ها مي شتابند، حرام هاي الهي را حلال مي شمارند و در جهنم جاودانه خواهند بود».

    دریافت کد دانشنامه مهدویت
    مهدویت امام زمان (عج)
    • ظلم
    • امام على عليه السلام:
    • «أَعدَلُ النّاسِ مَن أَنصَفَ مَن ظَلَمَهُ»

    • عادل ترين مردم كسى است كه با كسى كه به او ظلم كرده با انصاف رفتار كند.

    • غررالحكم، ج2، ص435، ح3186
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • حرص
    • امام على عليه السلام:
    • «إِنَّ البُخلَ وَالجُبنَ وَالحِرصَ غَرائِزُ شَتّى يَجمَعُها سوءُ الظَّنِّ بِاللّه»

    • به درستى كه بخل و ترس و حرص، غريزه ها و تمايلات متعدد و پراكنده اى هستند كه سوءظن به خداوند آنها را جمع مى كند.

    • كافى، ج8، ص 243، ح337
    دریافت کد حدیث موضوعی
    • نیکوکاری و سخاوت
    • پيامبر صلى لله عليه و آله:
    • «اِنَّ اَسْرَعَ الْخَيْرِ ثَوابا البِرُّ وَ اِنَّ اَسْرَعَ الشَّرِّ عِقابا البَغْىُ»

    • پاداش نيكوكارى زودتر از هر كار خوب ديگرى مى رسد و كيفر ستم و تجاوز زودتر از هر كار بد ديگرى گريبان مى گيرد.

    • خصال، ص 110، ح 81
    دریافت کد حدیث موضوعی
    حدیث موضوعی
    • نام عملیات:
      تحریر القدس
    • زمان عملیات:
      1 بهمن 1362
    • مکان عملیات:
      جنوب غربی شهر مرزی مریوان – جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      لشکر انصارالحسین (ع) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      آزادسازی بلندیهای مهم منطقه و گمراه کردن دشمن از طرح عملیات خیبر
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      ظفر 2 (ایذایی)
    • زمان عملیات:
      5 تیر 1364
    • مکان عملیات:
      منطقه عمومی پنجوین عراق - جبهه شمالی جنگ
    • ارگان عمل کننده:
      نيروي‌ زميني‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      صدها
    • اهداف عملیات:
      انهدام توان رزمی نیرهای دشمن
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    • نام عملیات:
      بیت المقدس 6
    • زمان عملیات:
      27 اردیبهشت 1367
    • مکان عملیات:
      شمال‌ شهر ماووت‌ کردستان‌ عراق‌ و بلندی‌های‌ شیخ‌ محمد، آسوس‌ و استروک‌
    • ارگان عمل کننده:
      نیروی‌ زمینی‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌
    • تلفات دشمن:
      (کشته، اسیر، زخمی)
      2400
    • اهداف عملیات:
      پیشروی‌ و استقرار مناسب‌ نیروها در شمال‌ منطقه‌ سلیمانیه‌ عراق‌ و تکمیل‌ عملیات‌ انجام‌ شده‌ در منطقه‌ عملیاتی‌ ماووت‌ و امکان‌ خروج‌ معارضان‌ کرد عراق‌ از مناطق‌ تحت‌ هجوم‌ ارتش‌ عراق
    دریافت کد کارنامه عملیات‌ها
    جنگ دفاع مقدس
    غلاف

    پوشش ابداعي زندانيان سياسي، داراي دو لايه پارچه اي و پلاستيكي كه به شكل كيسه، طراحي و دوخته شده بود و براي جلوگيري آلودگي لباس در مواقع احتلام، مورد استفاده قرار مي گرفت. اين كيسه از سوي زندانيان اصطلاحاً غلاف ناميده مي شد.

    دریافت کد یادگار انقلاب
    بند يك و هفت قصر

    متهم را پس از اتمام بازجويي و تكميل پرونده ابتدا از كميته به قرنطينه و سپس به اين بند مي فرستادند. پس از دادگاه اگر حبس بالا گرفته بود به ساير بندها مي فرستادند. محكوميت هاي كم را در يك و هفت نگاه مي داشتند. در اين بند معمول ازندانياني را كه مدت محكوميت شان از يك سال كمتر و يا هنوز مشخص نشده بود، نگهداري مي كردند. بند يك از يك راهرو به عرض 2 متر تشكيل مي شد كه نصف اين عرض را تخت هاي سه طبقه اشغال كرده بود.در طول اين راهرو اتاقها قرار داشتند كه عرض آنها يك متر و طول آن حدود3 متر بود و گاه طول آنها از قد يك انسان معمولي نيز كوتاهتر بود.

    دریافت کد یادگار انقلاب

    نام ذکر روز


    ذکر روزهای هفته

    بايد جوان‏ها را تشويق كرد كه راه خدمت به اسلام و انقلاب را ادامه دهند و هيچ وقت از قرآن و دستوراتش فاصله نگيرند.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید محمد قلى روز فراخ
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا

    قلبم آكنده از عشق پيوستن به الله و رسول خدا و حسين بن علي مي‌باشد. آنجا كه خداي متعال خودش وعده فرموده من اين راه پرافتخار را كه ائمه اطهار و عاشقان الله پيموده‌اند با شناخت انتخاب و پذيرفته‌ام و داوطلبانه و با تلاش بسيار موفق شدم به جبهه اعزام شوم كه يا بكشم و يا به گفتة‌ رهبرم سينه‌ام را آماج گلوله‌اي دشمن قرار دهم و كشته شوم، و در هردو صورت پيروزي با ماست.

    فرازی از وصیت‌نامهشهید مجيد طالبي
    دریافت کد وصیت‌نامه شهدا
    وصیت شهدا